Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерний клас
Очікувана вартість
152 500,00 UAH
UA-2019-07-10-000158-a 70a1330ed62f49c2a5dc970f29056c45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турик Ольга Григорівна

+380324931310 Olgatyruk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144482
Місцезнаходження: 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19
Контактна особа: Турик Ольга Григорівна
+380324931310
Olgatyruk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 13:09
Очікувана вартість: 152 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 762,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Комп’ютерний клас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, Пр. Шевченка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 10:52
технічне завдання(1).docx
10 липня 2019 10:52
Проект договору(1).docx
10 липня 2019 10:52
ТД на ком_ятерний клас.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 липня 2019 11:21
Дата відповіді: 11 липня 2019 14:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші ,ніж у тех завданні Замовника.
Якщо специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати "або еквівалент". 2)Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на тих же умовах,що й інші учасники. Його ціна без ПДВ буде розглядатися як остаточна . Якщо учасник є платником ПДВ,то і його прозиція розглядається з ПДВ. Переможця обирає система.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-10-000158-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 02 серпня 2019 21:05
Дискваліфікувати ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-Україна"
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-Україна" не виконав технічних вимог замовника, а саме
1.В тендерній документації чітко вказано наступне:
Авторизаційний лист від виробника, дистриб'ютора, дилера ноутбуків та проекторів про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу;

Дані технічні вимоги є невід’ємною складовою пропозиції учасника торгів. Оформляються на фірмовому бланку за підписом керівника (підприємства, установи, організації) та скріплюються мокрою печаткою (за наявності).
Учасник ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА надав лист-пояснення щодо авторизаційних листів. На цей лист даємо наступну відповідь:
Вимогу щодо надання гарантійних листів (оригіналів) від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України) якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та у потрібні терміни включено до тендерної документації з метою убезпечення від товару сумнівного походження та контрабанди. Тому що учасник, надаючи лист від виробника (або офіційного представника виробника), підтверджує свою співпрацю безпосередньо з виробником або офіційним представником виробника, а отже й підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, ввезення на територію України, розмитнення тощо. Медико-технічні вимоги Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки ані виробники, ані їх представники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів по колу осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки Замовника турбує своєчасність поставок виробів медичного призначення та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Крім того, виробники (передусім - це інтернаціональні компанії з бездоганною репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажі своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції. Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник, який напряму співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель. Крім того, наголошуємо, що гарантійний лист може бути виданий не тільки виробником, а й офіційним представником виробника. Тобто, якщо учасник не може налагодити договірних відносин з виробником він може звернутись до представників, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність від імені виробника.
2. В додатку 6 потрібно було вказати
Виробник та торгова марка (при наявності)
ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА в своїй пропозиції подає проектор Проектор Vivitek DX281-ST, а в додатку 6 вказує виробника Виробник: BenQ Corporation
Торгівельна марка: BenQ. Що не відповідає дійсності.
Вище викладене є грубим порушенням технічних вимог замовника.
Просимо дискваліфікувати учасника ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2019 16:37
Тендерна пропозиція учасника ПРОТЕХ-ІТ-Україна не відповідає умовам тендерної документації. Тендерний комітет прийняв рішення задовільнити скаргу та відхилити тендерну пропозицію учасника ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА, відповідно до п. 4, ч.1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність умовам тендерної документації.

Документи

05 серпня 2019 16:37
пояснення на скаргу.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 148 881,90
UAH з ПДВ
148 881,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 151 962,00
UAH з ПДВ
151 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 11:13
Електронний підпис
01 серпня 2019 11:13
Електронний підпис
01 серпня 2019 11:12
п.2. ст17.zip
29 липня 2019 20:05
Електронний підпис
27 липня 2019 00:18
Електронний підпис
27 липня 2019 00:17
Найменування товару.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 14:09
ДФС довідка.jpg
07 серпня 2019 14:09
МВС 05,08,19.pdf
07 серпня 2019 14:09
Довідка КорЮр 05.08.zip
28 липня 2019 14:04
Електронний підпис
28 липня 2019 13:39
Microsoft Partner Network.pdf
28 липня 2019 13:39
Асер СЕС.pdf
28 липня 2019 13:39
Гарантійний лист.pdf
28 липня 2019 13:39
Додаток 6.pdf
28 липня 2019 13:39
Додаток 5.pdf
28 липня 2019 13:39
Додаток 4 .pdf
28 липня 2019 13:39
Додаток 3 .pdf
28 липня 2019 13:39
Додаток 2.pdf
28 липня 2019 13:39
Пропозиція цінова .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 148 881,90
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:45
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 148 881,90
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:58
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 151 962,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
151 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:40
Протокол виправлення помилки.rar зміни до договору
28 грудня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 13:34
додаткова угода 1.rar зміни до договору
02 вересня 2019 13:33
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 16:57
договір 224.rar зміни до договору
22 серпня 2019 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме : зменшити загальну суму цього Договору на 3500 гривень
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної (механічної) помилки
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 462,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 743,67 UAH)