Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
867 321,00 UAH
UA-2019-07-08-002584-b 7d9fa484a46b444a86f22ef8859ec8f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кльок

+380986591290 klok.olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25543291
Вебсайт: http://zelenodolsk.com.ua
Місцезнаходження: 53860, Україна , Дніпропетровська обл., м. Зеленодольськ, Апостолівський район, вул. Енергетична, 15
Контактна особа: Ольга Кльок
+380986591290
klok.olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 08:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 08:30
Очікувана вартість: 867 321,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


1 лот: Зеленодольська ЗОШ №1,Зеленодольська ЗОШ №2 м.Зеленодольська,Апостолівського району Дніпропетровської області (1-4 класи: 484 учні; пільговики:41 учнів)

2лот: В.Костромська ЗОШ (1-4 класи: 85 учнів; пільговики: 8 учнів; дошкільнята: 20 дітей)

Тендерна документація

15 липня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 09:41
Додаток 4 до ТД (зі змінами).docx
15 липня 2019 09:41
Додаток 2 (зміни).docx
15 липня 2019 09:41
ТД Кейтерингові послуги (оновлена редакція).docx
08 липня 2019 16:57
ТД Кейтерингові послуги.docx
15 липня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 09:41
Додаток 4 до ТД (зі змінами).docx
15 липня 2019 09:41
Додаток 2 (зміни).docx
15 липня 2019 09:41
ТД Кейтерингові послуги (оновлена редакція).docx
08 липня 2019 16:57
ТД Кейтерингові послуги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договір
Дата подання: 09 липня 2019 20:42
Дата відповіді: 10 липня 2019 09:29
прошу роз'яснити, чи буде вважатися аналогічним договір за кодом 55510000-8 Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)?
Відповідь: так,буде вважатись
загальне
Дата подання: 10 липня 2019 12:22
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:39
організація харчування дітей у навчальних закладах звільняється від ПДВ Як поясните очікувану вартість закупівлі з ПДВ?
Відповідь: Так дякуємо, вірно організація харчування дітей у навчальних закладах звільняється від ПДВ, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р. № 116 "Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість"
оцінка пропозиції
Дата подання: 10 липня 2019 12:29
Дата відповіді: 15 липня 2019 09:55
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ*. Поясніть, будь ласка, яким чином надане учасником меню може вплинути на результат торгів? За якими критеріями ви будете порівнювати різні меню? До "круп" входять і дешеві і коштовні види, один учасник на гарніри надасть каші з ячневої корупи, а другий учасник - з рису, гречки???????
Відповідь: Добрий день! За критеріями відповідної якості.
проект Договору
Дата подання: 10 липня 2019 12:37
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:12
"6.5 Виконавець зобов’язаний своєчасно сплачувати (відшкодовувати) Замовнику кошти за отриманні комунальні послуги." Просимо деталізувати комунальні послуги за обсягами у розрізі кожної послуги. Це необхідно для підготовки тендерної пропозиції
Відповідь: Доброго дня! Виконавець зобов’язаний своєчасно сплачувати (відшкодовувати) Замовнику кошти за отриманні комунальні послуги, відповідно до установлених тарифів.
виконання умов ТД
Дата подання: 10 липня 2019 13:00
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:16
Згідно п.6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що кожен учасник серед інших документів повинен подати примірне двотижневе перспективне меню харчування окремо для учнів 1-4 класів, пільгової категорії учнів старших класів та дошкільнят (Додаток №8 до ТД), затверджене Держпродспоживслужбою. Держпродспоживслужба затверджує подібні меню лише після підписання його Виконавцем (переможцем торгів) та Замовником (директором школи), в зв’язку з чим прошу роз’яснити, як можна отримати підпис керівників шкіл на меню ще до проведення процедури торгів? Як фактично виконати дану вимогу документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для надання об'єктивної відповіді, якими нормативними-актами ви керувались? дякую
меню
Дата подання: 10 липня 2019 13:01
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:16
Прошу зазначити скільки раз в день будуть харчуватись учні, тобто сніданок, обід та вечеря, чи тільки сніданок? Та скільки днів на тиждень, тобто з понеділка по п’ятницю, чи з понеділка по неділю включно?
Відповідь: 1- раз в день будуть харчуватись учні
меню
Дата подання: 10 липня 2019 13:02
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:18
Прошу роз’яснити, їжа буде готуватись на території шкіл (в приміщеннях харчоблоків, з використанням обладнання шкіл), чи необхідно привозити вже готову їжу?
Відповідь: Дякую за запитання! де буде готуватись їжа не має значення) головне, щоб діти харчувались.
додаток 6
Дата подання: 10 липня 2019 13:02
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:22
Чи необхідно юридичній особі подавати додаток № 6? Якщо так, то його необхідно подавати на кожного працівника окремо, чи лише на керівника?
Відповідь: Добрий день! Так, необхідно юридичній особі подавати додаток № 6, його необхідно подавати лише на керівника.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-002584-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МІКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37620175
Дата подання: 10 липня 2019 09:28
щодо внесення змін у додаток 2 ТД
Просимо внести зміни до ТД шляхом виключення з додатка № 2 нормативно правові акти які втратили свою чинність, зокрема:
відповідно до Розпорядження КМ № 1022-р від 18.12.2017 НАКАЗ від 29.12.2012 № 1140 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини"» скасовано;
Н А К А З МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 01.08.2006 N 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1307 від 16.10.2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 09:45
Добрий день) внесено зміни до ТД шляхом виключення з додатка № 2 нормативно правові акти які втратили свою чинність, зокрема: відповідно до Розпорядження КМ № 1022-р від 18.12.2017 НАКАЗ від 29.12.2012 № 1140 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини"» скасовано; Н А К А З МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 01.08.2006 N 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1307 від 16.10.2015.
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002584-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37620175
Дата подання: 31 липня 2019 16:05
Безпідставне визначення переможцем. Пропозиція ФОП Сова С.М. не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами замовника учасник, на підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….» має надати довідку встановленої форми про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2.1.), а також копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації, завірені підписом та печаткою учасника (п.2.2.) У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про наявність працівників, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагався ОРИГІНАЛ ДОВІ-ДКИ, а не її ксерокопія.
Надані у складі пропозиції медичні книжки працівників не відповідають умовам тендерної документації. а) медичні книжки не відповідають формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка затверджена наказом № 150 від 21.02.2013 р. МОЗ України. б) у складі пропозиції ВІДСУТНІ медичні книжки Капусти Ірина Василівни, Школенко Олени Вікторівни. Надані МЕДИЧНІ КАРТИ цих працівників не є особистими медичними книжками і, крім того, оформлені за результатами медогляду В ТРАВНІ 2018 року, тобто є не дійсними на дату розкриття пропозицій. в) копії медичних книжок завірені неналежним чином. Так, згідно з п 5.27 «Національного стандарту України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затверджений Наказом Держспоживстандарту України №55 від 07.04.2003 року, відмітка про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
г) медичні книжки завантажені у вигляді ксерокопії, виконаної з завіреної учасником копії. Таким чином, ФОП Сова С.М. не виконала умови тендерної документації в частині підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….».

На підтвердження відповідності критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» учасник надає довідку у довільній формі за підписом учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні два роки (2017, 2018), або діючого договору, а також листи-відгуки, що-до виконання аналогічних договорів на надання послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги.
У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про виконання аналогічного договору та ксерокопія, завірена неналежним чином, листа-відгука, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагались ОРИГІНАЛИ ДОВІДКИ ТА ВІДГУКІВ, а не ксерокопії.

Крім того, вся пропозиція ФОП Сова С.М. складається виключно з ксерокопій документів. Навіть ті довідки і документи, що ФОП Сова С.М. складала самостійно, представлені в копіях, а не в оригіналах.

У зв’язку з цим тендерна пропозиція ФОП Сова С.М. не відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
З метою недопущення порушень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.ст. 11, 16, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу скасувати рішення про обрання ФОП Сова С. М. переможцем, відхилити тендерну пропозицію ФОП Сова С.М., розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Інформацію про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднити в електронній системі закупівель.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:27
1.Згідно вимог Тендерної документації Замовника, дод.1 п.2 визначено обов’язок Учасника надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. ФОП Сова С.М. вказану довідку надано у відповідності до вимог Замовника належним чином оформлену та підписану. З тендерної пропозиції ФОП Сова С.М. не вбачається, що вказана довідка є копією документу.
2. Тендерною документацію Замовника встановлено, що документи Тендерної пропозиції учасника повинні бути завірені підписом і печаткою самого учасника. Також у тендерній документації ,нажаль, не було зазначено,що медичні книжки мають бути лише нового зразка, та не вказано у тендерній документації те ,що мед.огляд має бути пройденим саме на момент тривалості тендера. З огляду на вказане, тендерна пропозиція ФОП Сови С.М., що містить у складі і особові медичні книжки, завірена у відповідності до вимог Замовника та Наказом від 21.03.2013 року 150 також не передбачено, що медична книжка попереднього зразка, яка наявна у працівників втрачає свою чинність.
3. Додатком 1 п.3 встановлено обов’язок учасника надати інформацію щодо виконання аналогічних договорів. ФОП Сова С.М. у відповідності до вказаного надано довідку, листи відгуки і договори належним чином оформлені та завірені.
4.Нажаль, в електронному вигляді оригінали довідок та відгуків надати неможливо, тому посилання , що надана копія не є оригіналом-безпідставне.

Дякуємо за звернення. Ваші пропозиції та зауваження будуть враховані в наступних закупівлях «Кейтерингові послуги».
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002584-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37620175
Дата подання: 05 серпня 2019 15:33
Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Згідно з вимогами замовника учасник, на підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….» має надати довідку встановленої форми про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2.1.), а також копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації, завірені підписом та печаткою учасника (п.2.2.) У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про наявність працівників, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагався ОРИГІНАЛ ДОВІ-ДКИ, а не її ксерокопія. Надані у складі пропозиції медичні книжки працівників не відповідають умовам тендерної документації. а) медичні книжки не відповідають формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка затверджена наказом № 150 від 21.02.2013 р. МОЗ України. б) у складі пропозиції ВІДСУТНІ медичні книжки Капусти Ірина Василівни, Школенко Олени Вікторівни. Надані МЕДИЧНІ КАРТИ цих працівників не є особистими медичними книжками і, крім того, оформлені за результатами медогляду В ТРАВНІ 2018 року, тобто є не дійсними на дату розкриття пропозицій. в) копії медичних книжок завірені неналежним чином. Так, згідно з п 5.27 «Національного стандарту України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затверджений Наказом Держспоживстандарту України №55 від 07.04.2003 року, відмітка про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. г) медичні книжки завантажені у вигляді ксерокопії, виконаної з завіреної учасником копії. Таким чином, ФОП Сова С.М. не виконала умови тендерної документації в частині підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….». На підтвердження відповідності критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» учасник надає довідку у довільній формі за підписом учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні два роки (2017, 2018), або діючого договору, а також листи-відгуки, що-до виконання аналогічних договорів на надання послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги. У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про виконання аналогічного договору та ксерокопія, завірена неналежним чином, листа-відгука, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагались ОРИГІНАЛИ ДОВІДКИ ТА ВІДГУКІВ, а не ксерокопії. Крім того, вся пропозиція ФОП Сова С.М. складається виключно з ксерокопій документів. Навіть ті довідки і документи, що ФОП Сова С.М. складала самостійно, представлені в копіях, а не в оригіналах. У зв’язку з цим тендерна пропозиція ФОП Сова С.М. не відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. З метою недопущення порушень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.ст. 11, 16, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу скасувати рішення про обрання ФОП Сова С. М. переможцем, відхилити тендерну пропозицію ФОП Сова С.М., розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Інформацію про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднити в електронній системі закупівель
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 09:18
1.Згідно вимог Тендерної документації Замовника, дод.1 п.2 визначено обов’язок Учасника надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. ФОП Сова С.М. вказану довідку надано у відповідності до вимог Замовника належним чином оформлену та підписану. З тендерної пропозиції ФОП Сова С.М. не вбачається, що вказана довідка є копією документу.
2. Тендерною документацію Замовника встановлено, що документи Тендерної пропозиції учасника повинні бути завірені підписом і печаткою самого учасника. З огляду на вказане, Тендерна пропозиція ФОП Сови С.М., що містить у складі і особові медичні книжки, завірена у відповідності до вимог Замовника та Наказом від 21.03.2013 року 150 не передбачено, що медична книжка попереднього зразка, яка наявна у працівників втрачає свою чинність.
3. На підтвердження відповідності критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» згідно Додатка 1 п.3 ФОП Сова С.М. надає довідку у довільній формі за підписом учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні два роки (2017, 2018), або діючого договору, а також листи-відгуки, що-до виконання аналогічних договорів на надання послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги. Документи оформлені та завірені належним чином згідно умов тендерної документації та вимог Замовника .
4.Тендерною документацією Замовником не вимагалися саме ОРИГІНАЛИ документів.

Документи

15 липня 2019 09:45
Додаток 2 (зміни).docx

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Кейтерингові послуги
Опис предмету закупівлі:
1 лот: Зеленодольська ЗОШ №1,Зеленодольська ЗОШ №2 м.Зеленодольська,Апостолівського району Дніпропетровської області (1-4 класи: 484 учні; пільговики:41 учнів)


Статус: Завершений
Очікувана вартість: 683 670,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 418,35 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 25 липня 2019 14:55
Закінчення: 25 липня 2019 15:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Кейтерингові послуги
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Фінансування з міського бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 7 робочих днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОВА СВІТЛАНА МАРКІВНА" 663 195,00
UAH
659 771,65
UAH
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 679 575,00
UAH
663 190,00
UAH
Документи
ФОП "ОРФАНУ НЕЛЯ ВАСИЛІВНА " 683 670,00
UAH
683 670,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 14:09
Тендерна пропозиція 2.pdf
16 липня 2019 10:44
Проект договора.pdf
16 липня 2019 10:00
Договір 306.pdf
16 липня 2019 10:00
Договір 216.pdf
16 липня 2019 10:00
Технологічні картки.pdf
16 липня 2019 10:00
Статутні документи.pdf
16 липня 2019 10:00
Проект договору.pdf
16 липня 2019 10:00
Паспорт та РНОКПП.pdf
16 липня 2019 10:00
Медичні книжки.pdf
16 липня 2019 10:00
Листи відгуки.pdf
16 липня 2019 10:00
Лист згода.pdf
16 липня 2019 10:00
Лист гарантія.pdf
16 липня 2019 10:00
Договір 14 2018 2019.pdf
16 липня 2019 10:00
Договір 673 2019.PDF
16 липня 2019 10:00
Дислокація.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 09:20
Електронний підпис
19 липня 2019 13:25
устав.rar
19 липня 2019 13:25
ст.17.pdf
19 липня 2019 13:25
протокол директор.pdf
19 липня 2019 13:25
проект договору.pdf
19 липня 2019 13:25
приказ директор.pdf
19 липня 2019 13:25
перелік закладів.pdf
19 липня 2019 13:25
паспорт Мищенко В.В..pdf
19 липня 2019 13:25
меню.pdf
19 липня 2019 13:25
медичні книги.rar
19 липня 2019 13:25
згода з додатком 2.pdf
19 липня 2019 13:25
Довідка працівники.pdf
19 липня 2019 13:25
Довідка мтб.pdf
19 липня 2019 13:25
відгук.pdf
19 липня 2019 13:25
витяг пдв.jpeg
19 липня 2019 13:25
виписка єдрпоу.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 12:58
пропо лот1.jpeg
23 липня 2019 12:58
Анкета.jpeg
23 липня 2019 12:58
Технологічні картки.pdf
23 липня 2019 12:58
ст17.jpeg
23 липня 2019 12:58
пропо лот1.jpeg
23 липня 2019 12:58
проп лот2.jpeg
23 липня 2019 12:58
працівн.jpeg
23 липня 2019 12:58
повн підпису.jpeg
23 липня 2019 12:58
пдог3.jpeg
23 липня 2019 12:58
пдог2.jpeg
23 липня 2019 12:58
пдог1.jpeg
23 липня 2019 12:58
пасп3.jpeg
23 липня 2019 12:58
пасп2.jpeg
23 липня 2019 12:58
обладнання.jpeg
23 липня 2019 12:58
меню пільг 2 тиж.jpeg
23 липня 2019 12:58
меню пільг 1 тиж.jpeg
23 липня 2019 12:58
меню 1-4 2 тиж.jpeg
23 липня 2019 12:58
меню 1-4 1тиж.jpeg
23 липня 2019 12:58
еп.jpeg
23 липня 2019 12:58
довкілля.jpeg
23 липня 2019 12:58
відс підстав.jpeg
23 липня 2019 12:58
вип2.jpeg
23 липня 2019 12:58
вип1.jpeg
23 липня 2019 12:58
без печ.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОВА СВІТЛАНА МАРКІВНА"

ТОВ "МІКА ГРУП"

ФОП "ОРФАНУ НЕЛЯ ВАСИЛІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОВА СВІТЛАНА МАРКІВНА"
#2159218542
Переможець 659 771,65
UAH
30 липня 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОВА СВІТЛАНА МАРКІВНА"
#2159218542
659 771,65
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 14:52
д1054 16.08.19.PDF укладений
16 серпня 2019 14:51