Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Дворічанського районного будинку культури за адресою: вул. 35 Гвардійської дивізії, буд.12, смт Дворічна, Дворічанського району, Харківської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
8 673 497,00 UAH
UA-2019-07-10-000277-a 5750bf1fb5454523ae57b6a593cc2319
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анопко Надія

+380665558863 vk-prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02230655
Місцезнаходження: 62702, Україна , Харківська обл., смт. Дворічна, вул. Нагірна, 8, смт. , Харківська обл.
Контактна особа: Анопко Надія
+380665558863
vk-prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 11:50
Очікувана вартість: 8 673 497,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 346,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція Дворічанського районного будинку культури за адресою: вул. 35 Гвардійської дивізії, буд.12, смт Дворічна, Дворічанського району, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62702, Україна, Харківська обл., Дворічна, вул. 35-ї Гвардійської дивізії,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Згідно постанови Кабінету Міністрів «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. № 117 Замовник може здійснити попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі до 30% від ціни договору. Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки по договору виконуються Замовником за фактично виконані роботи, включаючи усунення виявлених в процесі приймання недоліків, на підставі актів виконаних робіт за типовою формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт № КБ-3. Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 11:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 11:37
Проект договору.docx
22 липня 2019 11:37
Перелік змін.docx
22 липня 2019 11:37
ТД_Роботи - нова редакція.doc
22 липня 2019 11:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 17:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 12:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 11:37
Проект договору.docx
22 липня 2019 11:37
Перелік змін.docx
22 липня 2019 11:37
ТД_Роботи - нова редакція.doc
10 липня 2019 12:14
ТД_Роботи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу надати проект на "Реконструкція Дворічанського районного будинку культури за адресою: вул. 35 Гвардійської дивізії, буд.12, смт Дворічна, Дворічанського району, Харківської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)"
Дата подання: 11 липня 2019 14:26
Дата відповіді: 15 липня 2019 11:28
Доброго дня! Просимо вас надати проект (в повному обсязі) на Реконструкцію Дворічанського районного будинку культури за адресою: вул. 35 Гвардійської дивізії, буд.12, смт Дворічна, Дворічанського району, Харківської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція) Вами надано лише Дефектний акт, згідно якого не можливо прорахувати вартість робіт. Так, як проект - це комплект документів зі всією необхідною інформацією для проведення всіх стадій будівельно-монтажних робіт, від загальнобудівельних – до введення в експлуатацію. Відсутнє загальне уявлення про архітектурно-композиційне та планувальне рішення будівлі, яку планується реконстроювати .Не має всієї необхідної інформації для проведення будівельно-монтажних та оздоблювальних робіт, комплектації об’єкта обладнанням, меблями та аксесуарами. Ваші дії унемовжливлюють участь усіх зацікавлених осіб, які бажають взяти участь в торгах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом детально розглянуто питання та прийнято рішення щодо надання можливості потенційним учасникам закупівлі детально ознайомитись із проектною документацією у робочі дні з 08:00 до 17:00 за адресою Замовника: 62702, Україна, Харківська обл., смт. Дворічна, вул. Нагірна, 8 та станом об’єкта за адресою: 62702, Україна, Харківська обл., смт. Дворічна, вул. 35-ї Гвардійської дивізії,12.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-000277-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СКРИПНІКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2817419918
Дата подання: 11 липня 2019 14:29
Не надано проект
Доброго дня! Просимо вас надати проект (в повному обсязі) на Реконструкцію Дворічанського районного будинку культури за адресою: вул. 35 Гвардійської дивізії, буд.12, смт Дворічна, Дворічанського району, Харківської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Вами надано лише Дефектний акт, згідно якого не можливо прорахувати вартість робіт. Так, як проект - це комплект документів зі всією необхідною інформацією для проведення всіх стадій будівельно-монтажних робіт, від загальнобудівельних – до введення в експлуатацію.
Відсутнє загальне уявлення про архітектурно-композиційне та планувальне рішення будівлі, яку планується реконстроювати
.Не має всієї необхідної інформації для проведення будівельно-монтажних та оздоблювальних робіт, комплектації об’єкта обладнанням, меблями та аксесуарами.
Ваші дії унемовжливлюють участь усіх зацікавлених осіб, які бажають взяти участь в торгах.
Вимога: Просимо вас надати проект (в повному обсязі) на Реконструкцію Дворічанського районного будинку культури за адресою: вул. 35 Гвардійської дивізії, буд.12, смт Дворічна, Дворічанського району, Харківської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 11:35
Тендерним комітетом детально розглянуто вимогу та прийнято рішення щодо надання можливості потенційним учасникам закупівлі детально ознайомитись із проектною документацією у робочі дні з 08:00 до 17:00 за адресою Замовника: 62702, Україна, Харківська обл., смт. Дворічна, вул. Нагірна, 8 та станом об’єкта за адресою: 62702, Україна, Харківська обл., смт. Дворічна, вул. 35-ї Гвардійської дивізії,12. Рішення згідно з протоколом № 14.
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000277-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ", Код ЄДРПОУ:42309362
Дата подання: 09 серпня 2019 11:52
оскарження Протоколу тендерного комітету
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції відповідно цієї закупівлі, за для не порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про запобігання корупції» та вимог інших нормативних актів чинного законодавства України просимо Вас скасувати своє рішення та рішення щодо визначення переможця закупівлі
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 серпня 2019 11:54
Причина: не завантажений файл скарги!
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000277-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ", Код ЄДРПОУ:42309362
Дата подання: 09 серпня 2019 11:56
оскарження Протоколу тендерного комітета
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції відповідно цієї закупівлі, за для не порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про запобігання корупції» та вимог інших нормативних актів чинного законодавства України просимо Вас скасувати своє рішення та рішення щодо визначення переможця закупівлі
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 серпня 2019 12:10
Причина: Не завантажується файл скарги
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000277-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ", Код ЄДРПОУ:42309362
Дата подання: 09 серпня 2019 12:16
оскарження Протоколу тендерного комітета
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції відповідно цієї закупівлі, за для не порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про запобігання корупції» та вимог інших нормативних актів чинного законодавства України просимо Вас скасувати своє рішення та рішення щодо визначення переможця закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 14:16
Тендерний комітет Замовника ретельно розглянув Вашу Вимогу та повідомляє про наступне: у Вимогі учасника, пропозиція якого обґрунтовано відхилена, про що свідчить інформація викладена у протоколі від 06.08.2019 року № 16, відсутнє будь-яке документальне обґрунтоване підтвердження прийняття тендерним комітетом рішення, яке не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (у Вимогі не надано будь-яких фактів та/або інформації, які спростовують підстави відхилення пропозиції учасника). Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні будь-які правові підстави для перегляду та/або скасування прийнятих та оприлюднених в системі електронних закупівель рішень, у тому числі й відносно тендерної пропозиції ТОВ «ІНГАЛ»
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000277-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ", Код ЄДРПОУ:42309362
Дата подання: 27 серпня 2019 10:51
Оскарження Протоколу тендерного комітету
Невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 17:37
Керуючись ст.ст.2, 3,16,18,22,23,28,36 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником розглянуто Вимогу Учасника торгів. Результат розгляду - у прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000277-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ", Код ЄДРПОУ:42309362
Дата подання: 04 жовтня 2019 15:55
Оскарження рішення Замовника
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 12:47
Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" Замовником розглянуто Вимогу Учасника торгів. Результат розгляду - у прикріпленому файлі

Документи

15 липня 2019 11:35
Протокол 14.pdf

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 12:16
Скарга на майданчик.pdf

Документи

13 серпня 2019 14:16
Протокол 18.pdf

Документи подані скаржником

27 серпня 2019 10:51
Скарга_Держаудит.pdf
27 серпня 2019 10:51
Скарга_на майданчик.pdf

Документи

30 серпня 2019 17:37
Протокол 21.pdf

Документи подані скаржником

Документи

09 жовтня 2019 12:47
Протокол 27.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-10-000277-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ", Код ЄДРПОУ:42309362
Дата подання: 30 серпня 2019 17:05
Скарга на рішення Замовника
Порушення ст. ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2019 17:00
рішення від 03.09.2019 № 12279.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 17:00
Рішення від 18.09.2019 №13239.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 23:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2019 року № 13239-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2019 10:12
Номер скарги: UA-2019-07-10-000277-a.b8
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ", Код ЄДРПОУ:42309362
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:00
Оскарження рішення Замовника
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 08.10.2019 № 14421.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2019 20:23

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 17:05
2.Протокол 16.pdf
30 серпня 2019 17:05
3.Протокол 20 (2).pdf
30 серпня 2019 17:05
4.1Скарга_на майданчик.pdf
30 серпня 2019 17:05
4.Скарга на майданчик.pdf
30 серпня 2019 17:05
ua_payment 151.pdf
30 серпня 2019 17:05
Скарга.pdf

Документи подані замовником

30 серпня 2019 17:37
Протокол 21.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2019 17:00
рішення від 03.09.2019 № 12279.pdf
23 вересня 2019 23:19
Рішення від 18.09.2019 №13239.pdf

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 16:00
2.Протокол 16 (2).pdf
04 жовтня 2019 16:00
3.Протокол 20 (2) (1).pdf
04 жовтня 2019 16:00
Протокол 24 (2).pdf
04 жовтня 2019 16:00
Протокол 26.pdf
04 жовтня 2019 16:00
Скарга (1).pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-03-000015 ● 13765f9b85fe43e28af638d8b5a5805b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №215
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 03.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 03.09.2019 № 215

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2019-07-10-000277-a 10.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ" 7 900 000,00
UAH з ПДВ
7 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДВАНС ФОРС" 8 200 000,00
UAH з ПДВ
8 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" 8 558 091,11
UAH з ПДВ
8 558 091,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ" 8 633 796,00
UAH з ПДВ
8 633 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 18:31
Електронний підпис
29 липня 2019 18:29
кб2в.pdf
29 липня 2019 18:27
дод8.pdf
29 липня 2019 18:19
Видгук.pdf
29 липня 2019 18:19
4500вр.pdf
29 липня 2019 18:12
К аналог договору!!!.pdf
29 липня 2019 18:12
Bank_guarantee_165SLG117255.rar
29 липня 2019 17:47
№26 Працівники.pdf
29 липня 2019 17:24
№51.pdf
29 липня 2019 16:58
№47.pdf
29 липня 2019 16:58
Штатний розклад.pdf
29 липня 2019 16:58
Шашков Охр тр.pdf
29 липня 2019 16:58
Проект_Додатки.pdf
29 липня 2019 16:58
Лицензия_Ингал.pdf
29 липня 2019 16:58
лист-згода 2.pdf
29 липня 2019 16:58
лист-згода 1.pdf
29 липня 2019 16:58
Захист довкілля.pdf
29 липня 2019 16:58
Глушко СС ОТ.pdf
29 липня 2019 16:58
7. Довідка №5.pdf
29 липня 2019 16:58
6. Довідка №4 стаття 6.pdf
29 липня 2019 16:58
4. Довідка № 6 ст.17.pdf
29 липня 2019 16:58
3. Довідка № 8.pdf
29 липня 2019 16:58
2. Довідка № 9.pdf
29 липня 2019 16:58
1. Довідка № 7.pdf
29 липня 2019 16:52
Цінова.pdf
29 липня 2019 16:52
Відомість ресурсів.pdf
29 липня 2019 16:52
дц.pdf
29 липня 2019 16:52
№42.pdf
29 липня 2019 16:52
№41.pdf
29 липня 2019 16:52
№40.pdf
29 липня 2019 16:52
№39.pdf
29 липня 2019 16:52
№16 РЕКВІЗИТИ.pdf
29 липня 2019 16:52
ДОЗВІЛ с 30.10.14г.pdf
29 липня 2019 16:52
6 Активи Інгал.pdf
29 липня 2019 16:52
4 Витяг_Інгал.pdf
29 липня 2019 16:52
3 Протокол-Інгал.pdf
29 липня 2019 16:52
1 Статут_Інгал.pdf
29 липня 2019 16:52
ТЕХ. Х-КИ_compressed.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 18:04
Електронний підпис
29 липня 2019 18:01
ч2.pdf
29 липня 2019 18:01
цінова.pdf
29 липня 2019 18:01
Технічне завдання.pdf
29 липня 2019 18:01
субпідряд.pdf
29 липня 2019 18:01
Статистика 24.07.pdf
29 липня 2019 18:01
Справка НДС.pdf
29 липня 2019 18:01
Рішення зборів.pdf
29 липня 2019 18:01
Приказ на Директора-1.pdf
29 липня 2019 18:01
працівники.pdf
29 липня 2019 18:01
Паспорт Я.В — копия.pdf
29 липня 2019 18:01
п6.pdf
29 липня 2019 18:01
п5 пояснення.pdf
29 липня 2019 18:01
охорона праці.pdf
29 липня 2019 18:01
Оригінал відгуку 2.pdf
29 липня 2019 18:01
опис до статута.pdf
29 липня 2019 18:01
мтб.pdf
29 липня 2019 18:01
Лицензия.pdf
29 липня 2019 18:01
лист згода умови.pdf
29 липня 2019 18:01
Кошторис частина 2.pdf
29 липня 2019 18:01
Кошторис частина 1.pdf
29 липня 2019 18:01
Квитанция J0901203.pdf
29 липня 2019 18:01
Квитанция J0100117.pdf
29 липня 2019 18:01
інформація амку.pdf
29 липня 2019 18:01
Інн директор.pdf
29 липня 2019 18:01
захист довкілля.pdf
29 липня 2019 18:01
ескаватор оренда.pdf
29 липня 2019 18:01
Дозвіл.pdf
29 липня 2019 18:01
довідка кваліф.pdf
29 липня 2019 18:01
довідка інформація.pdf
29 липня 2019 18:01
довідка безстрок.pdf
29 липня 2019 18:01
довідка аналог дог.pdf
29 липня 2019 18:01
декларація.pdf
29 липня 2019 18:01
гарант істотні.pdf
29 липня 2019 18:01
Витяг ПДВ (копія).pdf
29 липня 2019 18:01
Витяг 41968480.pdf
29 липня 2019 18:01
Банк.pdf
29 липня 2019 18:01
антикорупц.pdf
29 липня 2019 18:01
аналогічний договір.pdf
29 липня 2019 18:01
11. Лицензия та Дозвіл.pdf
29 липня 2019 18:01
9.баланс.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 18:15
Електронний підпис
29 липня 2019 18:15
Електронний підпис
29 липня 2019 18:14
Електронний підпис
29 липня 2019 18:13
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2019 18:13
ТЗ дод.№3.pdf
29 липня 2019 18:13
Договор+ Калн.план.pdf
29 липня 2019 18:13
Посвідчення ориг.rar
29 липня 2019 18:13
Кваліфік. критерії.pdf
29 липня 2019 18:13
Дворічна - відгук 2.PDF
29 липня 2019 18:13
відгук Старовірівка.pdf
29 липня 2019 18:13
Дозвільні документи.rar
29 липня 2019 18:13
Установчі документи.rar
29 липня 2019 18:13
Ст.17.pdf
29 липня 2019 18:13
СТ.16.rar
29 липня 2019 18:13
Гарантия.rar
29 липня 2019 18:13
БАНК 2 довідки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ"

ТОВ "АДВАНС ФОРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"

ТОВ "СПЕЦКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ"
#42309362
Рішення скасоване 7 900 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:37
ТОВ "АДВАНС ФОРС"
#41968480
Рішення скасоване 8 200 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"
#31234803
Рішення скасоване 8 558 091,11
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНГАЛ"
#42309362
Відхилено 7 900 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 15:50
ТОВ "АДВАНС ФОРС"
#41968480
Відхилено 8 200 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 15:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"
#31234803
Переможець 8 558 091,11
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:01

Документи

26 вересня 2019 15:50
Електронний підпис
26 вересня 2019 15:45
Протокол 24.pdf
24 вересня 2019 14:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2019 14:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 вересня 2019 15:56
Електронний підпис
26 вересня 2019 15:56
Протокол 25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"
#31234803
8 558 091,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:26
Дод.угода № 6 Східбуд (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 10:31
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
24 червня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:07
додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:44
додаткова угода № 3_-- (2).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:43
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 13:53
ДУ 2 до Договору 51 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 17:31
ДУ 1 до Договору 51 (1).pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 17:07
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 16:35
Договір 51.pdf укладений
11 жовтня 2019 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі. Детальна інформація у додатковій угоді 1 від 10.10.2019
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі. Детальна інформація у додатковій угоді № 2 від 21.10.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 та п.4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Детальна інформація у Додатковій угоді № 3
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із закінченням бюджетного року та внесенням змін до Плану фінансування робіт, а також відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, платіжні зобов’язання Замовника виникають у разі наявності відповідно бюджетного призначення та в межах бюджетних асигнувань.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору, що не призводить до зміни обсягу та зміни якості виконаних будівельних робіт.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 558 077,49
UAH (в тому числі ПДВ 1 426 346,25 UAH)