Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А4, А3
Очікувана вартість
164 800,00 UAH
UA-2019-07-09-000076-a 4624835399454df39e9ae052d00149e7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

563-38-79 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
563-38-79
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2019 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 13:32
Початок аукціону: 17 липня 2019 13:32
Очікувана вартість: 164 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Доставка та розвантаження входить в вартість товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1820 упаковка
Папір для друку А4 ZOOM 80 г\м2 (універсальний офісний папір для друку А 4 (210х297mm), білий, 500 листів, 80 g/m2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
5 упаковка
Папір для друку А3 BERGA SPEED (500 листів, 80 g/m2, білі листи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 липня 2019 11:42
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-09-000076-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2657717952
Дата подання: 18 липня 2019 10:37
Лист-звернення
Лист-звернення

Звертаємо увагу Замовника закупівлі UA-2019-07-09-000076-a, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (далі – Учасник), зокрема, в частині відповідності запропонованого товару предмету закупівлі – не відповідає вимогам замовника.
Замовником було чітко визначено предмет закупівлі: «Папір для друку А4 ZOOM 80 г\м2 (універсальний офісний папір для друку А 4 (210х297mm), білий, 500 листів, 80 g/m2) – 1820 уп. та Папір для друку А3 BERGA SPEED (500 листів, 80 g/m2, білі листи) – 5 уп.».
Ще до проведення аукціону, мною було поставлено Замовнику питання: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі?». Замовник надав відповідь: «Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам та характеристикам...». Натомість, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» надає пропозицію, де замість паперу для друку А4 ZOOM 80 г\м2 (універсальний офісний папір для друку А 4 (210х297mm), білий, 500 листів, 80 g/m2, пропонує, цитую: «Папір А4 80 Berga Speed». Звертаю увагу, що виходячи із такої пропозиції , ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» неможливо перевірити: чи відповідає, запропонований учасником папір вимогам замовника і, чи відповідають якісні та технічні характеристики, запропонованого паперу предмету закупівлі.
Також зауважую, що згідно п.6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 від 13.03.2019 р. ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО», то "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником...".

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
Олександр Грилюк
griluk_o@ukr.net
+380980665826
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 09:29
Не задоволена
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 142 740,00
UAH з ПДВ
140 218,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 144 121,00
UAH з ПДВ
141 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 14:47
Електронний підпис
17 липня 2019 14:47
Пропозиція оновлена.pdf
17 липня 2019 14:47
Пропозиція оновлена.pdf
16 липня 2019 15:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 140 218,20
UAH з ПДВ
18 липня 2019 12:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

18 липня 2019 12:04
Протоколи 116..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
140 218,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2019 12:04
Протоколи 116..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 112.pdf укладений
25 липня 2019 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 140 218,20
UAH (в тому числі ПДВ 23 369,70 UAH)