Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Емаль ПФ-115 (або еквівалент), Емаль ПФ-266 (або еквівалент), грунтівка СТ-17 Ceresit (або еквівалент), фарба
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2019-07-09-000319-a 3124dfad997b4286b33bd4df43d6f520
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаров Дмитро Миколайович

+380553641046 dzo.kanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Головного Каховського магістрального каналу
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Любимівка, вул. Індустріальна, 4, Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка
Контактна особа: Гончаров Дмитро Миколайович
+380553641046
dzo.kanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:05
Очікувана вартість: 395 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Одиниці виміру штук товару: грунтівка СТ-17 Ceresit (10 л) (або еквівалент) слід читати 20 відер; фарба водоемульсійна Петроль (14 кг) слід читати 10 відер; фарба для стель і стін (14 кг) слід читати 21 відро; фарба водоемульсійна фасадна (14 кг) слід читати 40 відер. Майданчик не має визначення одиниці виміру «відро».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
164 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) біла матова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
150 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) темно - сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
105 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) блакитно - яскрава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
160 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
116 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) темно - зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
166 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
47 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) темно - коричнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
71 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
24 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2 банки
Емаль ПФ-115 (2,8 кг) (або еквівалент) хакі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
4 банки
Емаль ПФ-115 2,8 кг) (або еквівалент) бежева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
44 банки
Емаль ПФ-266 ( 2,8 кг)(або еквівалент) коричнево - червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
200 літр
Грунтівка СТ-17 Ceresit (10 л) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
140 кг
Фарба водоемульсійна для зовнішніх робіт (14 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
294 кг
Фарба водоемульсійна для внутрішніх робіт (14 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
560 кг
Фарба водоемульсійна для зовнішніх робіт (14 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, протягом 30 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 17:54
Перелік змін до ТД 3.pdf
07 серпня 2019 17:54
Зміни до тендерної документації 3.pdf
07 серпня 2019 17:54
Додаток 3 із змінами 2.pdf
19 липня 2019 16:54
Додаток 4 із змінами.pdf
19 липня 2019 16:54
Додаток 5 із змінами.pdf
09 липня 2019 12:27
Додаток 1.pdf
09 липня 2019 12:27
Додаток 2.pdf
07 серпня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 17:54
Перелік змін до ТД 3.pdf
26 липня 2019 12:09
Перелік змін до ТД 2.pdf
19 липня 2019 16:54
Перелік змін до ТД.pdf
07 серпня 2019 17:54
Зміни до тендерної документації 3.pdf
26 липня 2019 12:09
Зміни до тендерної документації 2.pdf
19 липня 2019 16:54
Зміни до тендерної документації.pdf
09 липня 2019 12:27
Тендерна документація.pdf
07 серпня 2019 17:54
Додаток 3 із змінами 2.pdf
19 липня 2019 16:54
Додаток 3 із змінами.pdf
09 липня 2019 12:27
Додаток 3.pdf
19 липня 2019 16:54
Додаток 4 із змінами.pdf
09 липня 2019 12:27
Додаток 4.pdf
19 липня 2019 16:54
Додаток 5 із змінами.pdf
09 липня 2019 12:27
Додаток 5.pdf
09 липня 2019 12:27
Додаток 1.pdf
09 липня 2019 12:27
Додаток 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поставка
Дата подання: 09 липня 2019 13:50
Дата відповіді: 12 липня 2019 14:27
Доброго дня. Чи можлива разова поставка товару, якщо ні, то яку кількість партій Ви плануєте?
Відповідь: Відповідно до умов затвердженої тендерної документації поставка здійснюється дрібними партіями в залежності потреби Замовника. Отже, разова поставка товару не планується. Щодо кількості партій – відповідно до потреби Замовника на підстави заяв підрозділів Управління.
Фарба водоемульсійна Петроль
Дата подання: 10 липня 2019 15:20
Дата відповіді: 12 липня 2019 14:29
Шановний Замовнику! Поясніть будь ласка , що таке фарба водоемульсійна Петроль? Мається на увазі колір Петроль чи це торгова марка фарби? Якщо це колір фарби, тоді вкажіть його код згідно будь-якої системи колерування .
Відповідь: Відповідно до умов затвердженої тендерної документації у замовника є необхідність у здійсненні закупівлі, зокрема, фарби водоемульсійна Петроль. Так це колір. Звертаємо Вашу увагу на те, що код зазначено у додатку №3 до тендерної документації – код 2-29-6.
Емаль для підлоги.
Дата подання: 11 липня 2019 08:38
Дата відповіді: 12 липня 2019 14:30
Доброго дня. Просимо звернути увагу, що Емалі ПФ-115 для підлоги не існує. Для підлоги використовується Емаль ПФ-266, яка за своїми характеристиками призначена для фарбування підлоги. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до умов затвердженої тендерної документації у замовника є необхідність у здійсненні закупівлі, зокрема, емалі ПФ-115 (або еквівалент) для підлоги коричнево - червона. Не зрозуміло чим керується учасник оскільки документального підтвердження з посиланням на те, що емаль ПФ-115 (або еквівалент) для підлоги коричнево – червона не існує. За даних підстав у тендерного комітету відсутні нормативні аргументи для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Невідповідність строку дії Договору та строку поставки Товару
Дата подання: 12 липня 2019 09:39
Дата відповіді: 15 липня 2019 16:20
Шановний Замовник, просимо надати пояснення, а за необхідності внести виправлення (зміни), щодо Додатку 4 до ТД, Проект договору про закупівлю, а саме його змісту, з якого випливає питання: Невідповідність строку дії Договору (до 31 серпня 2019 року) та строку поставки Товару (до 27 грудня 2019 року)
Відповідь: Вдячні за питання. Розглянувши Ваш запит, найближчим часом тендерним комітетом будуть внесено зміни до додатку №4 до тендерної документації й оприлюднено у відповідності до положень статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Невідповідність вимог в Додатку 4 та Додатку 3 до ТД
Дата подання: 12 липня 2019 09:40
Дата відповіді: 15 липня 2019 16:21
Шановний Замовник, просимо привести до відповідності вимоги щодо якісних та технічних характеристик предмету закупівлі вказаних у Додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» (Товар виготовляється відповідно до ТУ заводів виробників або ДСТУ або ГОСТ) та вимог вказаних у Додатку 4 до ТД «Проект договору про закупівлю», а саме п. 5,4: «Технічні характеристики Товару повинні відповідати ДСТУ» На нашу думку вимоги з Додатку 4 та Додатку 3 повинні бути ідентичними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вдячні за питання. Розглянувши Ваш запит, найближчим часом тендерним комітетом будуть розглянуті підстави для внесення чи невнесення змін до додатку №3 та додатку №4 до тендерної документації.
Визначення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції
Дата подання: 12 липня 2019 10:19
Дата відповіді: 15 липня 2019 16:21
Шановний Замовник, надайте пояснення щодо того, як саме буде визначатися найбільш економічно вигідна сума цінової пропозиції між Учасниками з різним статусом платника податку на додану вартість (платників та не платників ПДВ)
Відповідь: Вдячні за питання. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1 розділу 5 затвердженої тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Тому учасники, які є платниками ПДВ та учасники, які не єплатниками ПДВ оцінюються однаково.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-000319-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607
Дата подання: 30 серпня 2019 09:57
Незгода з рішенням Замовника щодо визначення переможця торгів
ПрАТ "Криворізький суріковий завод" не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем торгів ПП приватне підприємство виробнича фірма "Промтехкомплект".
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2019 13:08
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, 20 серпня 2019 року колегіальним рішенням тендерного комітету Управління Головного Каховського магістрального каналу тендерну пропозицію учасника ПП приватного підприємства виробнича фірма "Промтехкомплект", код ЄДРПОУ 34074007 було визначено найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації й на виконання вимог статті 10 цього Закону комітетом надіслано на оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
У вимозі UA-2019-07-09-000319-a.a1 ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607 зазначено, що в складі тендерної пропозиції учасника ПП приватного підприємства виробнича фірма "Промтехкомплект" надано копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з відміткою (квитанцією) про прийняття органу Держкомстату.
В свою чергу вимогами пункті 2 розділу 5 затверджених змін до тендерної документації визначено, що в складі тендерної пропозиції учасник надає копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоду з відміткою (квитанція) про прийняття органу Держкомстату. Отже, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати фінансову звітність або з відміткою або квитанцією. Зміни до тендерної документації не встановлюють дискримінаційних вимог стосовно надання саме квитанції тому як відповідно до пункту 49.3 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що звітній документ подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою; б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Серед наданих документів в складі тендерної пропозиції надано файл «27-29.pdf» наяві копія балансу та звіту про фінансові результати за 2018 рік з відміткою про отримання 25.02.2019; копія балансу та звіту про фінансові результати за 30 червня 2019 року з відміткою про отримання 25.07.2019; копія балансу та звіту про фінансові результати за 2017 рік з відміткою про отримання 16.02.2018 та лист пояснення щодо звіту про рух грошових коштів (вих. №21 від 1.08.2019р.) з посиланням на те, що Приватне підприємство «Виробнича фірма «Промтехкомплект» складає та подає фінансову звітність за спрощеною формою в порядку, встановленому Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 №39 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24.01.2011 №25), оскільки є суб’єктом малого підприємництва в розумінні статті 55 Господарського кодексу України. Таким чином, враховуючи вищевикладене, Приватне підприємство «Виробнича фірма «Промтехкомплект» не подає фінансової звітності «Звіт про рух грошових коштів».
Таким чином, ПП приватного підприємства виробнича фірма "Промтехкомплект", код ЄДРПОУ 34074007 виконало вимогу змін до тендерної документації в цій частині та відсутні обґрунтованої, аргументовані підстави для відхилення тендерної пропозиції в цій частині.
Щодо наведення у Вашій вимозі про те, що ПП приватного підприємства виробнича фірма "Промтехкомплект" у складі своєї пропозиції не надало копії фінансової звітності за І квартал 2019 року, що є також прямим порушенням вищевказаного пункту тендерної документації Замовника та призводить до відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Тендерний комітет надає Вам пояснення, що прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції в цій частині не є правомірним оскільки згідно з частиною 1 статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" звітнім періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатись за інші періоди. Згідно з частиною 2 статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більше 15 місяців. Враховуючи вищевикладене, Учасник повинен був надати відповідну звітність за 2017 та 2018 рік. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам документації в цій частині.
Щодо інформації, яка наведена Вашій вимозі про те, що запропонований учасником – переможцем товар не відповідає вимогам додатку №3 до тендерної документації.
Перш за все звертаємо Вашу увагу, що додатком №3 із змінами до тендерної документації встановлено, що товар повинен відповідати ТУ У, що має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями діючих або сертифікату відповідності, або сертифікату якості, або паспортом на кожний запропонований товар тощо, які завірені печаткою та підписом виробника товару(у якого учасник планує закуповувати товар) або постачальника товару (у якого учасник планує закуповувати товар), та копію договору з виробником(у якого учасник планує закуповувати товар) або постачальником товару (у якого учасник планує закуповувати товар). Додаток №3 із змінами до тендерної документації не встановлює гарантійного терміну зберігання 18 місяців проте наявна інформація про технічні характеристики з терміном зберігання 18 місяців. Учасник ПП приватного підприємства виробнича фірма "Промтехкомплект", код ЄДРПОУ 34074007 в складі тендерної пропозиції завантажив файл «2-4.pdf» в якому наявний додаток №3 із змінами й зазначено, що термін зберігання запропонованого товару 18 місяців. У завантаженому файлі «5-6.pdf» учасником додатково надано порівняльну таблицю, в якій напроти кожного запропонованого товару міститься інформація про термін зберігання. При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що зміни до тендерної документації не встановлювали вимог до учасників у наданні документів/інформації, які підтверджують термін зберігання. Отже, в цій частині учасник ПП приватного підприємства виробнича фірма "Промтехкомплект" не порушив вимог додатку №3 із змінами до тендерної документації.
Щодо зазначення у Вашій вимозі про невідповідність запропонованого товару вимогам документації: тендерний комітет звертає вашу увагу на те, що всі паспорта якості містять інформацію про відповідність товару вимогам додатку №3 із змінами до тендерної документації, зокрема час повного висихання: 24 год. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПП приватного підприємства виробнича фірма "Промтехкомплект", код ЄДРПОУ 34074007 на підставі даної обставини є необґрунтованим та незаконним.
Щодо наведення Вами у Вашій вимозі інформації про те, що у вказаних паспортах відсутній гарантійний термін зберігання товару, що також є невідповідністю вимогам додатку №3. Тендерний комітет звертає Вашу увагу на те, що додаток №3 із змінами до тендерної документації не встановлює вимоги/умови, щодо надання документального підтвердження терміну зберігання. Отже, враховуючи вищенаведене, ПП приватного підприємства виробнича фірма "Промтехкомплект", код ЄДРПОУ 34074007 не порушило умови змін до тендерної документації в цій частині, тому його тендерна пропозиція не може бути відхилена з наведеної вище підстави.

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 09:57
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" 129 466,21
UAH з ПДВ
129 466,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 190 212,24
UAH з ПДВ
190 212,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" 369 276,68
UAH з ПДВ
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП приватне підприємство виробнича фірма "Промтехкомплект" 389 816,23
UAH з ПДВ
365 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 18:56
Електронний підпис
15 серпня 2019 18:52
Реєстр документів.pdf
15 серпня 2019 15:37
Електронний підпис
15 серпня 2019 15:33
Копія Статуту.PDF
15 серпня 2019 15:29
Порівняльна таблиця.PDF
15 серпня 2019 15:29
Сертифікат якості СТ17.pdf
15 серпня 2019 15:29
Довідка про товар.PDF
15 серпня 2019 15:29
Лист-відгук.PDF
15 серпня 2019 15:29
Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2019 15:29
Звітність КСЗ_2019.PDF
15 серпня 2019 15:29
Фінзвітність_2018.PDF
15 серпня 2019 15:29
Фінзвітність_2017.PDF
15 серпня 2019 15:29
Довідка працівники.PDF
15 серпня 2019 15:29
Довідка маттехбаза.PDF
15 серпня 2019 15:29
Довідка не банкрут.PDF
15 серпня 2019 15:29
Довідка ст50.PDF
15 серпня 2019 15:29
Довідка право підпису.PDF
15 серпня 2019 15:29
Штатний розклад.PDF
15 серпня 2019 15:29
Відомості ЄДР.pdf
15 серпня 2019 15:29
Довідки з банку.pdf
15 серпня 2019 15:29
Реєстр документів.PDF
15 серпня 2019 15:29
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 15:29
Проект договору.pdf
15 серпня 2019 15:29
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

15 серпня 2019 14:32
Витяг ЄДРПОУ 15.08.19.pdf
06 серпня 2019 15:27
Електронний підпис
06 серпня 2019 15:19
Трудові книжки.PDF
06 серпня 2019 15:19
Технічні вимоги.pdf
06 серпня 2019 15:19
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2019 15:19
СЕС фарби ВД новий 2019.pdf
06 серпня 2019 15:19
СЕС емалі ПФ новий 2019.pdf
06 серпня 2019 15:19
Проект договору.pdf
06 серпня 2019 15:19
Копія ВН Арцизьк.PDF
06 серпня 2019 15:19
Порівняльна таблиця.pdf
06 серпня 2019 15:19
Копія відгуку Арцизк.PDF
06 серпня 2019 15:19
Копія відгук Маневичі.pdf
06 серпня 2019 15:19
Довідка про рахунки.pdf
06 серпня 2019 15:19
Витяг ЄДРПОУ 06.08.19.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 16:15
Штатний розклад.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Штатний розклад.PDF
15 серпня 2019 16:14
Шаблон договору.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Шаблон договору.PDF
15 серпня 2019 16:14
Ф3 кв 2.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Ф3 кв 2.PDF
15 серпня 2019 16:14
Ф3 кв 1.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Ф3 кв 1.PDF
15 серпня 2019 16:14
Ф2 кв 1.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Ф2 кв 1.PDF
15 серпня 2019 16:14
Ф2 кв 2.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Ф2 кв 2.PDF
15 серпня 2019 16:14
Ф1 кв 2.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Ф1 кв 2.PDF
15 серпня 2019 16:14
Ф1 кв 1.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Ф1 кв 1.PDF
15 серпня 2019 16:14
Технічне завдання.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Технічне завдання.PDF
15 серпня 2019 16:14
Тендерна пропозиція.PDF
15 серпня 2019 16:14
Статут.pdf.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Статут.pdf
15 серпня 2019 16:14
Письмо СпецБуд.pdf.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Письмо СпецБуд.pdf
15 серпня 2019 16:14
Довідки з банку.pdf.(1).P7S
15 серпня 2019 16:14
Довідки з банку.pdf
15 серпня 2019 16:13
Довідка ст. 17.pdf.(1).P7S
15 серпня 2019 16:13
Довідка ст. 17.pdf
15 серпня 2019 16:13
Довідка про ціни.pdf.(1).P7S
15 серпня 2019 16:13
Довідка про ціни.pdf
15 серпня 2019 16:13
Довідка про санкції.pdf
15 серпня 2019 16:13
Довідка про санкції 2.pdf
15 серпня 2019 16:13
Довідка про МТБ.pdf.(1).P7S
15 серпня 2019 16:13
Довідка про МТБ.pdf
15 серпня 2019 16:13
Довідка про ліцензії.pdf
15 серпня 2019 16:13
Довідка про 90 днів.pdf.(1).P7S
15 серпня 2019 16:13
Довідка про 90 днів.pdf
15 серпня 2019 16:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2019 16:13
Витяг з РП ПДВ.pdf.(1).P7S
15 серпня 2019 16:12
Витяг з РП ПДВ.pdf
15 серпня 2019 16:12
Витяг з ЄДРПОУ.PDF.(1).P7S
15 серпня 2019 16:12
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
15 серпня 2019 16:12
Видаткова накладна.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 12:23
Електронний підпис
23 серпня 2019 12:02
МВД
23 серпня 2019 12:02
ДПІ
21 серпня 2019 09:50
Електронний підпис
15 серпня 2019 18:16
Електронний підпис
15 серпня 2019 18:03
24.pdf
15 серпня 2019 18:02
9.2.pdf
15 серпня 2019 18:02
41-45.pdf
15 серпня 2019 18:02
40.pdf
15 серпня 2019 18:02
39.pdf
15 серпня 2019 18:02
38 СЧЕТ.pdf
15 серпня 2019 18:02
38 ЗАБОРГОВ.pdf
15 серпня 2019 18:02
34-37.pdf
15 серпня 2019 18:02
30-33.pdf
15 серпня 2019 18:02
27-29.pdf
15 серпня 2019 18:02
25-26.pdf
15 серпня 2019 18:02
22-23.pdf
15 серпня 2019 18:02
21.pdf
15 серпня 2019 18:02
20.pdf
15 серпня 2019 18:02
19..pdf
15 серпня 2019 18:02
16-18.pdf
15 серпня 2019 18:02
14-15.pdf
15 серпня 2019 18:02
13.pdf
15 серпня 2019 18:02
12.pdf
15 серпня 2019 18:02
11.pdf
15 серпня 2019 18:02
10.pdf
15 серпня 2019 18:02
9.1.pdf
15 серпня 2019 18:02
7-8.pdf
15 серпня 2019 18:02
5-6.pdf
15 серпня 2019 18:02
2-4.pdf
15 серпня 2019 18:02
1..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД"

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"

ПП приватне підприємство виробнича фірма "Промтехкомплект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД"
#00204607
Відхилено 129 466,21
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 10:33
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Відхилено 190 212,24
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 16:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ"
#24942675
Відхилено 365 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 10:55
ПП приватне підприємство виробнича фірма "Промтехкомплект"
#34074007
Переможець 365 058,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП приватне підприємство виробнича фірма "Промтехкомплект"
#34074007
365 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 10:47
Звіт про виконання договору укладений
08 жовтня 2019 10:34
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 16:09
Договір укладений
02 вересня 2019 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 365 058,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 843,00 UAH)