Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" ( Пломбіратор ).
Очікувана вартість
72 857,00 UAH
UA-2019-07-08-002803-b 4ed09a09a3144ce5bd2eb9603a6f6d20
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Купровський

+380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 72 857,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 364,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


кошти державного бюджету, додаткове фінансування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
820 штука
Пломбіратор (кошти державного бюджету, додаткове фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Театральна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом оплати, яка здійснюється на підставі накладної про отримання товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2019 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 18:19
Оголошення пломбіратор на 72857,00 грн. (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 липня 2019 09:40
Дата відповіді: 10 липня 2019 17:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! ГУНП у Вінницькій області є неприбутковою установою та не є платником ПДВ в розумінні Податкового кодексу України. Враховуючи це, до торгів допускаються всі суб'єкти господарювання незалежно від форми господарювання та систем оподаткування, за якими вони працюють. Оцінка пропозицій Учасників буде здійснюватися за єдиним критерієм – ціни пропозиції ( з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник ). Стосовно аналогів предмету закупівлі необхідно зазначити, що постачання аналогів умовами закупівлі не передбачено. З повагою, Сергій Купровський.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" 49 200,00
UAH з ПДВ
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"
#16290804
Переможець 49 200,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 17:02

Документи

26 липня 2019 17:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"
#16290804
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2019 17:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 17:08
Договір № 417 від 01.08.2019р.pdf укладений
01 серпня 2019 17:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 200,00 UAH)