Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
356 600,00 UAH
UA-2019-07-09-001311-b 6c765bc2861e4ab8bfa8785557f6a5d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відокремлений структурний підрозділ Комунальної лікувально-профілактичної установи “Міський наркологічний диспансер м. Краматорська” у м. Слов’янськ
Код ЄДРПОУ: 42022655
Місцезнаходження замовника: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вулиця Шнурківська, будинок 4
Контактна особа замовника: Кураксін Павло Анатолійович
380626238889
slavnarco@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 15:42
Очікувана вартість: 356 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 783,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89150 кілограми
Вугілля кам’яне (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84112, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Шнурківська, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 липня 2019 11:39
Електронний цифровий підпис
29 липня 2019 10:58
ТД вугілля 2 (нова редакція).doc
29 липня 2019 10:58
Лист зі змінами вугілля.doc
09 липня 2019 12:37
ТД вугілля 2.doc
09 липня 2019 12:37
Додаток 3.doc
09 липня 2019 12:37
Додаток 1.doc
09 липня 2019 12:37
Додаток 2.doc
29 липня 2019 11:39
Електронний цифровий підпис
09 липня 2019 12:44
Електронний цифровий підпис
29 липня 2019 10:58
ТД вугілля 2 (нова редакція).doc
29 липня 2019 10:58
Лист зі змінами вугілля.doc
09 липня 2019 12:37
ТД вугілля 2.doc
09 липня 2019 12:37
Додаток 3.doc
09 липня 2019 12:37
Додаток 1.doc
09 липня 2019 12:37
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення окремих положень тендерної документації у відповідність з діючим законодавством
Дата подання: 18 липня 2019 15:25
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:02
Шановний Замовнику! Згідно п.3) ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, в якій викладені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Вами планується закупити вугілля ДГКО 25-80 мм. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Законодавчим документом, яким повинен користуватися Замовник при визначенні технічних і якісних характеристик предмету закупівлі при закупівлі вугілля є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», оскільки згідно п.1 цього стандарту, його застосування поширюється на кам’яне вугілля та продукти його перероблення, що використовують для побутових потреб. В класифікації вугільної продукції з ДСТУ 7146:2010 відсутнє вугілля ДГ з розміром кусків 25-80 мм. На підставі вищевикладеного з метою дотримання вимог ст.19 Конституції України вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства в частині визначення розміру фракції і інших технічних, якісних характеристик вугілля ДГ, яке планується закупити. Також вимагаємо відповідно до п.3) ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації доповнити назву предмета закупівлі виразом «або еквівалент». Згідно п.2.3. розділу 6 тендерної документації ви вимагаєте від учасника надати документ в довільній формі, яким він гарантує укладення договору у встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» строки. Але згода з укладенням договору у встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» терміни вже міститься у п. 10 Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». Навіщо вимагати від учасника подвійного підтвердження згоди з положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», яких учасник і так повинен дотримуватися за замовчуванням? Згідно п. 4.1. розділу 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо підтвердження строку дії тендерної пропозиції. Але інформація щодо терміну дії тендерної пропозиції учасника вже міститься в п. 9 Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». Навіщо вимагати від учасника подвійної інформації щодо терміну дії тендерної пропозиції? Це ж саме стосується і п. 5.7. розділу 3 тендерної документації, де від учасника вимагається подання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа довільної форми про те, що подана ним інформація та документи є достовірними. Навіщо вимагати від учасника підтвердження згоди з положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема з ч.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»), яких учасник і так повинен дотримуватися за замовчуванням? На підставі вищевикладеного вимагаємо видалити з тендерної документації абсолютно безпідставні вимоги щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції листів з: гарантуванням укладення договору в терміни, передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі»; підтвердженням терміну дії тендерної пропозиції; гарантуванням достовірності поданих в складі тендерної пропозиції інформації і документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на питання від 18.07.2019 року стосовно дискримінаційних вимог в тендерній документації повідомляє наступне.
Повідомляємо Вам, що технічні вимоги встановлено Замовником виключно на підставі вимог чинного законодавства та відповідних нормативних документів. Так згідно з положеннями підпункту 3.1. пункту 3 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472:2015 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТ 19242.
Отже замовником було визначено марку вугілля у відповідності до положень ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Разом з цим розмір кусків було визначено згідно з ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков», відповідно до якого допускаються класи з мінімальною верхньою та нижньою межею крупності. При цьому положеннями ГОСТ 19242-73 передбачено, що допускаються класи з заміною відповідно верхньої і нижньої межі крупності 100 на 80 мм, 50 на 40 мм,25 на 20мм, 13 на 10мм,6 на 5(8)мм. Отже, вказавши в технічних вимогах розмір кусків 25-80 мм, Замовник визначив марку та розмір кусків вугілля, що купується, у відповідності до вимог державних стандартів. Слід додати, що технічні і якісні характеристики предмету закупівлі встановлені у відповідності до положень ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови».
Також зауважимо, що згідно з визначенням, наведеним в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, «торговельною маркою» може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами.
В свою чергу згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, на підставі ДСТУ 3472:2015 визначають марку вугілля залежно від значень класифікаційних показників, зокрема показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин, теплоти згорання на сухий беззольний стан, спікливості, тощо. При цьому у відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» марку вугілля вносять у нормативну документацію шахти.
Оскільки вугілля кам’яне ДГ з розміром кусків 25-80 мм видобувається багатьма шахтами, та беручи до уваги той факт, що вираз «ДГКО (25-80мм.)» не посиланням на конкретну торговельну марку, то враховуючи зазначене вище зазначення в тендерній документації виразу «або еквівалент» не потребується.
Водночас згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З урахуванням зазначеного вище, замовником було передбачено вимоги в тендерній документації щодо надання в складі тендерних пропозицій вказаних Вами в питанні гарантійних листів, які в свою чергу складаються у довільній формі і їхнє надання не є перепоною для участі у даних торгах.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-09-001311-b.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 19 серпня 2019 23:07
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі
Відокремленим структурним підрозділом Комунальної лікувально-профілактичної установи «Міський наркологічний диспансер м.Краматорська» у м. Слов’янськ (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі твердого палива, код за ДК 021:2015 - 09110000-3 (вугілля кам’яне) (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2019-07-09-001311-b). Згідно з рішенням Замовника від 09.08.2019 за результатами проведення електронного аукціону (07.08.2019) та розгляду документів тендерної пропозиції переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі твердого палива, код за ДК 021:2015 - 09110000-3 (вугілля кам’яне), визначений учасник – товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМТОПРЕСУРС» (далі – ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС») та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 09.08.2019 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Приватне підприємство «ЛІДЕР АКТИВ» (далі – ПП «ЛІДЕР АКТИВ»), яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ПП «ЛІДЕР АКТИВ» звертається до Органу оскарження. В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС», вважаємо наявними такі зауваження та невідповідності вимогам тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника 29.07.2019 (далі – Документація), згідно з якими тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» повинна бути відхилена Замовником на підставі частини першої статті 30 Закону, а саме: 1. Відповідно до додатку 2 до Документації інформація про відповідність запропонованого учасником товару технічним і якісним характеристикам, встановленим Замовником в Документації, повинна бути підтверджена, зокрема – «оригіналом або копією посвідчення про якість (або сертифікату якості, або іншого документу, який підтверджує якість товару) на минулу партію вугілля відповідної марки». Учасником ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» у складі пропозиції наданий лист-пояснення №04-51 від 26.07.2019 (сторінка 15 файлу «пропозиція.pdf»), в якому зазначено, що в якості іншого документу надається сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, скан-копія якого є у складі пропозиції учасника з назвою файлу «Сер тификат 25-80.pdf». До речі, сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, і без того вимагався Замовником як окремий документ пропозиції відповідно до додатку 2 до Документації «-оригіналом або копією діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), з переліком основних показників якості…». Вважаємо, що наданий учасником ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик не є документом про якість минулої партії вугілля відповідної марки з таких підстав. Якість вугільної продукції, що використовується для побутових потреб в Україні, регламентовано чинними стандартами, зокрема: ДСТУ 3472:2015 – «Вугілля буре, кам’яне та антрацит: Класифікація» (далі – ДСТУ 3472) та ДСТУ 7146:2010 – «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб: Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146). Замовником в додатку 2 до Документації зазначено, що «Запропоноване учасником вугілля кам’яне повинно відповідати вимогам діючих стандартів…». Згідно з п.6.1 ДСТУ 7146 марку вугілля встановлюють на підставі генетичних особливостей та основних технологічних характеристик відповідно до ДСТУ 3472 один раз на чотири роки. Тобто, за результатами дослідження оформлюється сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик з терміном дії – чотири роки. Згідно з п.7.2 ДСТУ 7146 «Вугілля приймають і постачають партіями. Порядок і періодичність випробовування установлюють згідно з ДСТУ 4096.». Водночас, «партія палива – це кількість палива, яка вироблена і відвантажена споживачам за певний проміжок часу (добу, зміну і т.ін.), середня якість якого характеризується однією об’єднаною пробою» згідно з п.3.2 ДСТУ 4096-2002 «Вугілля буре, кам’яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети: Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань» (далі – ДСТУ 4096). Ключове з цього терміну, що партією є відвантажена кількість палива (вугілля), яке пройшло випробування якості. Періодичність випробування згідно з ДСТУ 4096 (п.Б.1) також може бути – декада, місяць, квартал або рік, але аж ніяк ні чотири роки. Згідно з п. 7.3 ДСТУ 7146 «Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.», тобто обов’язковим документом, який свідчить про якість відвантаженої партії вугілля є посвідчення якості, яке відповідно до п. 7.4 ДСТУ 7146 повинно містити обов’язкову інформацію, зокрема: про назву споживача та дату відправлення; про номер і дату договору про постачання; про номери вагонів або інших транспортних засобів, тощо. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик не засвідчує факт відвантаженої партії (минулої партії) вугілля, не містить інформацію про споживача, номеру і дати договору постачання, інформацію про вагони або інші транспортні засоби, а встановлює марку вугілля через дослідження характеристик відповідного вугілля один раз на чотири роки. Вважаємо, що учасник ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» не виконав вимог Замовника та не надав документ, який підтверджує якість товару на минулу партію вугілля відповідної марки, а отже його пропозиція в цій частині не відповідає вимогам Документації. 2. Відповідно до п.5.4.2.1 «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації для підтвердження кваліфікаційного критерію від учасників вимагається «Довідку, складену в довільній формі, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірену підписом уповноваженої особи учасника.». На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» надана довідка №04-1 від 26.07.2019 (сторінка 19 файлу «пропозиція.pdf»), в якій зазначено про наявність трьох працівників (ПІБ та посада), які мають знання і досвід. Проте, учасником ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» взагалі не зазначена та/або не підтверджена кваліфікація працівників, як вимагав Замовник в Документації, ані у вищезгаданій довідці, ані в іншому документі пропозиції. Вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «ПРОМТОПРЕСУРС» в цій частині не відповідає вимогам Документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 21:13
Рішення від 21.08.2019 №11612 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 21:13
Рішення від 10.09.2019 №12689.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2019 23:59

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" 274 849,45
UAH з ПДВ
274 849,45
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 295 086,50
UAH з ПДВ
293 303,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" 294 195,00
UAH з ПДВ
294 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 23:38
sign.p7s
13 серпня 2019 23:37
доки переможця.pdf
13 серпня 2019 23:37
довідка податкова.pdf
13 серпня 2019 23:36
довідка корупція тов.zip
13 серпня 2019 23:36
довідка банкрутство.pdf
13 серпня 2019 23:36
витяг єдр.pdf
13 серпня 2019 23:36
Dovidka_19216423750520220683.pdf.p7s
13 серпня 2019 23:36
Dovidka_19216423750520220683.pdf
30 липня 2019 23:14
sign.p7s
29 липня 2019 00:57
sign.p7s
29 липня 2019 00:56
Дозвил.pdf
29 липня 2019 00:56
дог, відг.pdf
29 липня 2019 00:56
довідка корупція.zip
29 липня 2019 00:56
довідка банкрутство.pdf
29 липня 2019 00:56
витяг майно.pdf
29 липня 2019 00:56
рішення учасника.pdf
29 липня 2019 00:56
Сер тификат 25-80.pdf
29 липня 2019 00:56
держстат.pdf
29 липня 2019 00:56
лист від виробника.pdf
29 липня 2019 00:56
договір транспорт.pdf
29 липня 2019 00:56
ОПИС.pdf
29 липня 2019 00:56
паспорт переклад.pdf
29 липня 2019 00:56
статут виробника.pdf
29 липня 2019 00:56
від виробника 2.pdf
29 липня 2019 00:56
дозвіл 2.pdf
29 липня 2019 00:56
транспорт (копії 1).pdf
29 липня 2019 00:55
витяг земля.pdf
29 липня 2019 00:55
статут.pdf
29 липня 2019 00:55
транспорт копія.pdf
29 липня 2019 00:55
витяг ПДВ.pdf
29 липня 2019 00:55
дозволи оригінали.pdf
29 липня 2019 00:55
наказ директор.pdf
29 липня 2019 00:55
виписка.pdf
29 липня 2019 00:55
довідка МВС.zip
29 липня 2019 00:55
ДЕКЛАРАЦІЯ ISO.pdf
29 липня 2019 00:55
пропозиція.pdf
29 липня 2019 00:55
накази.pdf
29 липня 2019 00:55
витяг майно новий.pdf
29 липня 2019 00:55
акти та рахунки.pdf
29 липня 2019 00:55
протокол зборів.pdf
29 липня 2019 00:55
переклад договір.pdf
29 липня 2019 00:55
довідка.pdf
29 липня 2019 00:55
ВИТЯГ ЄДР НОВИЙ.pdf
29 липня 2019 00:55
завірені копії.pdf
29 липня 2019 00:55
договір партнерство.PDF

Публічні документи

27 липня 2019 12:38
sign.p7s
27 липня 2019 12:32
технічні вимоги.PDF
27 липня 2019 12:32
посвідчення якості.PDF
27 липня 2019 12:32
кваліфікація.pdf
27 липня 2019 12:32
довідки статті 17 ЗУ.pdf
27 липня 2019 12:32
довідка про учасника.PDF
27 липня 2019 12:32
довідка ІПН.PDF
27 липня 2019 12:32
довідка 4-ОПП.PDF
27 липня 2019 12:32
гарантійні листи.PDF
27 липня 2019 12:32
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 15:48
sign.p7s
29 липня 2019 11:12
sign.p7s
29 липня 2019 11:07
36 Опис устав.PDF
29 липня 2019 11:07
35 копия Статуту.pdf
29 липня 2019 11:07
32 проект договору.pdf
29 липня 2019 11:07
30 паспорт.pdf
29 липня 2019 11:07
26 лист санкції.pdf
29 липня 2019 11:07
18 технічні вимоги.pdf
29 липня 2019 11:07
16 довідки ст 17.pdf
29 липня 2019 11:07
15 отзыв арче ноВа.pdf
29 липня 2019 11:07
14 рн арче нова.PDF
29 липня 2019 11:07
13 договор арче нова.PDF
29 липня 2019 11:07
11 довидка працивники.pdf
29 липня 2019 11:07
9 довіреності Сандул.PDF
29 липня 2019 11:07
4 копія дог погрузчик.PDF
29 липня 2019 11:07
2 довідка мтб.pdf
29 липня 2019 11:07
1 ТП.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
Переможець 274 849,45
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
274 849,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 вересня 2019 12:39
Договір вугілля.docx укладений
19 вересня 2019 12:37
sign.p7s зміни до договору
02 грудня 2019 13:21
Додаткова угода вугілля.docx зміни до договору
02 грудня 2019 13:20
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2019 12:53
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2019 12:53
Додаткова угода, вугілля.docx зміни до договору
22 листопада 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коливанням ціни на вугілля ДГКО 25-80 на ринку, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовились змінити ціну за одиницю товару на 10 відсотків та викласти специфікацію та додаток якісні показники вугілля у нових редакціях, що додаються. (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 81954,5455кг)
Номер договору про закупівлю: №94/09
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коливанням ціни на вугілля ДГКО 25-80 на ринку, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовились змінити ціну за одиницю товару на 10 відсотків та викласти специфікацію та додаток якісні показники вугілля у нових редакціях, що додаються. (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 77676,8595кг)
Номер договору про закупівлю: №94/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку