Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19Т-090_Системи та пристрої нагляду та охорони для ЯВПГ / Surveillance and security systems and devices for ЯВПГ
Очікувана вартість
19 644 965,09 UAH
UA-2019-07-08-001709-b 46e1c4afba49455ca410118b4a0b714a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр ЯНДÓЛА

+380444612505 o.yandola@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олександр ЯНДÓЛА
+380444612505
o.yandola@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 11:05
Очікувана вартість: 19 644 965,09 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 392900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони
(Системи та пристрої нагляду та охорони для ЯВПГ)



Surveillance and security systems and devices
(Surveillance and security systems and devices for ЯВПГ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 найменувань
Системи та пристрої нагляду та охорони для ЯВПГ / Surveillance and security systems and devices for ЯВПГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дати підписання акту приймання–передачі товару або видаткової накладної. Оплата за виконані роботи та/або надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання–передачі виконаних/наданих робіт/послуг. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікація
Дата подання: 11 липня 2019 20:36
Дата відповіді: 17 липня 2019 15:19
Шановний Замовнику, прошу звернути Вашу увагу на те, що в Додатку 2 «Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови» до тендерної документації, зазначено вимоги до Програмного забезпечення, що застосовують для ІКБ об’єкту (далі –ПЗ ІКБ), а саме – що ПЗ ІКБ повинне мати сертифікат відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації України з рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99. Згідно «ПОЛОЖЕННЯ про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» об’єктами експертизи відповідності критеріям ТЗІ (в тому числі і рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації ) є: • комплексні системи захисту інформації (далі - КСЗІ), які є невід’ємною складовою частиною інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ІТС); • технічні та програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ (далі – засоби ТЗІ). Згідно тендерної документації - Інтегрований комплекс безпеки не являється частиною інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи об’єкту, та призначений для організації безперервного оперативного контролю ситуації на охороняємій території об’єкту, тобто ІКБ повинно виконувати функції фізичного захисту об’єкту і функції ТЗІ виконувати не повинно. Про необхідність організації інформаційної безпеки на об’єкті в тендерній документації не зазначено. В зв’язку з вище зазначеним прохання роз’яснити причину наявності в тендерній документації вимоги сертифікату відповідності з рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації, або в разі відсутності обґрунтованих причин, внести зміни до документації та виключити цей пункт з Технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне рішення для організації систем відеонагляду та охоронної сигналізації згідно тендерів № UA-2019-07-08-001709-b, UA-2019-07-08-001637-b та UA-2019-07-08-001547-b не передбачає, в рамках реалізації даних тендерів, об’єднання всіх систем по об’єктах в єдиний комплекс.
Технічні параметри всіх елементів систем Інтегрованого комплексу безпеки об’єктів вибрані виходячи виключно з вимог по організації повнофункціональних, інтегрованих систем відеонагляду та охоронної сигналізації з урахуванням особливостей кожного окремого об’єкту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-001709-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ", Код ЄДРПОУ:40048577
Дата подання: 16 липня 2019 10:12
Вимога/скарга на умови закупівлі
Шановний Замовнику.
Дані щодо технічних вимог та якісних характеристик предмету закупівлі, наведені у Додатку 2 до тендерної документації дозволяють зробити однозначний висновок про те, що предметом закупівлі є товар іноземного виробництва.
Пункти 2.4., 2.5. , 5.3.1 проекту типового договору на закупівлю товару з супутніми послугами (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачають обов’язок постачальника забезпечити вільний доступ представникам покупця до виробничих потужностей, на яких відбувається процес виготовлення товару, що є предметом даного договору, для присутності при проведенні випробувань товару та /або інспекції готовності товару до відвантаження, а після завершення випробувань та/або інспекції товару сторони підписують Акт заводської прийомки про проведення випробувань та/або інспекції готовності товару до відвантаження. Зважаючи на те, що в повній мірі відповідають технічним вимогам тендерної документації лише товари іноземного виробництва різних виробників виробничі потужності яких знаходяться за межами території України, виконання зазначеної вимоги проекту договору може стати нездійсненним з об’єктивних причин: значних затрат часу та коштів, внутрішніх політик компаній-виробників щодо процедур допусків на їх виробничі потужності. Як наслідок, це може призвести до порушення строків поставок товару, що є предметом закупівлі з незалежних від постачальника причин.
Стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що публічні закупівлі здійснюються на принципах, зокрема, максимальної економії та ефективності а також недискримінації учасників. З метою практичної реалізації принципу максимальної економії та ефективності просимо виключити з тексту проекту типового договору на поставку товару з супутніми послугами (додаток 4 до тендерної документації) пункти 2.4., 2.5. та останній абзац пункту 5.3.1.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-08-001709-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ", Код ЄДРПОУ:40048577
Дата подання: 16 липня 2019 10:30
Вимога/скарга на умови закуівлі. Сертифікація
Шановний Замовнику, прошу звернути Вашу увагу на те, що в Додатку 2 «Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови» до тендерної документації, зазначено вимоги до Програмного забезпечення, що застосовують для ІКБ об’єкту (далі –ПЗ ІКБ), а саме – що ПЗ ІКБ повинне мати сертифікат відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації України з рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99. Згідно «ПОЛОЖЕННЯ про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» об’єктами експертизи відповідності критеріям ТЗІ (в тому числі і рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації ) є: • комплексні системи захисту інформації (далі - КСЗІ), які є невід’ємною складовою частиною інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ІТС); • технічні та програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ (далі – засоби ТЗІ). Згідно тендерної документації - Інтегрований комплекс безпеки не являється частиною інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи об’єкту, та призначений для організації безперервного оперативного контролю ситуації на охороняємій території об’єкту, тобто ІКБ повинно виконувати функції фізичного захисту об’єкту і функції ТЗІ виконувати не повинно. Про необхідність організації інформаційної безпеки на об’єкті в тендерній документації не зазначено. В зв’язку з вище зазначеним прохання роз’яснити причину наявності в тендерній документації вимоги сертифікату відповідності з рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації, або в разі відсутності обґрунтованих причин, внести зміни до документації та виключити цей пункт з Технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-08-001709-b.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42440624
Дата подання: 16 липня 2019 11:09
Вимога/скарга до тендерної документації
Хочемо звернути Вашу увагу, що до договору закупівлі № UA-2019-07-08-001709-b суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
п.2.4 За вимогою Покупця, Постачальник зобовязаний забезпечити вільний доступ представникам Покупця до виробничих потужностей, на яких відбувається процес виготовлення Товару, що є предметом данного Договору, для інспекції якості Товару, що виробляється на всіх етапах його виробництва.
Уповноважені представники Покупця мають право використовувати власні вимірювальні інструменти та спеціальне обладнання для дослідження якісних характеристик Товару, що виробляється.
Персональний склад Уповноважених представників Покупця направляється Постачальнику офіційним листом на електронну / -і адресу / -си вказані у розділі ____ цього Договору.
Постачальник зобовязаний направити Покупцю письмове підтвердження про отримання такого листа. У разі виникнення сумніву щодо якості Товару або конструктивних недоліків чи невідповідності нормативним документам України, Постачальник зобов’язаний усунути такі недоліки в строк, визначений Покупцем або, в разі неможливіості: повернути кошти отримані від Покупця за цим Договором чи пропорційно знизити вартість Товару, що містить недоліки (на вибір Покупця).
2.5. Покупець має право відправити своїх уповноважених представників на завод Постачальника для присутності при проведенні випробувань Товару та /або інспекції готовності Товару до відвантаження у відповідності до пакувального листа / відвантажувального листа. Постачальник повинен за _______ календарних днів, направити попереднє повідомлення Покупцю з вказанням точної дати та часу проведення випробувань та/або інспекції Товару. По завершенню таких випробувань та/або інспекції Сторони підписують Акт заводської прийомки про проведення випобувань та /або інспекції готовності Товару до відвантаження (у відповідності до Додатку № 7), протягом 3 календарних днів з моменту завeшення таких випробувнь та/або інспекції. У випадку, якщо вищевказаний Акт заводської прийомки буде підписано представником Покупця із зауваженнями – Постачальник зобовязаний усунути виявлені недоліки в строк, визначений Покупцем або, в разі неможливіості: повернути кошти отримані від Покупця за цим Договором чи пропорційно знизити вартість Товару, що містить недоліки (на вибір Покупця).
Виходячи з цього пункуту можно зробити висновок, що переваги надаются заводам виробникам, хоча в тендерній документації є посилання, що в тендерній закупівлі приймають участь також ділири та субділири.
Забезпечити повний доступ до виробничих потужностей в змозі тільки виробник, а ділер не може цього забезпечити – це повязано з тим, що виробництво може бути повязано з комерційною таємницєю.
Виходячи з цього можно зробити висновок, що замовник вносячи цей пункт до договорних забовязань звужує коло учасників процедури закупівлі висуваючи дискримінаційні умови в самому договорі та тендерній документаціі тому, що зазначений договір є невідємною частиною. Тим самим порущуючи статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
В статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» також встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правової форми беруть участь у процедури закупівель на рівних умовах, а також Замовник ТОВ «Укргазвидобування» не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників.
Також виходячи з вище викладено такі умови, як передбачені в цьому договору, як те що Постачальник повинен забезпечити проведення випробувань Товару та підписання Акту заводської прийомки про проведення випобувань та /або інспекції готовності Товару до відвантаження цей пункт передбачає дискримінаційну складову, тому що не кожен ділер навіть маючи договір може забезпечити вказану вимогу, насамперед тому, що сам повинен зробити вказані дії з заводом виробником, а потім визвати на таку інспекцію Покупція.
Також звертаю Вашу увагу, що п.4. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачно, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні зання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору – це вичерпний перелік квіаліфікаційних вимог. Це положення порушено в додаткі № 1 тендерної документації де передбачені інші критерії оцінки учасника процедури закупівлі ніж це вимагається в зазначеній вище статі закону.
В пункті 11.2. договору передбачено: «У випадку якщо в період строку дії Договір не виконаний або виконаний Постачальником не у повному обсязі та Покупець виявив Товар/и за ціною, меншою ніж ціна, зазначена в Договорі, Покупець направляє Постачальнику лист з пропозицією внесення до Договору змін щодо зменшення ціни Товару/ів в частині непоставленого Постачальником Товару до ціни, виявленої Покупцем, та проект додаткової угоди про внесення таких змін до Договору, підписаний Покупцем. Постачальник протягом трьох робочих днів з дня отримання листа Покупця та проекту додаткової угоди про внесення змін до Договору щодо зменшення ціни Товару/ів, зобов’язаний підписати та повернути Покупцю додаткову угоду про внесення змін до Договору. У випадку якщо Постачальник не повернув Покупцю підписану Постачальником додаткову угоду у строк, зазначений в цьому пункті, Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку без відшкодування будь-яких збитків Постачальнику. У разі розірвання Договору в односторонньому порядку з підстав, вказаних в даному пункті, Договір припиняє свою дію з дати відправлення Покупцем повідомлення про розірвання Договору, якою вважається дата поштового штемпеля підприємства зв`язку, через яке надсилається таке повідомлення».
В п.п.15 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
п.п. 12 п.1. ЗУ «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону тобто за ціною.
Сторона Замовник вносячи цей пункт в умови договору дає можливість для використання свого службового становища посадовим особам Замовника в частині безпідставного зменьшення ціни за договором, тобо що не має пітвердженого моніторінгу ціни, порядку його визначення, що може призвести до корупційної складової. Корупційна складова може проявитися в тому, що посадові особи для лобіювання інтересів юридичних осіб можуть надати листа, що ціна меньше ніж пропозиція переможця торгів та вимагати від нього в односторньому порядку її зменьшення, що може призвести до надання безпідставної вигоди цим посадовим особам.
В цій частині тендерний договір суперечить положення п.4. статті 179 Господарського кодексу України де зазначено, що сторони договору можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, а також цей пункт суперечить загальним засадам цивільного законодавства передбачених в статті 3 Цивільного кодексу України, а саме справедливості, добросовістності та розумності. Виходічи з положень п.11.2. договору ні про яку добросовісність нейдеться взагалі.
Також вище зазначений пункт ваязує учасникам процедури закупівлі відразу дискримінаційні умови договору а також порушує основоположні принципи передбачені в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі2 в частині запобігання корупційним діям і зловживанням з боку Замовників.

На підставі вищевикладеного просимо:
Внести зміни до договору процедури № UA-2019-07-08-001709-b відповідно до діючого законодавства так, щоб цей договір не дискримінував учасників закупівлі, виключив корупційні ризики, не лобіював інтереси юридичних осіб та не заперечував діючим правовим нормам Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-08-001709-b.b4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ", Код ЄДРПОУ:40048577
Дата подання: 16 липня 2019 14:02
Вимога
Шановний Замовнику.
Пункт 9 Додатку 1 до тендерної документації встановлює вимогу надання у складі тендерної пропозиції копії Дозволу Головного управління держпраці виданого Учаснику згідно постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10. 2011р. №1107 на виконання/продовження виконання робіт підвищеної небезпеки.
Мінімальні вимоги:
- верхолазні та скелелазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, або дозвіл на проведення робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Відповідно до пункту 3 розділу 1 тендерної документації місцем поставки є Яблунівське відділення з переробки газу Філії Управління з переробки газу та газового конденсату АТ «Укргазвидобування» (37254, Україна, Полтавська обл., Лохвицький р-н, с. Сенча, вул. Перемоги, 99). У зазначеній місцевості відсутні скелі, а отже і необхідність виконувати скелелазні роботи на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, вимога щодо наявності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме робіт скелелазних може бути розцінено як порушення Замовником статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» а також принципів державних закупівель, а саме принципів максимальної економії та ефективності та принципу недискримінації учасників, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вище просимо виключити з мінімальних вимог до дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки словосполучення «та скелелазні» та викласти вимоги до дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки учасника у наступній редакції:
«Надати копію Дозволу Головного управління держпраці виданого Учаснику згідно постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10. 2011р. №1107 на виконання/продовження виконання робіт підвищеної небезпеки.
Мінімальні вимоги:
- верхолазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, або дозвіл на проведення робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.»
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-08-001709-b.b5
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "РЕКУРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37164281
Дата подання: 16 липня 2019 18:12
Вимога (скарга) до технічних вимог закупівлі

Шановний замовник!

Звертаємо вашу увагу, що вивчивши технічну документацію по закупівлям до процедури закупівлі № UA-2019-07-08-001709-b, UA-2019-07-08-001637-b та UA-2019-07-08-001547-b з побудови систем та пристроїв нагляду та охорони, встановлено що об’єкти є спорідненими та повинні забезпечувати єдину концепцію з побудови систем захисту та контролю.

В супереч цього в технічних вимогах і якісних характеристика та основних умовах, згідно Додатку 2 до Документації процедури закупівлі по кожному з об’єктів закупівлі характеристики на обладнання та вимоги до програмних продуктів прописані абсолютно різні. Що не дасть змогу для їх об’єднання в єдину систему (комплекс), створить незручності у використанні та експлуатації різних підсистем.

Водночас встановлено що у кожній технічній документації прописані ті чи інші параметри (характеристики) обладнання, а це свідчить про те що технічні вимоги кожного об’єкту написані з врахуванням певного типу та певного виробника цього обладнання та приводять чітко до визначеної моделі обладнання. В свою чергу таке обладнання поставляться виключно однією компанією.

В першу чергу даний факт свідчить про обрання жорстко визначеного обладнання, поставка якого здійснюються виключно однією компанією та не дають змоги конкурувати іншим учасникам, а також свідчить про корупційні ризики, та лобіювання інтересів певних юридичних осіб.
Технічними вимогами тендерної документації не передбачено подання пропозицій, аналогічних за характеристиками які б забезпечили побудову системи та могли конкурувати в ціновій пропозиції, що є порушенням
статті 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де встановлено, що закупівлі здійснюються за характеристиками як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.

Просимо Вас розглянути можливість зміни тендерної документації та забезпечити участь у закупівлі учасникам з рішенням аналогічним, та не гіршим за наведенні.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-08-001709-b.a6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "РАДІО-ЛІНК", Код ЄДРПОУ:37874968
Дата подання: 19 серпня 2019 12:04
Вимога на рішення Тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника (ТОВ "Радіо-лінк")
Ми, ТОВ «Радіо-лінк», брали участь у процедурі закупівлі №19Т-089 та перемогли, надавши найнижчу цінову пропозицію. Однак 15.08.2019р. рішенням Тендерного комітету пропозицію ТОВ «Радіо-лінк» було відхилено та наведено ряд підстав, з якими ТОВ «Радіо-лінк» категорично не згодне та вважає їх недоцільними та необґрунтованими. (Детально всі обставини наведено у Вимозі, що додається (з прикріпленими додатками).
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

19 серпня 2019 12:04
Вимога.pdf
19 серпня 2019 12:04
Додатки до вимоги.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАДІО-ЛІНК" 16 998 577,14
UAH з ПДВ
16 998 577,14
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Явір-2000" 19 552 090,49
UAH з ПДВ
18 515 483,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 18 662 562,25
UAH з ПДВ
18 662 562,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 19 578 683,84
UAH з ПДВ
19 578 683,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГА- ПЛЮС" 19 607 273,33
UAH з ПДВ
19 607 273,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 14:43
Електронний підпис
30 липня 2019 14:42
Висновок Г2.pdf
30 липня 2019 13:10
Електронний підпис
29 липня 2019 14:03
Електронний підпис
29 липня 2019 14:02
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

29 липня 2019 13:54
Електронний підпис
29 липня 2019 13:53
_ 3. Витяг з ЄДР (копія).pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 13:56
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:47
Гарантійний лист ЯВПГ.pdf
27 вересня 2019 13:47
Опитувальник.pdf
27 вересня 2019 13:47
Розрахунок ЯВПГ.pdf
27 вересня 2019 13:47
Цінова пропозиція ЯВПГ.pdf
29 липня 2019 14:42
Технічні критерії.7z
29 липня 2019 11:37
Технічні критерії.7z
29 липня 2019 11:37
Опитувальник.pdf
29 липня 2019 11:37
Декларація.pdf
29 липня 2019 11:37
гарантія 115.49126.7z
29 липня 2019 11:37
Цінова пропозиція ДС.pdf

Публічні документи

27 липня 2019 12:58
WideScreen-32 GH.pdf
27 липня 2019 12:58
STA_775M2_manual_UA.pdf
27 липня 2019 12:58
STA_774M2_manual_UA.pdf
27 липня 2019 12:58
SIP-100_manual.pdf
27 липня 2019 12:58
RAILWAGLPR-2CN.pdf
27 липня 2019 12:58
ops_alay_мега-плюс.pdf
27 липня 2019 12:58
INTG IRWIN-SRW_UA_datasheet.pdf
27 липня 2019 12:58
HD-NVR4-STD-16TB-EU 1LPR.pdf
27 липня 2019 12:58
HD-NVR4-PRM-64TB-EU.pdf
27 липня 2019 12:58
Cross - 24_HPoE RE_RU.pdf
27 липня 2019 12:58
Cross - 8_HPoE SP RE_RU.pdf
27 липня 2019 12:58
5.0L-H4A-BO1-IR-B.pdf
27 липня 2019 12:58
2.0C-H4SL-DO1-IR.pdf
27 липня 2019 12:58
2.0C-H4A-B2-B.pdf
27 липня 2019 12:58
HD-RMWS-2MN_datasheetEN (1).pdf
27 липня 2019 12:58
МЕГА ПЛЮС тендер 1.pdf
27 липня 2019 12:58
ПисьмаТендер.pdf
27 липня 2019 12:58
Опитувальник.pdf
27 липня 2019 12:58
ЛицензияАВК.pdf
27 липня 2019 12:58
Договор 2-28_1.pdf
27 липня 2019 12:58
Акт к договору 2-28_1.pdf
27 липня 2019 12:58
30.Лицензия Техноген.pdf
27 липня 2019 12:58
29.Дозвил на работы.pdf
27 липня 2019 12:58
25.Відгук+УкрРiчФлот.pdf
27 липня 2019 12:58
12.Протокол_Пож.pdf
27 липня 2019 12:58
11.Протокол_Охрана1.pdf
27 липня 2019 12:58
9.Допуск_до_1000В.pdf
27 липня 2019 12:58
8.Протокол_Охрана.pdf
27 липня 2019 12:58
6.Охрана труда1.pdf
27 липня 2019 12:58
5.Охрана труда.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАДІО-ЛІНК"

ПП "Явір-2000"

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

ТОВ "МЕГА- ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАДІО-ЛІНК"
#37874968
Відхилено 16 998 577,14
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 15:13
ПП "Явір-2000"
#31175036
Відхилено 18 515 483,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 15:26
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Відхилено 18 662 562,25
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 14:07
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
Відхилено 19 578 683,84
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:24
ТОВ "МЕГА- ПЛЮС"
#38086173
Відхилено 19 607 273,33
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 12:09

Документи

15 серпня 2019 15:11
Пр відхилення 19Т-090.xlsx

Документи

05 вересня 2019 15:25
Пр відхилення 19Т-090.xlsx

Документи

Документи

03 грудня 2019 13:23
Пр відхилення 19Т-090.xlsx

Документи

19 грудня 2019 12:08
Пр відхилення 19Т-090.xlsx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій