Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному закладі Сумської обласної ради Шосткинський ліцей-інтернат спортивного профілю (м.Шостка, вул. Сумська,4)»
Очікувана вартість
12 193,00 UAH
UA-2019-07-10-001015-b 19da3169096d409a92464bb7c50dc661
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному закладі Сумської обласної ради Шосткинський ліцей-інтернат спортивного профілю (м.Шостка, вул. Сумська, 4)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Сумська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписання Сторонами Акту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 липня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 11:31
Додаток до Дог. 74.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 12 193,00
UAH
10 липня 2019 11:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 11:35
Договір 74 технагляд.pdf укладений
10 липня 2019 11:34