Комп'ютерне обладнання (Ноутбук, багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2019-07-09-000656-c 30d06ac1099344dba97956e98520a896
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203901
Місцезнаходження замовника: 67600, Україна, Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9
Контактна особа замовника: Журенко Наталія Олександрівна
(04852)2-57-87
zakupki.bel@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 14:41
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Адреса постачання: навчальні заклади Біляївської міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт.
Портативний комп’ютер (ноутбук), багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, БІЛЯЇВКА, Навчальні заклади Біляївської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2019  —  29 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 липня 2019 16:00
Електронний цифровий підпис
09 липня 2019 15:57
ТД Ноутбук, БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:15
Дата відповіді: 12 липня 2019 10:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації на закупівлю предмету в Додатоку № 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» не зазначено посилання на конкретну торгівельну марку чи модель. Також в примітках до Додатку 5 повідомляється: «Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У розділі «Оцінка тендерної пропозиції» вказана інформація «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)».
У примітці до Додатку 4 надано чітке пояснення: «У разі подання пропозиції Постачальником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Ціна за одиницю з ПДВ» та «Загальна вартість з ПДВ» зазначають ціну та загальну вартість без ПДВ, про що Постачальник робить відповідну позначку.
Таким чином Замовником будуть оцінюватися пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим в документації, та є найбільш економічно вигідною, то така пропозиція буде акцептована.

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 10 липня 2019 12:06
Дата відповіді: 12 липня 2019 10:46
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ваша пропозиція буде розглянута тендерним комітетом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 154 386,00
UAH з ПДВ
122 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 165 008,88
UAH з ПДВ
122 888,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 151 416,00
UAH з ПДВ
140 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" 192 600,00
UAH з ПДВ
192 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ 205 000,00
UAH з ПДВ
205 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 20:54
ДФС довідка.jpg
05 серпня 2019 20:54
МВС 05,08,19.pdf
05 серпня 2019 20:54
Довідка КорЮр 05.08.zip
24 липня 2019 22:59
sign.p7s
24 липня 2019 22:56
довідка печатка.pdf
24 липня 2019 22:56
Виписка копія.pdf
24 липня 2019 22:56
Витяг ПДВ копія.pdf
24 липня 2019 22:56
Статистика копія.pdf
24 липня 2019 22:56
Статут копія.pdf
24 липня 2019 22:56
проект договору.pdf
24 липня 2019 22:56
довідка санкції.pdf
24 липня 2019 22:45
12178313_пропозиція.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 10:48
sign.p7s
25 липня 2019 10:46
сантарекс статист .PDF
25 липня 2019 10:46
порівняльна таблиця.pdf
25 липня 2019 10:46
документи на машини.pdf
25 липня 2019 10:46
дог оренди оптовик.pdf
25 липня 2019 10:46
довідка учасника.pdf
25 липня 2019 10:46
довідка санкції.pdf
25 липня 2019 10:46
довідка працівники.pdf
25 липня 2019 10:46
довідка печатка.pdf
25 липня 2019 10:46
довідка довкілля.pdf
25 липня 2019 10:46
довідка аналог дог.pdf
25 липня 2019 10:46
гарант лист гарнтія.pdf
25 липня 2019 10:46
виписка з 1010 рахунку.pdf
25 липня 2019 10:46
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
25 липня 2019 10:46
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 11:02
Проект договору.pdf
25 липня 2019 11:02
Тендерна пропозиція.pdf
25 липня 2019 11:02
Сертификат_N17 _2_ _1_.pdf
25 липня 2019 11:02
2018_N17_Модели _2_ _1_.pdf
25 липня 2019 11:02
Лист-згода.pdf
25 липня 2019 11:02
1_2_3_декларация_N17 _1_.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 11:44
ФОП Горбатко.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 122 880,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
122 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 серпня 2019 14:04
Договір №359.pdf укладений
19 серпня 2019 14:03
sign.p7s укладений
21 серпня 2019 16:23
Д.у.№1 Договору№359.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 16:23
sign.p7s укладений
21 серпня 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку