Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
154 000,00 UAH
UA-2019-07-09-000674-b 0552795813a74236a2c7186526f71527
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Соломонова

+380965411496 larisa150149@school73kharkov.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 73 Харківської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 23334979
Місцезнаходження: 61176, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Амосова, 24
Контактна особа: Лариса Соломонова
+380965411496
larisa150149@school73kharkov.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 13:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 13:38
Очікувана вартість: 154 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Амосова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 липня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:45
Інформація додопорогової закупівлі компьютерів 73 липень.doc
09 липня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:45
Інформація додопорогової закупівлі компьютерів 73 липень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:38
Дата відповіді: 11 липня 2019 12:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Документацією електронних закупівель передбачено, надання до торгів «еквіваленту» предмету закупівлі, головне, щоб вказаний товар відповідав технічним вимогам предмету закупівлі.

До участі в процедурі закупівлі допускаються усі Учасники, які мають намір приймати участь у процедурі закупівлі, у разі якщо Ви є не платником ПДВ Ви в своєї пропозиції вказуєте, «ціна без ПДВ», і Ваша ціна буде остаточна.
7.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Дата подання: 12 липня 2019 09:30
Дата відповіді: 12 липня 2019 10:33
Шановний замовнику, просимо пояснити, чому основною вимогою до кваліфікації працівників є наявність досвіду з перевезень, а не інженернего досвіду виробництва та обслуговування компьютерної техніки?
Відповідь: Шановний Запитувач на Ваше запитання надаємо наступне пояснення, адже перш за все Замовник закуповує комп’ютерну техніку, яку потрібно доставити Замовнику в цілісності та неушкодженою, по друге, працівники, які здійснять настройку комп’ютерної техніки (встановлення необхідних програм) мають необхідну кваліфікацію і досвіді з налаштування програмного забезпечення та обслуговування комп’ютерної техніки є в наявності у Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП РЯБКО В.Ю. 153 300,00
UAH
153 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 10:44
паспорт 3.pdf
16 липня 2019 10:44
паспорт 2.pdf
16 липня 2019 10:44
паспорт 1.pdf
16 липня 2019 10:44
код.pdf
16 липня 2019 10:44
Договор ТО.pdf
16 липня 2019 10:44
вытяг.pdf
16 липня 2019 10:44
выписка2.pdf
16 липня 2019 10:44
выписка1.pdf
16 липня 2019 10:44
Рябко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП РЯБКО В.Ю.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РЯБКО В.Ю.
#3612408309
Переможець 153 300,00
UAH
17 липня 2019 15:49

Документи

17 липня 2019 15:49
Електронний підпис
17 липня 2019 15:41
протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РЯБКО В.Ю.
#3612408309
153 300,00
UAH
Документи

Документи

17 липня 2019 15:49
Електронний підпис
17 липня 2019 15:41
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 08:06
скан договір компьютери.pdf укладений
23 липня 2019 08:04