Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (капітальний ремонт і реставрація) (Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівській шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт))
Очікувана вартість
8 628 000,00 UAH
UA-2019-07-09-002519-b ● 2e26f12a740e48a69ed7fe5df3cad89a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | http://pleso.com.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +380675493905 09876an@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до умов договору від 03.06.2019 року № 1170 ДП «УКРВОДСЕРВІС» є виконавцем робіт з капітального ремонту по об’єкту «Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівський шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)» (далі – об’єкт).
З метою забезпечення сумісності з попередніми роботами по об’єкту виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, тому що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру.
Ураховуючи вищевикладене, з метою забезпечення сумісності з наявними раніше виконаними роботами, виникла потреба у здійсненні додаткової закупівлі робіт у ДП «УКРВОДСЕРВІС» по об’єкту «Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівський шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)».
Закупівля проводиться на виконання рішення Київської міської ради від 13.12.2018 №415/6466 «Про внесення змін до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року «1042/4049», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями.
З метою забезпечення сумісності з попередніми роботами по об’єкту виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, тому що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру.
Ураховуючи вищевикладене, з метою забезпечення сумісності з наявними раніше виконаними роботами, виникла потреба у здійсненні додаткової закупівлі робіт у ДП «УКРВОДСЕРВІС» по об’єкту «Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівський шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)».
Закупівля проводиться на виконання рішення Київської міської ради від 13.12.2018 №415/6466 «Про внесення змін до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року «1042/4049», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2019 15:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 липня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розчистка та благоустрій струмка Віта в межах вулиць Пирогівській шлях та Дніпровське шосе у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконані роботи здійснюються на підставі акту(актів) приймання виконаних будівельних робіт, оформлених згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за формами № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 у безготівковому порядку на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
09 липня 2019 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРВОДСЕРВІС" #32765831 |
Переможець |
7 520 400,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:21
|
ДУ2 від 26.12.2019 до Дог1194 від 29.07.2019.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 09:05
|
ДУ 1 Віта.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 13:34
|
Дог 1194 від 29.07.19 Віта.pdf | укладений |
29 липня 2019 13:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 38 частини 1 статті 2, частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктами 13.1, 13.2 Договору № 1194 від 29.07.2019р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна Договору залишається незмінною та становить 7 520 400,00 грн (сім мільйонів п’ятсот двадцять тисяч чотириста гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% – 1 253 400,00 грн (один мільйон двісті п’ятдесят три тисячі чотириста гривень 00 копійок). 2. Внести уточнення до Договірної ціни (Додаток №1) та читати її у редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору і складена у двох автентичних примірниках українською мовою по одному для кожної із сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 1194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 1.3., 13.1 Договору від 29.07.2019 №1194 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього Договору зменшується. 2. Внесення змін до пункту 2.1 Договору та викладення у новій редакції додатку №1 до Договору « Договірна ціна». 3. Сторони домовились розірвати Договір за згодою сторін. 4. Сторони підтверджують про вiдсутнiсть будь-яких майнових чи немайнових претензій одна до одного. |
Номер договору про закупівлю: | 1194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |