Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби, або еквівалент (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» : 14424 Контейнер на відходи код 40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації )
Очікувана вартість
15 238,60 UAH
UA-2019-07-09-001040-b b0bd6fa02cda4105869f29927cdf73e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вінніченко

+380963562740
+0567209071
krovdospk1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Ірина Вінніченко
+380963562740,+0567209071
krovdospk1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 12:27
Очікувана вартість: 15 238,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Згідно роз’яснення МЕРТУ від 02.08.2017 №3304-06/26774-06 «Щодо закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)» , у разі необхідності здійснення нової закупівлі ,замовник здійснює тку закупівлю керуючись вартісними межами, визначеними в статті 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
239 штука
Медичне обладнання та вироби, або еквівалент (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» : 14424 Контейнер на відходи код 40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Богдана Хмельницького 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування- кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, але не пізніше ніж через 30календарних днів з дня отримання товару Замовником Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 11:41
Оголошення.docx
09 липня 2019 11:41
Графік постачання.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-001040-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 19 липня 2019 13:20
ВИМОГА ( по усуненню протизаконних дій уповноваженої особи Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна станція крові» щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів торгів).
ВИМОГА
( по усуненню протизаконних дій уповноваженої особи Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна станція крові» щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів торгів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 08:54
Шавновний Скаржнику! Основним принципом для замовників, які є бюджетниками , в проведенні допорогових закупівель в системі Prozorro - є ефективне використання бюджетних коштів. Вартість пропозиції , запропонована учасником ФОП "Коваленко Ольга Анатоліївна" становить 5409,75грн. Вартість пропозиції учасника ПП "ВКФ "Квант-Юг" майже вдвічі вища і складає -9990,00грн. Товар, запропонований учасником ФОП "Коваленко Ольга Анатоліївна" відповідає вимогам замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 5 409,75
UAH з ПДВ
5 409,75
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 11 113,50
UAH з ПДВ
9 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯЦЕНКО М. В. 10 000,00
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 15:59
гар.лист.pdf
12 липня 2019 15:59
Коваленко ФОП.pdf
12 липня 2019 15:59
контейнери.pdf
12 липня 2019 15:59
Захист довкілля.pdf
12 липня 2019 15:59
Аналог договора2.pdf
12 липня 2019 15:59
Аналог договора 1.pdf
12 липня 2019 15:59
тонометр.pdf
12 липня 2019 15:59
МТВ.pdf
12 липня 2019 15:59
пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 14:55
Електронний підпис
17 липня 2019 14:50
Технічна частина.pdf
17 липня 2019 14:50
ПРОПОЗИЦІЯ Цінова.pdf
17 липня 2019 14:50
ПРОЕКТ Договору.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 11:23
ПАСПОРТ.pdf
17 липня 2019 11:23
Якісні на тонометри.pdf
17 липня 2019 11:23
Якісні на контейнери.pdf
17 липня 2019 11:23
Проект договору.pdf
17 липня 2019 11:22
Специфічні вимоги.pdf
17 липня 2019 11:22
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2019 11:22
Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

ФОП ЯЦЕНКО М. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"
#3229718007
Переможець 5 409,75
UAH з ПДВ
18 липня 2019 15:40

Документи

18 липня 2019 15:40
Електронний підпис
18 липня 2019 15:39
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"
#3229718007
5 409,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2019 15:40
Електронний підпис
18 липня 2019 15:39
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 08:30
001.jpg укладений
24 липня 2019 08:29
002.jpg укладений
24 липня 2019 08:29
003.jpg укладений
24 липня 2019 08:29
004.jpg укладений
24 липня 2019 08:29
005.jpg укладений
24 липня 2019 08:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 409,75
UAH