Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шприци ін’єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів
Очікувана вартість
640 445,00 UAH
UA-2019-07-09-000481-a acf8290db45148b8b42270670455c633
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипова О.В.

27plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ М.КИЄВА ВІД НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Код ЄДРПОУ: 21490652
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛ.ПУШКІНСЬКА, будинок 40
Контактна особа: Осипова О.В.
27plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 12:53
Початок аукціону: 25 липня 2019 12:53
Очікувана вартість: 640 445,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 202,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
194850 штуки
Шприци ін'єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо змін
Дата подання: 09 липня 2019 16:26
Дата відповіді: 09 липня 2019 16:32
Шановний замовник! За останній час Ви двічі змінювали якісні та кількісні показники даної закупівлі. Чи будуть вноситись додаткові зміни в тендерну документацію? Враховуючи вищевикладене виникає питання- під кого конкретно підлаштовуються ці показники?
Відповідь: Шановний Учасник! Був помилково опублікований файл, який замінений чистим файлом. Якісні та кількісні показники даної закупівлі не змінювались
Про шприц
Дата подання: 10 липня 2019 09:29
Дата відповіді: 10 липня 2019 10:17
Шановний замовник! Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, просимо надати відповідь: чи зможете Ви розглянути шприц 5мл трьохкомпонентний з голкою 0,8*38?
Відповідь: Шановний учасник! Розглядатиметься пропозиція відповідно до медико- технічних вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-000481-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД", Код ЄДРПОУ:42717957
Дата подання: 01 серпня 2019 17:52
Вимога щодо дискваліфікації
Ми, Товариство з обмеженою діяльністю «СОФІ-МЕД», не погоджуємось з рішенням тендерного комітету , затвердженим протоколом № 9 ВТ від 31 липня 2019 року, замовника Київський міський центр радіаційного захисту населення м. Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи по предмету закупівлі Шприци ін’єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів, оголошення № UA-2019-07-09-000481-a, оскільки, за результатами розгляду тендерним комітетом нашої пропозиції було встановлено, що нами надано документи які вимагались в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, а саме: Згідно Пункту 1. Відповідно до довідки щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази - нами в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ (як і вимагалось в тендерній документації), вказано договір оренди нерухомого майна та договір перевезення вантажів з автотранспортною компанією, що на нашу думку достатньо як для довідки в довільній формі, так як перераховувати всю матеріально-технічну базу не вимагалось. А також надана Довідка в довільній формі щодо гарантій про те, що постачання, розвантаження будуть здійснені за рахунок Учасника автотранспортом компанії. Посилання у Протоколі відхилення на невідповідність указаній фразі у Довідці довільного формату щодо використання для здійснення поставки власного автотранспорту не є суттєвою помилкою, а є лише опискою і не вливає на зміст та цінову пропозицію нас як Учасника. Таким чином , з відхиленням по даній причині ми як Учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією та наданим повним пакетом документів, оскільки тендерним комітетом не зазначено у протоколі жодних претензій щодо запропонованого товару та кваліфікаційних критеріїв учасника, категорично не погоджуємося. Згідно пункту 2. Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - нами в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ (як і вимагалось в тендерній документації), надано інформацію про наявність на підприємстві працівників, досвід, знання та кваліфікація яких, достатні для забезпечення процесу для постачання виробів в повному об’ємі як вимагалось в тендерній документації. Жодної вимоги щодо підтвердження освіти , або саме якого досвіду , кваліфікаційних навичок тощо повинні мати ці працівники в тендерній документації Замовником не вимагалось. Таким чином, відхилення нас як Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією та наданим повним пакетом документів, оскільки тендерним комітетом не зазначено у протоколі жодних претензій інших кваліфікаційних критеріїв учасника, за відсутність документів підтвердження та працівників відповідної кваліфікації на нашому підприємстві, вважаємо не обгрунтованим. Окрім цього, хочемо наголосити на тому, що предмет закупівлі- медичні вироби (шприци), продаж яких не є ліцензованим видом діяльності, а діяльність пов’язана з реалізацією, продажами, торгівлею не вимагає спеціальних знань! Проте наші працівники мають належну вищу освіту , багаторічний досвід у продажах, зокрема у сфері державних закупівель тощо. Таким чином, наша пропозиція ЦІЛКОМ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації. Керуючись вищевикладеним, ВИМАГАЄМО від Тендерного комітету Замовника скасувати рішення про відхилення нас як учасника згідно протоколу № 9 ВТ від 31 липня 2019 року щодо нашої тендерної пропозиції, та визнати учасника ТОВ «СОФІ-МЕД» переможцем у закупівлі. В іншому випадку будем вимушені звернутися до органів оскарження, АМКУ та прокуратури.

Додані документи
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 16:44
Документ додається
З порушеного у ній питання повідомляємо, у складі тендерної пропозиції необхідно було надати «Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка містить інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Слід зазначити, що в своїй вимозі Учасник наголошує, на тому, що працівники мають належну вищу освіту, багаторічний досвід у продажах, зокрема у сфері державних закупівель, але згідно відомостей в Єдиному державному юридичних осіб товариство зареєстровано 22.12.2018 (номер запису: 1 069 102 0000 042884), тобто здійснює свою діяльність менше року.
Учасник надав довідку, в якій зазначено, що штат ТОВ «СОФІ-МЕД» складається з двох посад, а саме директора та бухгалтера. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій, затверджений Наказом Мінпраці від 29.12.2004 №336 Директор і бухгалтер відносяться до керівних посад, таким чином працівники, що мають необхідні знання та досвід відсутні.
Що ж стосується вимоги щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасником вказано договір оренди нерухомого майна та договір перевезення вантажів з автотранспортною компанією «САТ», що не є матеріально-технічною базою). А в гарантійному листі щодо поставки товару гарантує, що доставка буде здійснюватися за рахунок Учасника, а саме автотранспортом Учасника (що суперечить першому документу і є недостовірною інформацією, а не є лише опискою, як зазначає Учасник). В п.5.2 тендерній документації формальні (несуттєві ) помилки чітко вказані.
Також згідно ТД п.5.2 Інша інформація зазначено, що доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника, що не може бути виконано Учасником. Також необхідно зазначити, що автотранспортна компанія «САТ» здійснює лише перевезення вантажів, а не надає послуги з розвантажування та заносу до складського приміщення.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформлене рішенням тендерного комітету № 9ВТ від 31 липня 2019 року, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації.

З повагою,
тендерний комітет.
Номер вимоги: UA-2019-07-09-000481-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД", Код ЄДРПОУ:42717957
Дата подання: 09 серпня 2019 17:39
Скарга щодо дискваліфікації
Скарга щодо дискваліфікації
Скасована
Дата: 12 серпня 2019 10:54
Причина: Відкликання

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 17:52
Вимога.pdf

Документи

02 серпня 2019 16:44
Відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 17:39
Скарга в АМКУ.pdf
09 серпня 2019 17:39
копия САТ.png
09 серпня 2019 17:39
платіж.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-09-000481-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСКОНЦЕПТ", Код ЄДРПОУ:39637699
Дата подання: 23 серпня 2019 12:02
Про скасування рішення тендерного комітету
Замовником в електронній системі закупівель проводиться закупівля за процедурою відкритих торгів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 Медичні матеріали ) - Шприци ін’єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів), ідентифікатор закупівлі № UA-2019-07-09-000481-a. Суб’єкт оскарження є учасником у даній закупівлі, тендерна пропозиція якого також розміщена в електронній системі закупівель. За результатом проведеного аукціону, що відбувся 25.07.2019 року, Замовником прийнято рішення Тендерного комітету про визначення переможця № 14-ВТ від 13.08.2019 р., відповідно до якого визначено переможцем торгів у вищевказаній закупівлі Комунальне підприємство «Фармація» код ЄДРПОУ 05415852 з ціновою пропозицією 329262 грн. Суб’єкт оскарження вважає такі дії і дане рішення Замовника неправомірними з наступних підстав: Відповідно до п. 3.1. тендерної документації Замовника, що затверджена рішенням тендерного комітету від 19.06.2019 року, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (пункт 3.2 розділу 3). Пунктом 3.6. тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії до учасників та інформацію про відсутність підстав для відмови, визначених у статті 17 Закону, і передбачено, що документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону (перелік наведено нижче), переможець повинен подати замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (У разі неподання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки замовник визначає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону), а саме: п.6 ч. 1 ст. 17 службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою за злочин, вчинений з корисливих мотивів, вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання. 15.08.2019 року о 12.51 год переможець торгів розмістив в електронній системі файл – пакет переможця, в якому містяться нотаріально засвідчені довідки про непритягнення до кримінальної відповідальності, що видані станом на 16 липня 2019 року. Підпунктом 2 п. 3.6. тендерної документації визначено, що оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою за злочин, вчинений з корисливих мотивів, вона не значиться та в розшуку не перебуває, повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання. У даному випадку довідки щодо непритягнення до кримінальної відповідальності службових (посадових) осіб переможця видані станом на 16.07.2019 року, а розміщені переможцем в системі закупівель 15.07.2019 року. Таким чином, тридцятиденний термін дії довідок розпочинається з 16.07.2019 року, станом на яке вони були видані, і сплив 14.08.2019 року. Переможець розмістив такі довідки 15.08.2019 року і на цю дату вищевказані довідки становили більше тридцятиденної давнини відносно дати їх подання, а відтак переможець торгів повинен був розмістити довідки, які були б чинними на дату їх подання. В той же час, Замовник, встановивши таку обставину, повинен був діяти відповідно до п. 5.3. та 6.4. тендерної документації, а саме: - Згідно п. 5.3. тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону – у даному випадку переможець не надав документу про не притягнення до кримінальної відповідальності не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця; - Згідно п.6.4. тендерної документації у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. У даному випадку Замовник внаслідок відсутності документу про не притягнення до кримінальної відповідальності не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця і перейти до розгляду пропозицій і визначення переможця серед інших учасників. Всупереч наведеним положенням, незважаючи на неподання переможцем торгів документу у відповідності до вищевказаних умов тендерної документації і невідповідність тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації, Замовником визначено переможцем торгів Комунальне підприємство «Фармація» код ЄДРПОУ 05415852 з ціновою пропозицією 329262 грн. Суб’єкт оскарження вважає, що у даному випадку Замовник прийняв протиправне рішення, яким не дотримався умов тендерної документації та порушив п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, Замовник допустив порушення одного з принципів здійснення закупівель, що закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і в такий спосіб надав перевагу тендерній пропозиції учасника, що не відповідає тендерній документації Замовника. Таким чином, Замовник, допустивши необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій, прийняв всупереч тендерній документації та вищевказаним вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» неправомірне рішення тендерного комітету від 13.08.2019 р. № 14 ВТ, яким неправомірно позбавив суб’єкта оскарження рівної конкуренції, права на оцінку його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а також неправомірно надав перевагу переможцю торгів, що призвело до обмеження конкуренції. У такий спосіб в діях Замовника вбачаються ознаки антиконкурентних дій, передбачених абзацом 6 ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» і які є забороненими у відповідності до ч. 3 ст. 15 вказаного Закону. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі наведеного, керуючись ст. 3, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Зобов’язати Замовника – повністю скасувати рішення тендерного комітету від 13.08.2019 р. № 14 ВТ, яким у закупівлі № UA-2019-07-09-000481-a за процедурою відкритих торгів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 Медичні матеріали ) - Шприци ін’єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів) визначено переможцем Комунальне підприємство «Фармація» код ЄДРПОУ 05415852 з ціновою пропозицією 329262 грн., та продовжити розгляд тендерних пропозицій інших учасників вказаної закупівлі у відповідності до умов, передбачених тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2019 20:52
рішення від 28.08.2019 № 11843 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 20:52
рішення від 13.09.2019 № 12927.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 19:40

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 12:01
скарга.pdf
23 серпня 2019 12:01
документ про оплату.pdf
23 серпня 2019 12:02
Пакет переможця 1.pdf
23 серпня 2019 12:04
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" 357 520,50
UAH з ПДВ
329 092,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ" 490 494,42
UAH з ПДВ
329 262,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 636 296,00
UAH з ПДВ
329 262,50
UAH з ПДВ
Документи
ГОМОНЕЦЬ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 636 495,00
UAH з ПДВ
337 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСКОНЦЕПТ" 631 582,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 640 441,00
UAH з ПДВ
640 441,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 12:51
Пакет переможця
15 серпня 2019 12:50
Оновлена цінова
17 липня 2019 11:01
Інші документи.pdf
17 липня 2019 11:01
Проект договру.pdf
17 липня 2019 11:01
Пропозиція.pdf
17 липня 2019 11:01
Стаття 17.pdf
17 липня 2019 11:01
Відповідність МТВ.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 09:52
паспорт.pdf
18 липня 2019 09:52
лист-згода.pdf
18 липня 2019 09:52
інформація учасника.pdf
18 липня 2019 09:52
довідка щодо досвіду.pdf
18 липня 2019 09:52
довідка про рахунок.pdf
18 липня 2019 09:52
довідка працівники.pdf
18 липня 2019 09:52
гарантійний лист 3.pdf
18 липня 2019 09:52
гарантійний лист 2.pdf
18 липня 2019 09:52
гарантійний лист 1.pdf
18 липня 2019 09:52
витяг з реєстру.pdf
18 липня 2019 09:52
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 11:38
Електронний підпис
17 липня 2019 15:13
гарантійний лист 3.pdf
17 липня 2019 15:12
гарантійний лист 5.pdf
17 липня 2019 15:11
гарантійний лист 6.pdf
17 липня 2019 15:10
гарантійний лист 2.pdf
17 липня 2019 15:09
гарантійний лист 4.pdf
17 липня 2019 15:09
гарантійний лист 1.pdf
17 липня 2019 13:14
Електронний підпис
17 липня 2019 13:11
гарантійний лист 3.pdf
17 липня 2019 13:11
гарантійний лист 5.pdf
17 липня 2019 13:11
гарантійний лист 6.pdf
17 липня 2019 13:11
довідка про рахунок.pdf
17 липня 2019 13:11
тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2019 13:11
статут.pdf
17 липня 2019 13:11
аналогічний договір.pdf
17 липня 2019 13:11
гарантійний лист 2.pdf
17 липня 2019 13:11
лист-згода.pdf
17 липня 2019 13:11
проект договору.pdf
17 липня 2019 13:11
гарантійний лист 1.pdf
17 липня 2019 13:11
гарантійний лист 4.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 15:58
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"

ТОВ "ГЕМОПЛАСТ"

Комунальне підприємство "Фармація"

ГОМОНЕЦЬ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "АЙСКОНЦЕПТ"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"
#42717957
Відхилено 329 092,68
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:43
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ"
#40068132
Рішення скасоване 329 262,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 13:31
ТОВ "ГЕМОПЛАСТ"
#40068132
Відхилено 329 262,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 13:46
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 329 262,50
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
329 262,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 09:56
ДУ 1 ТЗ 280.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 09:56
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 11:31
Договір Тз 280.pdf укладений
20 вересня 2019 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: Тз-280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 326 656,56
UAH (в тому числі ПДВ 21 370,06 UAH)