Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з продовження ліцензії на програмну продукцію та технічної підтримки (протягом 12 місяців) для пристрою безпеки – міжмережевого екрану CISCO ASA 5525
Очікувана вартість
270 721,60 UAH
UA-2019-07-09-003363-b 03654156def84c658c2c962dba6b2184
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 zakupkinazk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
zakupkinazk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою здійснення закупівлі за предметом «48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення» (послуги з продовження ліцензії на програмну продукцію та технічної підтримки (протягом 12 місяців) для пристрою безпеки – міжмережевого екрану CISCO ASA 5525) у зв’язку з їх відміною із-за подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-14-002484-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-31-001467-b

Згідно із Реєстром пропозицій закупівлі: UA-2019-05-14-002484-a
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 18:00, подана 1 пропозиція Учасником ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" на суму 271 815,04 UAH з ПДВ.

Згідно із Реєстром пропозицій закупівлі: UA-2019-05-31-001467-b
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 13:00, подана також 1 пропозиція Учасником ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" на суму 270 721,60 UAH з ПДВ.

Відповідно пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, може бути застосована як виняток переговорна процедура закупівлі.
Враховуючи викладене, застосовано як виняток переговорну процедуру закупівлі за предметом «48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення» (послуги з продовження ліцензії на програмну продукцію та технічної підтримки (протягом 12 місяців) для пристрою безпеки – міжмережевого екрану CISCO ASA 5525).
Код згідно з ДК 021:2015 – 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення.
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Очікувана вартість закупівлі: 270 721,60 UAH з ПДВ.
Строк надання послуг: протягом 15 календарних днів з дати укладення договору.
Місце надання послуг: м. Київ, бульвар Дружби народів, 28.
Процедура закупівлі: переговорна процедура закупівлі.
Для закупівлі за предметом «48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення» (послуги з продовження ліцензії на програмну продукцію та технічної підтримки (протягом 12 місяців) для пристрою безпеки – міжмережевого екрану CISCO ASA 5525) запрошено представника ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 19:34
Оскарження наміру укласти договір: 20 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
послуги з продовження ліцензії на програмну продукцію та технічної підтримки (протягом 12 місяців) для пристрою безпеки – міжмережевого екрану CISCO ASA 5525
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ (відповідно до умов договору) 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі Послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі XIII цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 липня 2019 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 19:24
ТД 48510000-6 CISCO III.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Переможець 270 721,60
UAH з ПДВ
09 липня 2019 19:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 19:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
270 721,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 13:04
Договір 47_19 від 26.07.2019.pdf укладений
26 липня 2019 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 270 721,60
UAH (в тому числі ПДВ 13 001,60 UAH)