Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне - за ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку)
Очікувана вартість
80 144,28 UAH
UA-2019-07-09-003123-b aa4d72a4ba5245a68034bb25dba84fb2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Хоменко

+380445941616
+380445941669
khomenko@sdfm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба фінансового моніторингу України
Код ЄДРПОУ: 37471802
Вебсайт: http://www.sdfm.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24
Контактна особа: Анатолій Хоменко
+380445941616,+380445941669
khomenko@sdfm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 13:13
Очікувана вартість: 80 144,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


закупівля проводиться відповідно до оприлюдненого плану закупівель Держфінмоніторингу на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
912 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне - за ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  16 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник (Покупець) здійснює оплату за фактом поставки Товару Постачальником. Оплата за Товар проводиться Замовником (Покупцем) за рахунок коштів державного бюджету, у національній валюті України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з рахунком та видатковою накладною Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:10
Дата відповіді: 10 липня 2019 11:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Держфінмоніторинг розглянув ваші питання та повідомляє наступне. Щодо першого питання: у наших вимогах до товару немає посилання на торгову марку, пропозиції учасників повинні відповідати зазначеним у вимогах технічним характеристикам товару. Щодо другого питання: звичайно ФОП допускаються до участі у закупівлі на загальних підставах. Ціна пропозиції учасника відповідно до закупівлі після проведення аукціону приймається замовником як остаточна (тобто такою, якою її подає учасник, без ПДВ чи з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 70 360,56
UAH з ПДВ
70 360,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 72 317,52
UAH з ПДВ
72 317,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 17:06
Документи.rar

Публічні документи

17 липня 2019 16:16
Електронний підпис
17 липня 2019 16:15
згода з договором.pdf
17 липня 2019 16:15
ЕКО2904_Опис товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 70 360,56
UAH з ПДВ
19 липня 2019 09:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

19 липня 2019 09:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
70 360,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 09:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 10:52
договір від 23.07.2019 №15.PDF укладений
23 липня 2019 10:51