Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку за адресою: вул. Горлівська, 124/1 в Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 394 811,00 UAH
UA-2019-07-09-002170-b d7971f4c53764fe3b9b0e3616ad3c95d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кононенко

+380445649093 ukb.torgi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11
Контактна особа: Ірина Кононенко
+380445649093
ukb.torgi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 15:21
Очікувана вартість: 18 394 811,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 948,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гуртожитку за адресою: вул. Горлівська, 124/1 в Дарницькому районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02021, Україна, Харківська область, м. Київ, вул. Горлівська, 124/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 18:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 15:06
ТД_гуртож Горл 1.doc
09 липня 2019 15:06
Додатки_5-9_Гурт Горл1.doc
09 липня 2019 15:06
Додатки_1-4 Гурт Горл1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000020 ● 2cd0ec245d884ad3bd4068279dcadd7e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 14:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.08.2019 № 158
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-07-09-002170-b
09.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічнихзакупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемізакупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 12.09.2019 року . 1. Контролюючий орган зазначає про порушення Замовником п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Маємо заперечити проти цього зауваження. В п.1 розділу 4 тендерної документації зазначений кінцевий строк подання тендерної пропозиції. Просимо, ДЕРЖАУДИТСЛУЖБУ ретельніше продивитися тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт гуртожитку за адресою: вул. Горлівська, 124/1 в Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 27.06.2019 року. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція переможця торгів ТОВ «Грін Трейдінг» повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через невідповідність умовам тендерної документації. На думку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, пропозиція ТОВ «Грін Трейдінг» не відповідає умовам ТД, оскільки Переможець надав перелік відкритих рахунків у фінансових установах станом на 19.07.2019 р. у трьох банках, а саме: АТ «Укрсоцбанк», АТ «Ощадбанк» та АТ «Укрсиббанк», при тому, що у складі тендерної пропозиції міститься довідка про відсутність простроченої заборгованості за кредитами лише з АТ «Ощадбанк», чим не дотримано вимоги п.7 Розділу ІV Додатку 2 ТД. Замовник не згодний в висновком контролюючого органу з наступних причин. Пунктом 7 розділу 4 додатку 2 тендерної документації вимагалося надання оригіналу чи засвідченої копії довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність (наявність) у учасника простроченої заборгованості за кредитами (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків, – надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків), не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів. Разом з тим, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грін Трейдінг" надало оригінал довідки з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. У довідці зазначено, що у учасника відкриті рахунки в трьох банках. Проте, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грін Трейдінг" надало довідку про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами, тільки з одного банку – ФГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПО АТОЩАД М.КИЇВ. З документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції неможливо зробити висновок щодо стану рахунків, відкритих в АТ «Укрсоцбанк» та АТ «Укрсиббанк». Згідно з ч. 7 ст.28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На виконання вищезазначених вимог закону Замовником був відправлений запит щодо підтвердження достовірності інформації, наданої учасником – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грін Трейдінг". Тобто, чи є рахунки в АТ «Укрсоцбанк» та АТ «Укрсиббанк» на сьогодні актуальними, чи вони є закритими. В свою чергу, ТОВ «Грін Трейдінг» була надана відповідь про те, що рахунки в АТ «Укрсоцбанк» та АТ «Укрсиббанк» станом на 19.07.2019 року закриті. Зазначене підтверджується листом № 4-22/45 від 06.08.19 р. Маємо зазначити, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, ані умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель, оскільки, з документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції неможливо зробити висновок щодо стану рахунків, відкритих в АТ «Укрсоцбанк» та АТ «Укрсиббанк». Слід зазначити, що статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти господарську діяльність учасника. У зв'язку з вищезазначеним, дії Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «Грін Трейдінг», не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2019-09-18 18:45:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

-

2020-07-07 15:34:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС" 16 967 700,00
UAH з ПДВ
16 783 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Грін Трейдінг" 18 133 059,92
UAH з ПДВ
16 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 18 134 124,82
UAH з ПДВ
18 134 124,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 09:14
Електронний підпис
29 липня 2019 17:30
Лист гарантія.pdf
26 липня 2019 14:20
Електронний підпис
26 липня 2019 14:16
калькуляція.rar
26 липня 2019 14:14
Аналогічний договір.rar
26 липня 2019 14:14
Статут,опис.pdf
26 липня 2019 14:14
Довідки з банку.zip
26 липня 2019 14:14
Витяг ПДВ.pdf
26 липня 2019 14:14
Ліцензія з додатком.pdf
26 липня 2019 14:14
Довідка МВС з ЕЦП.rar
26 липня 2019 14:14
Наказ призначення.PDF
26 липня 2019 14:14
Лист-пояснення.pdf
26 липня 2019 14:14
Документ_ЄДР_1005579876.zip
26 липня 2019 14:14
Банківська гарантія.zip
26 липня 2019 14:14
Пропозиція.pdf
26 липня 2019 14:14
Акт огляду.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 16:09
Кошторис.pdf
26 липня 2019 14:05
Електронний підпис
26 липня 2019 14:01
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 липня 2019 14:01
Dovirenist Savchenko.zip
26 липня 2019 14:01
Dovidka pro nazvu.zip
26 липня 2019 14:01
Bankivska Licenzia.zip
26 липня 2019 14:00
201518_19_19_8_90_000.zip
26 липня 2019 14:00
36. Акт огляду обєкту.pdf
26 липня 2019 14:00
33. Копія Протоколу.pdf
26 липня 2019 14:00
32. Копія наказу.pdf
26 липня 2019 14:00
29. Проект договору.pdf
26 липня 2019 14:00
19. Відомості з ЄДР.pdf
26 липня 2019 14:00
11. Оригінал відгуків.pdf
26 липня 2019 14:00
05. Копія дозволу.pdf
26 липня 2019 14:00
03. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"

ТОВ "Грін Трейдінг"

ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ВЕСТБУД ПЛЮС"
#40227482
Відхилено 16 783 750,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 15:33
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
Переможець 16 960 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
16 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 13:21
ДУ№3 до дог№331_001.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:20
ДУ№2 до дог№331_001_compressed_compressed_compressed.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:55
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 09:20
дод.уг. 1 дог 331 Горл.124.1 сжат_compressed.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 21:40
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 13:22
Додаток 7 Горлівська, 124-1.pdf укладений
28 серпня 2019 12:53
дог.331 Горлів 124.1.pdf укладений
28 серпня 2019 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування суми договору на 2020 рік під фінансування
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 680 267,03
UAH (в тому числі ПДВ 280 044,50 UAH)