Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Ірина Кононенко +380445649093 ukb.torgi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2019 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 18 394 811,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 948,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2019 18:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2019 15:06 |
ТД_гуртож Горл 1.doc | |
09 липня 2019 15:06 |
Додатки_5-9_Гурт Горл1.doc | |
09 липня 2019 15:06 |
Додатки_1-4 Гурт Горл1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-21-000020 ● 2cd0ec245d884ad3bd4068279dcadd7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2019 № 158
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-07-09-002170-b
09.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічнихзакупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемізакупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 12.09.2019 року . 1. Контролюючий орган зазначає про порушення Замовником п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Маємо заперечити проти цього зауваження. В п.1 розділу 4 тендерної документації зазначений кінцевий строк подання тендерної пропозиції. Просимо, ДЕРЖАУДИТСЛУЖБУ ретельніше продивитися тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт гуртожитку за адресою: вул. Горлівська, 124/1 в Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 27.06.2019 року. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція переможця торгів ТОВ «Грін Трейдінг» повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через невідповідність умовам тендерної документації. На думку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, пропозиція ТОВ «Грін Трейдінг» не відповідає умовам ТД, оскільки Переможець надав перелік відкритих рахунків у фінансових установах станом на 19.07.2019 р. у трьох банках, а саме: АТ «Укрсоцбанк», АТ «Ощадбанк» та АТ «Укрсиббанк», при тому, що у складі тендерної пропозиції міститься довідка про відсутність простроченої заборгованості за кредитами лише з АТ «Ощадбанк», чим не дотримано вимоги п.7 Розділу ІV Додатку 2 ТД. Замовник не згодний в висновком контролюючого органу з наступних причин. Пунктом 7 розділу 4 додатку 2 тендерної документації вимагалося надання оригіналу чи засвідченої копії довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність (наявність) у учасника простроченої заборгованості за кредитами (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків, – надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків), не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів. Разом з тим, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грін Трейдінг" надало оригінал довідки з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. У довідці зазначено, що у учасника відкриті рахунки в трьох банках. Проте, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грін Трейдінг" надало довідку про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами, тільки з одного банку – ФГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПО АТОЩАД М.КИЇВ. З документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції неможливо зробити висновок щодо стану рахунків, відкритих в АТ «Укрсоцбанк» та АТ «Укрсиббанк». Згідно з ч. 7 ст.28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На виконання вищезазначених вимог закону Замовником був відправлений запит щодо підтвердження достовірності інформації, наданої учасником – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грін Трейдінг". Тобто, чи є рахунки в АТ «Укрсоцбанк» та АТ «Укрсиббанк» на сьогодні актуальними, чи вони є закритими. В свою чергу, ТОВ «Грін Трейдінг» була надана відповідь про те, що рахунки в АТ «Укрсоцбанк» та АТ «Укрсиббанк» станом на 19.07.2019 року закриті. Зазначене підтверджується листом № 4-22/45 від 06.08.19 р. Маємо зазначити, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, ані умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель, оскільки, з документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції неможливо зробити висновок щодо стану рахунків, відкритих в АТ «Укрсоцбанк» та АТ «Укрсиббанк». Слід зазначити, що статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти господарську діяльність учасника. У зв'язку з вищезазначеним, дії Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «Грін Трейдінг», не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2019-09-18 18:45:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2020-07-07 15:34:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" |
16 967 700,00
UAH з ПДВ
|
16 783 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Грін Трейдінг" |
18 133 059,92
UAH з ПДВ
|
16 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
18 134 124,82
UAH з ПДВ
|
18 134 124,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" #40227482 |
Відхилено |
16 783 750,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 15:33
|
ТОВ "Грін Трейдінг" #40729651 |
Переможець |
16 960 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 13:21
|
ДУ№3 до дог№331_001.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:20
|
ДУ№2 до дог№331_001_compressed_compressed_compressed.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 09:20
|
дод.уг. 1 дог 331 Горл.124.1 сжат_compressed.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 21:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 13:22
|
Додаток 7 Горлівська, 124-1.pdf | укладений |
28 серпня 2019 12:53
|
дог.331 Горлів 124.1.pdf | укладений |
28 серпня 2019 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася. |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування суми договору на 2020 рік під фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |