Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протиаварійні роботи по об'єктах культурної спадщини, що входять до Комплексу споруд фортеці ХІІІ–ХVІІІ ст. м. Хотин – пам'ятки архітектури національного значення (охоронний № 803)
Очікувана вартість
12 994 805,00 UAH
UA-2019-07-08-002000-b 81be7d90707d4635bdcbab0d04abdc5e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шалаєва Інна Анатоліївна

+380373122932 diaz-khotyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний історико-архітектурний заповідник «Хотинська фортеця»
Код ЄДРПОУ: 25811053
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Незалежності, 32, м. Хотин, Чернівецька область
Контактна особа: Шалаєва Інна Анатоліївна
+380373122932
diaz-khotyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 12 994 805,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Протиаварійні роботи по об'єктах культурної спадщини, що входять до Комплексу споруд фортеці ХІІІ–ХVІІІ ст. м. Хотин – пам'ятки архітектури національного значення (охоронний № 803). (Кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька обл., Хотин, Фортечна, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після отримання необхідних дозвільних документів. Оплата авансу здійснюється відповідно до ціни договору на 2019 рік Аванс 3 Робочі 20
Виконання робіт Пiсляоплата 2 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 10:44
Перелік змін.doc
19 липня 2019 10:44
Тендерна документація (нова редакція ).doc
08 липня 2019 15:34
Дороги .JPG
08 липня 2019 15:34
Моніторинг .pdf
08 липня 2019 15:34
Мечеть .pdf
08 липня 2019 15:34
Кам'янецька брама.pdf
08 липня 2019 15:34
Башта над потоком.pdf
08 липня 2019 15:34
Подільська брама .pdf
08 липня 2019 15:34
Східна башта .pdf
08 липня 2019 15:34
Оборонні мури .pdf
08 липня 2019 15:34
Додаток 7.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 6.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 5.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 4.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 3.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 2 .doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 1 .doc
19 липня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 10:44
Перелік змін.doc
09 липня 2019 10:42
Перелік змін.doc
19 липня 2019 10:44
Тендерна документація (нова редакція ).doc
09 липня 2019 10:42
Тендерна документація (нова редакція ).doc
08 липня 2019 15:34
Тендерна документація .doc
08 липня 2019 15:34
Дороги .JPG
08 липня 2019 15:34
Моніторинг .pdf
08 липня 2019 15:34
Мечеть .pdf
08 липня 2019 15:34
Кам'янецька брама.pdf
08 липня 2019 15:34
Башта над потоком.pdf
08 липня 2019 15:34
Подільська брама .pdf
08 липня 2019 15:34
Східна башта .pdf
08 липня 2019 15:34
Оборонні мури .pdf
08 липня 2019 15:34
Додаток 7.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 6.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 5.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 4.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 3.doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 2 .doc
08 липня 2019 15:34
Додаток 1 .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000023 ● 85f68e70aff74b51a7eaaf9a479d1ae1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.07.2019 № 33

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 липня 2019 року №33

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-07-08-002000-b від 08.07.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-15 17:25:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Протиаварійні роботи по об'єктах культурної спадщини, що входять до Комплексу споруд фортеці ХІІІ–ХVІІІ ст. м. Хотин – пам'ятки архітектури національного значення (охоронний № 803)» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-08-002000-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі», «12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності)»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-16 16:29:03

«Протиаварійні роботи по об'єктах культурної спадщини, що входять до Комплексу споруд фортеці ХІІІ–ХVІІІ ст. м. Хотин – пам'ятки архітектури національного значення (охоронний № 803)»

Відповідь на Запит Західного офісу Держаудитслужби України (Чернівецька обл.)
від 15.07.2019
Пояснення
Запит Західного офісу Держаудитслужби України (Чернівецька обл.) уважно розглянутий.
У відповідь на порушене у ньому питання повідомляємо, що оприлюднене Оголошення про проведення відкритих торгів за номером: ID: UA-2019-07-08-002000-b опубліковане відповідно до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року.
Що стосується окремих пунктів повідомляємо наступне:
1. Пункт «10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)».
Відповідно до пункту 4.2 «опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації – «окремих частин предмета закупівлі не визначено, пропозиція подається щодо предмету закупівлі в цілому».
Таким чином, ознак наявності відповідно до вищевказаної умови Тендерної документації для заповнення пункту «10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)» в Оголошенні про проведення відкритих торгів за номером: ID: UA-2019-07-08-002000-b немає.
2. Пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі».
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 джерело фінансування вносять у поле «Конкретна назва предмета закупівлі».
В Оголошенні про закупівлю про проведення відкритих торгів за номером: UA-2019-07-08-00200-b на закупівлю «Протиаварійні роботи по об'єктах культурної спадщини, що входять до Комплексу споруд фортеці ХІІІ–ХVІІІ ст. м. Хотин – пам'ятки архітектури національного значення (охоронний № 803)» «Джерело фінансування закупівлі» зазначене у пункті 5 відповідно до вищезазначеного листа Мінекономрозвитку.
Пункт 5 «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування) (Оголошення додається)
3. Пункт «12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності)»
У пункті 1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено:
 «1.1. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є «ціна» з урахуванням ПДВ»;
 «1.2. Питома вага критерію «ціна» становить 100 відсотків».
Таким чином, ознак наявності відповідно до вищезазначеної умови Тендерної документації для заповнення пункту «12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності)» в Оголошенні про проведення відкритих торгів за номером: ID: UA-2019-07-08-002000-b немає.

З повагою,
тендерний комітет

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснення заходів щодо усунення порушень виявлених в результаті аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» Західним офісом Держаудитслужби України (Чернівецька обл.) від 18.07.2019 Предмет закупівлі: «Протиаварійні роботи по об'єктах культурної спадщини, що входять до Комплексу споруд фортеці ХІІІ–ХVІІІ ст. м. Хотин – пам'ятки архітектури національного значення (охоронний № 803)» Здійснення заходів щодо усунення порушень Опис: Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерної документації на закупівлю «Протиаварійні роботи по об'єктах культурної спадщини, що входять до Комплексу споруд фортеці ХІІІ–ХVІІІ ст. м. Хотин – пам'ятки архітектури національного значення (охоронний № 803)» (код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДК 021:2015) внесено наступні зміни: 1. Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 4.1. (нова редакція) – тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів, з дати їх подання. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій; 2. Розділ ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, пункт 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій змінено на «28.07.2019 до 18:00 год.» Тендерна документація (нова редакція) на закупівлю «Протиаварійні роботи по об'єктах культурної спадщини, що входять до Комплексу споруд фортеці ХІІІ–ХVІІІ ст. м. Хотин – пам'ятки архітектури національного значення (охоронний № 803)» (код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ДК 021:2015) та Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації оприлюднені 19.07.2019 через електронну систему закупівель. (додаються). З повагою, тендерний комітет.

2019-07-19 11:27:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-07-19 11:29:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДГАЗМОНТАЖ" 12 868 826,00
UAH з ПДВ
12 868 826,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 08:40
Електронний підпис
25 липня 2019 08:38
Статут.rar
25 липня 2019 08:38
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДГАЗМОНТАЖ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій