Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного комплексу та будівель за адресою вул. Універсальна, 18 А у м. Дніпрі
Reconstruction of the sports complex and buildings at the street. Universal, 18 And in the city of Dnipro
Очікувана вартість
286 291 866,00 UAH
UA-2019-07-08-002736-b e1be0a5b3bf1450ca2bf7f7c6580f576
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorska Miroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2019 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 13:07
Очікувана вартість: 286 291 866,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 862 918,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 08 липня 2019 17:45
Enquiries until: 06 серпня 2019 16:00
Complaints submission until: до 12 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 серпня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 286 291 866 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 862 919 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція спортивного комплексу та будівель за адресою вул. Універсальна, 18 А у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Універсальна, 18 А
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція


Reconstruction of the sports complex and buildings at the street. Universal, 18 And in the city of Dnipro
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. зі змінами). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 календарних днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Джерело фінансування: кошти міського бюджету, кошти державного бюджету Аванс 90 Робочі 30
Дата виставлення рахунку Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Джерело фінансування: кошти міського бюджету, кошти державного бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів Джерело фінансування: кошти міського бюджету, кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:18
тендерна документація зі змінами.docx
09 серпня 2019 15:18
перелік змін.doc
05 серпня 2019 18:03
перелік змін.doc
31 липня 2019 17:35
технічне завдання.rar
31 липня 2019 17:35
перелік змін.doc
08 липня 2019 17:45
проект договору.docx
09 серпня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:18
тендерна документація зі змінами.docx
05 серпня 2019 18:03
тендерна документація зі змінами.docx
31 липня 2019 17:35
тендерна документація зі змінами.docx
08 липня 2019 17:45
тендерна документація.docx
09 серпня 2019 15:18
перелік змін.doc
05 серпня 2019 18:03
перелік змін.doc
31 липня 2019 17:35
технічне завдання.rar
08 липня 2019 17:45
технічне завдання.rar
31 липня 2019 17:35
перелік змін.doc
08 липня 2019 17:45
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-002736-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕСТ", Код ЄДРПОУ:35004356
Дата подання: 24 серпня 2019 22:48
Вимога щодо скасування Рішення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровскої міської ради оформленого Протоколом № 19/08 UA-2019-07-08-002736-b розгляду тендерної пропозиції від 19 серпня 2019 року
24 серпня 2019 року на офіційному майданчику https://my.zakupki.prom.ua ми дізналися про існування Протоколу 19/08 UA-2019-07-08-002736-b розгляду тендерної пропозиції від 19 серпня 2019 року Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради щодо відхилення та недопущення до аукціону ТОВ "Нікополсьька будівельна компанія "БЕСТ" з якої не вбачається зрозумілої достатньої аргументації та правового обгрунтування такого прийнятого замовником рішення, стосовно начебто порушень вимог діючого законодавства та тендерної документації нами як учасника.
У звязку з чим прошу докладно роз'яснити, які ж порушення були допущенні нашим підприємством при поданні тендерної пропозиції та документації до неї для участі в процедурі закупівлі, з відповідним посиланням на діючі норми Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідні розділи, частини і пункти тендерної документації, які стали підставою для прийняття такого рішення та скасувати Ваше зазанчене рішення як протиправне.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 серпня 2019
UA-2019-07-08-002736-be1be0a5b3bf1450ca2bf7f7c6580f576
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕСТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

19 серпня 2019 17:57
Електронний підпис

Публічні документи

15 серпня 2019 17:02
41-45 Відповідність.rar
15 серпня 2019 17:02
25-38 Відповідність.rar
15 серпня 2019 17:02
1-24 Відповідність.rar
15 серпня 2019 17:02
Локальні кошториси.rar
15 серпня 2019 17:02
ЗВВ.rar
15 серпня 2019 17:02
Договірна ціна.rar
15 серпня 2019 17:02
2. Тендерна пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" #41416171

№ рішення у справі

207-р

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

19 серпня 2019 17:50
Електронний підпис

Публічні документи

16 серпня 2019 11:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:13
32. Накази працівники.pdf
16 серпня 2019 11:13
31. довідка працівники.pdf
16 серпня 2019 11:13
30.2. Техпаспорти.pdf
16 серпня 2019 11:13
30.1 Договори оренди.pdf
16 серпня 2019 11:13
30. Довідка обладнання.pdf
16 серпня 2019 11:13
24. Довідка банк.pdf
16 серпня 2019 11:13
20. Проект договору.pdf
16 серпня 2019 11:13
23. антикопц прогр.pdf
16 серпня 2019 11:13
15. Копія лізенції.pdf
16 серпня 2019 11:13
14. Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2019 11:13
12. Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 серпня 2019 11:13
10. Копія Статуту.pdf
16 серпня 2019 11:13
1. Рєестр документів.pdf

Документи

19 серпня 2019 17:51
Протокол (ТОВ БЕСТ).pdf
19 серпня 2019 17:51
Електронний підпис

Публічні документи

16 серпня 2019 15:51
Електронний підпис
16 серпня 2019 15:49
64 Баланс за 2018 рік.pdf
16 серпня 2019 15:49
63 Баланс за 2017 рік.pdf
16 серпня 2019 15:49
62 Баланс за 2016 рік.pdf
16 серпня 2019 15:49
61 Баланс за 2015 рік.pdf
16 серпня 2019 15:49
58-1 Відгук до договору 3.pdf
16 серпня 2019 15:49
49 Наказ по ТБ.pdf
16 серпня 2019 15:49
25-2 Ліцензія 2.pdf
16 серпня 2019 15:49
25-1 Ліцензія 1.pdf
16 серпня 2019 15:49
25 Копія ліцензіі.pdf
16 серпня 2019 15:49
24-1 Витяг з реєстру пдв.pdf
16 серпня 2019 15:49
24 Свідоцтво ПДВ.pdf
16 серпня 2019 15:49
22-1 Витяг з ЄДРЮО.pdf
16 серпня 2019 15:49
22 Виписка з ЄДРЮО.pdf
16 серпня 2019 15:49
15 Лист-гарантія.pdf
16 серпня 2019 15:49
14 Довідка про згоду.pdf
16 серпня 2019 15:49
10 Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2019 15:49
09 Пакт про згоду.pdf
16 серпня 2019 15:49
06-4.ims
16 серпня 2019 15:49
06-3.ims
16 серпня 2019 15:49
06-2.imd
16 серпня 2019 15:49
06-1 последняя версия.imd
16 серпня 2019 15:49
02 Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"

ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 281 997 495,00
UAH з ПДВ
281 997 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" 286 256 309,61
UAH з ПДВ
286 256 309,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 17:02
41-45 Відповідність.rar
15 серпня 2019 17:02
25-38 Відповідність.rar
15 серпня 2019 17:02
1-24 Відповідність.rar
15 серпня 2019 17:02
Локальні кошториси.rar
15 серпня 2019 17:02
ЗВВ.rar
15 серпня 2019 17:02
Договірна ціна.rar
15 серпня 2019 17:02
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 11:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 11:13
32. Накази працівники.pdf
16 серпня 2019 11:13
31. довідка працівники.pdf
16 серпня 2019 11:13
30.2. Техпаспорти.pdf
16 серпня 2019 11:13
30.1 Договори оренди.pdf
16 серпня 2019 11:13
30. Довідка обладнання.pdf
16 серпня 2019 11:13
24. Довідка банк.pdf
16 серпня 2019 11:13
20. Проект договору.pdf
16 серпня 2019 11:13
23. антикопц прогр.pdf
16 серпня 2019 11:13
15. Копія лізенції.pdf
16 серпня 2019 11:13
14. Витяг ПДВ.pdf
16 серпня 2019 11:13
12. Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 серпня 2019 11:13
10. Копія Статуту.pdf
16 серпня 2019 11:13
1. Рєестр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 281 997 495,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
281 997 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2023 11:24
Ду 17 10.09-1.pdf укладений
12 травня 2023 11:23
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 12:47
Ду 16 10.09-1.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 10:16
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2022 12:55
Ду 15 10.09-1.pdf зміни до договору
22 липня 2022 12:54
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2022 15:40
Ду 14 10.09-1.pdf зміни до договору
16 березня 2022 14:17
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 13:51
Ду 13 10.09-1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 14:29
ДУ № 12.pdf зміни до договору
10 червня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 15:04
ДУ №11.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:54
ДУ №10.pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:46
ДУ №9.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:31
ДУ №8.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 11:15
ДУ №7.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 11:42
ДУ№6.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 17:16
ДУ №5.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 14:20
ДУ №4.pdf зміни до договору
30 червня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 14:22
ДУ№3.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 13:50
Ду 2 10.09-1.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 13:32
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 10:02
Ду 1 10.09-1.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 10:01
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 13:05
10.09-1.pdf укладений
11 вересня 2019 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення капітальних видатків на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення капітальних вкладень
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 10/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 12 травня 2023
Сума оплати за договором: 248 914 806,58
UAH (в тому числі ПДВ 41 485 801,10 UAH)
Причини розірвання договору: За домовленістю сторін