Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індикатори : 35362 -хімічний/фізичний індикатор для контролю стерилізації; 37284 -індикатор ферментативного стерилізації; 43451 – мітка/мітка стерильності
Очікувана вартість
13 260,00 UAH
UA-2019-07-10-000310-a ● 1e58a0e0310c439cad9ae0ecdf5bc795
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01993842 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б |
Контактна особа: |
Півнева Наталья Павлівна +38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2019 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2019 12:17 |
Початок аукціону: | 17 липня 2019 12:17 |
Очікувана вартість: | 13 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 упаковка
Індикатори : 35362 -хімічний/фізичний індикатор для контролю стерилізації; 37284 -індикатор ферментативного стерилізації; 43451 – мітка/мітка стерильності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.; Періодична | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2019 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2019 12:45 |
2220_ДКТ_індикатори_07.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги до предмету закупівлі
Дата подання: 10 липня 2019 13:01
Дата відповіді: 11 липня 2019 15:10
Доброго дня. Чи будуть розглядатися аналоги до індикаторів вказаних в оголошені про закупівлю? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Замовником не зазначено в документації можливість розгляду аналогів продукції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000310-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2081106029
Дата подання: 24 липня 2019 17:17
Відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовнику! Опираючись на всі надані мною документи до тендерної пропозиції та різницю наданої цінової пропозиції ФОП Богдашко Н.М та ФОП Ясько М.Д.,що складає 1720,00 грн. на яку можна було зекономити державні кошти, складається враження, що тендернений комітет не зацікавлений в економіїї державних коштів. Пропозиція ФОП Богдашко Н.М. повністю відповідає всім Медико-технічним вимогам та у "Гарантійному листі щодо терміну придатності та спроможності поставляти предмет закупівалі" вказано: "Гарантую, що товар буде забезпечений усіма дозвiльними та супровiдними документами пiд час його поставки." Тому вважаємо рішення тендерного комітету про відхилення проозиції ФОП Богдашко Н.М. упередженим та несправедлимим. Вимагаємо повернути мою пропозицію до розгляду та провести неупереджену оцінку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2019 16:12
Не потребує виконання
Шановний ФОП Богдашко Н.М., повідомляємо Вам, що відповідно до вимог п. 4 документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати копію інструкції з використання або офіційної друкованої документації виробника (каталог, проспект тощо). Також відповідно до п. 5 документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено, що після завершення аукціону документи, прийматись не будуть, а в разі відсутності будь-якого документу (або пояснення в довільній формі причин його відсутності, з посиланням на нормативні або законодавчі акти) Учасник може бути відхилений, також в документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (п.4.) зазначено, що у випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції Учасника (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник залишає за собою право не приймати дану пропозицію до розгляду незалежно від запропонованої ціни. При цьому у складі тендерної пропозиції ФОП Богдашко Н.М. відсутня копія інструкції з використання або офіційної друкованої документації виробника (каталог, проспект тощо) по 5 позиції закупівлі - Азопірамова проба та відсутнє пояснення ненадання даного документа.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо Вас , що пропозицію ФОП Богдашко Н.М. було правомірно відхилено та рекомендуємо Вам ретельніше готувати тендерні пропозиції та читати документації Замовників
Враховуючи вищенаведене повідомляємо Вас , що пропозицію ФОП Богдашко Н.М. було правомірно відхилено та рекомендуємо Вам ретельніше готувати тендерні пропозиції та читати документації Замовників
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2019 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
РЯБЕЦЬ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
8 469,00
UAH з ПДВ
|
8 469,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна |
11 540,00
UAH з ПДВ
|
11 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
11 845,02
UAH з ПДВ
|
11 845,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна" |
12 260,00
UAH з ПДВ
|
12 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Ясько Микола Дем'янович. |
13 260,00
UAH з ПДВ
|
13 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
РЯБЕЦЬ ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3160609729 |
Відхилено |
8 469,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 10:52
|
|
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна #2081106029 |
Відхилено |
11 540,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 10:54
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Відхилено |
11 845,02
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 10:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна" #3177723360 |
Відхилено |
12 260,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 10:59
|
|
Фізична особа підприємець Ясько Микола Дем'янович. #1826344539 |
Переможець |
13 260,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 14:23
|
2220_індикатори стерилізації_ФОП Ясько М.Д._30.07.2019.pdf | укладений |
30 липня 2019 14:23
|