Офісні меблі
Очікувана вартість
295 580,00 UAH
UA-2019-07-09-000739-c 914f9eb9f7d24ce086ea4e853dac2502
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт замовника: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 29013, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа замовника: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 16:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 16:46
Початок аукціону: 25 липня 2019 14:47
Очікувана вартість: 295 580,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 955,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од
Офісні меблі для Білогірського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30200, Україна, Хмельницька область, смт. Білогір`я, вул. Шевченка, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 од
Офісні меблі для Віньковецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32500, Україна, Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Лесі Українки, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 од
Офісні меблі для Волочиського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, вул. Лисенка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 од
Офісні меблі для Деражнянського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Грушевського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 од
Офісні меблі для Дунаєвецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 од
Офісні меблі для Ізяславського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
21 од
Офісні меблі для Красилівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Центральна, 38а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 од
Офісні меблі для Славутського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Козацька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
25 од
Офісні меблі для Старокостянтинівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Миру, 17/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 од
Офісні меблі для Старосинявського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, смт. Стара Синява, вул. І. Франка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
16 од
Офісні меблі для Хмельницького відділу обслуговування громадян №1 (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам`янецька, 122/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 од
Офісні меблі для Нетішинського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Курчатова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 липня 2019 16:44
Електронний цифровий підпис
09 липня 2019 16:42
Таблиця 12.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 11.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 10.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 9.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 8.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 7.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 6.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 5.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 4.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 3.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 2.pdf
09 липня 2019 16:42
Таблиця 1.pdf
09 липня 2019 16:42
ТД (офісні меблі).doc

Інформація про відміну

Дата скасування
23 липня 2019 12:36
Причина скасування
Було некоректно визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а закупівля офісних меблів саме в такій комплектації не потрібна.
Документи
23 липня 2019 12:36 Рішення

Актуальні тендери

До пошуку