Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки навісні, замки врізні, кодовий замок, ручка з накладкою
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-07-09-000088-a f8adefb0e939445ba41acca35596f671
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442559668
+380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 09:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 10:30
Початок аукціону: 18 липня 2019 11:54
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Замки, ключі та петлі код ДК 021:2015 – 44520000-1 (Замки навісні, замки врізні, кодовий замок, ручка з накладкою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 штуки
Замки, ключі та петлі код ДК 021:2015 – 44520000-1 (Замки навісні, замки врізні, кодовий замок, ручка з накладкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 серпня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-000088-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3217508667
Дата подання: 25 липня 2019 20:12
Оскарження
Нашу пропозицію було відхилено по двох причинах. Першою з них було ненадання в документах електронної адреси. Хоча в документі під № 00091 Довідка про реквізити ФОП Дзерин.pdf є вказані дві електронні адреси для листування. Другою причиною ненадання підписаного з нашої сторони Додатку № 2. У Вашій тендерній документації, немає Додатку під № 2, є Тільки додаток № 1, і окремо договір, який не названий як Додаток 2. Відповідно, нами був підписаний лист погодження з умовами договору, без заповнення Додатку № 2, так як його не було в документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 17:53
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 кваліфікаційних вимог, Учасник має подати інформацію про учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, статусу платника податку, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), але Учасником поштова (фактична) адреса не зазначена в інформації про Учасника. Зазначимо ще раз - Поштова (фактична), не електронна про яку йдеться у зверненні.
Також, відповідно до п. 5 кваліфікаційних вимог, Учасник подає інформацію про погодження з Умовами договору (Додаток №2), Шляхом його Підписання, але підписаний проект договору (Умови договору) Учасником не надано. В технічних вимогах до закупівлі, наступними за Додатком 1, йдуть "Умови договору", які вимагалося від Учасника надати в складі Пропозиції в підписаному вигляді. Відсутність позначки "Додаток 2" несе за собою несуттєвий формальний характер.
Крім того, відповідно до частини 4 розділу 2 Інструкції «Про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту». Але, Учасник - ФОП Дзерин Марія Миколаївна не звертався до Замовника з вимогою щодо внесення змін до Документації, чим саме підтвердив погодження з встановленими вимогами до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА 45 919,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" 45 495,00
UAH з ПДВ
42 999,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 12:30
№00104.pdf
17 липня 2019 10:29
№00102 Гарантія.pdf
17 липня 2019 10:09
Договір КМПЛ №3.pdf
17 липня 2019 10:09
МВС.PDF

Публічні документи

17 липня 2019 10:20
Електронний підпис
17 липня 2019 10:19
Лист підтвердження.pdf
16 липня 2019 18:57
Електронний підпис
16 липня 2019 18:55
Банк кредити.jpg
16 липня 2019 18:55
Банк рахунок.jpg
16 липня 2019 18:55
Приват позика.jpg
16 липня 2019 18:55
Приват рахунок.jpg
16 липня 2019 18:55
Довідка без санкцій.pdf
16 липня 2019 18:55
Захист довкілля.pdf
16 липня 2019 18:55
ІПН.pdf
16 липня 2019 18:55
Паспорт.pdf
16 липня 2019 18:55
Гарантія по паперу.pdf
16 липня 2019 18:55
Згода з договором Св..pdf
16 липня 2019 18:55
Довідка ДФС 15072019.jpg
16 липня 2019 18:55
Dovidka_19193613000030837267.pdf
16 липня 2019 18:55
Договір умови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА

ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА
#3217508667
Відхилено 39 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 15:20
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Переможець 42 999,95
UAH з ПДВ
25 липня 2019 15:20

Документи

25 липня 2019 15:20
Електронний підпис

Документи

25 липня 2019 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
42 999,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 14:39
Договір № 368 від 09.08.2019.pdf укладений
12 серпня 2019 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 42 999,95
UAH