Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (капітальний ремонт і реставрація) (Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівській шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт))
Очікувана вартість
8 628 000,00 UAH
UA-2019-07-09-002519-b 2e26f12a740e48a69ed7fe5df3cad89a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до умов договору від 03.06.2019 року № 1170 ДП «УКРВОДСЕРВІС» є виконавцем робіт з капітального ремонту по об’єкту «Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівський шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)» (далі – об’єкт).
З метою забезпечення сумісності з попередніми роботами по об’єкту виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, тому що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру.
Ураховуючи вищевикладене, з метою забезпечення сумісності з наявними раніше виконаними роботами, виникла потреба у здійсненні додаткової закупівлі робіт у ДП «УКРВОДСЕРВІС» по об’єкту «Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівський шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)».
Закупівля проводиться на виконання рішення Київської міської ради від 13.12.2018 №415/6466 «Про внесення змін до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року «1042/4049», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 15:53
Оскарження наміру укласти договір: 20 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівській шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи здійснюються на підставі акту(актів) приймання виконаних будівельних робіт, оформлених згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за формами № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 у безготівковому порядку на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 липня 2019 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРВОДСЕРВІС"
#32765831
Переможець 7 520 400,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:53

Документи

09 липня 2019 15:53
Електронний підпис
09 липня 2019 15:52
Повідомлення(6).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРВОДСЕРВІС"
#32765831
7 520 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2019 15:53
Електронний підпис
09 липня 2019 15:52
Повідомлення(6).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:21
ДУ2 від 26.12.2019 до Дог1194 від 29.07.2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 09:05
ДУ 1 Віта.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 09:03
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 13:34
Дог 1194 від 29.07.19 Віта.pdf укладений
29 липня 2019 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 38 частини 1 статті 2, частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктами 13.1, 13.2 Договору № 1194 від 29.07.2019р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна Договору залишається незмінною та становить 7 520 400,00 грн (сім мільйонів п’ятсот двадцять тисяч чотириста гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% – 1 253 400,00 грн (один мільйон двісті п’ятдесят три тисячі чотириста гривень 00 копійок). 2. Внести уточнення до Договірної ціни (Додаток №1) та читати її у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору і складена у двох автентичних примірниках українською мовою по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 1194
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.3., 13.1 Договору від 29.07.2019 №1194 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього Договору зменшується. 2. Внесення змін до пункту 2.1 Договору та викладення у новій редакції додатку №1 до Договору « Договірна ціна». 3. Сторони домовились розірвати Договір за згодою сторін. 4. Сторони підтверджують про вiдсутнiсть будь-яких майнових чи немайнових претензій одна до одного.
Номер договору про закупівлю: 1194
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 322 095,17
UAH (в тому числі ПДВ 1 220 349,19 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін