Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», мережевий фільтр), сканер протяжний, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-07-08-002559-b 7cedb5e5f1b542f1ba276ae338d51e09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

08 липня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 16:54
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
08 липня 2019 16:54
ТД ПВТ - 83_19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 10 липня 2019 16:22
Дата відповіді: 10 липня 2019 17:25
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо п. 1 питання: не вбачаємо за необхідне доповнювати Додаток 3 до Тендерної документації запропонованою Вами вимогою, адже проектом договору про закупівлю передбачено достатній захист замовника у разі постачання нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників програмного забезпечення (наприклад, див. розділ 2 та пп. 8.3.2. Договору). Щодо п.2 питання: Замовник допускає надання до участі в торгах еквівалентних товарів (товарів, торгова марка та/чи модель яких відрізняється від зазначених у Додатку 3 до тендерної документації) за умови їх відповідності технічним(специфічним) вимогам (наприклад, процесор, наданий у складі персонального комп'ютера, буде вважатись Замовником еквівалентним у разі відповідності його характеристик вимогам, зазначеним у пунктах 1.2.1. - 1.2.4.2. таблиці "Специфічні вимоги" Додатку 3 до тендерної документації).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Персональний комп’ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», мережевий фільтр)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 липня 2019 13:06
Закінчення: 24 липня 2019 13:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 комп
Лот 1 – Персональний комп’ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», мережевий фільтр) (Джерело фінансування закупівлі: за рахунок виділених додаткових коштів за КПКВК 7741010 спеціального фонду)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, проспект Олександра Поля,2
Дата доставки: 18 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 липня 2019 09:51
Дата відповіді: 09 липня 2019 10:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання.
1) Замовник допускає надання до участі в торгах еквівалентних товарів (товарів, торгова марка та/чи модель яких відрізняється від зазначених у Додатку 3 до тендерної документації) за умови їх відповідності технічним(специфічним) вимогам.
2) Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінку тендерних пропозицій буде проведено автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, згідно вимог абз. 1 п. 1 розділу V Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Також, згідно вимог абз. 2 п. 2 цього ж розділу Тендерної документації Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 175 200,00
UAH з ПДВ
175 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 211 754,40
UAH з ПДВ
211 754,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 23:27
Електронний підпис
23 липня 2019 23:25
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ .pdf
23 липня 2019 23:25
Microsoft Partner Network.pdf
23 липня 2019 23:25
СПЕЦИФІЧНІ ВИМОГИ .pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 18:00
Специфікаця переможця.pdf
05 серпня 2019 18:00
Довідка МВС 12.07.2019.pdf
23 липня 2019 10:05
22. Статут.pdf
23 липня 2019 10:05
21. Витяг з ЄДР від 05.07.pdf
23 липня 2019 10:05
19.Витяг ПДВ оригінал.pdf
23 липня 2019 10:05
07. Протокол зборів.PDF
23 липня 2019 10:05
02. Специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 175 200,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:26
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 211 754,40
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
211 754,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 17:25
ДУ 3 Дог 74_2019-83.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 17:25
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 17:17
ДУ 2 Дог 74_2019-83.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 17:16
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 17:10
ДУ 1 дог 74_2019-83.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 18:09
Договір 74_2019-83.pdf укладений
22 серпня 2019 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись, п. 12.3 Договору №74/2019-83 від 22.08.2019, внесено зміни до пункта 2.1. Договору та до додатку № 1 договору
Номер договору про закупівлю: 74/2019-83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк поставки Постачальником Товару до 05.12.2019 р. включно». Сторони дійшли згоди викласти Додаток №3 до Договору № 74/2019-83 від 22.08.2019р. у новій редакції, який додається до цієї угоди та є невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 74/2019-83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1 Договору та Додаток №3 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 74/2019-83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 211 754,40
UAH (в тому числі ПДВ 35 292,40 UAH)