Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тушки курей, свіжі чи охолоджені (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-07-08-002375-b 727f63ab9f194303b4d8469f811dfd28
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 14:37
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Тушки курей, свіжі чи охолоджені
(джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 16:26
ТД кури 08.07.2019.doc
12 липня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 16:26
ТД кури 08.07.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно оголошення про проведення закупівлі
Дата подання: 09 липня 2019 15:37
Дата відповіді: 12 липня 2019 16:03
13.06.2019 року Замовником оголошено про проведення закупівлі, ідентифікатор - UA-2019-06-13-001472-b, предмет закупівлі - тушки курей, свіжі чи охолоджені (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету), в обсязі 3000 кг, на очікувану вартість 240 000 грн з ПДВ. 08.07.2019 року Замовником оголошено про проведення закупівлі UA-2019-07-08-002375-b, предмет закупівлі - тушки курей, свіжі чи охолоджені (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету), в обсязі 3000 кг, на очікувану вартість 240 000 грн з ПДВ. Просимо роз’яснити, чим зумовлена необхідність в оголошенні повторної процедури закупівлі за однаковим предметом закупівлі, та чи планується закупівля у подвійному об’ємі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Ваше питання не стосується тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-002375-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 26 липня 2019 13:10
Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації
Повідомляємо про невідповідність тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону (ТОВ «Каштан-Плюс»), положенням тендерної документації, а саме:
1. Пунктом 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, зокрема наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Для його підтвердження учасникам необхідно було надати копію аналогічного договору, при цьому, аналогічним договором, в розумінні цієї закупівлі, є договір на постачання тушок курей охолоджених. Однак, учасник ТОВ «Каштан-Плюс» надав у складі тендерної пропозиції аналогічний договір на поставку яловичини в/к, без кістки, свинини без кості, кур І ґатунку, філе курячого, печінки ялової, а тому не підтвердив власну відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником.
2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист стосовно транспортування та розвантаження товару, необхідність надання якого передбачено п.3 Додатку 2 до Тендерної документації.
3. Тендерна пропозиція учасника не містить лист погодження із порядком проведення розрахунків, надання якого передбачено п. 4.2 Додатку 3 до Тендерної документації.
4. Форма «Тендерна пропозиція» Учасника не містить інформації щодо терміну дії тендерної пропозиції, всупереч п. 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
5. Всупереч умовам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній експлуатаційний дозвіл, який підтверджує, що виробничі потужності використані під час виробництва запропонованої учасником продукції відповідають нормам чинного законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів.
Враховуючи вищезазначене, просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2019 16:55
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Замовником приймається рішення про відхилення пропозиції ТОВ "КАШТАН-ПЛЮС", яка за результатами електронного аукціона була визначена найбільш економічно вигідною, на підставі невідповідності умовам тендерної документації Замовника, а саме: 1) учасник не надав у складі пропозиції довідку із ТПП про середньоринкову ціну на дату подання тендерної пропозиції на товар, що є предметом закупівлі, згідно вимоги Замовника, вказаної в п.4 розділу ТД «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»;
2) учасник не надав у складі пропозиції Лист погодження із порядком проведення розрахунків, згідно вимоги п.4.2 Додатку 3 «Проект Договору» ТД Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002375-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3224610613
Дата подання: 02 серпня 2019 12:02
Щодо дискваліфікації учасника
Рішенням тендерного комітету цінова пропозиція ФОП "ЛисокіньМ.І." дискваліфіковано у зв’язку з відсутністю листа погодження із порядком проведення розрахунків згідно вимог п.4.2 проекту договору, тобто згідно цього листа учасник повинен погодитись з порядком проведення розрахунків, який викладений в проекті договору. Слід зазначити, що в моїй тендерній пропозиції я двічі погодився з такими умовами, так як мною наданий і підписаний лист-погодження, в якому зазначено: «Даним листом я, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ, ознайомився з проектом договору та погоджуюсь з основними умовами договору.», а також мною надано сам проект договору заповнений та підписаний з моєї сторони. Таким чином я повністю погодився з усіма вимогами договору, а значить і з порядком проведення розрахунків.
На основі викладеного прошу відмінити рішення тендерного комітету, щодо дискваліфікації моєї цінової пропозиції та провести повторну її оцінку із врахуванням моїх пояснень та тих обставин, що моя пропозиція менша від наступного учасника на 9870 грн., що дає змогу економити бюджетні кошти. У випадку незадоволення вимоги буду змушений звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 16:43
Згідно умов тендерної документації, Учасники в складі своєї пропозиції повинні були надати Лист погодження із порядком проведення розрахунків, викладеним у п.4.2 Додатку 3 «Проект Договору» ТД Замовника.
Всупереч цьому, Учасник ФОП Лисокінь М. І. не надав даний документ у складі своєї пропозиції, тому Замовником прийнято рішення про відхилення його пропозиції, так як вона не відповідає умовам тендерної документації Замовника, на підставі ч.1 п.4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-07-08-002375-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 02 серпня 2019 13:39
Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації
Повідомляємо про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Шиян М.В. умовам тендерної документації, а саме:
1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня санітарна книжка водія, в порушення вимог п.6 Додатку 2 Тендерної документації. Надана учасником особиста медичка книжка за формою № 1-ОМК, видана на Орду Олександра Володимировича не містить відомостей про професію та найменування суб’єкта господарювання. Довідка що містить інформацію про персонал Учасника не містить інформацією про те, що Орда О.В. являється працівником – водієм Учасника або надає останньому послуги на підставі відповідного договору.
2. Надана учасником особиста медичка книжка, як вбачається зі сторінки 20 файлу «пропозиція.pdf», видана за формою № 1-ОМК, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21 лютого 2013 року №150 (далі – Наказ). Однак згідно Наказу особиста медична книжка складається з двох сторінок, і друга сторінка, яка є невід’ємною частиною особистої медичної книжки, повинна містити зокрема наступну інформацію: найменування суб’єкта господарювання, відсутність протипоказань для виконання обов’язків професії, дату наступного медичного огляду, найменування закладу охорони здоров’я, який проводив медичний огляд, дату проведення медичного огляду, ПІБ та підпис керівника закладу охорони здоров’я та мокру печатку. Однак, надана учасником медична книжка містить лише першу сторінку, та не містить другої сторінки, а тому учасником не надано у складі тендерної пропозиції медичну книжку Орди О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2019 16:44
Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Шиян М.В., так як вона не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
1) учасник не підтвердив інформацію щодо власного автотранспорта, згідно Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» ТД Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Каштан-Плюс 166 500,00
UAH з ПДВ
162 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 172 500,00
UAH з ПДВ
162 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 174 600,00
UAH з ПДВ
172 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШИЯН МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ " 238 500,00
UAH з ПДВ
238 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Арго Подилля 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 13:42
Електронний підпис
23 липня 2019 13:41
форма оподаткування.pdf
23 липня 2019 13:41
ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2019 13:41
аналогічний договір.pdf
23 липня 2019 13:41
звіт.pdf
23 липня 2019 13:41
додаток5.pdf
23 липня 2019 13:41
додаток4.pdf
23 липня 2019 13:41
додаток3.pdf
23 липня 2019 13:41
додаток 2.pdf
23 липня 2019 13:41
додаток1.pdf
23 липня 2019 13:41
експертний висновок.pdf
23 липня 2019 13:41
довідки ст.17.pdf
23 липня 2019 13:40
статут.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 17:02
кури декларація.pdf
19 липня 2019 11:21
Техпаспорт бус Саша.pdf
19 липня 2019 11:21
Санкнижка Коля.pdf
19 липня 2019 11:21
Проект договору кури.pdf
19 липня 2019 11:21
Права Коля.pdf
19 липня 2019 11:21
Потужність Лисокінь.pdf
19 липня 2019 11:21
лисокінь ТПП.PDF
19 липня 2019 11:21
Договір ВОЗ.pdf
19 липня 2019 11:21
дог.оренди бус Коля.pdf
19 липня 2019 11:21
Відгук ВОЗ.pdf
19 липня 2019 11:21
Виписка і витяг Коля.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 16:35
Фінансовий звіт (о).pdf
23 липня 2019 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2019 16:35
Статут (к).pdf
23 липня 2019 16:35
ПЗЗ 12д.pdf
23 липня 2019 16:35
Відгук.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 16:24
Електронний підпис
23 липня 2019 16:23
пропозиція.pdf
23 липня 2019 16:23
паспорт2.pdf
23 липня 2019 16:23
паспорт.pdf
23 липня 2019 16:23
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 12:49
статут копія.pdf
18 липня 2019 12:49
Протокол ЗЗУ печатка.pdf
18 липня 2019 12:49
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Каштан-Плюс

ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

ТОВ "КАП-ПРОД"

ФОП "ШИЯН МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ "

Арго Подилля

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Каштан-Плюс
#30955757
Відхилено 162 500,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:31
ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#3224610613
Відхилено 162 570,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:53
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Відхилено 172 440,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 11:07
ФОП "ШИЯН МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ "
#2350922316
Відхилено 238 500,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:41
Арго Подилля
#39035643
Відхилено 240 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:49

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 16:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі