Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Лазаренко Інна Леонідівна 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Лазаренко Інна Леонідівна 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP GIOTs |
National ID: | 04013755 |
Contact point: |
Inna Lazarenro 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Additional contacts: |
Lazarenko Inna Leonidivna 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2019 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 52 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,19% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 09 липня 2019 11:24 |
Enquiries until: | 30 липня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 52 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,19 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2019 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2019 11:25 |
Тендерна документація_Картки безконтактні_2019_.pdf | |
09 липня 2019 11:25 |
Проект договору-Картки52млн. 2в_3.pdf | |
09 липня 2019 11:25 |
Технічні вимоги_Картки безконтактні_2019_1 (Додаток 4).pdf | |
09 липня 2019 11:24 |
Оголошення на анг.мові .pdf | |
09 липня 2019 11:24 |
Оголошення на укр.мові.pdf |
09 липня 2019 11:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2019 11:25 |
Тендерна документація_Картки безконтактні_2019_.pdf
|
|||
09 липня 2019 11:25 |
Проект договору-Картки52млн. 2в_3.pdf
|
|||
09 липня 2019 11:25 |
Технічні вимоги_Картки безконтактні_2019_1 (Додаток 4).pdf
|
|||
09 липня 2019 11:24 |
Оголошення на анг.мові .pdf
|
|||
09 липня 2019 11:24 |
Оголошення на укр.мові.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Вид забезпечення пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія)».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Гарантія(електронна Банківська гарантія)» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 8 частини першої статті 1 Закону).
Абзацом 2 частини 1 статті 24 Закону визначено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Враховуючи зазначене, Замовник скористався своїм правом щодо вибору виду гарантії – та обрав: «гарантія (електронна банківська гарантія)».
При цьому, Замовник не зазначає, яка конкретно установа її має надати та жодним чином не обмежує Вас, як потенційного учасника закупівлі, у виборі такої установи.
Просимо привести у відповідність проект договору, долучивши до нього Додаток № 3
1. Згідно ч 3 ст.6 Закону: «Склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки». Запитувані дані стосовно працівників щодо надання кольорової сканкопії документів про освіту, є невідповідними, неадекватними та надмірними для підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації та з відповідним досвідом.
2. Віповідно до ч. 2. ст.16 Закону: «Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити». Оскільки участь у публічних закупівлях відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» відбувається за допомогою системи ПРОЗОРРО, інформація, яка надається учасником в електронній формі є видимою широкому загалу третіх осіб. Таким чином запитувані Вами Згоди про обробку та використання персональних даних не мають ніякого смислового навантаження, оскільки не можливо забезпечити збереження персональних даних та їх захист від недобросовісних користувачів такої інформації.
3. Частина 2 ст.14 Закону визначає , що «поширення персональних даних дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Участь у публічних закупівлях не підпадає під вищезазначені критерії, а тому поширення персональних даних за допомогою системи ПРОЗОРРО є незаконною.
На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши умови щодо надання інформації про кожного працівника окремо, надання згод на обробку персональних даних, кольорових копій їх документів про освіту
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-06-000020 ● da537b2835c94b42b72175efee684326
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2019 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-07-09-000917-b 09.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про усунення порушень Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» була проведена процедура відкритих торгів на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b) Північним офісом Держаудитслужби відповідно до наказу від 05 листопада 2019 року № 203 «Про початок моніторингу закупівель» у період з 06 листопада 2019 до 26 листопада 2019 року проведено моніторинг вказаної закупівлі та 26 листопада 2019 року у системі електронних закупівель було оприлюднено висновок про результати проведеного моніторингу. Згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 26 листопада 2019 року органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b), а саме: «Перевіркою документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що укладений договір від 23.09.2019 № 4707 не містить п.п. 6.3.8. «Забезпечити належну якість товару та дотримання вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві, зокрема гарантування цілісності і конфіденційності даних карток і володільців карток в процесі їх створення, ініціалізації, персоналізації, паркування та доставки товару Покупцю за цим Договором» та 6.3.9 «Забезпечити допуск представників Покупця для здійснення контролю за якістю товару та дотриманням Постачальником вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві», які були передбачені умовами ТД (проект договору Додатку № 5 до ТД) та погодженням учасника з таким проектом чим порушено частину четверту статті 36 Закону, а саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, договір від 23.09.2019 № 4707 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону., 22 листопада 2019». У висновку містяться наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, керуючись частиною восьмою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: 1. В рамках договору поставки товару № 4707 не вчинено жодних дій (не подано заявку, оплати за даним договором не проведено), що виключає завдання збитків Замовнику, територіальній громаді чи третім особам. 2. Оскільки договір поставки товару № 4707 вважається нікчемним, тобто таким, що не породжує жодних правових наслідків та сплив строк на підписання договору в редакції, що відповідала опублікованій в тендерній документації (24 вересня 2019 року), то: А) усунути виявлену невідповідність шляхом підписання «правильної редакції» договору – неможливо. Б) відсутні правові підстави для отримання товару (магнітних карток) та їх оплати; В) у зв’язку з тим, що усунути таке порушення в даній закупівлі неможливо, оскільки не передбачено механізму дій Замовника у випадку нікчемності договору, закупівля повинна бути відмінена через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу. 3. ТОВ «Компанія Спекл» повідомлено, що договір поставки товару № 4707 від 23.09.2019 вважається нікчемним, як такий, що укладений з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не породжує жодних правових наслідків.
2019-11-29 16:07:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону) • усунуто
-
2019-12-05 14:04:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Компанія Спекл" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Спекл" #32961928 |
Переможець |
42 975 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 18:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 16:18
|
протокол 260.pdf | укладений |
29 листопада 2019 16:16
|
02-2396.pdf | укладений |
29 листопада 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 10:45
|
дог_4707.pdf | укладений |
23 вересня 2019 10:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 вересня 2019 — 26 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» була проведена процедура відкритих торгів на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b) Північним офісом Держаудитслужби відповідно до наказу від 05 листопада 2019 року № 203 «Про початок моніторингу закупівель» у період з 06 листопада 2019 до 26 листопада 2019 року проведено моніторинг вказаної закупівлі та 26 листопада 2019 року у системі електронних закупівель було оприлюднено висновок про результати проведеного моніторингу. Згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 26 листопада 2019 року органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b), а саме: «Перевіркою документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що укладений договір від 23.09.2019 № 4707 не містить п.п. 6.3.8. «Забезпечити належну якість товару та дотримання вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві, зокрема гарантування цілісності і конфіденційності даних карток і володільців карток в процесі їх створення, ініціалізації, персоналізації, паркування та доставки товару Покупцю за цим Договором» та 6.3.9 «Забезпечити допуск представників Покупця для здійснення контролю за якістю товару та дотриманням Постачальником вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві», які були передбачені умовами ТД (проект договору Додатку № 5 до ТД) та погодженням учасника з таким проектом чим порушено частину четверту статті 36 Закону, а саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, договір від 23.09.2019 № 4707 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону., 22 листопада 2019». У висновку містяться наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, керуючись частиною восьмою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: 1. В рамках договору поставки товару № 4707 не вчинено жодних дій (не подано заявку, оплати за даним договором не проведено), що виключає завдання збитків Замовнику, територіальній громаді чи третім особам. 2. Оскільки договір поставки товару № 4707 вважається нікчемним, тобто таким, що не породжує жодних правових наслідків та сплив строк на підписання договору в редакції, що відповідала опублікованій в тендерній документації (24 вересня 2019 року), то: А) усунути виявлену невідповідність шляхом підписання «правильної редакції» договору – неможливо. Б) відсутні правові підстави для отримання товару (магнітних карток) та їх оплати; В) у зв’язку з тим, що усунути таке порушення в даній закупівлі неможливо, оскільки не передбачено механізму дій Замовника у випадку нікчемності договору, закупівля повинна бути відмінена через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу. 3. ТОВ «Компанія Спекл» повідомлено, що договір поставки товару № 4707 від 23.09.2019 вважається нікчемним, як такий, що укладений з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не породжує жодних правових наслідків. |