Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул. Пирогова, 109а в м. Вінниці»
Очікувана вартість
24 764 415,00 UAH
UA-2019-07-09-000982-b 005b20c353d44e3c9e4c6cc89418ff7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39578073
Місцезнаходження замовника: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14
Контактна особа замовника: Прилуцький Валентин Петрович
+380432671029
dbma@vin.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 11:37
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 11:37
Початок аукціону: 25 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 24 764 415,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 123 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247 644,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул. Пирогова, 109а в м. Вінниці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2019  —  30 травня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 липня 2019 11:35
Електронний цифровий підпис
09 липня 2019 11:33
проект договору.docx
09 липня 2019 11:33
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-000982-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"", Код ЄДРПОУ:34765828
Дата подання: 16 серпня 2019 13:28
Оскарження визначення переможця
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" – учасник процедури закупівлі «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул. Пирогова, 109а в м. Вінниці», яка проводиться Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до оголошення UA-2019-07-09-000982-b не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника № 62 від 15.08.2019 щодо визначення переможцем вказаної процедури закупівлі ПП «Рослана» та повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «Рослана» умовам тендерної документації Замовника, саме:
1. Замовником вимагається надати заповнену форму «Тендерної пропозиції» згідно з додатком 2 тендерної документації, пунктом якої містить вимогу зазначити загальну суму (гривень з ПДВ*) пропозиції.

Всупереч вказаній вимозі Замовника, ПП «Рослана» зазначило у формі «Тендерна пропозиція» суму цифрами, яка не відповідає сумі прописом, а саме: 17 204 028,88 - сімнадцять мільйонів двісті чотири тисячі двадцять вісім тисяч грн. 88 коп.

Окремо зазначаємо, що пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагається наступне: «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені».

Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ПП «Рослана» не відповідає вказаним вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до п.п. 4 п.2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо взяти до уваги вищевказане та скасувати рішення тендерного комітету № 62 від 15.08.2019 відповідно до вимог Закону.
Одночасно нагадуємо, що тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом, за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть персональну відповідальність.
У разі нереагування Замовника на вказане порушення, ми будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу закупівлі з метою отримання пояснень щодо прийняття рішень членів тендерного комітету та/або вчинення дій чи бездіяльності, а також у Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
22 серпня 2019 15:58
Враховуючи вищевикладене вимога задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-07-09-000982-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"", Код ЄДРПОУ:34765828
Дата подання: 16 серпня 2019 13:31
Оскарження визначення переможця
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" – учасник процедури закупівлі «Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул. Пирогова, 109а в м. Вінниці», яка проводиться Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до оголошення UA-2019-07-09-000982-b не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника № 62 від 15.08.2019 щодо визначення переможцем вказаної процедури закупівлі ПП «Рослана» та повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «Рослана» умовам тендерної документації Замовника, саме:

Відповідно до вимоги 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати підписаний уповноваженою особою на підписання договорів учасника проект договору, зміст якого відображено в додатку 3 цієї тендерної документації та який містить додатки:
Додаток 1. Договірна ціна.
Додаток 2. Локальний кошторис на будівельні роботи.
Додаток 3. Графік виконання робіт.
Додаток 4. Графік фінансування робіт.

Всупереч вказаній вимозі учасником ПП «Рослана» не надано Додаток 4. Графік фінансування робіт.

Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ПП «Рослана» не відповідає вказаним вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до п.п. 4 п.2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо взяти до уваги вищевказане та скасувати рішення тендерного комітету № 62 від 15.08.2019 відповідно до вимог Закону.
Одночасно нагадуємо, що тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом, за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть персональну відповідальність.
У разі нереагування Замовника на вказане порушення, ми будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу закупівлі з метою отримання пояснень щодо прийняття рішень членів тендерного комітету та/або вчинення дій чи бездіяльності, а також у Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
22 серпня 2019 15:59
Враховуючи вищевикладене вимога задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 13:28
ВИМОГА 1.pdf

Документи

22 серпня 2019 15:58
лист

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 13:31
Вимога.pdf

Документи

22 серпня 2019 15:59
лист

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-09-000982-b.c3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"", Код ЄДРПОУ:34765828
Дата подання: 23 серпня 2019 13:45
Скарга на рішення та діїї Замовника
Скарга на рішення та діїї Замовника ,щодо визначення переможцем ПП "Рослана".
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2019 19:59
рішення від 28.08.2019 № 11887.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 19:59
рішення від 13.09.2019 № 12934.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 19:45

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 13:45
СКАРГА.pdf
23 серпня 2019 13:45
Документи ПП РОСЛАНА.rar
23 серпня 2019 13:45
Протокол Замовника 62.PDF
23 серпня 2019 13:45
Тендерна пропозиція.PDF
23 серпня 2019 13:45
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf

Документи подані замовником

05 вересня 2019 15:36
пояснення по суті скарги

Документи Органу Оскарження

18 вересня 2019 19:45
рішення від 13.09.2019 № 12934.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000063 ● 6c9d740977074b40a0e9133027f1ab48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-03 09:31:43
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-07-09-000982-b 09.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-10 16:46:30

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул.Пирогова, 109а в м.Вінниці» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-09-000982-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ПП «Рослана», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 15.08.2019 №62), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351);
- пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-17 16:00:47

Пояснення

1. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Відповідно до п.2 Додатку Тендерної Документації вимагалось:
- довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі;
довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП.
З урахуванням суті і змісту вказаної вимоги, інформація, яка вимагалась у вказаному пункті тендерної документації не потребувала певної табличної форми відображення, і фактично повинна подаватись у довільній формі.

На виконання вказаного пункту Учасник ПП "Рослана" надало довідки:
№ 350 від 22.07.2019 наступного змісту

Як бачимо, довідка містить інформацію про кваліфікацію(стовпчик 4), досвід працівників робочих професій (стовпчик 5, стовпчик 6) зі зазначенням посади(стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти(стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 6).

та № 351 від 22.07.2019 наступного змісту

Як бачимо вказана довідка містити інформацію про кваліфікацію (стовпчик 4), досвід керівника(ів) та ІТП (стовпчик 5), зі зазначенням посади (стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти (стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 5, стовпчик 6).
Відповідно до абз. 3 ч.3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Отже оформлення табличних форм, таким чином як це зробив Учасник ПП "Рослана", не вплинуло на зміст пропозиції.
Відповідно до роз’яснення щодо формальних (несуттєвих) помилок , такими помилками є:
 технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
 технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Постачальником та надані у складі пропозиції;
 зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Постачальником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
 відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції;
 недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
 зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника;
 інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, тощо.
Інформація, яка вимагалась в п.2 Додатку 4 Тендерної Документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b, міститься також і в інших документах, завантажених Учасником ПП "Рослана" :
 файл "Штатний розпис.pdf" (відомості про штатних працівників підприємства);
 файл "Довідка про відповідність.pdf" (відомості про підтвердження відповідності ТП);
 файл "Довідка про аналогічні обєкти.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження кваліфікації і досвіду працівників підприємства);
 файл "Довідка про наявність механізмів та обладнання.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження навиків робочого персоналу використовувати механізми і обладання);
 файл " Тендерна пропозиція.pdf" (відомості про можливість виконати вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції та які відповідають умовам тендерної документації);
 файли "Лист відгук Дитяча pdf", "Лист відгук Садок_31 pdf", "Лист відгук Школа_5.pdf" (відомості у т.ч про кваліфікацію та професіоналізм працівників Учасника);
 файли "Трудові книжки.pdf", "Трудові книжки ч.1. pdf" (відомості у т.ч. про наявність працівників, їх посади, досвіду роботи на аналогічній посаді, спеціальність тощо).
Отже, на підставі вищевикладеного, з урахуванням у сукупності вищевказаних документів, наданих Учасником ПП "Рослана", зазначений Учасник виконав вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-10 16:46:33

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул.Пирогова, 109а в м.Вінниці» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-09-000982-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ПП «Рослана», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 15.08.2019 №62), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351);
- пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-17 16:02:29

Пояснення

2. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351)

Вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації оголошують надати:
 довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі;
 довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП.
 Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників ІТР.
 Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій.
 копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.

Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 машиніст автомобільного крану Ступак А.Я. не відноситься до категорії "Професіонали" (ІТП), а відноситься до категорії "робітники". А тому надання копії диплома ІТП Ступака А.Я. для роботи на автомобільному крані Тендерною документацією у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не вимагалось.
В свою чергу, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350, зазначений Ступак А.Я., як машиніст автомобільного крану. Водночас, Учасник ПП "Рослана" завантажив у Тендерній пропозиції архівом "Довідки.rar" іншу інформацію, у т.ч. завірену копію посвідчення № 021412, виданого ТОВ "Бекас", на право обслуговування автокрана КС-3577-4.
Як вже вище і зазначалось, в умовах тендерної документації Замовник ставив вимогу надавати копії дипломів тільки для інженерно-технічного персоналу, а до копій дипломів робітників, така вимога не ставилась. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, ст. 19 Конституції України, передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.

Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 посада Краєвського О.В. (виконавчий директор) та посада Кучеренко В.А. (головний бухгалтер) відноситься до категорії "Керівники", що не є робітничими професіями, а отже подання посвідчень про перевірку їх знань з питань охорони праці як працівників робітничих професій Тендерною документацією не вимагалось.

Варто зазначити, що Загальний порядок проведення навчання з питань охорони праці встановлений Законом України «Про охорону праці» (ст. 18. «Навчання з питань охорони праці»). Виконання вимог Закону України «Про охорону праці» в частині проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці здійснюється відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці 26 січня 2005 р. № 15 (далі — Типове положення 15-2005). Вказаним наказом також затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою, до якого не входить роботи за посадами виконавчого директора і головного бухгалтера.
В свою чергу, з усної відповіді Учасника ПП "Рослана" на поставлене вище питання, випливає, що відповідно до п. 3.3 Типового положення 15-2005, організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці з працівниками Краєвським О.В. та Кучеренко В.А., у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи (головним інженером ПП "Рослана" Погодою В.П.) У такому разі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників не видаються, а сам процес перевірки фіксується у внутрішніх формах ПП "Рослана" з питань охорони праці.
Також вказаним Типовим положенням 15-2005 не передбачено обов’язкове проходження виконавчого директора та головного бухгалтера навчання з питань охорони праці у спеціальних навчальних закладах із отриманням посвідчення про проходження такого навчання чи такої перевірки.
Дозволимо нагади ще раз, що Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.

3. Щодо пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF

Відповідно до п.2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції " вимагалось:
Всі документи, які завантажуються при поданні тендерної пропозиції, мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника, відскановані та збережені у форматі PDF.
Шляхом ретельної перевірки кожного документа, завантаженого учасниками вказаної процедури закупівлі, тендерним комітетом Замовника встановлено, що на виконання вказаної вимоги, Учасник ПП "Рослана" підготовив належним чином відповідні документи, відсканував їх, зберіг у форматі PDF (Portable Document Format) і завантажив на авторизований електронний майданчик.
Тендерна документація не містить заборону учаснику завантажувати окремі документи формату PDF у вигляді файлового архіву RAR. А тому Учасник ПП "Рослана" поділив окремі групи документів у форматі PDF за тематикою, згрупував їх, і вочевидь для зручності завантаження на авторизований електронний майданчик, в подальшому здійснив їх архівування, і завантаження у вигляді архіву з розширенням RAR. Однак, первісні файли у вказаному архіві збережені у форматі PDF.
Крім того, відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", на окремі файли були накладено цифровий підпис, що в сенсі вимог вказаної Тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не є документом, який має бути у форматі PDF.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку.

2020-04-01 16:59:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації, 39578073, Україна, місто Вінниця, вулиця Театральна,14
  2. Інформація про предмет закупівлі: Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул. Пирогова, 109а в м. Вінниці», 24764415UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 005b20c353d44e3c9e4c6cc89418ff7d, 2019-07-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ПП «Рослана», протоколи засідань тендерного комітету від 01 серпня 2019 року №58 та від 15 серпня 2019 року №62, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 25 вересня 2019 року №17, звіт про результати проведення процедури та пояснення від 17 березня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 13 вересня 2019 року №12934-р/пк-пз. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Поряд з цим, установлено, що замовником на запит оприлюднений в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності надано відповідь з перевищенням терміну, визначеного частиною п’ятою статті 7-1 Закону., 25 березня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Рослана" 17 204 028,88
UAH з ПДВ
17 204 028,88
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12" 18 472 480,00
UAH з ПДВ
18 472 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" 18 920 093,26
UAH з ПДВ
18 920 093,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 19 577 700,00
UAH з ПДВ
19 257 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 19 926 202,00
UAH з ПДВ
19 576 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАДЕСТ" 20 603 906,95
UAH з ПДВ
20 603 906,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" 24 764 400,00
UAH з ПДВ
24 764 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 16:56
sign.p7s
19 серпня 2019 16:36
Довідка МВС
19 серпня 2019 16:36
Довідка щодо банкруцтва
15 серпня 2019 20:58
sign.p7s
15 серпня 2019 20:36
Довідка МВС
15 серпня 2019 20:36
Ліцензія
15 серпня 2019 20:36
Ліцензія копія
15 серпня 2019 20:36
Дозвіл на експлуатацію
15 серпня 2019 20:36
Довідка правопорушень
15 серпня 2019 20:36
Довідка ПДВ
15 серпня 2019 20:36
Довідка про корупцію
15 серпня 2019 20:36
Довідка про банкруцтво II
24 липня 2019 08:20
sign.p7s
24 липня 2019 08:16
Тендерна пропозиція.PDF
24 липня 2019 08:16
Лист відгук Школа_5.PDF
24 липня 2019 08:16
Лист відгук Садок_31.PDF
24 липня 2019 08:16
Лист відгук Дитяча.PDF
24 липня 2019 00:15
sign.p7s
24 липня 2019 00:13
Установчий документ.PDF
24 липня 2019 00:13
Трудові книжки.PDF
24 липня 2019 00:13
Трудові книжки ч.1.PDF
24 липня 2019 00:13
Рішення засновника.pdf
24 липня 2019 00:13
Оренда механізмів.PDF
24 липня 2019 00:13
обладнання.pdf
24 липня 2019 00:13
Обєкт Школа_5 ч.2.rar
24 липня 2019 00:13
Обєкт Школа_5 ч.1.rar
24 липня 2019 00:13
обєкт ДНЗ 31.rar
24 липня 2019 00:13
Обєкт Дитяча.rar
24 липня 2019 00:13
Обєкт Дитяча ч.3.rar
24 липня 2019 00:13
Обєкт Дитяча ч.2.rar
24 липня 2019 00:13
З_ВВ( окремо).rar
24 липня 2019 00:13
Довідки.rar
24 липня 2019 00:13
Штатний розпис.pdf
24 липня 2019 00:12
Проект договору.pdf
24 липня 2019 00:12
Лист щодо ціни.pdf
24 липня 2019 00:12
Лист щодо оплати.pdf
24 липня 2019 00:12
Лист істотні умови.pdf
24 липня 2019 00:12
Кошторис.rar
24 липня 2019 00:12
Довідка ІТП.pdf
24 липня 2019 00:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
24 липня 2019 00:12
13873 ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 10:24
sign.p7s
24 липня 2019 10:16
Банківська гарантія.rar
24 липня 2019 10:16
37 Статут ПП СБТ-12.pdf
24 липня 2019 10:16
48 Розрахунок ЗВВ і АВ.pdf
24 липня 2019 10:16
15-2 Посвідчення з ОП.PDF
24 липня 2019 10:16
34 Витяг ЄДР 2019.PDF
24 липня 2019 10:15
28 Відгук КВНЗ.pdf
24 липня 2019 10:15
27 Відгук Дендропарк.pdf
24 липня 2019 10:15
49 Розрахунок ЗП.PDF
24 липня 2019 10:15
14 Штатний розпис.PDF
24 липня 2019 10:15
35 Ліцензія ПП СБТ-12.pdf
24 липня 2019 10:14
01 Проект договору.PDF
24 липня 2019 10:14
06 Розрахунок ЗВВ.PDF
24 липня 2019 10:14
02 Зведений кошторис.PDF
24 липня 2019 10:14
00 Договірна ціна.PDF

Публічні документи

22 липня 2019 20:27
sign.p7s
22 липня 2019 20:26
55.ДОВІДКА ЩОДО ПДВ.pdf
22 липня 2019 20:26
51.КОПІЯ ВИТЯГ З ЄДР.pdf
22 липня 2019 20:26
46.КОШТОРИС.pdf
22 липня 2019 20:26
41.ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
22 липня 2019 20:26
29.ДОВІДКА СТАТИСТИКА.pdf
22 липня 2019 20:26
25.КОПІЇ ДИПЛОМІВ.pdf
22 липня 2019 20:26
24.КОПІЯ ЦПД ТА НАКАЗУ.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 11:20
sign.p7s
24 липня 2019 11:06
37. Проект договору.pdf
24 липня 2019 11:06
24. Договірна ціна.pdf
24 липня 2019 11:06
14. Лист-відгук.jpg
24 липня 2019 11:06
8. Посвідчення.pdf
24 липня 2019 11:06
7. Копії дипломів ІТП.PDF
24 липня 2019 11:06
виписка_14145.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 09:37
sign.p7s
23 липня 2019 21:42
sign.p7s
23 липня 2019 21:36
штат.pdf
23 липня 2019 20:15
договір ДНЗ№4.pdf
23 липня 2019 20:15
дод угода ДНЗ№4.pdf
23 липня 2019 20:15
додаткова №2 ДНЗ№4.pdf
23 липня 2019 20:15
додаткова №3 ДНЗ№4.pdf
23 липня 2019 20:15
дод №4 ДНЗ№4.pdf
23 липня 2019 20:04
ВІДГУК САДОЧОК.pdf
23 липня 2019 19:59
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 липня 2019 19:01
трудова яцуков запис.pdf
23 липня 2019 19:01
трудова Семененко.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Соколов запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Соклов 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Саволюк запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Саволюк 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Присяжнюк С. запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Присяжнюк С. 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Присяжнюк А. запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Присяжнюк А. 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Праведний запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Праведний 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Олейнічук запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Олейнічук 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Матющенко запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Матющенко 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Лисак запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Лисак 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Колмогоров запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Колмогоров 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Козин запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Козин 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Іжакевич запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Іжакевич 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Герега запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Герега 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Гасевич запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Гасевич 1.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Банасько запис.pdf
23 липня 2019 19:01
IMG_Банасько 1.pdf
23 липня 2019 19:01
відгук садочок.pdf
23 липня 2019 19:01
Видгук ДФС(1).pdf
23 липня 2019 19:01
акт 1.pdf
23 липня 2019 19:01
акт 2.pdf
23 липня 2019 19:01
акт 3.pdf
23 липня 2019 19:01
акт 4.pdf
23 липня 2019 19:01
акт 5.pdf
23 липня 2019 19:01
акт 6.pdf
23 липня 2019 19:01
акт8.pdf
23 липня 2019 19:01
акт9.pdf
23 липня 2019 19:01
акт10.pdf
23 липня 2019 19:01
договір авк.pdf
23 липня 2019 19:01
акт7.pdf
23 липня 2019 19:01
договір аналогічний.pdf
23 липня 2019 19:01
ДУ 2 Дог 53 14-05-19.pdf
23 липня 2019 19:01
довідка банк 1.pdf
23 липня 2019 19:00
довідка про рахунок.pdf
23 липня 2019 16:56
-20182~1.RAR
23 липня 2019 16:56
свідоцтво пдв.pdf
23 липня 2019 16:56
паспорт директора.pdf
23 липня 2019 16:56
довідка з статистики.pdf
23 липня 2019 16:56
диплом директора.pdf
23 липня 2019 16:56
відомості(2).pdf
23 липня 2019 16:56
виписка.pdf
23 липня 2019 16:56
Dovidka_19059385020650167959.pdf
23 липня 2019 16:56
Document_USR_1004958237.pdf
23 липня 2019 16:56
Виписка.pdf
23 липня 2019 15:52
Кошторис, графік.pdf
23 липня 2019 12:51
Розрахунок ЗП.pdf
23 липня 2019 12:49
Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 10:40
sign.p7s
24 липня 2019 10:37
11.1 Проект договору.pdf
24 липня 2019 10:37
11. Проект договору .pdf

Публічні документи

24 липня 2019 08:55
sign.p7s
24 липня 2019 08:54
Статут.pdf
24 липня 2019 08:54
Перевірка знань.pdf
24 липня 2019 08:54
Ліцензія.pdf
24 липня 2019 08:54
Згода на ОПД.pdf
24 липня 2019 08:54
Дозвіл.pdf
24 липня 2019 08:54
довідка працівники.pdf
24 липня 2019 08:54
довідка мтб.pdf
24 липня 2019 08:54
Довідка (стаття 17).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Рослана"
#31950566
Переможець 17 204 028,88
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рослана"
#31950566
17 204 028,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 вересня 2019 12:07
договір 17 укладений
25 вересня 2019 12:04

Актуальні тендери

До пошуку