Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

нове будівництво лікувально - оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю
Очікувана вартість
25 683 015,00 UAH
UA-2019-07-09-001270-b 7cdfbcec55cf4cbc9fb93095e7923875
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Коваль

+380432672730 kovalvikusik20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА РЕАБІЛІТАЦІЙНА УСТАНОВА "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ПРОМІНЬ"
Код ЄДРПОУ: 25496212
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 10
Контактна особа: Вікторія Коваль
+380432672730
kovalvikusik20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 14:00
Очікувана вартість: 25 683 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 128415 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
нове будівництво лікувально - оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 11:16
Відомість обсягів робіт.docx.pdf
09 липня 2019 12:24
додаток 1 кваліфікаційні критерії.pdf
09 липня 2019 12:24
додаток 9.png
09 липня 2019 12:24
додаток 5 (лист згода).pdf
09 липня 2019 12:24
додаток 8.png
09 липня 2019 12:24
додаток 7.png
09 липня 2019 12:24
Тендерна документація.pdf
09 липня 2019 12:24
додаток 2 відповідність учасників закупівлі статті 17 .docx.pdf
09 липня 2019 12:24
додаток 6 (технічне завдання).doc.pdf
09 липня 2019 12:24
додаток 4 тендерна пропозиція .docx.pdf
09 липня 2019 12:24
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня Відомість обсягів робіт
Дата подання: 11 липня 2019 11:22
Дата відповіді: 12 липня 2019 11:20
Доброго дня! У тендерній документації відсутня Відомість обсягів робіт, що будуть виконуватись. Для повного розуміння щодо підготовки тендерної пропозиції просимо внести зміни, а саме додати ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ! Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що Відомість обсягів основних робіт на закупівлю «Нове будівництво лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю за адресою: 21028 м. Вінниця, вул. Владислава Городецького, 10» (код CVP ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель», додали в тендерній документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000009 ● 8aaa921e0c14439b9d53aa6925fadd5c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2019 №47
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.08.2019 №47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-07-09-001270-b 09.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-29 17:01:00

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-09-001270-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-04 16:45:22

Відповідь на запитання

Надання пояснення
Доброго дня! В серпні місяці 2019 року члени тендерного комітету ДРУЦКРДІ "Промінь " знаходились у відпустці,крім заступника голови тендерного комітету Подзігун Тетяни Павлівни, яка повинна була зареєструвати договір з переможцем закупівлі та оприлюднити відповідно до вимог Закону "Про публічні закупівлі". За її вини сталося порушення Закону - договір замість 13 серпня 2019 року зареєстрований 23 серпня і оприлюднений.
3 вер 12:23

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-03 12:23:16

Надання пояснення

Доброго дня! В серпні місяці 2019 року члени тендерного комітету ДРУЦКРДІ "Промінь " знаходились у відпустці,крім заступника голови тендерного комітету Подзігун Тетяни Павлівни, яка повинна була зареєструвати договір з переможцем закупівлі та оприлюднити відповідно до вимог Закону "Про публічні закупівлі". За її вини сталося порушення Закону - договір замість 13 серпня 2019 року зареєстрований 23 серпня і оприлюднений.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-09-06 12:03:30

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-09-001270-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів та в повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, а також в повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
2. Яким чином учасник ТОВ «Консольстрой», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 26 липня 2019 року №13-26-07) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації в частині надання оригіналу позитивного листа-відгука на виконання договору, копія якого надана у складі пропозиції, який повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис, печатку замовника та інформацію стосовно завершеності згаданого договору?
3. Чому в договорі підряду на будівельні роботи від 23 серпня 2019 року №149, який укладений замовником з ТОВ «Консольстрой» відсутній пункт 3.1.4., тоді, як в проекті договору наданого учасником ТОВ «Консольстрой» та в Додатку №3 тендерної документації він зазначений?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-06 14:00:24

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-09-001270-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів та в повідомлення про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, а також в повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін?
2. Яким чином учасник ТОВ «Консольстрой», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 26 липня 2019 року №13-26-07) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації в частині надання оригіналу позитивного листа-відгука на виконання договору, копія якого надана у складі пропозиції, який повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, містити дату, реєстраційний номер, підпис, печатку замовника та інформацію стосовно завершеності згаданого договору?
3. Чому в договорі підряду на будівельні роботи від 23 серпня 2019 року №149, який укладений замовником з ТОВ «Консольстрой» відсутній пункт 3.1.4., тоді, як в проекті договору наданого учасником ТОВ «Консольстрой» та в Додатку №3 тендерної документації він зазначений?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-16 08:16:31

ВІдповідь надана 09.09.2019

Відповідь надана 09.09.2019
Надання відповіді У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю (UA-2019 – 07-09-001270-b) управлінням Північного офісу Держаудитслужби тендерний комітет Державної реабілітаційної установи Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” повідомляє наступне: 1. На виконання наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 (зі змінами) у формі оголошення закупівлі про проведення відкритих торгів необхідно вказувати джерело фінансування закупівлі. На даний час поки у системі ProZorro немає відповідних окремих полів, в яких необхідно вказувати вище названу вимоги. Але засіданням тендерного комітету Центру (протокол №08-08-07 від 08.07.2019 року) затверджений річний план закупівлі “ Нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю Державної реабілітаційної установи Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” , де в колонці “Примітки” вказано джерело фінансування закупівлі – “ Кошти державного бюджету” . В зв’язку з тим, що Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” фінансується з державного бюджету, до договору підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 внесені зміни додатковою угодою №1 від 02.09.2019 під фактичні суми фінансування Центру в 2019 та 2020 роках , що потягнуло за собою зменшення обсягів закупівлі в розрізі років , зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Додаткова угода №1 від 02.09.2019 року до договору підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 з додатками оприлюднена в системі ProZorro 02 вересня 2019 року. 2.Учасником ТОВ “Консольстрой”, який обраний переможцем відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 26 липня 2019 року №13-26-07), наданий оригінал лист - відгука від Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.07.2019. за № 01-19/18390/2019 та копія договору, які розглянуті та додані до тендерної документації. 3. В договорі підряду на будівельні роботи від 23 серпня 2019 року №149, який укладений замовником з ТОВ «Консольстрой» зазначений п. 3.1.4.так, як в проекті договору наданого учасником ТОВ «Консольстрой» та в Додатку №3 тендерної документації. Під час сканування сталося зміщення аркушів договору (хронологія пунктів збережена), тому п. 3.1.4 не оприлюднився. До пояснення надаються наступні скан - копії документів: - річний план закупівель на 2019 рік (1 арк.); - лист – відгук та договір ( 3 арк.); - договір підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 (13 арк.) Заступник голови тендерного комітету Т.П.Подзігун 9 вер 14:32 Документи Назва документу Дата публікації ЛИСТ-ВІДГУК.PDF 9 вер 14:32 РИЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІЕЛЬ.PDF 9 вер 14:32 ДОГОВІР.PDF 9 вер 14:32 sign.p7s 9 вер 14:35
12 вер 15:47

Документи
Назва документу
Дата публікації
sign.p7s
12 вер 15:47

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-09 14:32:54

Надання відповіді

У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю (UA-2019 – 07-09-001270-b) управлінням Північного офісу Держаудитслужби тендерний комітет Державної реабілітаційної установи Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” повідомляє наступне:
1. На виконання наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
України від 22 березня 2016 року № 490 (зі змінами) у формі оголошення закупівлі про проведення відкритих торгів необхідно вказувати джерело фінансування закупівлі. На даний час поки у системі ProZorro немає відповідних окремих полів, в яких необхідно вказувати вище названу вимоги.
Але засіданням тендерного комітету Центру (протокол №08-08-07 від 08.07.2019 року) затверджений річний план закупівлі “ Нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю Державної реабілітаційної установи Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” , де в колонці “Примітки” вказано джерело фінансування закупівлі – “ Кошти державного бюджету” .
В зв’язку з тим, що Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” фінансується з державного бюджету, до договору підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 внесені зміни додатковою угодою №1 від 02.09.2019 під фактичні суми фінансування Центру в 2019 та 2020 роках , що потягнуло за собою зменшення обсягів закупівлі в розрізі років , зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Додаткова угода №1 від 02.09.2019 року до договору підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 з додатками оприлюднена в системі ProZorro 02 вересня 2019 року.
2.Учасником ТОВ “Консольстрой”, який обраний переможцем відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 26 липня 2019 року №13-26-07), наданий оригінал лист - відгука від Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.07.2019. за № 01-19/18390/2019 та копія договору, які розглянуті та додані до тендерної документації.
3. В договорі підряду на будівельні роботи від 23 серпня 2019 року №149, який укладений замовником з ТОВ «Консольстрой» зазначений п. 3.1.4.так, як в проекті договору наданого учасником ТОВ «Консольстрой» та в Додатку №3 тендерної документації. Під час сканування сталося зміщення аркушів договору (хронологія пунктів збережена), тому п. 3.1.4 не оприлюднився.
До пояснення надаються наступні скан - копії документів:
- річний план закупівель на 2019 рік (1 арк.);
- лист – відгук та договір ( 3 арк.);
- договір підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 (13 арк.)

Заступник голови тендерного комітету Т.П.Подзігун

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-12 15:47:20

Відповідь надана 09.09.2019

Надання відповіді
У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю (UA-2019 – 07-09-001270-b) управлінням Північного офісу Держаудитслужби тендерний комітет Державної реабілітаційної установи Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” повідомляє наступне: 1. На виконання наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 (зі змінами) у формі оголошення закупівлі про проведення відкритих торгів необхідно вказувати джерело фінансування закупівлі. На даний час поки у системі ProZorro немає відповідних окремих полів, в яких необхідно вказувати вище названу вимоги. Але засіданням тендерного комітету Центру (протокол №08-08-07 від 08.07.2019 року) затверджений річний план закупівлі “ Нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю Державної реабілітаційної установи Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” , де в колонці “Примітки” вказано джерело фінансування закупівлі – “ Кошти державного бюджету” . В зв’язку з тим, що Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” фінансується з державного бюджету, до договору підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 внесені зміни додатковою угодою №1 від 02.09.2019 під фактичні суми фінансування Центру в 2019 та 2020 роках , що потягнуло за собою зменшення обсягів закупівлі в розрізі років , зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Додаткова угода №1 від 02.09.2019 року до договору підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 з додатками оприлюднена в системі ProZorro 02 вересня 2019 року. 2.Учасником ТОВ “Консольстрой”, який обраний переможцем відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 26 липня 2019 року №13-26-07), наданий оригінал лист - відгука від Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.07.2019. за № 01-19/18390/2019 та копія договору, які розглянуті та додані до тендерної документації. 3. В договорі підряду на будівельні роботи від 23 серпня 2019 року №149, який укладений замовником з ТОВ «Консольстрой» зазначений п. 3.1.4.так, як в проекті договору наданого учасником ТОВ «Консольстрой» та в Додатку №3 тендерної документації. Під час сканування сталося зміщення аркушів договору (хронологія пунктів збережена), тому п. 3.1.4 не оприлюднився. До пояснення надаються наступні скан - копії документів: - річний план закупівель на 2019 рік (1 арк.); - лист – відгук та договір ( 3 арк.); - договір підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 (13 арк.) Заступник голови тендерного комітету Т.П.Подзігун
9 вер 14:32

Документи
Назва документу
Дата публікації
ЛИСТ-ВІДГУК.PDF
9 вер 14:32
РИЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІЕЛЬ.PDF
9 вер 14:32
ДОГОВІР.PDF
9 вер 14:32
sign.p7s
9 вер 14:35

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-13 11:00:16

Щодо надання відповіді

Відповідь надання 09 вересня 2019 року

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-16 08:15:44

Відповідь надана 09.09.2019

Відповідь надана 09.09.2019
Надання відповіді У межах проведення моніторингу закупівлі нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю (UA-2019 – 07-09-001270-b) управлінням Північного офісу Держаудитслужби тендерний комітет Державної реабілітаційної установи Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” повідомляє наступне: 1. На виконання наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 (зі змінами) у формі оголошення закупівлі про проведення відкритих торгів необхідно вказувати джерело фінансування закупівлі. На даний час поки у системі ProZorro немає відповідних окремих полів, в яких необхідно вказувати вище названу вимоги. Але засіданням тендерного комітету Центру (протокол №08-08-07 від 08.07.2019 року) затверджений річний план закупівлі “ Нового будівництва лікувально-оздоровчого корпусу для дітей з інвалідністю Державної реабілітаційної установи Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” , де в колонці “Примітки” вказано джерело фінансування закупівлі – “ Кошти державного бюджету” . В зв’язку з тим, що Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю ”Промінь” фінансується з державного бюджету, до договору підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 внесені зміни додатковою угодою №1 від 02.09.2019 під фактичні суми фінансування Центру в 2019 та 2020 роках , що потягнуло за собою зменшення обсягів закупівлі в розрізі років , зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Додаткова угода №1 від 02.09.2019 року до договору підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 з додатками оприлюднена в системі ProZorro 02 вересня 2019 року. 2.Учасником ТОВ “Консольстрой”, який обраний переможцем відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 26 липня 2019 року №13-26-07), наданий оригінал лист - відгука від Сьомого апеляційного адміністративного суду від 17.07.2019. за № 01-19/18390/2019 та копія договору, які розглянуті та додані до тендерної документації. 3. В договорі підряду на будівельні роботи від 23 серпня 2019 року №149, який укладений замовником з ТОВ «Консольстрой» зазначений п. 3.1.4.так, як в проекті договору наданого учасником ТОВ «Консольстрой» та в Додатку №3 тендерної документації. Під час сканування сталося зміщення аркушів договору (хронологія пунктів збережена), тому п. 3.1.4 не оприлюднився. До пояснення надаються наступні скан - копії документів: - річний план закупівель на 2019 рік (1 арк.); - лист – відгук та договір ( 3 арк.); - договір підряду на будівельні роботи від 23.08.2019 року №149 (13 арк.) Заступник голови тендерного комітету Т.П.Подзігун 9 вер 14:32 Документи Назва документу Дата публікації ЛИСТ-ВІДГУК.PDF 9 вер 14:32 РИЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІЕЛЬ.PDF 9 вер 14:32 ДОГОВІР.PDF 9 вер 14:32 sign.p7s 9 вер 14:35
12 вер 15:47

Документи
Назва документу
Дата публікації
sign.p7s
12 вер 15:47

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Державної реабілітаційної установи "Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю "Промінь" надає скан-копії листів-відгуків від Подільського регіонального центру онкології та ВОСТМ "Фтизіатрія" з печатками та підтверджуючими документами про завершення договорів. Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями" від 23.03.2017 р. № 1982-VIII - суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки, проте її використання не є обов’язковим, тому лист - відгук Сьомого апеляційного адмніістративного суду наданий на зареєстрованому фірмовому бланку ,також в цьому листі чітко вказаний період виконання ремонтно - реставраційних робіт ТОВ "Консольстрой" на пам'ятці архітектури місцевого значення по вул.Оводова/Соборній, буд.№34/48, а саме: впродовж 2017-2018 років. З повагою,заступник голови тендерного комітету Центру Подзігун Т.П.

2019-09-24 16:16:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАЛЬЯНС-ІНВЕСТ" 24 417 159,98
UAH з ПДВ
24 417 159,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" 24 874 001,66
UAH з ПДВ
24 874 001,66
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 25 439 687,83
UAH з ПДВ
25 439 687,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 12:48
51.imd
22 липня 2019 12:06
r_51_ДЦ_ДЦ.pdf
22 липня 2019 12:06
Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2019 12:06
Витяг з ЄДР.pdf
22 липня 2019 12:06
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 17:24
Електронний підпис
26 липня 2019 17:22
Довідка ДФС.PDF
21 липня 2019 18:06
Електронний підпис
21 липня 2019 17:15
Електронний підпис
21 липня 2019 16:24
Лист-відгук СНІД.PDF
21 липня 2019 16:24
Довідка ДФС.PDF
21 липня 2019 16:24
ст17ч.1 п10.PDF
21 липня 2019 16:24
Лист органи влади.PDF
21 липня 2019 16:24
Лист-згода обробка.PDF
19 липня 2019 10:43
Платіжне доручення.pdf
19 липня 2019 10:43
Ліцензія.PDF
19 липня 2019 10:43
Лист-відгук суд.PDF
19 липня 2019 10:43
Лист-відгук ПРЦО.PDF
19 липня 2019 10:43
Лист-відгук фтиз.PDF
19 липня 2019 10:33
Штатний розпис.PDF
19 липня 2019 10:33
Дипломи ІТП.PDF
19 липня 2019 10:33
Дипломи.PDF
19 липня 2019 10:33
Посвідчення.PDF
19 липня 2019 10:33
Довідка санкції.PDF
19 липня 2019 10:33
Календарний план (2).PDF
19 липня 2019 10:33
Обєктний 7-1.PDF
19 липня 2019 10:33
обєктний 6-1.pdf
19 липня 2019 10:33
Лок.к2-1-6.pdf
19 липня 2019 10:33
Лок.к 2-1-44.pdf
19 липня 2019 10:33
Лок. к2-1-2.pdf
19 липня 2019 10:33
лок. к 2-1-5.pdf
19 липня 2019 10:33
Лок к2-1-1.pdf
19 липня 2019 10:33
Лок 2-1-3.pdf
19 липня 2019 10:33
кошторис.zip
19 липня 2019 10:33
Лист-згода (2).PDF
19 липня 2019 10:33
Лист-згода (2).PDF
19 липня 2019 10:33
Проект договору (2).PDF
19 липня 2019 10:33
ст17 ч1 п2.PDF
19 липня 2019 10:33
ст17 ч1 п4.PDF
19 липня 2019 10:33
ст17 ч1 п5.PDF
19 липня 2019 10:33
ст17 ч1 п6.PDF
19 липня 2019 10:33
Ст17 ч2.PDF
19 липня 2019 10:33
Договора фтиз.zip
19 липня 2019 10:33
СПIДдогкб3кб2.zip
19 липня 2019 10:33
ПРЦО догКБ3КБ2.zip
19 липня 2019 10:33
Аналог дог8-3018.zip
19 липня 2019 10:33
акти вик роб (16).zip
19 липня 2019 10:33
акти вик роб (11).zip
19 липня 2019 10:33
акти вик роб (8).zip
19 липня 2019 10:33
Витяг ПДВ.PDF
19 липня 2019 10:33
Витяг ЄДР.PDF
19 липня 2019 10:33
Статут.PDF

Публічні документи

19 липня 2019 13:58
Установчий документ.pdf
19 липня 2019 13:57
Паспорт та код.pdf
19 липня 2019 13:57
Ліцензія.pdf
19 липня 2019 13:57
Договірна ціна.pdf
19 липня 2019 13:57
Довідка з банку.pdf
19 липня 2019 13:57
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАЛЬЯНС-ІНВЕСТ"

ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАЛЬЯНС-ІНВЕСТ"
#35823356
Відхилено 24 417 159,98
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:47
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"
#31983408
Переможець 24 874 001,66
UAH з ПДВ
26 липня 2019 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"
#31983408
24 874 001,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2019 11:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2023 12:21
Додаткова угода.pdf укладений
03 серпня 2023 12:20
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 17:34
додаткова угода.PDF зміни до договору
02 вересня 2019 17:29
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 12:37
ДОГОВИР ПЕРЕМОЖЕЦЬ.PDF укладений
23 серпня 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до обсягів фінансування в 2019 та 2020 роках
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 874 001,66
UAH (в тому числі ПДВ 4 145 666,95 UAH)
Причини розірвання договору: відсутність фінансування