Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
CPV: 55523000-2 Catering services for other enterprises or other institutions (School-meal services)
Очікувана вартість
11 522 840,00 UAH
UA-2019-07-08-002482-b 1c460561322544fcbb5242945543f85c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
National ID: 37485490
Contact point: Tolok Anastasiya Gennadiivna
380442423706
tolok_n@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 11:09
Очікувана вартість: 11 522 840,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 614,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 08 липня 2019 16:41
Enquiries until: 26 серпня 2019 18:00
Complaints submission until: до 01 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 11 522 840 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 57 614 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
ДК 021-2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
CPV: 55523000-2 Catering services for other enterprises or other institutions (School-meal services)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

CPV: 55523000-2 Catering services for other enterprises or other institutions (School-meal services)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 10:11
ТД орг харч 2019 зміни-5.docx
28 серпня 2019 10:10
Пер зм орг хар.docx
23 серпня 2019 12:51
Пер зм орг хар.docx
20 серпня 2019 09:16
Перелік змін орган харч 20 серп.docx
19 серпня 2019 18:19
Перелік змін орган харч 2.docx
19 липня 2019 16:38
Перелік змін орган харч.docx
28 серпня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 10:11
ТД орг харч 2019 зміни-5.docx
23 серпня 2019 12:51
ТД орг харч 2019 зміни-3.docx
20 серпня 2019 09:17
ТД оргхарч 2019 зміни-2.docx
19 серпня 2019 18:24
ТД оргхарч 2019 зміни-1.docx
19 липня 2019 16:38
ТД оргхарч 2019 зміни.docx
08 липня 2019 16:43
ТД оргхарч 2019 (1).docx
28 серпня 2019 10:10
Пер зм орг хар.docx
23 серпня 2019 12:51
Пер зм орг хар.docx
20 серпня 2019 09:16
Перелік змін орган харч 20 серп.docx
19 серпня 2019 18:19
Перелік змін орган харч 2.docx
19 липня 2019 16:38
Перелік змін орган харч.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 16 липня 2019 13:36
Дата відповіді: 18 липня 2019 08:55
Шановний Замовник! В Додатку 1 зазначено, що „Пропозиція " подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.». Але, в Пропозиції рекомендується зазначати вартість послуг з врахуванням ПДВ, а при цьому діяльність з організації харчування школярів не обкладається ПДВ. Також в Додатку 1 Замовником зазначається, що «1. У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. 2. Учасники повинні дотримуватись встановленої форми.» Питання – яким чином можливо в документі, в якому Замовником не допускається відступ від форми – відступати від форми та зазначати ціну з ПДВ, коли Замовник вимагає в незмінної формі без ПДВ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, у "Форму" Пропозиції будуть внесені зміни
Роз'яснення умов ТД
Дата подання: 16 липня 2019 13:44
Дата відповіді: 18 липня 2019 08:53
Шановний Замовник! Згідно з п. 1.3. Додатку 2 вимагається від ВСІХ учасників надати «Документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення закладів, де будуть здійснюватись послуги (надати витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4).». Тобто, на одні й ті ж потужності повинні зареєструвати діяльність, наприклад, десять учасників (якщо їх буде 10) - ? На підставі чого (якого документу) повинні реєструвати потужності потенційни учасники закупівлі - суб’єкти господарської діяльності, які не ведуть та не будуть вести господарську діяльність, якщо не стануть переможцями закупівлі за об’єктами Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники! Відповідно до п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації Учасники надають документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення закладів, де будуть здійснюватись послуги (надати витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4).
Враховуючи те, що Замовник не може знати, скільки Учасників може прийняти участь у торгах на дану закупівлю, вимога встановлюється до всіх зацікавлених осіб, які мають намір прийняти в них участь.
Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» всі оператори ринку зобов’язані зареєструвати свої потужності.
Держреєстру підлягає кожна окрема потужність (п.1.6 розділ 1 Порядку №39).
Роз'яснення
Дата подання: 16 липня 2019 14:06
Дата відповіді: 18 липня 2019 08:45
Шановний замовник. В п. 1.4 Додатку 2 Тендерної документації ви вимагаєте: «В довідці вказати наявність технологічного обладнання, необхідного для приготування обідів в їдальнях закладів освіти, за адресами згідно Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4 Тендерної документації.» Що мається на увазі? Вимога звучить так, що учасники повинний до подачі тендерної пропозиції мати технологічне обладнання в їдальнях закладів освіти, за адресами згідно Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4 Тендерної документації - ? Чи мається на увазі, що Учасник взагалі повинен мати технологічне обладнання у повному обсязі для необхідного для приготування обідів в їдальнях закладів освіти, за адресами згідно Додатку 1? В довідці достатньо вказати, що у учасника наявне технологічне обладнання, чи потрібний його перелік? Яке технологічне обладнання передається Замовником для надання послуги переможцю закупівлі – те, що купувалося Замовником (інформація міститься в загальному доступі на сайті Прозоро на закупівлю обладнання для шкільних їдалень) чи Замовник передає інше обладнання також?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники! Учасник надає інформацію щодо наявності технологічного обладнання (необхідного для виконання умов договору) в повному обсязі та перелік цього обладнання по кожному закладу окремо.
Вимога зазначена з метою вивчення Замовником спроможності Учасника щодо якісного та своєчасного надання послуг з організації харчування в закладах освіти (довідка в довільній формі) про наявність технологічного обладнання, необхідного для приготування обідів в їдальнях закладів освіти ,
Відповідно до п.2.5.4 розділу II Наказу Міністерства Аграрної Політики та Продовольства України від 01.10.2012 №590 (зі змінами від 17.10.2015 № 429) всі оператори ринку для здійснення виробничого процесу повинні мати необхідний рівень чистоти та обладнання для здійснення технологічних процесів.
Роз'яснення умов ТД
Дата подання: 16 липня 2019 15:25
Дата відповіді: 18 липня 2019 12:14
Шановний замовник. Чи буде переможець закупівлі організовувати харчування школярів за батьківськи кошти?
Відповідь: Шановний Учаснику! Надання послуг з організації харчування школярів за батьківські кошти не передбачено. Дякуємо!
Щодо умов проекту договору
Дата подання: 16 липня 2019 15:30
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:32
Шановний замовник. Згідно з п. 4.6. проекту договору, Замовник зобов’язує Виконавця не пізніше ніж за три робочі дні до кінця поточного місяця надати Замовнику акти виконаних робіт за надані Послуги в поточному місяці (але не сплачений) для реєстрації фінансових зобов’язань (заборгованості) в ГУДКС України в м. Києві. За умов ненадання вищезазначених документів Замовник не вважає себе таким, що має кредиторську заборгованість перед Виконавцем. Питання – яким чином можливо надати акт на останні три дня надання послуг у поточному місяці? У зв’язку з чим Замовник не буде оплачувати надання послуг у разі ненадання акту? Чому Виконавець повинен надавати акт за повний місяць до його закінчення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Орган ГУДКС України в місті Києві реєструє фінансові зобов'язання в місяці, коли надані послуги. Можна надати акти в останній день, але в тому ж таки місяці..
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-002482-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 16 липня 2019 14:24
Щодо працівників
Шановний замовник. В тендерної документації, п. 2.1. вимагається від учасників надати довідку про наявність ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти».
Також вимагається - Учасники по кожному закладу окремо, який зазначено в переліку Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4 до Тендерної документації надають наступну інформацію:
-завідуючий виробництвом не менше одного
-кухарі не нижче 2 розряду в кількості не менше двох,
-кухонні працівники не менше двох.
Довідка також має містити відомості про наявність в ШТАТНОМУ РОЗКЛАДІ керівного складу, технолога, та інших працівників, які будуть задіяні у виконанні договору.
2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати затверджену сканкопію штатного розкладу установи, організації оригінали скан-копій трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в данній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угод.
По-перше, є практика оскаржень вимог замовників закупівель щодо працівників та рішень АМК – вимоги щодо наявності штатних працівників є дискримінаційними. Вимагаємо виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
По-друге, Наказ МОН №1205 обов’язковий для виконання виключно закладами освіти, не є нормативним документом для інших суб’єктів господарювання, крім того встановлює кількість працівників харчоблоку у школах, які самостійно організовують харчування учнів, не розповсюджується на інші установи. Вважаємо, що встановлення Замовником кількості працівників харчоблоку є втручанням в господарську діяльність учасників, у тому числі переможця закупівлі. Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2019 09:48
Щодо кількості працівників будуть внесені зміни. Зазначаємо, також, що з метою якісного та своєчасного обслуговування учнів при здійсненні послуг, в кожному закладі повинна бути необхідна кількість обслуговуючого персоналу Виконавця. Дані документи використані , як типові для визначення Замовником необхідної кількості працівників.
вимога / скарга задоволена частково
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002482-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 16 липня 2019 14:40
Щодо кваліфікаційних вимог
Шановний замовник. Тендерна документація містить протиріччя, а саме: вимагається надати довідку про виконання аналогічного договору(ІВ) за 2017-2019 роки – тобто припускається один договір, але також вимагається надати сканкопії оригіналів листів-відгуків з позитивними відгуками про виконання зазначених у довідці (п.1) договорів від замовника – тобто у множині. Згідно з ст. 16 Закону про публічні закупівлі» передбачається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – в однині. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2019 10:41
Частину 3. п. 1.3 Додатку 2 Тендерної документації буде приведено у відповідність
вимога / скарга задоволена
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002482-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 16 липня 2019 15:02
Щодо надання документів
Шановний Замовник! Тендерна документація містить вимоги надати сканкопії оригіналів листів-відгуків з позитивними відгуками про виконання аналогичних договорів, крім того якщо в наданому (их) аналогічному договорі (ах) є перелік закладів, де надавались послуги, надати позитивні листи-відгуки цих закладів (не менше 5 відгуків від 5 різних закладів) за підписом керівника закладу та представника батьків.
По-перше, яким чином можуть надавати відгуки на виконання договорів особи, які не є сторонами цих договорів – директора та батьки?? Також – яким чином учасник повинен підтвердити повноваження представника батьків??
По-друге, вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від контрагента суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що контрагент зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук. Тобто цілком можлива ситуація, коли у замовника змінилося керівництво і тепер між учасником і новим керівництвом немає конструктивних відносин. У таких випадках учасник не має можливості надати лист-відгук, але це не виключає його можливості надавати послуги належної якості після укладення договору про закупівлю.
Починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. За частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
договору.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»,
документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних
осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної
пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі
застосування переговорної процедури закупівлі).
Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Отже, Замовник не має права їх вимагати. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В іншому випадку я буду змушений оскаржити умови тендерної документації до АМК.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 15:01
Шановний Учаснику! Тендерна документація готується відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Кваліфікаційні вимоги до Учасників встановлюються відповідно до вимог ст.16 Закону. Замовник має право в рамках чинного законодавства встановлювати вимоги до Учасників за такими кваліфікаційними критеріями, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв та включає в собі не тільки надання виконаного договору(ів), відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації, а також наявність листів-відгуків від контрагентів та безпосередніх отримувачів послуг про виконання цих послуг, актів виконаних робіт, накладних, тощо.
Одним із способів підтвердження виконання аналогічного договору може бути лист-відгук.
Вимога щодо надання даних документів встановлена з метою запобігання зловживань з боку недобросовісних Учасників, які мають не виконані договори з вини Виконавця та мають негативні відгуки від Замовників
До пп..4 п. 1.3 Додатку 2, будуть внесені зміни. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
вимога / скарга задоволена частково
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002482-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 16 липня 2019 15:23
Щодо умов проекту договору
Шановний замовник. Згідно з Технічними вимогами виконавець через шкільні їдальні (які безпосередньо знаходяться в закладах) надає учням шкіл Солом’янського району м. Києва збалансоване гаряче харчування. Але, згідно з п. 6.2.3. проекту договору - надати Виконавцеві приміщення їдалень у закладах освіти для надання Послуг за цим Договором є право, а не обов’язок замовника. Дана трактовка проекту договору надає право замовнику надати приміщення лише одному переможцю закупівлі, та не реалізувати своє право у разі перемоги іншого. Вважаємо, що ця трактовка проекту договору допускає зловживання замовником своїми правами та суперечить принципу прозорості закупівлі. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 09:46
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 7 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник включає до складу Тендерної документації проект договору про закупівлю. Відповідно до п. 7 частини 2 ст.22 цього Закону, тобто у сфері публічних закупівель при проведенні конкурентних процедур закупівель проект договору складає сам Замовник дотримуючись норм ГК України.
Замовником були включені до проекту договору істотні умови які є обов’язковими в публічних закупівлях:
-предмет договору;
-строк дії договору;
-порядок змін до умов договору (вони зазначені в розділі VII проекту договору та визначені в частині 4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі»);
-інші умови, які безпосередньо стосуються даної закупівлі, а саме надання послуг з організації харчування.
Всі інші умови проекту договору про закупівлю включаються на розсуд Замовника, враховуючи закупівлю даного виду та є не істотними.
П. 6.2.3. проекту договору Замовником викладено відповідно до врахувань технічних вимог (тобто їх виконання в період надання послуг),зазначених в Додатку 3 Тендерної документації.
Щодо наклепу про зловживання Замовника, про яке Ви зазначаєте публічно нагадуємо, що подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством. Окрім того, за завідомо неправдиве повідомлення суду, прокурору, слідчому або органу досудового розслідування про вчинення злочину передбачена кримінальна відповідальність за ст. 383 Кримінального кодексу України.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
вимога / скарга не задоволена
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002482-b.c6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Щодо умов тендерної документації
1) Встановлення органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі
Скасована
Дата: 02 серпня 2019 23:34
Причина: помилка сканування

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 23:29
платіжне доручення П.pdf
02 серпня 2019 23:31
Платіжне доручення 5413.pdf
02 серпня 2019 23:32
Скарга АМК.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-08-002482-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Пиндель Сергій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2769710313
Дата подання: 02 серпня 2019 21:28
Скарга
Оскарження умов тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2019 14:41
рішення від 06.08.2019 № 10699.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 14:41
рішення від 21.08.2019 № 11673.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 21:45
Номер скарги: UA-2019-07-08-002482-b.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 02 серпня 2019 23:35
Щодо умов тендерної документації
Встановлення органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2019 14:35
рішення від 06.08.2019 № 10700.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2019 14:34
рішення від 21.08.2019 № 11664.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 21:43
Номер скарги: UA-2019-07-08-002482-b.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 11 вересня 2019 22:42
Щодо порушення Замовником вимог Закону "Про публічні закупівлі"
Замовник порушив вимоги Закону "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 00:38
рішення від 13.09.2019 № 12919 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2019 00:37
рішення від 30.09.2019 № 13888.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 23:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13888-р/пк-пз від 30.09.2019 торги відмінені
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2019 17:32

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 21:27
Дискримінаційна вимога

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 23:34
Платіжне доручення 5413.pdf
02 серпня 2019 23:35
Скарга АМК.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

11 вересня 2019 22:42
Скарга (2).PDF
11 вересня 2019 22:42
Платіжне доручення (5).PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-07-08-002482-b1c460561322544fcbb5242945543f85c
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Відхилено
Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Пиндель Сергій Михайлович Документи
Рішення скасоване
Документи
ФОП Пиндель Сергій Михайлович Документи
Відхилено

Документи

05 вересня 2019 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 вересня 2019 17:42
Док_від-ки.pdf
05 вересня 2019 17:22
Лист-відгук Дарниця 2017.pdf
05 вересня 2019 17:22
Договір №154 Дарниця 2017.pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (9).pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (8).pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (7).pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (6).pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (5).pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (4).pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (3).pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (2).pdf
05 вересня 2019 16:19
ЦПУ_трудові (1).pdf
05 вересня 2019 16:19
Сертифікат ISO.pdf
05 вересня 2019 16:19
Працівники.pdf
05 вересня 2019 16:19
Потужність_Солом.pdf
05 вересня 2019 16:19
Наказ Єфремов.pdf
05 вересня 2019 16:19
Набір.осн.прод.pdf
05 вересня 2019 16:19
МТБ.pdf
05 вересня 2019 16:19
Меню_мульт_Солом.pdf
05 вересня 2019 16:19
Лист_санкції.pdf
05 вересня 2019 16:19
Копія статуту.pdf
05 вересня 2019 16:19
Док-ти тп.pdf
05 вересня 2019 16:19
Додатки3_6.pdf
05 вересня 2019 16:19
Договори-Постачальники.pdf
05 вересня 2019 16:19
Договір поставки ваги.pdf
05 вересня 2019 16:18
Держпродспожив.pdf
05 вересня 2019 16:18
Гар_л.pdf
05 вересня 2019 16:18
Відг.pdf
05 вересня 2019 16:18
Меню_мульт_Солом.pdf
05 вересня 2019 16:18
Додатки3_6.pdf
05 вересня 2019 16:18
МТБ.pdf
05 вересня 2019 16:18
Гар_л.pdf
07 серпня 2019 17:50
Набір.осн.прод.pdf
07 серпня 2019 17:50
Ященко К_І.pdf
07 серпня 2019 17:50
Шапталенко І_М.pdf
07 серпня 2019 17:50
Черниш Т_І.pdf
07 серпня 2019 17:50
Цвігун Л_М.pdf
07 серпня 2019 17:50
Титаренко О_Ф.pdf
07 серпня 2019 17:50
Слєпко М_І.pdf
07 серпня 2019 17:50
Романюк В_В.pdf
07 серпня 2019 17:50
Радченко Т_В.pdf
07 серпня 2019 17:50
Петрик М_І.pdf
07 серпня 2019 17:50
Медвінська Т_А.pdf
07 серпня 2019 17:50
Кукулевська Л.Д..pdf
07 серпня 2019 17:50
Комарчук О.В..pdf
07 серпня 2019 17:50
Запорожець О_М.pdf
07 серпня 2019 17:50
Загребельна О_В.pdf
07 серпня 2019 17:50
Вовченко Н_О.pdf
07 серпня 2019 17:50
ЦПУ2.pdf
07 серпня 2019 17:50
ЦПУ1.pdf
07 серпня 2019 17:50
Сертифікат ISO.pdf
07 серпня 2019 17:50
Наказ Єфремов.pdf
07 серпня 2019 17:50
Меню_мульт_Солом.pdf
07 серпня 2019 17:50
Лист-відгук Дарниця 2017.pdf
07 серпня 2019 17:50
Копія статуту.pdf
07 серпня 2019 17:50
Додатки_3_6.pdf
07 серпня 2019 17:50
Договір поставки ваги.pdf
07 серпня 2019 17:50
Договір №154 Дарниця 2017.pdf
07 серпня 2019 17:50
Гар_л.pdf

Документи

05 вересня 2019 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 вересня 2019 17:27
33.Програми передумови.pdf
05 вересня 2019 16:08
31.ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 16:04
30,Накази НАССР.pdf
05 вересня 2019 16:01
29. Свідоцтво ПДВ.pdf
05 вересня 2019 16:01
28.Договір.pdf
05 вересня 2019 16:01
27.Лист-гарантія.pdf
05 вересня 2019 16:01
26.Меню.pdf
05 вересня 2019 16:01
25.Складські приміщення.pdf
05 вересня 2019 16:01
22.Гарантійні листи.pdf
05 вересня 2019 16:01
21.Калькуляція.pdf
05 вересня 2019 16:01
20.Довідки ст.17.pdf
05 вересня 2019 16:01
18.Лист-згода.pdf
05 вересня 2019 16:01
17.Статут.pdf
05 вересня 2019 16:00
16.Відгук.pdf
05 вересня 2019 16:00
14.Довідка анал. договори.pdf
05 вересня 2019 16:00
13.Штатний розпис.pdf
05 вересня 2019 16:00
12.Трудові книги 6.pdf
05 вересня 2019 16:00
11. Трудові книги 5.pdf
05 вересня 2019 16:00
10.Трудові книги 4.pdf
05 вересня 2019 16:00
9.Трудові книги 3.pdf
05 вересня 2019 16:00
8.Трудові книги 2.pdf
05 вересня 2019 16:00
7.Трудові книги 1.pdf
05 вересня 2019 16:00
6.Довідка працівники.pdf
05 вересня 2019 16:00
5.Довідка обладнання.pdf
05 вересня 2019 16:00
4.Потужності.pdf

Документи

05 вересня 2019 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 вересня 2019 16:45
Акти НАССР.pdf
05 вересня 2019 16:45
Стаття 17 .pdf
05 вересня 2019 16:44
Відходи.pdf
05 вересня 2019 16:44
Листи гарантії різни.pdf
05 вересня 2019 16:43
НАССР 1.pdf
05 вересня 2019 16:43
НАССР 2.pdf
05 вересня 2019 16:43
НАССР 279.pdf
05 вересня 2019 16:43
Нове меню.pdf
05 вересня 2019 16:43
Постачальники.pdf
05 вересня 2019 16:43
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 16:43
Стифікати продукти.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудова угода К22.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудова угода К21.pdf
05 вересня 2019 16:43
Договір-список К22.pdf
05 вересня 2019 16:43
Договір-список К21.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові угоди 1.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові книжки 4.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові книжки 3.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові книжки 2.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові книжки 1.pdf
05 вересня 2019 16:43
Техн можлив.pdf
05 вересня 2019 16:43
Статут.pdf
05 вересня 2019 16:43
Потужноті обладнання.pdf
05 вересня 2019 16:43
Паспорт Тополова.pdf
05 вересня 2019 16:43
Наяв тех обладнання.pdf
05 вересня 2019 16:43
Наяв працівників.pdf
05 вересня 2019 16:43
Наказ на посаду.pdf
05 вересня 2019 16:43
Листи-відгуки.pdf
05 вересня 2019 16:43
Лист-гарантія.pdf
05 вересня 2019 16:43
Заяви потужності.pdf
05 вересня 2019 16:43
Додаток оренда.pdf
05 вересня 2019 16:43
Додаткова угода2.pdf
05 вересня 2019 16:43
Додаткова угода1.pdf
05 вересня 2019 16:43
Договір оренди.pdf
05 вересня 2019 16:43
д у 7-279.pdf
05 вересня 2019 16:43
Гарант потуж ФОПи.pdf
05 вересня 2019 16:43
Витяг штат.pdf
05 вересня 2019 16:43
Витяг потужності.pdf
05 вересня 2019 16:43
Виписка з Реєстру.pdf
05 вересня 2019 16:43
Аналог договори 17-18.pdf
05 вересня 2019 16:43
Акти виконаних робіт.pdf

Документи

05 вересня 2019 18:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 вересня 2019 18:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 вересня 2019 17:40
Дог_транспорт.pdf
05 вересня 2019 17:40
Виписка.pdf
05 вересня 2019 17:40
Штатний розклад.pdf
05 вересня 2019 17:40
Трудові книжки.pdf
05 вересня 2019 17:40
Сертифікат НАССР.pdf
05 вересня 2019 17:40
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 17:40
Паспорт_к.pdf
05 вересня 2019 17:40
паспорт_ ід. код.pdf
05 вересня 2019 17:40
Наказ-технолог.pdf
05 вересня 2019 17:40
Лист-санкції.pdf
05 вересня 2019 17:40
Двотижневе меню.pdf
05 вересня 2019 17:40
Довідка-ст. 17.pdf
05 вересня 2019 17:40
Лист-відгук.pdf
05 вересня 2019 17:40
Аналогічний договір.pdf
05 вересня 2019 17:40
Довідка-заходи довкілля.pdf
05 вересня 2019 17:40
ISO 22000.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 17:40
Дог_транспорт.pdf
05 вересня 2019 17:40
Виписка.pdf
05 вересня 2019 17:40
Штатний розклад.pdf
05 вересня 2019 17:40
Трудові книжки.pdf
05 вересня 2019 17:40
Сертифікат НАССР.pdf
05 вересня 2019 17:40
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 17:40
Паспорт_к.pdf
05 вересня 2019 17:40
паспорт_ ід. код.pdf
05 вересня 2019 17:40
Наказ-технолог.pdf
05 вересня 2019 17:40
Лист-санкції.pdf
05 вересня 2019 17:40
Двотижневе меню.pdf
05 вересня 2019 17:40
Довідка-ст. 17.pdf
05 вересня 2019 17:40
Лист-відгук.pdf
05 вересня 2019 17:40
Аналогічний договір.pdf
05 вересня 2019 17:40
Довідка-заходи довкілля.pdf
05 вересня 2019 17:40
ISO 22000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації

ФОП Пиндель Сергій Михайлович

ФОП Пиндель Сергій Михайлович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" Документи
Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 17:27
33.Програми передумови.pdf
05 вересня 2019 16:08
31.ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 16:04
30,Накази НАССР.pdf
05 вересня 2019 16:01
29. Свідоцтво ПДВ.pdf
05 вересня 2019 16:01
28.Договір.pdf
05 вересня 2019 16:01
27.Лист-гарантія.pdf
05 вересня 2019 16:01
26.Меню.pdf
05 вересня 2019 16:01
25.Складські приміщення.pdf
05 вересня 2019 16:01
22.Гарантійні листи.pdf
05 вересня 2019 16:01
21.Калькуляція.pdf
05 вересня 2019 16:01
20.Довідки ст.17.pdf
05 вересня 2019 16:01
18.Лист-згода.pdf
05 вересня 2019 16:01
17.Статут.pdf
05 вересня 2019 16:00
16.Відгук.pdf
05 вересня 2019 16:00
14.Довідка анал. договори.pdf
05 вересня 2019 16:00
13.Штатний розпис.pdf
05 вересня 2019 16:00
12.Трудові книги 6.pdf
05 вересня 2019 16:00
11. Трудові книги 5.pdf
05 вересня 2019 16:00
10.Трудові книги 4.pdf
05 вересня 2019 16:00
9.Трудові книги 3.pdf
05 вересня 2019 16:00
8.Трудові книги 2.pdf
05 вересня 2019 16:00
7.Трудові книги 1.pdf
05 вересня 2019 16:00
6.Довідка працівники.pdf
05 вересня 2019 16:00
5.Довідка обладнання.pdf
05 вересня 2019 16:00
4.Потужності.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 16:45
Акти НАССР.pdf
05 вересня 2019 16:45
Стаття 17 .pdf
05 вересня 2019 16:44
Відходи.pdf
05 вересня 2019 16:44
Листи гарантії різни.pdf
05 вересня 2019 16:43
НАССР 1.pdf
05 вересня 2019 16:43
НАССР 2.pdf
05 вересня 2019 16:43
НАССР 279.pdf
05 вересня 2019 16:43
Нове меню.pdf
05 вересня 2019 16:43
Постачальники.pdf
05 вересня 2019 16:43
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 16:43
Стифікати продукти.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудова угода К22.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудова угода К21.pdf
05 вересня 2019 16:43
Договір-список К22.pdf
05 вересня 2019 16:43
Договір-список К21.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові угоди 1.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові книжки 4.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові книжки 3.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові книжки 2.pdf
05 вересня 2019 16:43
Трудові книжки 1.pdf
05 вересня 2019 16:43
Техн можлив.pdf
05 вересня 2019 16:43
Статут.pdf
05 вересня 2019 16:43
Потужноті обладнання.pdf
05 вересня 2019 16:43
Паспорт Тополова.pdf
05 вересня 2019 16:43
Наяв тех обладнання.pdf
05 вересня 2019 16:43
Наяв працівників.pdf
05 вересня 2019 16:43
Наказ на посаду.pdf
05 вересня 2019 16:43
Листи-відгуки.pdf
05 вересня 2019 16:43
Лист-гарантія.pdf
05 вересня 2019 16:43
Заяви потужності.pdf
05 вересня 2019 16:43
Додаток оренда.pdf
05 вересня 2019 16:43
Додаткова угода2.pdf
05 вересня 2019 16:43
Додаткова угода1.pdf
05 вересня 2019 16:43
Договір оренди.pdf
05 вересня 2019 16:43
д у 7-279.pdf
05 вересня 2019 16:43
Гарант потуж ФОПи.pdf
05 вересня 2019 16:43
Витяг штат.pdf
05 вересня 2019 16:43
Витяг потужності.pdf
05 вересня 2019 16:43
Виписка з Реєстру.pdf
05 вересня 2019 16:43
Аналог договори 17-18.pdf
05 вересня 2019 16:43
Акти виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 жовтня 2019 17:36
Коментар щодо відміни: торги відмінені відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13888-р/пк-пз від 30.09.2019
Документи:
07 жовтня 2019 17:35
орг харч відміна.pdf