Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
Очікувана вартість
52 500 000,00 UAH
UA-2019-07-09-000917-b e61019feb31e43cca27114abd634f6e3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Additional contacts: Lazarenko Inna Leonidivna
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 11:17
Очікувана вартість: 52 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 09 липня 2019 11:24
Enquiries until: 30 липня 2019 15:00
Complaints submission until: до 05 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 серпня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 52 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,19 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500000 штуки
Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, місто Київ, Київ, Космічна 12 А
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 30160000-8 Magnetic cards Cards are contactless
CPV: 30160000-8
Період постачання: по 26 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дизайн карт
Дата подання: 18 липня 2019 15:56
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:02
Подскажите, согласован ли макет дизайна карт? Этот вопрос оговаривается в Додатке 3. Хотим понимать требования к этому макету. Если макет не готов, подскажите дату когда будет утвержден. Спасибо!
Відповідь: Відповідно до п.5 проекту Договору, Замовник надає Постачальнику дизайн картки після підписання відповідних договорів
Щодо надання зразків товару
Дата подання: 30 липня 2019 14:42
Дата відповіді: 02 серпня 2019 14:12
Прохання змінити термін надання для ознайомлення зразків товару з 48 годин на 5 (п'ять) робочих днів після проведення електронного аукціону в зв'язку з тим, що 2 (дві) доби - це досить стислі строки для виробництва зразків і до того ж вони можуть припадати на вихідні дні
Відповідь: мається на увазі 48 робочих годин

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-000917-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 16 липня 2019 11:31
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником КП ГІОЦ оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-09-000917-b предмет закупівлі Картки безконтактні за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Вид забезпечення пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія)».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Гарантія(електронна Банківська гарантія)» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 12:37
Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 8 частини першої статті 1 Закону).
Абзацом 2 частини 1 статті 24 Закону визначено, що у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Враховуючи зазначене, Замовник скористався своїм правом щодо вибору виду гарантії – та обрав: «гарантія (електронна банківська гарантія)».
При цьому, Замовник не зазначає, яка конкретно установа її має надати та жодним чином не обмежує Вас, як потенційного учасника закупівлі, у виборі такої установи.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-09-000917-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 30 липня 2019 14:47
Вимога щодо приведення у відповідність проект договору
В пункті 5.5 Договору є посилання на Додаток № 3, в якому визначений дизайн та поліграфія товару. В тендерній документації в Проекті договору зазначений додаток відсутній.
Просимо привести у відповідність проект договору, долучивши до нього Додаток № 3
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 14:32
Дизайн та поліграфія товару буде надана після визначення переможця в момент підписання договору.
Номер вимоги: UA-2019-07-09-000917-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 30 липня 2019 14:55
Щодо персональних даних працівників
У тендерній документації вимагається надання імен, прізвищ працівників, достатньо кваліфікованих для виконання робіт за Договором. Також вимагається надання кольорових, сканованих з оригіналу, копій документів про освіту та згод на обробку персональних даних від кожного працівника окремо. Вважаємо, що запитувана Вами інформація суперечить вимогам Закону України «Про захист персональних даних» (далі за текстом – Закон) з огляду на наступне.
1. Згідно ч 3 ст.6 Закону: «Склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки». Запитувані дані стосовно працівників щодо надання кольорової сканкопії документів про освіту, є невідповідними, неадекватними та надмірними для підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації та з відповідним досвідом.
2. Віповідно до ч. 2. ст.16 Закону: «Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити». Оскільки участь у публічних закупівлях відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» відбувається за допомогою системи ПРОЗОРРО, інформація, яка надається учасником в електронній формі є видимою широкому загалу третіх осіб. Таким чином запитувані Вами Згоди про обробку та використання персональних даних не мають ніякого смислового навантаження, оскільки не можливо забезпечити збереження персональних даних та їх захист від недобросовісних користувачів такої інформації.
3. Частина 2 ст.14 Закону визначає , що «поширення персональних даних дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Участь у публічних закупівлях не підпадає під вищезазначені критерії, а тому поширення персональних даних за допомогою системи ПРОЗОРРО є незаконною.
На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши умови щодо надання інформації про кожного працівника окремо, надання згод на обробку персональних даних, кольорових копій їх документів про освіту
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 14:36
Замовник керується Законом України "Про захист персональних даних"відповідно до якого, обробка персональних даних фізичних осіб можлива за їх згодою або у випадках передбачених законом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000020 ● da537b2835c94b42b72175efee684326
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.11.2019 № 203
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-07-09-000917-b 09.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про усунення порушень Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» була проведена процедура відкритих торгів на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b) Північним офісом Держаудитслужби відповідно до наказу від 05 листопада 2019 року № 203 «Про початок моніторингу закупівель» у період з 06 листопада 2019 до 26 листопада 2019 року проведено моніторинг вказаної закупівлі та 26 листопада 2019 року у системі електронних закупівель було оприлюднено висновок про результати проведеного моніторингу. Згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 26 листопада 2019 року органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b), а саме: «Перевіркою документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що укладений договір від 23.09.2019 № 4707 не містить п.п. 6.3.8. «Забезпечити належну якість товару та дотримання вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві, зокрема гарантування цілісності і конфіденційності даних карток і володільців карток в процесі їх створення, ініціалізації, персоналізації, паркування та доставки товару Покупцю за цим Договором» та 6.3.9 «Забезпечити допуск представників Покупця для здійснення контролю за якістю товару та дотриманням Постачальником вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві», які були передбачені умовами ТД (проект договору Додатку № 5 до ТД) та погодженням учасника з таким проектом чим порушено частину четверту статті 36 Закону, а саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, договір від 23.09.2019 № 4707 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону., 22 листопада 2019». У висновку містяться наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, керуючись частиною восьмою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: 1. В рамках договору поставки товару № 4707 не вчинено жодних дій (не подано заявку, оплати за даним договором не проведено), що виключає завдання збитків Замовнику, територіальній громаді чи третім особам. 2. Оскільки договір поставки товару № 4707 вважається нікчемним, тобто таким, що не породжує жодних правових наслідків та сплив строк на підписання договору в редакції, що відповідала опублікованій в тендерній документації (24 вересня 2019 року), то: А) усунути виявлену невідповідність шляхом підписання «правильної редакції» договору – неможливо. Б) відсутні правові підстави для отримання товару (магнітних карток) та їх оплати; В) у зв’язку з тим, що усунути таке порушення в даній закупівлі неможливо, оскільки не передбачено механізму дій Замовника у випадку нікчемності договору, закупівля повинна бути відмінена через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу. 3. ТОВ «Компанія Спекл» повідомлено, що договір поставки товару № 4707 від 23.09.2019 вважається нікчемним, як такий, що укладений з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не породжує жодних правових наслідків.

2019-11-29 16:07:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону) • усунуто

-

2019-12-05 14:04:50

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 серпня 2019
UA-2019-07-09-000917-be61019feb31e43cca27114abd634f6e3
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Компанія Спекл" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 16:47
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:35
Ф2 1 кв 2019.pdf
08 серпня 2019 16:35
технічні вимоги.pdf
08 серпня 2019 16:35
Статут_від_01.07.19.pdf
08 серпня 2019 16:35
Статут.zip
08 серпня 2019 16:35
проект договору.pdf
08 серпня 2019 16:35
Опис.zip
08 серпня 2019 16:35
наказ.pdf
08 серпня 2019 16:35
Лицензия.zip
08 серпня 2019 16:35
лист-згода_Шурига.pdf
08 серпня 2019 16:35
лист-згода_Куклєв.pdf
08 серпня 2019 16:35
лист-згода_Кольпета.pdf
08 серпня 2019 16:35
лист-згода_Григоренко.pdf
08 серпня 2019 16:35
Довіреність.zip
08 серпня 2019 16:35
диплом Шурига.pdf
08 серпня 2019 16:35
диплом Мелашич.pdf
08 серпня 2019 16:35
диплом Григоренко.pdf
08 серпня 2019 16:35
ГІОЦ_договір_4489.pdf
08 серпня 2019 16:35
Відгук ГІОЦ.pdf
08 серпня 2019 16:35
Витяг з наказу.zip
08 серпня 2019 16:35
Баланс 1 кв 2019.pdf
08 серпня 2019 16:35
UA-2019-07-17-001360-b.7z

Публічні документи

09 вересня 2019 19:19
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:26
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:25
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:54
6. Банківська гарантія.rar
09 серпня 2019 12:54
5. Лист-згода Чужик С.А..PDF
09 серпня 2019 12:54
5. Лист-згода Фокін Д.І..PDF
09 серпня 2019 12:54
1. Тендерна пропозиція.PDF
09 серпня 2019 12:54
25. Дипломи Полятикін.pdf
09 серпня 2019 12:54
25. Диплом Фокін Денис.pdf
09 серпня 2019 12:54
25. Диплом Олійник Юрій.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 13:10
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:10
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:08
Копія Статуту.PDF
09 серпня 2019 13:08
Проект договору.PDF
09 серпня 2019 13:08
Гарантійний лист.PDF
09 серпня 2019 13:08
Тендерна пропозиція.PDF
09 серпня 2019 13:08
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

ТОВ "Компанія Спекл"

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Спекл" 43 560 000,00
UAH з ПДВ
42 975 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 48 690 000,00
UAH з ПДВ
43 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 19:19
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:26
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:25
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:54
6. Банківська гарантія.rar
09 серпня 2019 12:54
5. Лист-згода Чужик С.А..PDF
09 серпня 2019 12:54
5. Лист-згода Фокін Д.І..PDF
09 серпня 2019 12:54
1. Тендерна пропозиція.PDF
09 серпня 2019 12:54
25. Дипломи Полятикін.pdf
09 серпня 2019 12:54
25. Диплом Фокін Денис.pdf
09 серпня 2019 12:54
25. Диплом Олійник Юрій.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 13:10
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:10
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:08
Копія Статуту.PDF
09 серпня 2019 13:08
Проект договору.PDF
09 серпня 2019 13:08
Гарантійний лист.PDF
09 серпня 2019 13:08
Тендерна пропозиція.PDF
09 серпня 2019 13:08
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Спекл"

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
Переможець 42 975 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 18:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 18:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
42 975 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 16:18
протокол 260.pdf укладений
29 листопада 2019 16:16
02-2396.pdf укладений
29 листопада 2019 16:16
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:45
дог_4707.pdf укладений
23 вересня 2019 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» була проведена процедура відкритих торгів на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b) Північним офісом Держаудитслужби відповідно до наказу від 05 листопада 2019 року № 203 «Про початок моніторингу закупівель» у період з 06 листопада 2019 до 26 листопада 2019 року проведено моніторинг вказаної закупівлі та 26 листопада 2019 року у системі електронних закупівель було оприлюднено висновок про результати проведеного моніторингу. Згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби від 26 листопада 2019 року органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель на закупівлю: «Картки безконтактні» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки (UA-2019-07-09-000917-b), а саме: «Перевіркою документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що укладений договір від 23.09.2019 № 4707 не містить п.п. 6.3.8. «Забезпечити належну якість товару та дотримання вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві, зокрема гарантування цілісності і конфіденційності даних карток і володільців карток в процесі їх створення, ініціалізації, персоналізації, паркування та доставки товару Покупцю за цим Договором» та 6.3.9 «Забезпечити допуск представників Покупця для здійснення контролю за якістю товару та дотриманням Постачальником вимог безпеки при створенні товару та його передачі Покупцеві», які були передбачені умовами ТД (проект договору Додатку № 5 до ТД) та погодженням учасника з таким проектом чим порушено частину четверту статті 36 Закону, а саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, договір від 23.09.2019 № 4707 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону., 22 листопада 2019». У висновку містяться наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, керуючись частиною восьмою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: 1. В рамках договору поставки товару № 4707 не вчинено жодних дій (не подано заявку, оплати за даним договором не проведено), що виключає завдання збитків Замовнику, територіальній громаді чи третім особам. 2. Оскільки договір поставки товару № 4707 вважається нікчемним, тобто таким, що не породжує жодних правових наслідків та сплив строк на підписання договору в редакції, що відповідала опублікованій в тендерній документації (24 вересня 2019 року), то: А) усунути виявлену невідповідність шляхом підписання «правильної редакції» договору – неможливо. Б) відсутні правові підстави для отримання товару (магнітних карток) та їх оплати; В) у зв’язку з тим, що усунути таке порушення в даній закупівлі неможливо, оскільки не передбачено механізму дій Замовника у випадку нікчемності договору, закупівля повинна бути відмінена через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу. 3. ТОВ «Компанія Спекл» повідомлено, що договір поставки товару № 4707 від 23.09.2019 вважається нікчемним, як такий, що укладений з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не породжує жодних правових наслідків.