Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
154 000,00 UAH
UA-2019-07-09-000674-b ● 0552795813a74236a2c7186526f71527
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 73 Харківської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 23334979 |
Місцезнаходження: | 61176, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Амосова, 24 |
Контактна особа: |
Лариса Соломонова +380965411496 larisa150149@school73kharkov.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2019 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2019 13:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 154 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Амосова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 липня 2019
—
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2019 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2019 10:45 |
Інформація додопорогової закупівлі компьютерів 73 липень.doc |
09 липня 2019 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2019 10:45 |
Інформація додопорогової закупівлі компьютерів 73 липень.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:38
Дата відповіді: 11 липня 2019 12:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Документацією електронних закупівель передбачено, надання до торгів «еквіваленту» предмету закупівлі, головне, щоб вказаний товар відповідав технічним вимогам предмету закупівлі.
До участі в процедурі закупівлі допускаються усі Учасники, які мають намір приймати участь у процедурі закупівлі, у разі якщо Ви є не платником ПДВ Ви в своєї пропозиції вказуєте, «ціна без ПДВ», і Ваша ціна буде остаточна.
До участі в процедурі закупівлі допускаються усі Учасники, які мають намір приймати участь у процедурі закупівлі, у разі якщо Ви є не платником ПДВ Ви в своєї пропозиції вказуєте, «ціна без ПДВ», і Ваша ціна буде остаточна.
7.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Дата подання: 12 липня 2019 09:30
Дата відповіді: 12 липня 2019 10:33
Шановний замовнику, просимо пояснити, чому основною вимогою до кваліфікації працівників є наявність досвіду з перевезень, а не інженернего досвіду виробництва та обслуговування компьютерної техніки?
Відповідь: Шановний Запитувач на Ваше запитання надаємо наступне пояснення, адже перш за все Замовник закуповує комп’ютерну техніку, яку потрібно доставити Замовнику в цілісності та неушкодженою, по друге, працівники, які здійснять настройку комп’ютерної техніки (встановлення необхідних програм) мають необхідну кваліфікацію і досвіді з налаштування програмного забезпечення та обслуговування комп’ютерної техніки є в наявності у Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП РЯБКО В.Ю. #3612408309 |
Переможець |
153 300,00
UAH
|
17 липня 2019 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 08:06
|
скан договір компьютери.pdf | укладений |
23 липня 2019 08:04
|