Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій з додатковим картриджем
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-07-10-000668-c f398f0320c004abe82c51cad1b9df608
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Турянська Галина Михайлівна

+380687827748 Gilcentr32164135@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖКП "Житло "Центр"
Код ЄДРПОУ: 32164135
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Зелінського, 17
Контактна особа: Турянська Галина Михайлівна
+380687827748
Gilcentr32164135@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Методика оцінки вартості пропозиції Учасника включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір з Переможцем закупівлі – платником ПДВ укладатиметься з урахуванням ПДВ, що збільшить вартість пропозиції на вартість ПДВ. Товар має бути поставлений впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання Продавцем заявки. Ціна на товар включає в себе його доставку за адресою: 87548 м.Маріуполь вул.Зелінського,17. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, виходячи з фактичних потреб Замовника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються власними коштами підприємства протягом 30 календарних днів з дня його отримання. Детальніше в Тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3335DNI (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Зелінського, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Тонер-картридж чорний XEROX106R03623(або еквівалент, якщо буде запропоновано еквівалент БФП Xerox WorkCentre 3335DNI)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Зелінського, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:13
Дата відповіді: 11 липня 2019 13:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним обладнанням у разі, якщо запропоноване обладнання буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж предмет закупівлі. Ідентичність запропонованого Учасником обладнання буде визначатися за всіма технічними характеристиками.
2.Фізичні осіби-підприємці - неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна. Методика оцінки вартості пропозиції Учасників включає в себе оцінку вартості без ПДВ.
Договір з Переможцем закупівлі укладатиметься з урахуванням ПДВ, що збільшить вартість закупівлі на вартість ПДВ (для Переможця - платника ПДВ). Для Переможців - неплатників ПДВ запропонована ціна залишиться незмінною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 12 785,00
UAH
12 785,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Переможець 12 785,00
UAH
23 липня 2019 16:14

Документи

23 липня 2019 16:14
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
12 785,00
UAH
Документи

Документи

23 липня 2019 16:14
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
02 серпня 2019 10:36