Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

64110000-0. Поштові послуги (поштові послуги)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-07-09-003285-b 6833bdc888764b978dfe108bee81b961
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 zakupkinazk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
zakupkinazk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
З метою ефективного виконання покладених на Національне агентство з питань запобігання корупції повноважень для забезпечення безперебійної та оперативної роботи по відправленню кореспонденції, дотримуючись строків розгляду документів, визначених Законом України «Про запобігання корупції», необхідно здійснити закупівлю послуг за предметом «64110000-0. Поштові послуги» (поштові послуги).
Надання поштових послуг регулюється Законом України «Про поштовий зв’язок», де статтею 1 дано визначення послуг поштового зв’язку, а саме: це продукт діяльності оператора поштового зв’язку з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів, банківських операцій, спрямований на задоволення потреб користувачів.
Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта», правонаступником якого стало Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 № 728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» у Публічне акціонерне товариство. Наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611 Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» змінено на приватне та переіменовано у Акціонерне товариство «Укрпошта».
Відповідно до Закону України «Про поштовий зв’язок» національний оператор поштового зв’язку, в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв’язку на всій території України і йому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» перелічені виключні права національного оператора.
Враховуючи зазначене, як виняток застосовується переговорна процедура закупівлі за предметом «64110000-0. Поштові послуги» (поштові послуги) відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи АТ «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 18:30
Оскарження наміру укласти договір: 15 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
64110000-0. Поштові послуги (поштові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг IV. ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 4.1. Очікувана вартість за надання Послуг за цим договором становить – 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень), у тому числі ПДВ становить – 83 333,33 грн.(вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні тридцять три копійки). 4.2. Розрахунки проводяться згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117, шляхом перерахування попередньої повної оплати, на строк не більше одного місяця, Замовником послуг, передбачених пунктом 1.1. Договору, на рахунок Виконавця в сумі, що забезпечує відправку однієї групи відправлень або декількох груп впродовж певного періоду за діючими на надання Послуг Тарифами. При перерахуванні коштів за послуги Замовник у платіжному дорученні зазначає призначення платежу: «Оплата за пересилання поштових відправлень та відправлень Стандарт через ВПЗ м. Київ – 103, згідно Договору (або рахунку) від ________ № ___________, в т.ч. ПДВ __________». Розрахунки здійснюються в національній валюті України. 4.3. Замовник здійснює оплату Послуг за цим Договором за рахунок коштів державного бюджету. Датою виникнення податкових зобов’язань у Виконавця, у такому випадку, є дата надходження коштів на банківський рахунок Виконавця (п. 187.7 ст. 187 Податкового кодексу України). 4.4. У разі прийняття рішення Виконавцем щодо зміни тарифів, нові тарифи, що розміщуються на офіційному сайті Виконавця http://ukrposhta.ua, є обов’язковими для Замовника за цим Договором та є підставою для сплати рахунків з моменту їх введення в дію, без оформлення Додаткової угоди. 4.5. Виконавець зобов’язується сформувати Акт за звітний місяць у 3-х примірниках та надати Замовнику 2-а примірника Акту, у строк не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним. 4.6. Замовник зобов’язується не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання 2-х примірників Акту за звітний місяць, розглянути вказаний Акт, у випадку відсутності зауважень підписати його зі свого боку та повернути Виконавцю один підписаний уповноваженою особою Замовника примірник Акту, або надати у вказаний строк свої письмові зауваження щодо відмови від його підписання. 4.7. У випадку не повернення Замовником Виконавцю підписаного примірнику Акту за звітний місяць або не направлення обґрунтованої відмови від його підписання у строк, встановлений п. 4.6 Договору, послуги за цим Договором вважаються прийнятими Замовником за кількістю та якістю визначеною умовами Договору та 3-ім примірником Акту. 4.8. Замовник зобов’язується слідкувати за рівнем авансового платежу і по мірі використання авансу своєчасно поповнювати його. При використанні авансу і відсутності його поповнення Замовником або у разі не дотримання Замовником п. 3.2.3. цього Договору Виконавець припиняє приймання поштових відправленнях та відправлень Стандарт без попередження. Приймання поштових відправленнях та відправлень Стандарт може бути відновлено за умови поповнення авансу. 4.9. Виконавець не пізніше 2-го дня місяця, наступного за звітним, у присутності представника власника маркувальної машини Замовника знімає показники залишку введеного авансу, про що складається спільний акт у 3-х примірниках. Зазначений Акт підписується уповноваженими особами, завіряється відбитком календарного штемпеля ВПЗ (відділення поштового зв’язку) та печаткою власника маркувальної машини. Затверджений Акт зі сторони Виконавця передається Замовнику не пізніше 5-го дня місяця, наступного за звітним. Замовник проводить звірку, підписує акт та повертає два примірника за зворотною адресою Виконавця. На підставі письмового звернення Замовника, Виконавець повертає залишок невикористаних коштів на протязі 3-х робочих днів, з моменту отримання відповідного листа. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 липня 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
#21560045
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 18:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 18:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
#21560045
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 18:20
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 18:14
111.11.1.2-2011_ду1.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 18:10
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 16:28
Договір № 111.11.1.2-2011.pdf укладений
16 липня 2019 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 «Про затвердження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» розділ IX «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору викладено в новій редакції. 2. Пункт 4.1 розділу IV Договору викладено в такій редакції: «4.1. Очікувана вартість за надання Послуг за цим Договором становить – 499 995,44 грн.(чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень сорок чотири копійки)., у т.ч. ПДВ становить – 83 332,57 грн.(вісімдесят три тисячі триста тридцять дві гривні п’ятдесят сім копійок». 3. Пункт 8.1 розділу VIII Договору викладено в такій редакції: «8.1. Договір вступає в силу з дня його підписання Сторонами та діє до 27 листопада 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2-2011
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 27 листопада 2019
Сума оплати за договором: 499 995,44
UAH (в тому числі ПДВ 83 332,57 UAH)