Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-07-09-000624-c 616e49e998ad4843a02038fec0383a35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полеся Людмила Іванівна

0485591734 comcrb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛИМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02775107
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27
Контактна особа: Полеся Людмила Іванівна
0485591734
comcrb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:13
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Код НК 024:2019 - 37626 Мобільна базова діагностична рентгенівська система, аналог. Кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини ( Код НК 024:2019 - 37626 Мобільна базова діагностична рентгенівська система , аналог). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за ціною згідно видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розширення кола потенційних учасників
Дата подання: 11 липня 2019 09:48
Дата відповіді: 12 липня 2019 12:22
Добрий день. Зважаючи на те, що у більшості апаратів подібного типу, що представлені на ринку України, діапазон зміни мАс має максимальне значення 100 мАс, а його величина вище цього значення не має важливого клінічного значення, просимо Вас, задля розширення кола потенційних учасників закупівлі, внести відповідні зміни та викласти п.2.6 технічних вимог Додатку 4 ТД в наступній редакції: 2.6. Діапазон зміни мАс Не гірше ніж 0,5 – 100 мАс
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Ваша пропозиція щодо внесення змін до п.2.6 Додатку 4 Тендерної документації розглянута на засіданні тендерного комітету КУ "Лиманська центральна районна лікарня".Тендерним комітетом прийняте рішення прийняти Вашу пропозицію, для чого внесені зміни до технічних характеристик предмета закупівлі, викладених у п.2.6 додатку 4 Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 496 000,00
UAH з ПДВ
496 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 10:29
Електронний підпис
30 липня 2019 10:27
Довідки переможця.pdf
30 липня 2019 10:25
Пропоз. за підс. аукц..pdf
25 липня 2019 15:18
Електронний підпис
25 липня 2019 15:16
Техн. частина.pdf
25 липня 2019 15:09
Квал. частина.pdf
25 липня 2019 15:08
Проект договору.pdf
25 липня 2019 15:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 11:16
Електронний підпис
23 липня 2019 11:14
5. Технічний опис.pdf
23 липня 2019 11:14
3. Статут, ПДВ.pdf
23 липня 2019 11:14
2. Повноваження.pdf
23 липня 2019 11:14
4. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 496 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 13:07
ДУ до ДОГ.178 08 від 13.08.19.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 13:06
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 12:46
ДОГ.178 08.pdf укладений
13 серпня 2019 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі створенням КНП "Лиманська ЦРЛ" шляхом реорганізації(перетворення) КУ "Лиманська ЦРЛ" внесені зміни в преамбулі та реквізитах договору.
Номер договору про закупівлю: 178/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 496 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 448,60 UAH)