Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерний клас
Очікувана вартість
152 500,00 UAH
UA-2019-07-10-000158-a ● 70a1330ed62f49c2a5dc970f29056c45
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144482 |
Місцезнаходження: | 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19 |
Контактна особа: |
Турик Ольга Григорівна +380324931310 Olgatyruk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2019 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 152 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 762,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Комп’ютерний клас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, Пр. Шевченка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2019 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2019 10:52 |
технічне завдання(1).docx | |
10 липня 2019 10:52 |
Проект договору(1).docx | |
10 липня 2019 10:52 |
ТД на ком_ятерний клас.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:21
Дата відповіді: 11 липня 2019 14:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші ,ніж у тех завданні Замовника.
Якщо специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати "або еквівалент". 2)Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на тих же умовах,що й інші учасники. Його ціна без ПДВ буде розглядатися як остаточна . Якщо учасник є платником ПДВ,то і його прозиція розглядається з ПДВ. Переможця обирає система.
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші ,ніж у тех завданні Замовника.
Якщо специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати "або еквівалент". 2)Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на тих же умовах,що й інші учасники. Його ціна без ПДВ буде розглядатися як остаточна . Якщо учасник є платником ПДВ,то і його прозиція розглядається з ПДВ. Переможця обирає система.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-10-000158-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 02 серпня 2019 21:05
Дискваліфікувати ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-Україна"
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-Україна" не виконав технічних вимог замовника, а саме
1.В тендерній документації чітко вказано наступне:
Авторизаційний лист від виробника, дистриб'ютора, дилера ноутбуків та проекторів про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу;
Дані технічні вимоги є невід’ємною складовою пропозиції учасника торгів. Оформляються на фірмовому бланку за підписом керівника (підприємства, установи, організації) та скріплюються мокрою печаткою (за наявності).
Учасник ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА надав лист-пояснення щодо авторизаційних листів. На цей лист даємо наступну відповідь:
Вимогу щодо надання гарантійних листів (оригіналів) від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України) якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та у потрібні терміни включено до тендерної документації з метою убезпечення від товару сумнівного походження та контрабанди. Тому що учасник, надаючи лист від виробника (або офіційного представника виробника), підтверджує свою співпрацю безпосередньо з виробником або офіційним представником виробника, а отже й підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, ввезення на територію України, розмитнення тощо. Медико-технічні вимоги Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки ані виробники, ані їх представники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів по колу осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки Замовника турбує своєчасність поставок виробів медичного призначення та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Крім того, виробники (передусім - це інтернаціональні компанії з бездоганною репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажі своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції. Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник, який напряму співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель. Крім того, наголошуємо, що гарантійний лист може бути виданий не тільки виробником, а й офіційним представником виробника. Тобто, якщо учасник не може налагодити договірних відносин з виробником він може звернутись до представників, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність від імені виробника.
2. В додатку 6 потрібно було вказати
Виробник та торгова марка (при наявності)
ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА в своїй пропозиції подає проектор Проектор Vivitek DX281-ST, а в додатку 6 вказує виробника Виробник: BenQ Corporation
Торгівельна марка: BenQ. Що не відповідає дійсності.
Вище викладене є грубим порушенням технічних вимог замовника.
Просимо дискваліфікувати учасника ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
Розгорнути
Згорнути
1.В тендерній документації чітко вказано наступне:
Авторизаційний лист від виробника, дистриб'ютора, дилера ноутбуків та проекторів про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу;
Дані технічні вимоги є невід’ємною складовою пропозиції учасника торгів. Оформляються на фірмовому бланку за підписом керівника (підприємства, установи, організації) та скріплюються мокрою печаткою (за наявності).
Учасник ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА надав лист-пояснення щодо авторизаційних листів. На цей лист даємо наступну відповідь:
Вимогу щодо надання гарантійних листів (оригіналів) від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України) якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та у потрібні терміни включено до тендерної документації з метою убезпечення від товару сумнівного походження та контрабанди. Тому що учасник, надаючи лист від виробника (або офіційного представника виробника), підтверджує свою співпрацю безпосередньо з виробником або офіційним представником виробника, а отже й підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, ввезення на територію України, розмитнення тощо. Медико-технічні вимоги Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки ані виробники, ані їх представники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів по колу осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки Замовника турбує своєчасність поставок виробів медичного призначення та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Крім того, виробники (передусім - це інтернаціональні компанії з бездоганною репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажі своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції. Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник, який напряму співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель. Крім того, наголошуємо, що гарантійний лист може бути виданий не тільки виробником, а й офіційним представником виробника. Тобто, якщо учасник не може налагодити договірних відносин з виробником він може звернутись до представників, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність від імені виробника.
2. В додатку 6 потрібно було вказати
Виробник та торгова марка (при наявності)
ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА в своїй пропозиції подає проектор Проектор Vivitek DX281-ST, а в додатку 6 вказує виробника Виробник: BenQ Corporation
Торгівельна марка: BenQ. Що не відповідає дійсності.
Вище викладене є грубим порушенням технічних вимог замовника.
Просимо дискваліфікувати учасника ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2019 16:37
Тендерна пропозиція учасника ПРОТЕХ-ІТ-Україна не відповідає умовам тендерної документації. Тендерний комітет прийняв рішення задовільнити скаргу та відхилити тендерну пропозицію учасника ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА, відповідно до п. 4, ч.1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2019 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
148 881,90
UAH з ПДВ
|
148 881,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
151 962,00
UAH з ПДВ
|
151 962,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
148 881,90
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 16:45
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
148 881,90
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 16:58
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
151 962,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:40
|
Протокол виправлення помилки.rar | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 13:34
|
додаткова угода 1.rar | зміни до договору |
02 вересня 2019 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 16:57
|
договір 224.rar | зміни до договору |
22 серпня 2019 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме : зменшити загальну суму цього Договору на 3500 гривень |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної (механічної) помилки |
Номер договору про закупівлю: | 224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |