Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного технічного обслуговування Єдиної інформаційно-аналітичної системи (ЄІАС) для ДП «НАЕК «Енергоатом»
The Unified Information-analytical System Support Services for SE «NNEGC «Energoatom»
The Unified Information-analytical System Support Services for SE «NNEGC «Energoatom»
Очікувана вартість
33 437 751,14 UAH
UA-2019-07-10-000268-c ● 51e362a95c914363b7ac3db6d1e842e6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Андруховець Микола Федорович 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Лісовий Олександр Васильович (044) 201-09-73 a.lesovoy@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Andrukhovets Mykola 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Лісовий Олександр Васильович (044) 201-09-73 a.lesovoy@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 липня 2019 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 33 437 751,14 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 167 188,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 334377 UAH |
Publication date: | 10 липня 2019 11:31 |
Enquiries until: | 02 серпня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 33 437 751 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 167 189 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з комплексного технічного обслуговування Єдиної інформаційно-аналітичної системи (ЄІАС) для ДП «НАЕК «Енергоатом» (джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
The Unified Information-analytical System Support Services for SE «NNEGC «Energoatom» (Source of procurement funding: own funds of enterprise)
CPV: 72220000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2019 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2019 11:28 |
Додаток 3 до ТД - Технічні вимоги.tif | |
10 липня 2019 11:28 |
Додаток 4 до ТД - Проект договору.docx | |
10 липня 2019 11:28 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
10 липня 2019 11:28 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова).docx | |
10 липня 2019 11:28 |
6307 - procurement notice.docx | |
10 липня 2019 11:28 |
ТД - 6307.doc | |
10 липня 2019 11:28 |
Витяг з протоколу ТК від 09.07.2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000268-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 липня 2019 16:38
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-10-000268-c предмет закупівлі Послуги з комплексного технічного обслуговування Єдиної інформаційно-аналітичної системи (ЄІАС) для ДП «НАЕК «Енергоатом».
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано, що замовник має надати, або страхову гарантію, або банківську гарантію.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія / Страхова гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано, що замовник має надати, або страхову гарантію, або банківську гарантію.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія / Страхова гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2019 14:57
Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з юридичних питань та супроводу процедур закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Статтею 1 Закону визначено основні терміни, що вживаються в Законі. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникли у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Разом з цим статтею 560 Цивільного кодексу України передбачено, що за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Закон України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» встановлює загальні правові засади у сфері надання фінансових послуг, здійснення регулятивних та наглядових функцій за діяльністю з надання фінансових послуг.
Пунктом 1 статті першої вказаного Закону визначено термін «фінансова установа» - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку. До фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом, - інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг.
Комплексний правовий аналіз норм законодавства дає підстави стверджувати, що замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови та вид надання забезпечення тендерної пропозиції, тобто вид гарантії. Так, абзацом 2 ч. 1 ст. 24 Закону передбачено, що у разі, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, а пунктом 14 частини другої статті 22 Закону визначено, що Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Реалізуючи вищезазначені права та обов’язки враховуючи, що ДП «НАЕК «Енергоатом» є державним підприємством, яке включено до переліку підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави (постанова КМУ від 4.03.2015 №83) та з метою забезпечення максимального захисту його економічних інтересів, мінімізації ризиків при наданні учасниками торгів тендерного забезпечення, зокрема, засвідчення компетентності, платоспроможності та фінансової надійності, ДП «НАЕК «Енергоатом» в тендерній документації передбачило, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, надає тендерне забезпечення у формі банківської або страхової гарантії, які згідно із законодавством видані відповідними фінансовими установами банком або страховою компанією.
Частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Статтею 1 Закону визначено основні терміни, що вживаються в Законі. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникли у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Разом з цим статтею 560 Цивільного кодексу України передбачено, що за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Закон України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» встановлює загальні правові засади у сфері надання фінансових послуг, здійснення регулятивних та наглядових функцій за діяльністю з надання фінансових послуг.
Пунктом 1 статті першої вказаного Закону визначено термін «фінансова установа» - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку. До фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом, - інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг.
Комплексний правовий аналіз норм законодавства дає підстави стверджувати, що замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови та вид надання забезпечення тендерної пропозиції, тобто вид гарантії. Так, абзацом 2 ч. 1 ст. 24 Закону передбачено, що у разі, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, а пунктом 14 частини другої статті 22 Закону визначено, що Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Реалізуючи вищезазначені права та обов’язки враховуючи, що ДП «НАЕК «Енергоатом» є державним підприємством, яке включено до переліку підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави (постанова КМУ від 4.03.2015 №83) та з метою забезпечення максимального захисту його економічних інтересів, мінімізації ризиків при наданні учасниками торгів тендерного забезпечення, зокрема, засвідчення компетентності, платоспроможності та фінансової надійності, ДП «НАЕК «Енергоатом» в тендерній документації передбачило, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, надає тендерне забезпечення у формі банківської або страхової гарантії, які згідно із законодавством видані відповідними фінансовими установами банком або страховою компанією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 серпня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕНОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АГЕЛЕС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕНОЙ" |
33 420 000,00
UAH
|
32 230 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС" |
33 421 000,00
UAH
|
32 556 622,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ" |
33 376 000,00
UAH
|
32 848 800,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕНОЙ" #34927849 |
Переможець |
32 230 000,00
UAH
|
28 серпня 2019 14:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 17:57
|
Додаткова угода № 2 (1).tif | зміни до договору |
02 червня 2020 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2019 10:00
|
Додаткова угода № 1 (1).tif | зміни до договору |
16 жовтня 2019 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 14:08
|
26-016-01-19-01134.pdf | укладений |
17 вересня 2019 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 26-016-01-19-01134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 щодо викладення у новій редакції п. 3.1.2, п. 3.2 Договору та п. 5.2 додатку № 1 до Договору - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 26-016-01-19-01134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 вересня 2019 — 28 липня 2020 |
Сума оплати за договором: |
20 871 983,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | В зв’язку із несплатою зобов’язань за цим договором, на підставі ст. 651 ЦК та ст. 188 ГК договір розривається. |