Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кефір 2,5%, фасов. по 1л.
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2019-07-09-000155-a 6d928ce989a6420e9db8247b0af20a5c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Машкова Людмила

kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 95
Контактна особа: Машкова Людмила
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 11:47
Початок аукціону: 17 липня 2019 11:47
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 літр
Кефір 2,5%, фасов. по 1л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 09 липня 2019 16:28
Дата відповіді: 10 липня 2019 08:23
Доброго дня! Чи буде відхилено пропозицію кефіру 2,5% жирності фасованого в плівку 900 г?
Відповідь: Пропозицію кефіру 2,5% жирності фасованого в плівку 900 г буде відхилено. Замовником передбачено 1000г.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 10 липня 2019 09:29
Дата відповіді: 10 липня 2019 13:55
Шановний Замовник! Наказом МОЗ №931 від 29.10.2013 р. "Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні " затверджено зокрема норми харчування на 1 хворого. Відповідно до даних норм встановлено, що на одного хворого має видаватись від 150 г до 200 г кефіру на добу. Тобто 1 хворому не видається 1 пакет кефіру місткістю 1,0 л.Відповідно, вважаємо що встановлення в додатку 1 оголошення технічної вимоги "Кефір (з масовою часткою жиру 2,5%, фасов. по 1л в тарі з маркуванням" дискримінаційною, враховуючи що багато виробників здійснюють випуск кефіру споживчим фасуванням, що відрізняється від 1 літра. Вважаємо що даним Вами звужується коло потенційних учасників. Просимо внести зміни в оголошення, виклавши дану технічну вимогу в редакції: "Кефір 2,5% фасований в заводській порційній упаковці 900-1000г. Пакування – споживча тара.Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний постачальник.
Дійсно наказом МОЗ України №931 від 29.10.2013 року Затверджені добові норми споживання продуктів харчування, дійсно добова норма кефіру становить від 150 до 200гр. залежно від трофологічної групи до якої належить хворий. Відповідно до існуючої картотеки блюд, яка є в кожній лікарні, розроблена дієтологами та затверджена головним лікарем і є обов’язковою для вживання та виконання в щоденній роботі харчоблоку, готуються та видаються у відділення готові страви.
Відповідно до картотеки блюд КМКЛ№7 порція кефіру становить 200гр. Хочемо наголосити, що добова норма та порція не є тотожними поняттями. Також наголошуємо на тому що розмір порції та визначення необхідної кількості продукту є прерогативою Замовника, а не постачальника.
Також Зауважуємо, що розробляючи технічні вимоги до предмету закупівлі, ми як замовник керуємось необхідністю враховувати можливості та зручності в роботі комори, харчоблоку та працівників відділень, що обслуговують хворих, при цьому ми ніяким чином не ставимо собі на меті звузити коло потенційних учасників. Якщо ви помітили що існує багато виробників які виробляють кефір з часткою жиру 2,5% фасованого по 0,9л , та мали б помітити, що існує також багато виробників які виробляють аналогічний продукт фасований по 1 л. Більш того дуже часто один і той самий виробник фасує кефір 2,5% і по 1л. і по 0,9л.
Враховуючи все вище зазначене ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, тобто такою що начебто звужує коло потенційних учасників. Ваше зауваження та вимога внести зміни до технічних вимог кефір 2,5% по 1л. не є виправданою, і більш того надуманою.
Технічні характерисктики предмету закупівлі
Дата подання: 10 липня 2019 14:52
Дата відповіді: 11 липня 2019 09:29
Шановний Замовник! Ви також мали б помітити що одиниця виміру у Вашому оголошенні про закупівлю літр. Відповідно, поділ пакету місткістю 900 мл чи 1000 мл на порції по 200 мл викликає великі труднощі у обслуговуючого персоналу??? Вважаємо вимогу дискримінаційною, та такою що звужує коло учасників закупівлі. Просимо внести зміни в оголошення.
Відповідь: Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, тобто такою що начебто звужує коло потенційних учасників.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 52 290,00
UAH з ПДВ
48 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 66 780,00
UAH з ПДВ
48 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 74 970,00
UAH з ПДВ
74 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 17:31
Електронний підпис
16 липня 2019 10:59
Електронний підпис
16 липня 2019 10:59
Електронний підпис
16 липня 2019 10:58
6.1. Проект договору.PDF
16 липня 2019 10:58
4.6. Висновок СЕС.PDF
16 липня 2019 10:58
4.3. Гарантійний лист.PDF
16 липня 2019 10:58
4.2. Гарантійний лист.PDF
16 липня 2019 10:58
4.1. Гарантійний лист.PDF
16 липня 2019 10:58
4. Технічні умови.PDF
16 липня 2019 10:58
3.1. МТБ.PDF
16 липня 2019 10:58
2.8. Витяг з ЄДР.PDF
16 липня 2019 10:58
2.6. Статут 2019.pdf
16 липня 2019 10:58
2.5. Лист-згода.PDF
16 липня 2019 10:58
1. Цінова прпозиція.PDF
16 липня 2019 10:58
0. Реєстр.PDF

Публічні документи

16 липня 2019 09:53
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 09:03
цінова.pdf
16 липня 2019 09:03
технічні.pdf
16 липня 2019 09:03
проект.pdf
16 липня 2019 09:03
про сертифікат.pdf
16 липня 2019 09:03
гарантійний.pdf
16 липня 2019 09:03
IMG_0001.jpg
16 липня 2019 09:03
9.код завірений.jpg
16 липня 2019 09:03
8. ПАСПОРТ НОВИЙ.pdf
16 липня 2019 09:03
6. 4ооп завірений.jpg
16 липня 2019 09:03
5.витяг податок ПДВ.pdf
16 липня 2019 09:03
4..витяг 03.01.2019 року.pdf
16 липня 2019 09:03
3.виписка стор1 (2).jpg
16 липня 2019 09:03
3.виписка стор1 (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#00445914
Переможець 48 090,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 08:27

Документи

19 липня 2019 08:27
Протокол кефір 07.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#00445914
48 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 08:27
Протокол кефір 07.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:25
д у 1 дог 102.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:54
д у 1 дог 102.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 09:53
дог 102.pdf укладений
23 липня 2019 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: дог 102
Договір:
Номер додаткової угоди: дог 102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару;
Номер договору про закупівлю: дог 102
Договір:
Номер додаткової угоди: дог 102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML