Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку «Веселка» в Шевченківському районі»
Очікувана вартість
5 777 947,00 UAH
UA-2019-07-08-001986-b 0f3fd5082b38432cb10a7b8c3f79a5c4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
5 жовтня 2018 року було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку «Веселка» в Шевченківському районі». Переможцем визначено ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» та укладено Договір № 223/11 від 20.11.2018. За результатами коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт парку «Веселка» в Шевченківському районі» отримано позитивну експертну оцінку №00153-19 від 10.06.2019 у зв’язку з чим виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, які не можливо було передбачити первинним договором. Частина робіт уже виконана і технологічно пов’язана з роботами, які плануються, а саме: - ремонт представницького майданчику (сцени); - улаштування дитячого майданчика; - улаштування системи відеонагляду; - посадка туй біля будівлі ФБС; - улаштування газону (додатковий обсяг роботи, не включений у дефектний акт); - улаштування шахових столів; - встановлення тенісних столів; - улаштування багатофункціонального спортивного майданчику (додатковий обсяг роботи). Уже виконуються роботи із улаштування дитячого та багатофункціонального спортивного майданчику, і замовлені додаткові обсяги робіт і матеріалів технічно є продовженням уже замовлених та розпочатих робіт і будуть здійснюватися на тій же території або у безпосередній близькості до попередньо замовлених, а тому залучення до цих робіт одного підрядника гарантуватиме уніфікований підхід до вибору матеріалів та використання однакових технологій під час виконання цих робіт. Тому існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, дотримання технологічних правил виконання робіт, підвищення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов’язані з первинним договором. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Підстава: Позитивна експертна оцінка №00153-19 від 10.06.2019 Експертна оцінка № 00171-19 від 03.07.2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 19 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку «Веселка» в Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04111, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Веселка» в Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

08 липня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Переможець 5 777 947,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 16:11

Документи

08 липня 2019 16:11
Електронний підпис
08 липня 2019 16:08
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
5 777 947,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2019 16:11
Електронний підпис
08 липня 2019 16:08
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:05
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 15:35
ДУ 2.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 15:56
ДУ 1.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 16:31
договір укладений
19 липня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 137/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 137/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 373 844,50
UAH (в тому числі ПДВ 895 640,75 UAH)