Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39578073 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14 |
Контактна особа: |
Прилуцький Валентин Петрович +380432671029 dbma@vin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2019 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2019 11:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 11:37 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 24 764 415,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247 644,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 123000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2019 11:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2019 11:33 |
проект договору.docx | |
09 липня 2019 11:33 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Замовником вимагається надати заповнену форму «Тендерної пропозиції» згідно з додатком 2 тендерної документації, пунктом якої містить вимогу зазначити загальну суму (гривень з ПДВ*) пропозиції.
Всупереч вказаній вимозі Замовника, ПП «Рослана» зазначило у формі «Тендерна пропозиція» суму цифрами, яка не відповідає сумі прописом, а саме: 17 204 028,88 - сімнадцять мільйонів двісті чотири тисячі двадцять вісім тисяч грн. 88 коп.
Окремо зазначаємо, що пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагається наступне: «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені».
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ПП «Рослана» не відповідає вказаним вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до п.п. 4 п.2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо взяти до уваги вищевказане та скасувати рішення тендерного комітету № 62 від 15.08.2019 відповідно до вимог Закону.
Одночасно нагадуємо, що тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом, за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть персональну відповідальність.
У разі нереагування Замовника на вказане порушення, ми будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу закупівлі з метою отримання пояснень щодо прийняття рішень членів тендерного комітету та/або вчинення дій чи бездіяльності, а також у Антимонопольний комітет України.
Відповідно до вимоги 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати підписаний уповноваженою особою на підписання договорів учасника проект договору, зміст якого відображено в додатку 3 цієї тендерної документації та який містить додатки:
Додаток 1. Договірна ціна.
Додаток 2. Локальний кошторис на будівельні роботи.
Додаток 3. Графік виконання робіт.
Додаток 4. Графік фінансування робіт.
Всупереч вказаній вимозі учасником ПП «Рослана» не надано Додаток 4. Графік фінансування робіт.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ПП «Рослана» не відповідає вказаним вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до п.п. 4 п.2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо взяти до уваги вищевказане та скасувати рішення тендерного комітету № 62 від 15.08.2019 відповідно до вимог Закону.
Одночасно нагадуємо, що тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом, за порушення вимог, установлених Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, несуть персональну відповідальність.
У разі нереагування Замовника на вказане порушення, ми будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу закупівлі з метою отримання пояснень щодо прийняття рішень членів тендерного комітету та/або вчинення дій чи бездіяльності, а також у Антимонопольний комітет України.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 серпня 2019 13:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000063 ● 6c9d740977074b40a0e9133027f1ab48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-07-09-000982-b 09.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-10 16:46:30
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул.Пирогова, 109а в м.Вінниці» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-09-000982-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ПП «Рослана», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 15.08.2019 №62), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351);
- пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-17 16:00:47
Пояснення
1. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Відповідно до п.2 Додатку Тендерної Документації вимагалось:
- довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі;
довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП.
З урахуванням суті і змісту вказаної вимоги, інформація, яка вимагалась у вказаному пункті тендерної документації не потребувала певної табличної форми відображення, і фактично повинна подаватись у довільній формі.
На виконання вказаного пункту Учасник ПП "Рослана" надало довідки:
№ 350 від 22.07.2019 наступного змісту
Як бачимо, довідка містить інформацію про кваліфікацію(стовпчик 4), досвід працівників робочих професій (стовпчик 5, стовпчик 6) зі зазначенням посади(стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти(стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 6).
та № 351 від 22.07.2019 наступного змісту
Як бачимо вказана довідка містити інформацію про кваліфікацію (стовпчик 4), досвід керівника(ів) та ІТП (стовпчик 5), зі зазначенням посади (стовпчик 3), досвіду роботи в цілому (років) (стовпчик 5), освіти (стовпчик 4) і спеціальності (стовпчик 4) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років) (стовпчик 5, стовпчик 6).
Відповідно до абз. 3 ч.3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Отже оформлення табличних форм, таким чином як це зробив Учасник ПП "Рослана", не вплинуло на зміст пропозиції.
Відповідно до роз’яснення щодо формальних (несуттєвих) помилок , такими помилками є:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Постачальником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Постачальником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції;
недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника;
інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, тощо.
Інформація, яка вимагалась в п.2 Додатку 4 Тендерної Документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b, міститься також і в інших документах, завантажених Учасником ПП "Рослана" :
файл "Штатний розпис.pdf" (відомості про штатних працівників підприємства);
файл "Довідка про відповідність.pdf" (відомості про підтвердження відповідності ТП);
файл "Довідка про аналогічні обєкти.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження кваліфікації і досвіду працівників підприємства);
файл "Довідка про наявність механізмів та обладнання.pdf" (відомості у т.ч. про підтвердження навиків робочого персоналу використовувати механізми і обладання);
файл " Тендерна пропозиція.pdf" (відомості про можливість виконати вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції та які відповідають умовам тендерної документації);
файли "Лист відгук Дитяча pdf", "Лист відгук Садок_31 pdf", "Лист відгук Школа_5.pdf" (відомості у т.ч про кваліфікацію та професіоналізм працівників Учасника);
файли "Трудові книжки.pdf", "Трудові книжки ч.1. pdf" (відомості у т.ч. про наявність працівників, їх посади, досвіду роботи на аналогічній посаді, спеціальність тощо).
Отже, на підставі вищевикладеного, з урахуванням у сукупності вищевказаних документів, наданих Учасником ПП "Рослана", зазначений Учасник виконав вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-10 16:46:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішніх огороджуючи конструкцій Вінницького обласного клінічного госпіталю ветеранів війни по вул.Пирогова, 109а в м.Вінниці» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-09-000982-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ПП «Рослана», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 15.08.2019 №62), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки про наявність працівників робітничих професій зі зазначенням посади, досвіду в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351);
- пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-17 16:02:29
Пояснення
2. Щодо підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання копії диплома ІТП (Ступака А.Я., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350) та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників робітничих професій (Краєвського О.В. та Кучеренко В.А., які зазначені в довідці про кваліфікацію, досвід адміністрації та ІТП від 22.07.2019 №351)
Вимоги підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації оголошують надати:
довідка про наявність працівників необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі;
довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії дипломів ІТП.
Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників ІТР.
Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій.
копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.
Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 машиніст автомобільного крану Ступак А.Я. не відноситься до категорії "Професіонали" (ІТП), а відноситься до категорії "робітники". А тому надання копії диплома ІТП Ступака А.Я. для роботи на автомобільному крані Тендерною документацією у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не вимагалось.
В свою чергу, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 22.07.2019 №350, зазначений Ступак А.Я., як машиніст автомобільного крану. Водночас, Учасник ПП "Рослана" завантажив у Тендерній пропозиції архівом "Довідки.rar" іншу інформацію, у т.ч. завірену копію посвідчення № 021412, виданого ТОВ "Бекас", на право обслуговування автокрана КС-3577-4.
Як вже вище і зазначалось, в умовах тендерної документації Замовник ставив вимогу надавати копії дипломів тільки для інженерно-технічного персоналу, а до копій дипломів робітників, така вимога не ставилась. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, ст. 19 Конституції України, передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
Відповідно до Державного класифікатору професій 003:2010 посада Краєвського О.В. (виконавчий директор) та посада Кучеренко В.А. (головний бухгалтер) відноситься до категорії "Керівники", що не є робітничими професіями, а отже подання посвідчень про перевірку їх знань з питань охорони праці як працівників робітничих професій Тендерною документацією не вимагалось.
Варто зазначити, що Загальний порядок проведення навчання з питань охорони праці встановлений Законом України «Про охорону праці» (ст. 18. «Навчання з питань охорони праці»). Виконання вимог Закону України «Про охорону праці» в частині проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці здійснюється відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці 26 січня 2005 р. № 15 (далі — Типове положення 15-2005). Вказаним наказом також затверджено Перелік робіт з підвищеною небезпекою, до якого не входить роботи за посадами виконавчого директора і головного бухгалтера.
В свою чергу, з усної відповіді Учасника ПП "Рослана" на поставлене вище питання, випливає, що відповідно до п. 3.3 Типового положення 15-2005, організацію навчання та перевірки знань з питань охорони праці з працівниками Краєвським О.В. та Кучеренко В.А., у тому числі під час професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на підприємстві здійснюють працівники служби кадрів або інші спеціалісти, яким роботодавцем доручена організація цієї роботи (головним інженером ПП "Рослана" Погодою В.П.) У такому разі посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників не видаються, а сам процес перевірки фіксується у внутрішніх формах ПП "Рослана" з питань охорони праці.
Також вказаним Типовим положенням 15-2005 не передбачено обов’язкове проходження виконавчого директора та головного бухгалтера навчання з питань охорони праці у спеціальних навчальних закладах із отриманням посвідчення про проходження такого навчання чи такої перевірки.
Дозволимо нагади ще раз, що Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
3. Щодо пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині завантаження всіх документів при поданні тендерної пропозиції у форматі PDF
Відповідно до п.2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції " вимагалось:
Всі документи, які завантажуються при поданні тендерної пропозиції, мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника, відскановані та збережені у форматі PDF.
Шляхом ретельної перевірки кожного документа, завантаженого учасниками вказаної процедури закупівлі, тендерним комітетом Замовника встановлено, що на виконання вказаної вимоги, Учасник ПП "Рослана" підготовив належним чином відповідні документи, відсканував їх, зберіг у форматі PDF (Portable Document Format) і завантажив на авторизований електронний майданчик.
Тендерна документація не містить заборону учаснику завантажувати окремі документи формату PDF у вигляді файлового архіву RAR. А тому Учасник ПП "Рослана" поділив окремі групи документів у форматі PDF за тематикою, згрупував їх, і вочевидь для зручності завантаження на авторизований електронний майданчик, в подальшому здійснив їх архівування, і завантаження у вигляді архіву з розширенням RAR. Однак, первісні файли у вказаному архіві збережені у форматі PDF.
Крім того, відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", на окремі файли були накладено цифровий підпис, що в сенсі вимог вказаної Тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2019-07-09-000982-b не є документом, який має бути у форматі PDF.
З урахуванням Учасником ПП "Рослана" вимоги тендерної документації виконані, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, підстави для дискваліфікації вказаного Учасника у Замовника не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку.
2020-04-01 16:59:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Рослана" |
17 204 028,88
UAH з ПДВ
|
17 204 028,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12" |
18 472 480,00
UAH з ПДВ
|
18 472 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" |
18 920 093,26
UAH з ПДВ
|
18 920 093,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
19 577 700,00
UAH з ПДВ
|
19 257 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
19 926 202,00
UAH з ПДВ
|
19 576 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МАДЕСТ" |
20 603 906,95
UAH з ПДВ
|
20 603 906,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" |
24 764 400,00
UAH з ПДВ
|
24 764 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Рослана" #31950566 |
Переможець |
17 204 028,88
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 12:07
|
договір 17 | укладений |
25 вересня 2019 12:04
|