Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4 для друку
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2019-07-10-000958-c 9b84cab58e774de0bd39c2034e5627f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Віктор Миколайович

0442021700 tender@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03057, Україна , м.Київ обл., ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14
Контактна особа: Коваль Віктор Миколайович
0442021700
tender@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:39
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 пач.
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Смоленська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 13:39
Порівняльна таблиця змін папір 2019.docx
22 липня 2019 13:39
папір 2019 зміни.docx
22 липня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 13:39
Порівняльна таблиця змін папір 2019.docx
22 липня 2019 13:39
папір 2019 зміни.docx
10 липня 2019 17:26
папір 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:02
Дата відповіді: 16 липня 2019 14:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання «Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП» до процедури закупівлі паперу А-4 для друку (UA-2019-07-10-000958-c) повідомляю наступне:
1) Замовник приймає від учасників пропозиції усіх марок або моделей товару, якщо вони в точності відповідають технічним та якісним характеристикам товару зазначеними в Технічному завданні (додаток 4) Тендерної документації.
2) Відповідно до п. 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII» вітчизняні та іноземні учасники усіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде розглядатися, як остаточна. Порівняння цін усіх учасників буде проводитись з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 663 000,00
UAH з ПДВ
648 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧМИРЬОВ ОЛЕГ АНДРІЙОВИЧ 676 260,00
UAH з ПДВ
655 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 12:07
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:05
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:04
документи переможця.rar
31 липня 2019 16:06
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП ЧМИРЬОВ ОЛЕГ АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 648 960,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 18:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

31 липня 2019 18:14
Електронний підпис
31 липня 2019 18:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
648 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2019 18:14
Електронний підпис
31 липня 2019 18:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:50
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 14:14
Український папір 135.pdf укладений
14 серпня 2019 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 648 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 160,00 UAH)