Код 15110000-2 – М’ясо, (М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-07-10-000763-c 99d8eb2c6d7a4654a7f33c6c59637558
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) 195 ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ДЕРЖАВНОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ТРАНСПОРТУ ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0710
Код ЄДРПОУ: 33148732
Місцезнаходження замовника: 02094, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, МАГНІТОГОРСЬКА, будинок 5
Контактна особа замовника: Пращур Денис Олександрович
+380442075048
DENYS0810@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:04
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська обл., Червоноград, Промислова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4000 кг
М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89502, Україна, Закарпатська обл., Чоп, Берег, 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
11000 кг
М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49035, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Криворізьке шосе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3000 кг
М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50083, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, І. Сірка, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
7000 кг
М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська обл., Новомосковськ, Тургенєва,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
10000 кг
М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, І. Мазепи, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2000 кг
М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська обл., Конотоп, Клубна, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
6000 кг
М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська обл., Київ, Магнітогорська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 липня 2019 15:57
Електронний цифровий підпис
10 липня 2019 15:57
ТД Мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 15 липня 2019 09:09
Дата відповіді: 17 липня 2019 17:25
Доброго дня. 1. Згідно з вимогами п. 5 розділу 3 Тендерної документації, Замоником вимагається надати у складі тендерної пропозиції: “Документи з інформацією, щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка в довільній формі з інформацією про виробничо-технічний потенціал: – вказується статус Учасника: виробник, представник виробника, інше; – вказується наявність власного або орендованого транспорту, яким планується здійснювати постачання. Копія довідки про санітарну обробку автомобіля, яка дійсна на момент подачі тендерної пропозиції”. На нашу думку, вимога щодо наявності у учасника власного або орендованого транспорту, яким планується здійснювати постачання є дискримінаційною, оскільки Законом України від 25.12.2015 року №922-VIII “Про публічні закупівлі”(далі “Закон”) не встановлена вимога щодо того, що Учасник процедури закупівлі повинен володіти на праві власності або розпорядження (користування) обладнанням та матеріально — технічною базою. Також Законом не встановлено заборони Учасникам укладати договори на надання відповідних транспортних послуг, разом з цим, відповідні види договорів передбачені Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України. На підставі вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити слова «власного або орендованого» та викласти вимоги в наступній редакції: “– вказується наявність транспорту, яким планується здійснювати постачання”. 2. 2. Згідно з вимогами п. 5 розділу 3 Тендерної документації, Замовником вимагалось надати у складі тендерної пропозиції: Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід: Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації з даними про стаж роботи на займаних посадах. Копії особистих медичних книжок працівників учасника, які мають безпосередній контакт з продукцією (водіїв, експедиторів, тощо), та будуть залучені до виконання поставок (з відміткою про проходження медичного огляду)” Законодавство України містить норми, що фізичні особи — підприємці можуть провадити господарську діяльність без залучення найманих робітників. Законом не встановлена вимога щодо того, що Учасник процедури закупівлі повинен мати найманих робітників (що перебувають в штаті або працюють на підставі трудових договорів) та не може провадити господарську діяльність без їх залучення. Також Законом не встановлено заборони Учасникам укладати договори на надання відповідних транспортних послуг та залучати працівників підприємств, з якими укладено договір, разом з цим, відповідні види договорів передбачені Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України. Крім цього, ні Законом, ні Замовником не встановлено яку кваліфікацію повинні мати працівники та які необхідні знання, досвід, стаж роботи повинні мати працівники, щоб Учасник відповідав встановленим критеріям. Виходячи з вимог Замовника, Учасник позбавлений змоги використовувати під час виконання договору водіїв, експедиторів, тощо, які будуть залучені ним за договорами надання транспортних послуг або іншими договорами, так, як вимагається надати копії особистих медичних книжок працівників учасника, які мають безпосередній контакт з продукцією На нашу думку вищезазначені вимоги Замовника є дискримінаційними, зменшують коло учасників, обмежують коло учасників. Крім цього, вимоги не можуть тлумачитись коректно та однозначно і можуть бути використані на користь одного з учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документаці, а саме виключити слово «учасника» та викласти вимоги в наступній редакції: “Копії особистих медичних книжок працівників, які мають безпосередній контакт з продукцією (водіїв, експедиторів, тощо), та будуть залучені до виконання поставок (з відміткою про проходження медичного огляду)”. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до ч.1-3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовником було встановлено в тендерній документації вимоги до Учасника про надання:
«Довідки в довільній формі з інформацією про виробничо-технічний потенціал:
– вказується статус Учасника: виробник, представник виробника, інше;
– вказується наявність власного або орендованого транспорту, яким планується здійснювати постачання.
Копія довідки про санітарну обробку автомобіля, яка дійсна на момент подачі тендерної пропозиції.»
Замовник звертає Вашу увагу, що вимагається надання довідки в довільній формі. Тобто, Учасник має право зазначати в цій довідці будь-яку інформацію, яка буде підтверджувати його відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Наприклад, у разі якщо Учасник не має власного або орендованого транспорту, в цій довідці він має зазначити інформацію щодо того, яким саме транспортом планується здійснювати постачання предмету закупівлі і на підставі чого такі перевезення будуть здійснюватися (договір про надання транспортних послуг, договір транспортного експедирування та ін.).
2. Щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію: «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником було встановлено в тендерній документації вимоги до Учасника про надання:
«Довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації з даними про стаж роботи на займаних посадах.
Копії особистих медичних книжок працівників учасника, які мають безпосередній контакт з продукцією (водіїв, експедиторів, тощо), та будуть залучені до виконання поставок (з відміткою про проходження медичного огляду).»
Замовник звертає Вашу увагу, що вимагається надання довідки в довільній формі. Тобто, Замовник не вимагає від Учасника (та його працівників, якщо вони є) наявності якогось певного стажу роботи та не обмежує щодо певної кваліфікації.
Щодо того, якщо фізична особа – підприємець не має найманих працівників, а користується транспортними послугами інших підприємств, повідомляємо, що Учасник повинен надати копії особистих медичних книжок працівників цих установ, які мають безпосередній контакт з продукцією, з відміткою про проходження медичного огляду.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-000763-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 06 серпня 2019 17:29
Вимога скасувати рішення щодо визначення Фізична особа - підприємець Бляшук Аліна Миколаївна переможцем
29.07.2019 р. відбувся аукціон (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-10-000763-c) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо.
05.08.2019 р. Фізичну особу - підприємця Бляшук Аліну Миколаївну було визначено переможцем. ФОП Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ФОП Бляшук А.М. не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Згідно п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Копія паспорта посадової особи яка має право підпису договору.
В Тендерній Документації не вказано перелік сторінок паспорта, копії яких необхідно подати, тому розуміється, що необхідна повна копія паспорта, тобто всі сторінки. ФОП Бляшук А.М., надала копії тільки окремих сторінок паспорта. Отже, не надала документ, який підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам. Таким чином, пропозиція ФОП Бляшук А.М. не відповідає вимогам, встановленим замовником та повинна бути відхилена.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6125-р/пк-пз від 17.05.2019 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-03-25-000512-c) в якому зазначено, що Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок, а отже надання окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції Кваліфікаційним критеріям до учасників (копія рішення додається).
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ФОП Бляшук А.М. переможцем. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 15:55
Повний текст рішення надано в протоколі тендерного комітету від 09.08.2019 року №80/380, який додається.

Рішення тендерного комітету (протокол від 05.08.2019 року № 80/360), щодо визначення переможцем ФОП Бляшук Аліна Миколаївна, процедури закупівлі: UA-2019-07-10-000763-c – залишити без змін.

Документи подані скаржником

06 серпня 2019 17:29
вимога

Документи

09 серпня 2019 15:55
Протокол.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-10-000763-c.b2
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 15 серпня 2019 19:34
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 10.07.19 Замовником - ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) 195 ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ДЕРЖАВНОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ТРАНСПОРТУ ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0710 оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом Код 15110000-2 – М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008) (№ закупівлі: UA-2019-07-10-000763-c) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі. В закупівлі взяли участь: 1 ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 2 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 3 ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ " 4 ТОВ ФУД ПОСТАЧ 5 Фізична особа-підприємець Євдокімова Тетяна Олекіївна 6 Фізична особа-підприємець Бляшук Аліна Миколаївна 7 ФОП Бахтіна Світлана Григорівна 8 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 05.08.2019 р. Фізичну особу - підприємця Бляшук Аліну Миколаївну було визначено переможцем. ФОП Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ФОП Бляшук А.М. не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Згідно п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Копію паспорта посадової особи яка має право підпису договору; Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; Оскільки ФОП Бляшук А.М. буде особисто підписувати договір за результатом аукціону, вона мала надати документи, що підтверджують повноваження підпису договору: копію паспорту та ідентифікаційного коду. У складі пропозиції ФОП Бляшук А.М., містяться копії окремих сторінок (сторінки 1,2,3,4,5,12,13) паспорту Бляшук Аліни Миколаївни. Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Тобто ФОП Бляшук А.М., не надає в повному обсязі паспорт Бляшук Аліни Миколаївни (наявні лише його окремі сторінки), а тому учасник не підтвердив повноваження. Цим самим не підтвердив та не виконав вимогу замовника. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6125-р/пк-пз від 17.05.2019 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-03-25-000512-c) в якому зазначено, що Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок, а отже надання окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції Кваліфікаційним критеріям до учасників (копія рішення додається). Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції учасників, тому, ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Бляшук А.М. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом Код 15110000-2 – М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби, заморожене, яловичина в напівтушах І категорії, відповідно до ДСТУ 6030:2008). Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2019 23:01
Рішення від 19.08.2019 № 11432 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 23:01

Документи подані скаржником

15 серпня 2019 19:34
Скарга

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бляшук Аліна Миколаївна 2 970 000,00
UAH з ПДВ
2 824 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 3 095 000,00
UAH з ПДВ
2 825 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна 3 292 500,00
UAH з ПДВ
2 858 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 3 291 000,00
UAH з ПДВ
2 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Євдокімова Тетяна Олекіївна 3 097 500,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 3 075 000,00
UAH з ПДВ
2 957 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 3 240 000,00
UAH з ПДВ
2 964 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ " 3 149 500,00
UAH з ПДВ
3 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 14:02
sign.p7s
07 серпня 2019 13:16
Довідка ДФС.pdf
07 серпня 2019 13:16
Довідка МВС.pdf
30 липня 2019 10:19
sign.p7s
30 липня 2019 10:19
sign.p7s
25 липня 2019 18:55
sign.p7s
25 липня 2019 18:55
sign.p7s
25 липня 2019 18:47
Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
25 липня 2019 18:47
Дилерський договір.pdf
25 липня 2019 18:47
17. Паспорт Бляшук.pdf
25 липня 2019 18:47
Виписка.pdf
25 липня 2019 18:47
Витяг.pdf
25 липня 2019 18:47
20. Інфо про ФОП.pdf
25 липня 2019 18:47
Лист гарантія.pdf
25 липня 2019 18:47
Підписаний_Лицензия.pdf
25 липня 2019 18:47
9. Довідка.pdf
25 липня 2019 18:47
13. Довідка.pdf
25 липня 2019 18:47
Захист довкілля.pdf
25 липня 2019 18:47
8. Довідка.pdf
25 липня 2019 18:47
10. Довідка.pdf
25 липня 2019 18:47
14. Довідка.pdf
25 липня 2019 18:47
7. Довідка.pdf
25 липня 2019 18:47
12. Довідка.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 09:41
виписка з ЄДР (2).jpg
24 липня 2019 09:41
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

25 липня 2019 20:32
sign.p7s
25 липня 2019 20:30
Паспорт та код 2.pdf
25 липня 2019 20:30
Паспорт та код 1.pdf
25 липня 2019 20:30
ЦП.pdf
25 липня 2019 20:30
Свідоцтво.pdf
25 липня 2019 20:30
Санобробка.pdf
25 липня 2019 20:30
Мед книжка Жибуль.pdf
25 липня 2019 20:30
Договір.pdf
25 липня 2019 20:30
довкілля.pdf
25 липня 2019 20:30
Довідка працівники.pdf
25 липня 2019 20:30
Довідка коруп.правоп.pdf
25 липня 2019 20:30
Довідка корис.мот.pdf
25 липня 2019 20:30
Довідка ВТП.pdf
25 липня 2019 20:30
Довідка бенефіціари.pdf
25 липня 2019 20:30
Довідка банкрутство.pdf
25 липня 2019 20:29
Відгук.pdf
25 липня 2019 20:29
Витяг платника ЄП.pdf
25 липня 2019 20:29
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
25 липня 2019 20:29
Dovirenist Savchenko.zip
25 липня 2019 20:29
Dovidka pro nazvu.zip
25 липня 2019 20:29
Bankivska Licenzia.zip
25 липня 2019 20:29
201950_ГР_484_52_500.00.zip

Публічні документи

25 липня 2019 11:16
sign.p7s
25 липня 2019 11:13
Підписаний_Лицензия.pdf
25 липня 2019 11:13
ГОТОВО 2.rar
25 липня 2019 11:13
ГОТОВО 1.rar

Публічні документи

25 липня 2019 18:33
sign.p7s
25 липня 2019 18:32
Аналогічний договір.pdf
25 липня 2019 18:32
Витяг ЄДР.pdf
25 липня 2019 18:32
Довідка про учасника.pdf
25 липня 2019 18:32
Лист виробника.pdf
25 липня 2019 18:31
Довідка 6.pdf
25 липня 2019 18:31
Довідка 5.pdf
25 липня 2019 18:31
Довідка 1.pdf
25 липня 2019 18:31
Відгук до договору.pdf
25 липня 2019 18:31
Довідка 3.pdf
25 липня 2019 18:31
Довідка 4.pdf
25 липня 2019 18:31
Довідка 7.pdf
25 липня 2019 18:31
Довідка 2.pdf
25 липня 2019 18:31
Санкнижка ст 2 водій.jpeg
25 липня 2019 18:31
Санкнижка ст 1 водій.jpeg
25 липня 2019 18:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 09:42
щодо повноважень.pdf
26 липня 2019 09:42
Персонал.pdf
26 липня 2019 09:42
паспорт та код.pdf
26 липня 2019 09:42
медкнижка.pdf
26 липня 2019 09:42
договор з ДЕЗ КА (1).pdf
26 липня 2019 09:42
Договір ореди авто.pdf
26 липня 2019 09:42
дов ст 17 зу.pdf
26 липня 2019 09:42
Дилерский контракт.pdf
26 липня 2019 09:42
Гарантия 11905.zip

Публічні документи

25 липня 2019 16:40
sign.p7s
25 липня 2019 16:38
цінова.pdf
25 липня 2019 16:38
ст. 17.pdf
25 липня 2019 16:38
розяснення висновок.pdf
25 липня 2019 16:38
протокол.pdf
25 липня 2019 16:38
протокол наказ копія.pdf
25 липня 2019 16:38
проект договора.pdf
25 липня 2019 16:38
працівники.pdf
25 липня 2019 16:38
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
25 липня 2019 16:38
Підписаний_gar5197.pdf
25 липня 2019 16:38
паспорт всі стор.pdf
25 липня 2019 16:38
Наказ.pdf
25 липня 2019 16:38
копія Статуту.pdf
25 липня 2019 16:38
копія витягу.pdf
25 липня 2019 16:38
копія Витягу НДС.pdf
25 липня 2019 16:38
копія виписки.pdf
25 липня 2019 16:37
інфо теххарка.pdf
25 липня 2019 16:37
захист довкілля.pdf
25 липня 2019 16:37
довідка мбт.pdf
25 липня 2019 16:37
довідка мат тех база.pdf
25 липня 2019 16:37
довідка дсту.pdf
25 липня 2019 16:37
декл фуд.pdf
25 липня 2019 16:37
відгук копія.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 14:25
sign.p7s
25 липня 2019 14:23
Тендерна пропозиція.PDF
25 липня 2019 14:23
Копія паспорту.PDF
25 липня 2019 14:23
Паспорт повний.PDF
25 липня 2019 14:23
Довідка ст. 17.PDF
25 липня 2019 14:23
Відгук.jpg
25 липня 2019 14:23
Лист працівники.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бляшук Аліна Миколаївна
#3435414282
Переможець 2 824 500,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бляшук Аліна Миколаївна
#3435414282
2 824 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку