Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лампи
Очікувана вартість
500,00 UAH
UA-2019-07-09-003144-b b98ef882fe804056ae5276b597f87c00
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Оверчук

+380362260578 iryna.overchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" /філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Рівненська регіональна дирекція"
Код ЄДРПОУ: 40020656
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 20-А
Контактна особа: Ірина Оверчук
+380362260578
iryna.overchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Процедура відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: 31530000-0 –Частини до світильників та освітлювального обладнання на суму 500,00 грн. з ПДВ двічі не відбулася у зв’язку із відсутністю конкуренції через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. (закупівля UA-2019-05-06-001732-a-a та закупівля : UA-2019-05-23-000528-a).

На підставі п.4 ч. 2 Ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовником можливе застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 17:26
Оскарження наміру укласти договір: 20 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, буд. 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

09 липня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Денисюк Роман Віталійович
#3042419872
Переможець 500,00
UAH
09 липня 2019 17:26

Документи

09 липня 2019 17:26
Електронний підпис
09 липня 2019 17:25
p_DRV_500.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 17:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Денисюк Роман Віталійович
#3042419872
500,00
UAH
Документи

Документи

09 липня 2019 17:26
Електронний підпис
09 липня 2019 17:25
p_DRV_500.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 17:56
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 16:43
Дод.угода №3.pdf зміни до договору
25 липня 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 09:15
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 липня 2019 09:12
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 10:52
du_450.pdf зміни до договору
22 липня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 10:26
dog37du1.pdf укладений
22 липня 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни товару
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок в реквізитах та додатку.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни, зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 450,00
UAH