Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: Капітальний ремонт підлоги будівлі лікарської амбулаторії с. Комар за адресою: Донецька область, Великоновосілківський район, с. Комар, вул. Фролова буд.1
Очікувана вартість
3 800,00 UAH
UA-2019-07-08-001557-b 51172f5b075847479fa290801294c852
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павел Байко

+380977125114 v_novosel_cpmsd@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 37691686
Місцезнаходження: 85500, Україна , Донецька обл., смт Велика Новосілка, пр. Южний, буд. 3-б
Контактна особа: Павел Байко
+380977125114
v_novosel_cpmsd@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: Капітальний ремонт підлоги будівлі лікарської амбулаторії с. Комар за адресою: Донецька область, Великоновосілківський район, с. Комар, вул. Фролова буд.1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85520, Україна, Донецька область, c.Комар, вул. Фролова буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 липня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Синегін Володимир Йосипович
#2091609318
Переможець 3 518,19
UAH
08 липня 2019 14:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 12:08
доп. угода до №62.PDF зміни до договору
20 вересня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 14:41
62.PDF укладений
08 липня 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В пункті 1.2 зменшити суму договору №62 від 08.07.2019р. на 20,20грн. та рахувати суму договору 3497,99грн. ( три тисячі чотириста дев'яносто сім грн. 99коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML