Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (серверне обладнання)
Очікувана вартість
995 000,00 UAH
UA-2019-07-09-001549-b 69778cda42004e248534207f8c51686d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Сусол

+380507096292 vikysyas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053743
Вебсайт: https://mukachevo-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Сусол
+380507096292
vikysyas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 13:03
Очікувана вартість: 995 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (серверне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 13:26
ТД серверне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:29
Дата відповіді: 11 липня 2019 10:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо першого питання.
Як вбачається з ч. 3 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку 3 до тендерної документації Замовника зазначено: “У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походженням або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент»”.
З врахуванням зазначеного, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Разом з цим, звертаємо увагу, що згідно Додатку 3 до тендерної документації характеристики товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці Додатку 3.
2. Щодо другого питання.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. З огляду на зазначене, Замовник, дотримуючись принципу здійснення закупівель - недискримінація учасників, допускає до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Застосовувати нецінові критерії (приведена ціна) можна лише, якщо закупівля має складний характер та немає постійно діючого ринку. Так, Замовником у п. 1 Розділу V тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - “Ціна”.
Враховуючи чинне законодавство України у сфері публічних закупівель, вважаємо, що застосування різних підходів до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним, а приведення цінової пропозиції учасника, що не є платником ПДВ, до ціни з урахуванням ПДВ, є порушенням. Тому Замовник, оцінюючи тендерну пропозицію Учасника - фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ, розглядатиме його ціну як остаточну

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 915 560,10
UAH з ПДВ
895 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ" 983 657,10
UAH з ПДВ
895 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 990 025,00
UAH з ПДВ
990 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 17:06
Електронний підпис
23 липня 2019 17:04
3. Технічні вимоги.pdf
23 липня 2019 17:04
9. Гарантійний лист 3.pdf
23 липня 2019 17:04
8. Гарантійний лист 2.pdf
23 липня 2019 17:04
7. Гарантійний лист 1.pdf
23 липня 2019 17:04
5. Проект договору.pdf
23 липня 2019 17:04
4. Інші документи.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 13:15
Електронний підпис
24 липня 2019 13:03
Гарантіний лист 3.pdf
24 липня 2019 13:03
Гарантійний лист 2.pdf
24 липня 2019 13:03
Гарантійний лист 1.pdf
24 липня 2019 13:03
Проект договору.pdf
24 липня 2019 13:03
Інші документи.pdf
24 липня 2019 13:03
Техничні вимоги.pdf
24 липня 2019 13:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 15:38
Електронний підпис
23 липня 2019 15:37
9.Гарантійний лист 3.pdf
23 липня 2019 15:37
8.Гарантійний лист 2.pdf
23 липня 2019 15:37
7. Гарантійний лист 1.pdf
23 липня 2019 15:37
5.Проект договору.pdf
23 липня 2019 15:37
4. Інші документи.pdf
23 липня 2019 15:37
3. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "ІННОВА ТЕЛ"

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
#40916850
Відхилено 895 800,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 13:25
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ"
#33938195
Відхилено 895 810,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 13:28
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
Відхилено 990 025,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 13:30

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2019 13:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі