Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів різні
Очікувана вартість
302 120,00 UAH
UA-2019-07-09-003251-b 3583f7ee53ba4fa59522541eae6cf026
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Вадим Анатолійович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ткачук Вадим Анатолійович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 14:24
Очікувана вартість: 302 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів різні
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 штуки
Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 17:59
Проект_договору_89.doc
09 липня 2019 17:59
ТД__89.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:09
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 330120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів різні) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації.».
2) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 299 782,00
UAH з ПДВ
296 782,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТФП" 301 920,00
UAH з ПДВ
298 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 12:49
public_doc (4).pdf
02 серпня 2019 12:49
public_doc (2).p7s
02 серпня 2019 12:48
Dovidka_19198355280530573800.pdf.p7s
02 серпня 2019 12:48
Dovidka_19198355280530573800.pdf
25 липня 2019 07:36
Електронний підпис

Публічні документи

24 липня 2019 13:31
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ТФП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3181217938
Переможець 296 782,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3181217938
296 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 23:27
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:17
Договір НУБіП №1189.pdf укладений
13 серпня 2019 13:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 296 782,00
UAH