Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 -30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (конверти, сегрегатори): лот 1 – конверти в асортименті; лот 2 – сегрегатори (папка-реєстратор/папка-накопичувач) в асортименті
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-07-09-002674-b 47f448922e0943728fb5cdfefcdf9707
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Стукалова

+380577758116 stukalovaim@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 09351600
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Конституції майдан, 22
Контактна особа: Ірина Стукалова
+380577758116
stukalovaim@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 09 липня 2019 16:30
Дата відповіді: 09 липня 2019 17:45
Шановний Замовнику! Уточніть будь ласка наступне питання: Вами в оголошенні зазначений предмет закупівлі окремо по лотам, але процедура оголошена в цілому. Тобто Учасник подає єдину пропозицію і її вартість складає 100 000, грн.? Чи все ж таки Вами планувалось провести закупівлю по лотам?
Відповідь: Дякуємо за запитання, інформацію уточнено, закупівля проводиться по кожному лоту окремо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-002674-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", Код ЄДРПОУ:2877607260
Дата подання: 18 липня 2019 15:56
Не відповідність пропозиції ТОВ "ВКФ "ВВ" умовам документації на закупівлю: код ДК 021:2015 -30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (конверти, сегрегатори): лот 2 – сегрегатори (папка-реєстратор/папка-накопичувач) в асортименті
Шановний Замовнику ! Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "ВКФ "ВВ" не відповідає умовам документації на закупівлю: код ДК 021:2015 - 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (конверти, сегрегатори): лот 2 – сегрегатори (папка-реєстратор/папка-накопичувач) в асортименті, з наступних підстав:
1. у складі пропозиції відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї. У складі пропозиції міститься лише інформація щодо кінцевих бенефіціарних власників, проте відсутня жодна інформація про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, що не відповідає вимогам п.13.14 документації на закупівлю: код ДК 021:2015 -30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (конверти, сегрегатори).
2. відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб. У складі пропозиції міститься лише інформація про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, проте інформація про членів сім’ї Ульянінської Ольги Миколаївни відсутня, що не відповідає вимогам п.13.15 документації на закупівлю: код ДК 021:2015 -30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (конверти, сегрегатори).
Враховуючи вищевикладене , вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ВКФ "ВВ", як таку, що не відповідає умовам документації на закупівлю: код ДК 021:2015 - 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (конверти, сегрегатори): лот 2 – сегрегатори (папка-реєстратор/папка-накопичувач) в асортименті.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 11:30
Пропозиція учасника знаходиться на розгляді.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 -30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (конверти, сегрегатори): лот 1 – конверти в асортименті
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 49 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 липня 2019 13:19
Закінчення: 18 липня 2019 13:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

90000 шт
Код ДК 021:2015 -30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (конверти, сегрегатори):
лот 1 – конверти в асортименті
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, Конституції майдан, буд. 22
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 37 230,00
UAH з ПДВ
37 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" 40 920,00
UAH з ПДВ
40 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 43 740,00
UAH з ПДВ
43 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 15:16
Електронний підпис
17 липня 2019 15:14
Технічний опис.pdf
17 липня 2019 15:14
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 11:48
св_пдв.pdf
17 липня 2019 11:42
Довідка до ст 17.pdf
17 липня 2019 11:42
Сертифікат ІСО.JPG
17 липня 2019 11:42
Сертифікат С6.pdf
17 липня 2019 11:42
Сертифікат С5.pdf
17 липня 2019 11:42
Сертифікат С5.pdf
17 липня 2019 11:42
Сертифікат С4.pdf
17 липня 2019 11:42
Техзавдання.pdf
17 липня 2019 11:42
Проект договору.pdf
17 липня 2019 11:42
Згода договір.pdf
17 липня 2019 11:42
статут підписаний.pdf
17 липня 2019 11:42
Баланс-фін.зв-1кв-2019.pdf
17 липня 2019 11:42
Довідка з банку.pdf
17 липня 2019 11:42
ГС Дніпро завірений.pdf
17 липня 2019 11:42
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 13:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
Переможець 37 230,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 12:51

Документи

06 серпня 2019 12:50
Акцепт конверти.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав
#36002620
37 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 12:50
Акцепт конверти.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт ВД конверти.pdf укладений
28 грудня 2019 16:10
Звіт УД конверти.pdf укладений
12 серпня 2019 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 230,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 205,00 UAH)