Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шприци: 47017 - шприц загального призначення, одноразового використання; 38501 – шприц – інсулін/голка, основа
Очікувана вартість
25 100,00 UAH
UA-2019-07-10-000113-a 3fd48bc10b934ddd892dfb8981cf2954
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнева Наталья Павлівна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Півнева Наталья Павлівна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 25 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17500 штуки
Шприци: 47017 - шприц загального призначення, одноразового використання; 38501 – шприц – інсулін/голка, основа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.;; Періодична Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 10:17
ТД шприци 2019 —2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСКОНЦЕПТ" 24 500,00
UAH з ПДВ
24 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 11:55
Електронний підпис
26 липня 2019 11:54
статут.pdf
26 липня 2019 11:54
гарантійний лист 2.pdf
26 липня 2019 11:54
цінова пропозиція.pdf
26 липня 2019 11:54
довідка про рахунок.pdf
26 липня 2019 11:54
витяг з каталогу GBI.pdf
26 липня 2019 11:54
вимоги до поставки.pdf
26 липня 2019 11:53
гарантійний лист.pdf
26 липня 2019 11:53
аналогічний договір.pdf
26 липня 2019 11:53
лист-погодження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙСКОНЦЕПТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій