Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індикатори : 35362 -хімічний/фізичний індикатор для контролю стерилізації; 37284 -індикатор ферментативного стерилізації; 43451 – мітка/мітка стерильності
Очікувана вартість
13 260,00 UAH
UA-2019-07-10-000310-a 1e58a0e0310c439cad9ae0ecdf5bc795
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнева Наталья Павлівна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Півнева Наталья Павлівна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 12:17
Початок аукціону: 17 липня 2019 12:17
Очікувана вартість: 13 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 упаковка
Індикатори : 35362 -хімічний/фізичний індикатор для контролю стерилізації; 37284 -індикатор ферментативного стерилізації; 43451 – мітка/мітка стерильності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.; Періодична Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 12:45
2220_ДКТ_індикатори_07.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги до предмету закупівлі
Дата подання: 10 липня 2019 13:01
Дата відповіді: 11 липня 2019 15:10
Доброго дня. Чи будуть розглядатися аналоги до індикаторів вказаних в оголошені про закупівлю? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Замовником не зазначено в документації можливість розгляду аналогів продукції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-000310-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2081106029
Дата подання: 24 липня 2019 17:17
Відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовнику! Опираючись на всі надані мною документи до тендерної пропозиції та різницю наданої цінової пропозиції ФОП Богдашко Н.М та ФОП Ясько М.Д.,що складає 1720,00 грн. на яку можна було зекономити державні кошти, складається враження, що тендернений комітет не зацікавлений в економіїї державних коштів. Пропозиція ФОП Богдашко Н.М. повністю відповідає всім Медико-технічним вимогам та у "Гарантійному листі щодо терміну придатності та спроможності поставляти предмет закупівалі" вказано: "Гарантую, що товар буде забезпечений усіма дозвiльними та супровiдними документами пiд час його поставки." Тому вважаємо рішення тендерного комітету про відхилення проозиції ФОП Богдашко Н.М. упередженим та несправедлимим. Вимагаємо повернути мою пропозицію до розгляду та провести неупереджену оцінку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2019 16:12
Не потребує виконання
Шановний ФОП Богдашко Н.М., повідомляємо Вам, що відповідно до вимог п. 4 документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати копію інструкції з використання або офіційної друкованої документації виробника (каталог, проспект тощо). Також відповідно до п. 5 документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено, що після завершення аукціону документи, прийматись не будуть, а в разі відсутності будь-якого документу (або пояснення в довільній формі причин його відсутності, з посиланням на нормативні або законодавчі акти) Учасник може бути відхилений, також в документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (п.4.) зазначено, що у випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції Учасника (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник залишає за собою право не приймати дану пропозицію до розгляду незалежно від запропонованої ціни. При цьому у складі тендерної пропозиції ФОП Богдашко Н.М. відсутня копія інструкції з використання або офіційної друкованої документації виробника (каталог, проспект тощо) по 5 позиції закупівлі - Азопірамова проба та відсутнє пояснення ненадання даного документа.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо Вас , що пропозицію ФОП Богдашко Н.М. було правомірно відхилено та рекомендуємо Вам ретельніше готувати тендерні пропозиції та читати документації Замовників

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РЯБЕЦЬ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 8 469,00
UAH з ПДВ
8 469,00
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна 11 540,00
UAH з ПДВ
11 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 11 845,02
UAH з ПДВ
11 845,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна" 12 260,00
UAH з ПДВ
12 260,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Ясько Микола Дем'янович. 13 260,00
UAH з ПДВ
13 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 14:24
Декларацiя_Тести.pdf
16 липня 2019 14:49
комчастина.pdf
16 липня 2019 14:49
індикатори.pdf
16 липня 2019 14:49
гарант.лист санкції.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 10:06
Електронний підпис
16 липня 2019 10:04
тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2019 10:04
паспорт азопірам.pdf
16 липня 2019 10:04
дод л.3.pdf
16 липня 2019 10:04
декл.pdf
16 липня 2019 10:04
БСТ-В 180.60.pdf
16 липня 2019 10:04
БМІ-П 120,45.pdf
16 липня 2019 10:04
БМІ-180.pdf
16 липня 2019 10:04
альянс сан..pdf
16 липня 2019 10:04
132.pdf
16 липня 2019 10:04
75.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 22:46
Свидетельство_ЄП.pdf
12 липня 2019 22:37
Проект_договора.pdf
12 липня 2019 22:37
Сертифікат_Азопирам.pdf
12 липня 2019 22:37
Декларация_е.pdf
12 липня 2019 22:37
Відповідність.pdf
12 липня 2019 22:36
Паспорт.pdf
12 липня 2019 22:36
Код_ІПН.pdf
12 липня 2019 22:36
Витяг.pdf
12 липня 2019 22:36
Гарантійний_лист.pdf
12 липня 2019 22:36
Довідка_підпису.pdf
12 липня 2019 22:36
Довідка.pdf
12 липня 2019 22:34
Инструкция_азопирам.pdf
12 липня 2019 22:32
Цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РЯБЕЦЬ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ФОП "Константінова Оксана Евгенівна"

Фізична особа підприємець Ясько Микола Дем'янович.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
РЯБЕЦЬ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3160609729
Відхилено 8 469,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:52
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна
#2081106029
Відхилено 11 540,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:54
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Відхилено 11 845,02
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна"
#3177723360
Відхилено 12 260,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:59
Фізична особа підприємець Ясько Микола Дем'янович.
#1826344539
Переможець 13 260,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 11:02

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

24 липня 2019 10:55
Електронний підпис

Документи

24 липня 2019 11:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ясько Микола Дем'янович.
#1826344539
13 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2019 11:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 14:23
2220_індикатори стерилізації_ФОП Ясько М.Д._30.07.2019.pdf укладений
30 липня 2019 14:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 260,00
UAH