Закупівля пари, гарячої води та пов"язаної продукції
Очікувана вартість
151 092,66 UAH
UA-2019-07-10-000215-a f551f807f6084bee94daddbd6693890c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Оксана Ігорівна

0979035067 VOB-56@UKR.NET

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти,молоді та спорту Богородчанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143471
Місцезнаходження замовника: 77701, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, Івано-Франківська область, Богородчанський район ,смт.Богородчани ,вул.Шевченка,буд.53
Контактна особа замовника: Савчук Оксана Ігорівна
0979035067
VOB-56@UKR.NET

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Управлінню освіти,молоді та спорту Богородчанської РДА необхідно закупити пару, гарячу воду та пов’язану продукцію(теплову енергію) на 2019 рік (01.01.2019-31.05.2019 р) . Згідно ст.2 та ст.12 Закону України від 25.12.2015 року №922-VIІІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) укладання договору на суму більше ніж двісті тисяч гривень неможливе без проведення процедури закупівлі. На балансі сільської ради с. Іваниківка , Богородчанського району знаходиться нежитлове приміщення Іваниківської ЗОШ І-ІІІ ст. , в якому розміщено котельню для обігріву даного навчального закладу. Їх сільська рада здає в оренду (Договір оренди № 1 від 22.04.2016р та Додаткова Угода до Договору оренди №1 від 30 березня 2018 року ) , де орендар ТзОВ ″Біоальтернатива″ розміщує обладнання для надання послуг ,тобто є єдиним балансоутримувачем основних засобів. Надання послуг з постачання теплової енергії для потреб закладів: Іваниківської ЗОШ І-ІІІ ст., управління освіти, молоді та спорту може відбуватись відповідно до наявності права доступу до мережі з технічних причин та за відсутності конкуренції,так як ТзОВ″Біоальтернатива″ є єдиним виконавцем по наданню товару належної якості та балансоутримувачем основних засобів на відповідній території розташування закладів управління освіти,молоді та спорту Богородчанської РДА. Не укладання договору з ТзОВ″Біоальтернатива″ може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків,зокрема порушень соціальних правил та норм,а також до створення загрози енергетичної безпеки та зриву опалювального сезону 2019 році ,може стати причиною виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру,спричинити руйнування закладу управління освіти,молоді та спорту Богородчанської РДА. Враховуючи все вище описане Замовник вважає, за необхідне застосувати Переговорну процедуру закупівлі п.2 ч.2 ст .35 Закону України « Про публічні закупівлі» , а саме : відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 16 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


для Іваниківської ЗОШ І-ІІІ ст
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64.58 Гкал
Пара, гаряча вода та пов"язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, Шевченка,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Документація

Тендерна документація

10 липня 2019 11:28
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Біоальтернатива"
#37582308
Переможець 151 092,66
UAH з ПДВ
10 липня 2019 11:32

Документи

10 липня 2019 11:32
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 11:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Біоальтернатива"
#37582308
151 092,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2019 11:32
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2019 10:52
Договір №2.pdf укладений
16 липня 2019 10:52
sign.p7s зміни до договору
01 квітня 2020 11:02
sign.p7s зміни до договору
01 квітня 2020 11:01
sign.p7s зміни до договору
13 січня 2020 11:07
Дод угода №3 ( ІВаниківка Дог № 2) (1).pdf зміни до договору
13 січня 2020 11:07
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 14:23
Дод угода №2 (Іваниківка) (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:23
sign.p7s зміни до договору
25 липня 2019 11:23
Дод угода №1 (Іваниківка) (1).pdf зміни до договору
25 липня 2019 11:23
1_Дод угода №1 (Іваниківка).pdf укладений
25 липня 2019 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифу
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі" (20%)
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 151092,66 грн+30218,53(сума по 20% Дод Угоді №3 від 13.01.2020 року)=181311,19 грн
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 181 311,19
UAH (в тому числі ПДВ 30 218,53 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку