Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо Код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам'яне)
Очікувана вартість
1 254 000,00 UAH
UA-2019-07-10-001116-b 380ef5376b7247e4b2eb38a49079e8a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцик Володимир Миколайович

+380413621532 avorda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Андрушівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142980
Місцезнаходження: 13401, Україна , Житомирська обл., місто Андрушівка, пл.Т. Шевченка,1
Контактна особа: Яцик Володимир Миколайович
+380413621532
avorda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 11:48
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 11:48
Початок аукціону: 26 липня 2019 13:17
Очікувана вартість: 1 254 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 т
Тверде паливо Код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам'яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13401, Україна, Житомирська область, Андрушівський район,, загальноосвітні заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 11:44
Тендерна документація вугілля 10.07.2019 р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-001116-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Паливна Енергетична Компанія", Код ЄДРПОУ:39838193
Дата подання: 06 серпня 2019 15:25
про незаконні дії замовника по визначенню переможця
Вимога
Про незаконні дії замовника по визначенню переможця.


26 липня 2019 р. т відбувся аукціон по закупівлі ВО Андрушівської РДА твердого палива ( код ДК 021:2015 09110000-3 - вугілля кам’яне) в кількості 330 т., ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-10-001116-b. В даних торгах прийняли участь два учасника: ТОВ «Житомироблпаливо» і ТОВ «Паливна енергетична компанія». По закінченню аукціону нижча цінова пропозиція була у ТОВ «Житомироблпаливо» - 963 600, 00 грн. .
Тендерний комітет, розглянувши пропозицію даного учасника своїм протоколом № 38 від 01 серпня 2019 року встановлює, що тендерна пропозиція ТОВ «Житомироблпаливо» відповідає умовам тендерної документації по проведенню процедури відкритих торгів. Надані учасником документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 ЗУ « Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам наведеним в тендерній документації . В своєму рішенні прописують: визнати ТОВ «Житомироблпаливо» переможцем відкритих торгів на закупівлю твердого палива, так як тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної пропозиції і є найбільш економічно вигідною.
ТОВ «Паливна Енергетична Компанія» не погоджується з даним рішенням і пояснює свою позицію.
1. У п. 3.5.5 тендерної документації прописано: у складі тендерної документації необхідно надати наступні документи в тому числі: оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку в учасника і відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
На дану вимогу учасник подає довідку від Приватбанку про позичкову заборгованість в сумі 426 929,14 грн. , що говорить не про відсутність, а про наявність простроченої заборгованості за кредитами. Наявність позичкової заборгованості і відкриття 14.06. 19 року рахунку в Кредобанку ( тобто зміна банку ) підтверджує наявність фінансової нестабільності учасника і ставить під загрозу виконання взятих на себе зобов’язань.
Даний документ не відповідає вимогам тендерної документації і його пропозиція повинна бути відхилена на підставі ст. 30, п. 4 Закону

2. Вимога п. 3.6.10 тендерної документації: також учасником надається у складі тендерної пропозиції:
1). Копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі, який видав ТК України з стандартизації ТК 92 який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля кам’яного або його представником.
На дану вимогу учасник подав сертифікат на ТОВ «Збагачувальна фабрика № 105» який не посвідчений ні ТОВ «Збагачувальна фабрика № 105» ні її представником ТОВ « Маркет Тренд». Тобто він не відповідає вимогі тендерної документації і пропозиція такого учасника відхиляється по п. 4 ст. 30 Закону.

3. Відповідно до п. 6.3.2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору.
На дану вимогу учасник надав не повністю заповнений договір, не заповнена частина про ціну за одиницю, загальна вартість і сума договору. Це свідчить про те, що поданий документ не відповідає вимогам тендерної документації і пропозиція даного учасника відхиляється по п. 4 , ст. 30 Закону.


Прошу тендерний комітет розглянути наші зауваження і прийняти відповідне рішення.
Хочемо нагадати Замовнику про те, що ми залишаємо за собою право звертатись до відповідних органів для захисту прав кожного учасника публічних закупівель відповідно до закону України « Про публічні закупівлі» .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 15:07
За результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2019-07-10-001116-b.c1 щодо зміни рішення щодо обрання переможця торгів на закупівлю твердого палива ( код ДК 021:2015 09110000-3 - вугілля кам’яне) повідомляємо наступне.
На виконання вимог п.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною ,тобто Замовник перевіряє Учасника на відповідність перш за все вимог викладеними в тендерній документації. За результати розгляду Пропозиції Учасника ТОВ Житомироблпаливо (38035548) відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною.

Доводимо до Вашого відома, що підстави для відхилення тендерних пропозицій Учасника перераховані в ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якій таких підстав відхилення Учасника як за наявність фінансової нестабільності учасника, надання оригіналу документів та не зазначення в проекті договору суми та ціни, - немає.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000049 ● 37571a17e95f490b973781f329ff2429
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 18:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.08.2019
№ 44

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.08.2019 № 44.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-07-10-001116-b від 10.07.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оскільки на даний час процедура закупівлі завершена, договір укладено та зареєстровано в УДКСУ в Андрушівському районі тендерний комітет не має можливості усунути порушення шляхом відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, тому начальнику відділу освіти направлено доповідну записку про необхідність розірвання договору про закупівлю вугілля від 16.08.2019 № 19.

2019-09-02 16:12:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Житомироблпаливо 963 600,00
UAH з ПДВ
963 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" 1 030 920,00
UAH з ПДВ
1 030 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 08:33
Електронний підпис
26 липня 2019 14:06
Електронний підпис
25 липня 2019 10:42
Електронний підпис
25 липня 2019 10:41
Письмо 002.pdf
25 липня 2019 09:41
Електронний підпис
25 липня 2019 09:39
Проект договару.PDF
25 липня 2019 09:39
Санкції.PDF
25 липня 2019 09:39
Захист довкілля.PDF
25 липня 2019 09:39
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
25 липня 2019 09:39
лист розяснення.pdf
25 липня 2019 09:39
СТАТУТ.pdf
25 липня 2019 09:39
спец 945.pdf
25 липня 2019 09:39
ЛИСТ ВІДГУК.pdf
25 липня 2019 09:39
ЛИСТ ВІДГУК ПОЛІЦІЯ.pdf
25 липня 2019 09:39
Аналогічний договір.pdf
25 липня 2019 09:39
дог 945.pdf
25 липня 2019 09:39
ШТАТКА.pdf
25 липня 2019 09:39
Довідка працівники.PDF
25 липня 2019 09:39
Довідка МТБ.PDF
25 липня 2019 09:39
НАКАЗ.pdf
25 липня 2019 09:39
Копія паспорт код УО.pdf
25 липня 2019 09:39
Довідка у.о..PDF
25 липня 2019 09:39
ОРЕНДА СКАН .pdf
25 липня 2019 09:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 17:04
Електронний підпис
24 липня 2019 16:40
реєстр документів.pdf
24 липня 2019 16:40
довідки банку.pdf
24 липня 2019 16:40
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Житомироблпаливо

ТОВ "Паливна Енергетична Компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Житомироблпаливо
#38035548
Переможець 963 600,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Житомироблпаливо
#38035548
963 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 09:56
Додаткова угода Житомироблпаливо.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 14:19
договір укладений
16 серпня 2019 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року відповідно до п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 963 000,00
UAH