Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (За рахунок коштів місцевого бюджету та коштів отриманих від Національної служби здоров’я України)
Очікувана вартість
328 000,00 UAH
UA-2019-07-10-000525-b d9f9fd1b0b204116b093e3f261ea6547
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Васюк

+380675669255 kzpml_metrol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 37865549
Місцезнаходження: 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Шосейна, 90
Контактна особа: Лариса Васюк
+380675669255
kzpml_metrol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 11:21
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 11:21
Очікувана вартість: 328 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

16 липня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-000525-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 30 липня 2019 09:08
Вимога дискваліфікації ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" в тендерній закупівлі UA-2019-07-10-000525-b, звертаємо Вашу увагу на те, що:
Згідно з п. 6.1. Додатку №2 Тендерної документації інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам предмету закупівлі за формою, наведеною вище, завірена підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника. Всупереч вказаним положенням ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" надано сертифікати, декларації відповідності та висновки Санітарно-епідеміологічної служби, які не завірені належним чином.
Відповідно до Додатку №2 учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, раніше укладеного, (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та копії аналогічних договорів. Разом з тим, ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" надано аналогічний договір №187 від 18.04.2019 укладений між Національним музеєм історії України та ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", який не завірено належним чином.
Згідно з Розділом 3 Тендерної документації учасник повинен надати завірені копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Проте ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" надано оригінал паспорта директора Лєбєдєвої В.Ю. і надано оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі системного блоку персонального комп’ютера джерело (блок) живлення FSP 450 Вт, тоді як ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" у складі своєї пропозиції не вказало виробника запропонованого блоку живлення 450 Вт, що унеможливлює перевірку відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовника.
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі системного блоку персонального комп’ютера процесор INTEL Core i5-8400 з інтегрованим відео, тоді як ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" запропонувало процесор INTEL Core i5 9400F, який не має вбудованого відео та дискретну відеокарту ASUS GeForce GT710 1024Mb, що поступається вбудованому відео в надійності та швидкодії, що не відповідає вимогам замовника.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 922-VIII, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2019 08:38
Згідно з пп.4 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію Учасника №1 ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації торгів згідно предмету закупівлі «Комп’ютерне обладнання» код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 30230000-0

Документи подані скаржником

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 242 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 630,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 липня 2019 13:48
Закінчення: 29 липня 2019 14:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 шт
Комп’ютерне обладнання (За рахунок коштів місцевого бюджету та коштів отриманих від Національної служби здоров’я України)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52001, Україна, Дніпропетровська область, м.Підгородне, вул. Шосейна 90
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 09:19
Протокол№59 Перелік змін.PDF
16 липня 2019 09:19
ТД зі змінами.docx
10 липня 2019 10:20
ТД комп від 09.07.19.docx

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:32
Дата відповіді: 11 липня 2019 14:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Так,ми допускаємо на торги товари, торгова марка яких відрізняться від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам , щодо предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що у додатку 2, в частині « Опис та характеристика товару» зазначено : «або еквівалент за такими самими характеристиками».

2. Так, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Звертаємо Вашу увагу, що Додаток № 1 до тендерної документації зазначено: «У разі надання пропозицій Учасником — не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа “ПДВ” не заповнюється, а у графі “Загальна вартість пропозиції” зазначається Учасником “Загальна вартість пропозиції без ПДВ”».
Якщо учасник не є платником ПДВ, загальна вартість товару без ПДВ враховується як вартість товару з ПДВ, тобто розглядається остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 187 380,00
UAH з ПДВ
183 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 180 224,64
UAH з ПДВ
176 594,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 187 896,00
UAH з ПДВ
180 224,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 199 008,72
UAH з ПДВ
183 749,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 10:55
Електронний підпис
26 липня 2019 10:54
довідка санкції.pdf
26 липня 2019 10:54
проект договору.pdf
26 липня 2019 10:54
Довідки ОТП 24.07.19.pdf
26 липня 2019 10:54
витяг ПДВ_копія.pdf
26 липня 2019 10:54
Статут копія.pdf
26 липня 2019 10:54
відповідність ст 17.pdf
26 липня 2019 10:54
462019_пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 10:26
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
26 липня 2019 10:26
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
26 липня 2019 10:26
philips Certificate-170925 (1).pdf
26 липня 2019 10:26
Declaration_NV_Philips-2018-2_signed.jpg
26 липня 2019 10:26
Declaration_NV_Philips-2018-1_signed.jpg
26 липня 2019 10:26
25. Проект договору.pdf
26 липня 2019 10:26
13.Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 10:26
12.Витяг від 05.07..pdf
26 липня 2019 10:26
10.Статут.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 12:13
Документи переможця.pdf
26 липня 2019 09:41
Електронний підпис
25 липня 2019 18:53
Тендерна пропозиція.pdf
25 липня 2019 18:53
Проект Договору (3).pdf
25 липня 2019 18:53
Копії сертифікатів.PDF
25 липня 2019 18:53
Договір нова почта.pdf
25 липня 2019 18:53
Довідка-пояснення.pdf
25 липня 2019 18:53
Довідка резидент.pdf
25 липня 2019 18:53
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 13:48
Електронний підпис
25 липня 2019 13:46
8. Витяг з ЄДР копія.pdf
25 липня 2019 13:46
14. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 176 594,40
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 13:22
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 180 224,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 11:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
180 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 16:09
Договір №82від 21.08.19.PDF укладений
21 серпня 2019 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 180 224,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 037,33 UAH)