Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
867 321,00 UAH
UA-2019-07-08-002584-b ● 7d9fa484a46b444a86f22ef8859ec8f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Зеленодольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25543291 |
Вебсайт: | http://zelenodolsk.com.ua |
Місцезнаходження: | 53860, Україна , Дніпропетровська обл., м. Зеленодольськ, Апостолівський район, вул. Енергетична, 15 |
Контактна особа: |
Ольга Кльок +380986591290 klok.olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2019 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2019 08:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 08:30 |
Очікувана вартість: | 867 321,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
1 лот: Зеленодольська ЗОШ №1,Зеленодольська ЗОШ №2 м.Зеленодольська,Апостолівського району Дніпропетровської області (1-4 класи: 484 учні; пільговики:41 учнів)
2лот: В.Костромська ЗОШ (1-4 класи: 85 учнів; пільговики: 8 учнів; дошкільнята: 20 дітей)
2лот: В.Костромська ЗОШ (1-4 класи: 85 учнів; пільговики: 8 учнів; дошкільнята: 20 дітей)
Тендерна документація
15 липня 2019 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 09:41 |
Додаток 4 до ТД (зі змінами).docx | |
15 липня 2019 09:41 |
Додаток 2 (зміни).docx | |
15 липня 2019 09:41 |
ТД Кейтерингові послуги (оновлена редакція).docx | |
08 липня 2019 16:57 |
ТД Кейтерингові послуги.docx |
15 липня 2019 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 липня 2019 09:41 |
Додаток 4 до ТД (зі змінами).docx
|
|||||||||
15 липня 2019 09:41 |
Додаток 2 (зміни).docx
|
|||||||||
15 липня 2019 09:41 |
ТД Кейтерингові послуги (оновлена редакція).docx
|
|||||||||
08 липня 2019 16:57 |
ТД Кейтерингові послуги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний договір
Дата подання: 09 липня 2019 20:42
Дата відповіді: 10 липня 2019 09:29
прошу роз'яснити, чи буде вважатися аналогічним договір за кодом 55510000-8 Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)?
Відповідь: так,буде вважатись
загальне
Дата подання: 10 липня 2019 12:22
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:39
організація харчування дітей у навчальних закладах звільняється від ПДВ
Як поясните очікувану вартість закупівлі з ПДВ?
Відповідь: Так дякуємо, вірно організація харчування дітей у навчальних закладах звільняється від ПДВ, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р. № 116 "Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість"
оцінка пропозиції
Дата подання: 10 липня 2019 12:29
Дата відповіді: 15 липня 2019 09:55
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ*.
Поясніть, будь ласка, яким чином надане учасником меню може вплинути на результат торгів?
За якими критеріями ви будете порівнювати різні меню?
До "круп" входять і дешеві і коштовні види, один учасник на гарніри надасть каші з ячневої корупи, а другий учасник - з рису, гречки???????
Відповідь: Добрий день! За критеріями відповідної якості.
проект Договору
Дата подання: 10 липня 2019 12:37
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:12
"6.5 Виконавець зобов’язаний своєчасно сплачувати (відшкодовувати) Замовнику кошти за отриманні комунальні послуги."
Просимо деталізувати комунальні послуги за обсягами у розрізі кожної послуги.
Це необхідно для підготовки тендерної пропозиції
Відповідь: Доброго дня! Виконавець зобов’язаний своєчасно сплачувати (відшкодовувати) Замовнику кошти за отриманні комунальні послуги, відповідно до установлених тарифів.
виконання умов ТД
Дата подання: 10 липня 2019 13:00
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:16
Згідно п.6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що кожен учасник серед інших документів повинен подати примірне двотижневе перспективне меню харчування окремо для учнів 1-4 класів, пільгової категорії учнів старших класів та дошкільнят (Додаток №8 до ТД), затверджене Держпродспоживслужбою. Держпродспоживслужба затверджує подібні меню лише після підписання його Виконавцем (переможцем торгів) та Замовником (директором школи), в зв’язку з чим прошу роз’яснити, як можна отримати підпис керівників шкіл на меню ще до проведення процедури торгів? Як фактично виконати дану вимогу документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для надання об'єктивної відповіді, якими нормативними-актами ви керувались? дякую
меню
Дата подання: 10 липня 2019 13:01
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:16
Прошу зазначити скільки раз в день будуть харчуватись учні, тобто сніданок, обід та вечеря, чи тільки сніданок? Та скільки днів на тиждень, тобто з понеділка по п’ятницю, чи з понеділка по неділю включно?
Відповідь: 1- раз в день будуть харчуватись учні
меню
Дата подання: 10 липня 2019 13:02
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:18
Прошу роз’яснити, їжа буде готуватись на території шкіл (в приміщеннях харчоблоків, з використанням обладнання шкіл), чи необхідно привозити вже готову їжу?
Відповідь: Дякую за запитання! де буде готуватись їжа не має значення) головне, щоб діти харчувались.
додаток 6
Дата подання: 10 липня 2019 13:02
Дата відповіді: 15 липня 2019 10:22
Чи необхідно юридичній особі подавати додаток № 6? Якщо так, то його необхідно подавати на кожного працівника окремо, чи лише на керівника?
Відповідь: Добрий день! Так, необхідно юридичній особі подавати додаток № 6, його необхідно подавати лише на керівника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002584-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МІКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37620175
Дата подання: 10 липня 2019 09:28
щодо внесення змін у додаток 2 ТД
Просимо внести зміни до ТД шляхом виключення з додатка № 2 нормативно правові акти які втратили свою чинність, зокрема:
відповідно до Розпорядження КМ № 1022-р від 18.12.2017 НАКАЗ від 29.12.2012 № 1140 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини"» скасовано;
Н А К А З МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 01.08.2006 N 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1307 від 16.10.2015.
Розгорнути
Згорнути
відповідно до Розпорядження КМ № 1022-р від 18.12.2017 НАКАЗ від 29.12.2012 № 1140 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини"» скасовано;
Н А К А З МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 01.08.2006 N 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1307 від 16.10.2015.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 09:45
Добрий день) внесено зміни до ТД шляхом виключення з додатка № 2 нормативно правові акти які втратили свою чинність, зокрема: відповідно до Розпорядження КМ № 1022-р від 18.12.2017 НАКАЗ від 29.12.2012 № 1140 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини"» скасовано; Н А К А З МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 01.08.2006 N 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1307 від 16.10.2015.
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002584-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37620175
Дата подання: 31 липня 2019 16:05
Безпідставне визначення переможцем. Пропозиція ФОП Сова С.М. не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами замовника учасник, на підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….» має надати довідку встановленої форми про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2.1.), а також копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації, завірені підписом та печаткою учасника (п.2.2.) У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про наявність працівників, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагався ОРИГІНАЛ ДОВІ-ДКИ, а не її ксерокопія.
Надані у складі пропозиції медичні книжки працівників не відповідають умовам тендерної документації. а) медичні книжки не відповідають формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка затверджена наказом № 150 від 21.02.2013 р. МОЗ України. б) у складі пропозиції ВІДСУТНІ медичні книжки Капусти Ірина Василівни, Школенко Олени Вікторівни. Надані МЕДИЧНІ КАРТИ цих працівників не є особистими медичними книжками і, крім того, оформлені за результатами медогляду В ТРАВНІ 2018 року, тобто є не дійсними на дату розкриття пропозицій. в) копії медичних книжок завірені неналежним чином. Так, згідно з п 5.27 «Національного стандарту України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затверджений Наказом Держспоживстандарту України №55 від 07.04.2003 року, відмітка про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
г) медичні книжки завантажені у вигляді ксерокопії, виконаної з завіреної учасником копії. Таким чином, ФОП Сова С.М. не виконала умови тендерної документації в частині підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….».
На підтвердження відповідності критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» учасник надає довідку у довільній формі за підписом учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні два роки (2017, 2018), або діючого договору, а також листи-відгуки, що-до виконання аналогічних договорів на надання послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги.
У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про виконання аналогічного договору та ксерокопія, завірена неналежним чином, листа-відгука, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагались ОРИГІНАЛИ ДОВІДКИ ТА ВІДГУКІВ, а не ксерокопії.
Крім того, вся пропозиція ФОП Сова С.М. складається виключно з ксерокопій документів. Навіть ті довідки і документи, що ФОП Сова С.М. складала самостійно, представлені в копіях, а не в оригіналах.
У зв’язку з цим тендерна пропозиція ФОП Сова С.М. не відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
З метою недопущення порушень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.ст. 11, 16, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу скасувати рішення про обрання ФОП Сова С. М. переможцем, відхилити тендерну пропозицію ФОП Сова С.М., розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Інформацію про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднити в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Надані у складі пропозиції медичні книжки працівників не відповідають умовам тендерної документації. а) медичні книжки не відповідають формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка затверджена наказом № 150 від 21.02.2013 р. МОЗ України. б) у складі пропозиції ВІДСУТНІ медичні книжки Капусти Ірина Василівни, Школенко Олени Вікторівни. Надані МЕДИЧНІ КАРТИ цих працівників не є особистими медичними книжками і, крім того, оформлені за результатами медогляду В ТРАВНІ 2018 року, тобто є не дійсними на дату розкриття пропозицій. в) копії медичних книжок завірені неналежним чином. Так, згідно з п 5.27 «Національного стандарту України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затверджений Наказом Держспоживстандарту України №55 від 07.04.2003 року, відмітка про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
г) медичні книжки завантажені у вигляді ксерокопії, виконаної з завіреної учасником копії. Таким чином, ФОП Сова С.М. не виконала умови тендерної документації в частині підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….».
На підтвердження відповідності критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» учасник надає довідку у довільній формі за підписом учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні два роки (2017, 2018), або діючого договору, а також листи-відгуки, що-до виконання аналогічних договорів на надання послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги.
У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про виконання аналогічного договору та ксерокопія, завірена неналежним чином, листа-відгука, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагались ОРИГІНАЛИ ДОВІДКИ ТА ВІДГУКІВ, а не ксерокопії.
Крім того, вся пропозиція ФОП Сова С.М. складається виключно з ксерокопій документів. Навіть ті довідки і документи, що ФОП Сова С.М. складала самостійно, представлені в копіях, а не в оригіналах.
У зв’язку з цим тендерна пропозиція ФОП Сова С.М. не відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
З метою недопущення порушень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.ст. 11, 16, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу скасувати рішення про обрання ФОП Сова С. М. переможцем, відхилити тендерну пропозицію ФОП Сова С.М., розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Інформацію про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднити в електронній системі закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:27
1.Згідно вимог Тендерної документації Замовника, дод.1 п.2 визначено обов’язок Учасника надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. ФОП Сова С.М. вказану довідку надано у відповідності до вимог Замовника належним чином оформлену та підписану. З тендерної пропозиції ФОП Сова С.М. не вбачається, що вказана довідка є копією документу.
2. Тендерною документацію Замовника встановлено, що документи Тендерної пропозиції учасника повинні бути завірені підписом і печаткою самого учасника. Також у тендерній документації ,нажаль, не було зазначено,що медичні книжки мають бути лише нового зразка, та не вказано у тендерній документації те ,що мед.огляд має бути пройденим саме на момент тривалості тендера. З огляду на вказане, тендерна пропозиція ФОП Сови С.М., що містить у складі і особові медичні книжки, завірена у відповідності до вимог Замовника та Наказом від 21.03.2013 року 150 також не передбачено, що медична книжка попереднього зразка, яка наявна у працівників втрачає свою чинність.
3. Додатком 1 п.3 встановлено обов’язок учасника надати інформацію щодо виконання аналогічних договорів. ФОП Сова С.М. у відповідності до вказаного надано довідку, листи відгуки і договори належним чином оформлені та завірені.
4.Нажаль, в електронному вигляді оригінали довідок та відгуків надати неможливо, тому посилання , що надана копія не є оригіналом-безпідставне.
Дякуємо за звернення. Ваші пропозиції та зауваження будуть враховані в наступних закупівлях «Кейтерингові послуги».
2. Тендерною документацію Замовника встановлено, що документи Тендерної пропозиції учасника повинні бути завірені підписом і печаткою самого учасника. Також у тендерній документації ,нажаль, не було зазначено,що медичні книжки мають бути лише нового зразка, та не вказано у тендерній документації те ,що мед.огляд має бути пройденим саме на момент тривалості тендера. З огляду на вказане, тендерна пропозиція ФОП Сови С.М., що містить у складі і особові медичні книжки, завірена у відповідності до вимог Замовника та Наказом від 21.03.2013 року 150 також не передбачено, що медична книжка попереднього зразка, яка наявна у працівників втрачає свою чинність.
3. Додатком 1 п.3 встановлено обов’язок учасника надати інформацію щодо виконання аналогічних договорів. ФОП Сова С.М. у відповідності до вказаного надано довідку, листи відгуки і договори належним чином оформлені та завірені.
4.Нажаль, в електронному вигляді оригінали довідок та відгуків надати неможливо, тому посилання , що надана копія не є оригіналом-безпідставне.
Дякуємо за звернення. Ваші пропозиції та зауваження будуть враховані в наступних закупівлях «Кейтерингові послуги».
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002584-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІКА ГРУП", Код ЄДРПОУ:37620175
Дата подання: 05 серпня 2019 15:33
Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Згідно з вимогами замовника учасник, на підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….» має надати довідку встановленої форми про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2.1.), а також копії особових медичних книжок працівників відповідної кваліфікації, завірені підписом та печаткою учасника (п.2.2.) У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про наявність працівників, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагався ОРИГІНАЛ ДОВІ-ДКИ, а не її ксерокопія. Надані у складі пропозиції медичні книжки працівників не відповідають умовам тендерної документації. а) медичні книжки не відповідають формі № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка затверджена наказом № 150 від 21.02.2013 р. МОЗ України. б) у складі пропозиції ВІДСУТНІ медичні книжки Капусти Ірина Василівни, Школенко Олени Вікторівни. Надані МЕДИЧНІ КАРТИ цих працівників не є особистими медичними книжками і, крім того, оформлені за результатами медогляду В ТРАВНІ 2018 року, тобто є не дійсними на дату розкриття пропозицій. в) копії медичних книжок завірені неналежним чином. Так, згідно з п 5.27 «Національного стандарту України. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затверджений Наказом Держспоживстандарту України №55 від 07.04.2003 року, відмітка про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. г) медичні книжки завантажені у вигляді ксерокопії, виконаної з завіреної учасником копії. Таким чином, ФОП Сова С.М. не виконала умови тендерної документації в частині підтвердження відповідності критерію «Наявність працівників….». На підтвердження відповідності критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» учасник надає довідку у довільній формі за підписом учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні два роки (2017, 2018), або діючого договору, а також листи-відгуки, що-до виконання аналогічних договорів на надання послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги. У складі пропозиції ФОП Сова С.М. наявна ксерокопія довідки про виконання аналогічного договору та ксерокопія, завірена неналежним чином, листа-відгука, що є порушенням умов тендерної документації. Адже вимагались ОРИГІНАЛИ ДОВІДКИ ТА ВІДГУКІВ, а не ксерокопії. Крім того, вся пропозиція ФОП Сова С.М. складається виключно з ксерокопій документів. Навіть ті довідки і документи, що ФОП Сова С.М. складала самостійно, представлені в копіях, а не в оригіналах. У зв’язку з цим тендерна пропозиція ФОП Сова С.М. не відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. З метою недопущення порушень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.ст. 11, 16, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу скасувати рішення про обрання ФОП Сова С. М. переможцем, відхилити тендерну пропозицію ФОП Сова С.М., розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Інформацію про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднити в електронній системі закупівель
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2019 09:18
1.Згідно вимог Тендерної документації Замовника, дод.1 п.2 визначено обов’язок Учасника надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. ФОП Сова С.М. вказану довідку надано у відповідності до вимог Замовника належним чином оформлену та підписану. З тендерної пропозиції ФОП Сова С.М. не вбачається, що вказана довідка є копією документу.
2. Тендерною документацію Замовника встановлено, що документи Тендерної пропозиції учасника повинні бути завірені підписом і печаткою самого учасника. З огляду на вказане, Тендерна пропозиція ФОП Сови С.М., що містить у складі і особові медичні книжки, завірена у відповідності до вимог Замовника та Наказом від 21.03.2013 року 150 не передбачено, що медична книжка попереднього зразка, яка наявна у працівників втрачає свою чинність.
3. На підтвердження відповідності критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» згідно Додатка 1 п.3 ФОП Сова С.М. надає довідку у довільній формі за підписом учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні два роки (2017, 2018), або діючого договору, а також листи-відгуки, що-до виконання аналогічних договорів на надання послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги. Документи оформлені та завірені належним чином згідно умов тендерної документації та вимог Замовника .
4.Тендерною документацією Замовником не вимагалися саме ОРИГІНАЛИ документів.
2. Тендерною документацію Замовника встановлено, що документи Тендерної пропозиції учасника повинні бути завірені підписом і печаткою самого учасника. З огляду на вказане, Тендерна пропозиція ФОП Сови С.М., що містить у складі і особові медичні книжки, завірена у відповідності до вимог Замовника та Наказом від 21.03.2013 року 150 не передбачено, що медична книжка попереднього зразка, яка наявна у працівників втрачає свою чинність.
3. На підтвердження відповідності критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» згідно Додатка 1 п.3 ФОП Сова С.М. надає довідку у довільній формі за підписом учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні два роки (2017, 2018), або діючого договору, а також листи-відгуки, що-до виконання аналогічних договорів на надання послуг ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги. Документи оформлені та завірені належним чином згідно умов тендерної документації та вимог Замовника .
4.Тендерною документацією Замовником не вимагалися саме ОРИГІНАЛИ документів.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Кейтерингові послуги |
Опис предмету закупівлі: |
1 лот: Зеленодольська ЗОШ №1,Зеленодольська ЗОШ №2 м.Зеленодольська,Апостолівського району Дніпропетровської області (1-4 класи: 484 учні; пільговики:41 учнів)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 683 670,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 418,35 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Кейтерингові послуги
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Фінансування з міського бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 7 робочих днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СОВА СВІТЛАНА МАРКІВНА" |
663 195,00
UAH
|
659 771,65
UAH
|
Документи |
ТОВ "МІКА ГРУП" |
679 575,00
UAH
|
663 190,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ОРФАНУ НЕЛЯ ВАСИЛІВНА " |
683 670,00
UAH
|
683 670,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СОВА СВІТЛАНА МАРКІВНА" #2159218542 |
Переможець |
659 771,65
UAH
|
30 липня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 14:52
|
д1054 16.08.19.PDF | укладений |
16 серпня 2019 14:51
|