Офісні меблі
Очікувана вартість
295 580,00 UAH
UA-2019-07-09-000739-c ● 914f9eb9f7d24ce086ea4e853dac2502
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 21318350 |
Вебсайт замовника: | http://pfu-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження замовника: | 29013, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10 |
Контактна особа замовника: |
Бухенко Ірина Василівна +380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2019 16:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 16:46 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 14:47 |
Очікувана вартість: | 295 580,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 955,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од
Офісні меблі для Білогірського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30200, Україна, Хмельницька область, смт. Білогір`я, вул. Шевченка, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 од
Офісні меблі для Віньковецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Лесі Українки, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 од
Офісні меблі для Волочиського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Лисенка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 од
Офісні меблі для Деражнянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Грушевського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 од
Офісні меблі для Дунаєвецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 од
Офісні меблі для Ізяславського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
21 од
Офісні меблі для Красилівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 38а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 од
Офісні меблі для Славутського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Козацька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
25 од
Офісні меблі для Старокостянтинівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Миру, 17/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 од
Офісні меблі для Старосинявського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. І. Франка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
16 од
Офісні меблі для Хмельницького відділу обслуговування громадян №1 (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам`янецька, 122/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 од
Офісні меблі для Нетішинського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Курчатова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
09 липня 2019 16:44 |
Електронний цифровий підпис |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 12.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 11.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 10.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 9.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 8.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 7.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 6.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 5.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 4.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 3.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 2.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
Таблиця 1.pdf |
09 липня 2019 16:42 |
ТД (офісні меблі).doc |
Інформація про відміну
Дата скасування
23 липня 2019 12:36
Причина скасування
Було некоректно визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а закупівля офісних меблів саме в такій комплектації не потрібна.
Документи
23 липня 2019 12:36 | Рішення |
Актуальні тендери
-
277 530,00UAHМолоко коров’яче пастеризоване, жирністю 2,6%місто ЖитомирКомпанія:Житомирський дошкільний навчальний заклад №32Детальніше
-
464 000,00UAHОброблені фрукти та овочі (томатна паста, горошок, квасоля, джем)село ОноківціКомпанія:Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністраціїДетальніше
-
346 009,54UAHелектрична енергіямісто Кам’янськеКомпанія:КАМ’ЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙДетальніше
-
170 352,00UAHМашини для обробки даних (ноутбуки)м. НовомосковськКомпанія:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
240 600,00UAHкод за ДК 021:2015: код 09310000-5 – Електрична енергія (кошти від господарської діяльності підприємства (власні кошти)смт ОвідіопольКомпанія:КП "Овідіополь-сервіс"Детальніше
-
199 000,00UAHПерсональні комп'ютериКиївКомпанія:Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста КиєваДетальніше