Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19Т-088_Системи та пристрої нагляду та охорони для ТЦСК / Surveillance and security systems and devices for ТЦСК
Очікувана вартість
13 273 478,67 UAH
UA-2019-07-08-001547-b 22117c5b14de4be7b11c9eec5f917109
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр ЯНДÓЛА

+380444612505 o.yandola@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олександр ЯНДÓЛА
+380444612505
o.yandola@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 15:45
Очікувана вартість: 13 273 478,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 265470 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони
(Системи та пристрої нагляду та охорони для ТЦСК)


Surveillance and security systems and devices
(Surveillance and security systems and devices for ТЦСК)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 найменувань
Системи та пристрої нагляду та охорони для ТЦСК / Surveillance and security systems and devices for ТЦСК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дати підписання акту приймання–передачі товару або видаткової накладної. Оплата за виконані роботи та/або надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання–передачі виконаних/наданих робіт/послуг. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-001547-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42440624
Дата подання: 16 липня 2019 11:13
Вимога/скарга до тендерної документації
Хочемо звернути Вашу увагу, що до договору закупівлі № UA-2019-07-08-001547-b суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
п.2.4 За вимогою Покупця, Постачальник зобовязаний забезпечити вільний доступ представникам Покупця до виробничих потужностей, на яких відбувається процес виготовлення Товару, що є предметом данного Договору, для інспекції якості Товару, що виробляється на всіх етапах його виробництва.
Уповноважені представники Покупця мають право використовувати власні вимірювальні інструменти та спеціальне обладнання для дослідження якісних характеристик Товару, що виробляється.
Персональний склад Уповноважених представників Покупця направляється Постачальнику офіційним листом на електронну / -і адресу / -си вказані у розділі ____ цього Договору.
Постачальник зобовязаний направити Покупцю письмове підтвердження про отримання такого листа. У разі виникнення сумніву щодо якості Товару або конструктивних недоліків чи невідповідності нормативним документам України, Постачальник зобов’язаний усунути такі недоліки в строк, визначений Покупцем або, в разі неможливіості: повернути кошти отримані від Покупця за цим Договором чи пропорційно знизити вартість Товару, що містить недоліки (на вибір Покупця).
2.5. Покупець має право відправити своїх уповноважених представників на завод Постачальника для присутності при проведенні випробувань Товару та /або інспекції готовності Товару до відвантаження у відповідності до пакувального листа / відвантажувального листа. Постачальник повинен за _______ календарних днів, направити попереднє повідомлення Покупцю з вказанням точної дати та часу проведення випробувань та/або інспекції Товару. По завершенню таких випробувань та/або інспекції Сторони підписують Акт заводської прийомки про проведення випобувань та /або інспекції готовності Товару до відвантаження (у відповідності до Додатку № 7), протягом 3 календарних днів з моменту завeшення таких випробувнь та/або інспекції. У випадку, якщо вищевказаний Акт заводської прийомки буде підписано представником Покупця із зауваженнями – Постачальник зобовязаний усунути виявлені недоліки в строк, визначений Покупцем або, в разі неможливіості: повернути кошти отримані від Покупця за цим Договором чи пропорційно знизити вартість Товару, що містить недоліки (на вибір Покупця).
Виходячи з цього пункуту можно зробити висновок, що переваги надаются заводам виробникам, хоча в тендерній документації є посилання, що в тендерній закупівлі приймають участь також ділири та субділири.
Забезпечити повний доступ до виробничих потужностей в змозі тільки виробник, а ділер не може цього забезпечити – це повязано з тим, що виробництво може бути повязано з комерційною таємницєю.
Виходячи з цього можно зробити висновок, що замовник вносячи цей пункт до договорних забовязань звужує коло учасників процедури закупівлі висуваючи дискримінаційні умови в самому договорі та тендерній документаціі тому, що зазначений договір є невідємною частиною. Тим самим порущуючи статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
В статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» також встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правової форми беруть участь у процедури закупівель на рівних умовах, а також Замовник ТОВ «Укргазвидобування» не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників.
Також виходячи з вище викладено такі умови, як передбачені в цьому договору, як те що Постачальник повинен забезпечити проведення випробувань Товару та підписання Акту заводської прийомки про проведення випобувань та /або інспекції готовності Товару до відвантаження цей пункт передбачає дискримінаційну складову, тому що не кожен ділер навіть маючи договір може забезпечити вказану вимогу, насамперед тому, що сам повинен зробити вказані дії з заводом виробником, а потім визвати на таку інспекцію Покупція.
Також звертаю Вашу увагу, що п.4. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачно, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні зання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору – це вичерпний перелік квіаліфікаційних вимог. Це положення порушено в додаткі № 1 тендерної документації де передбачені інші критерії оцінки учасника процедури закупівлі ніж це вимагається в зазначеній вище статі закону.
В пункті 11.2. договору передбачено: «У випадку якщо в період строку дії Договір не виконаний або виконаний Постачальником не у повному обсязі та Покупець виявив Товар/и за ціною, меншою ніж ціна, зазначена в Договорі, Покупець направляє Постачальнику лист з пропозицією внесення до Договору змін щодо зменшення ціни Товару/ів в частині непоставленого Постачальником Товару до ціни, виявленої Покупцем, та проект додаткової угоди про внесення таких змін до Договору, підписаний Покупцем. Постачальник протягом трьох робочих днів з дня отримання листа Покупця та проекту додаткової угоди про внесення змін до Договору щодо зменшення ціни Товару/ів, зобов’язаний підписати та повернути Покупцю додаткову угоду про внесення змін до Договору. У випадку якщо Постачальник не повернув Покупцю підписану Постачальником додаткову угоду у строк, зазначений в цьому пункті, Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку без відшкодування будь-яких збитків Постачальнику. У разі розірвання Договору в односторонньому порядку з підстав, вказаних в даному пункті, Договір припиняє свою дію з дати відправлення Покупцем повідомлення про розірвання Договору, якою вважається дата поштового штемпеля підприємства зв`язку, через яке надсилається таке повідомлення».
В п.п.15 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
п.п. 12 п.1. ЗУ «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону тобто за ціною.
Сторона Замовник вносячи цей пункт в умови договору дає можливість для використання свого службового становища посадовим особам Замовника в частині безпідставного зменьшення ціни за договором, тобо що не має пітвердженого моніторінгу ціни, порядку його визначення, що може призвести до корупційної складової. Корупційна складова може проявитися в тому, що посадові особи для лобіювання інтересів юридичних осіб можуть надати листа, що ціна меньше ніж пропозиція переможця торгів та вимагати від нього в односторньому порядку її зменьшення, що може призвести до надання безпідставної вигоди цим посадовим особам.
В цій частині тендерний договір суперечить положення п.4. статті 179 Господарського кодексу України де зазначено, що сторони договору можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, а також цей пункт суперечить загальним засадам цивільного законодавства передбачених в статті 3 Цивільного кодексу України, а саме справедливості, добросовістності та розумності. Виходічи з положень п.11.2. договору ні про яку добросовісність нейдеться взагалі.
Також вище зазначений пункт ваязує учасникам процедури закупівлі відразу дискримінаційні умови договору а також порушує основоположні принципи передбачені в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі2 в частині запобігання корупційним діям і зловживанням з боку Замовників.

На підставі вищевикладеного просимо:
Внести зміни до договору процедури № UA-2019-07-08-001547-b відповідно до діючого законодавства так, щоб цей договір не дискримінував учасників закупівлі, виключив корупційні ризики, не лобіював інтереси юридичних осіб та не заперечував діючим правовим нормам Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-08-001547-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "РЕКУРСІЯ", Код ЄДРПОУ:37164281
Дата подання: 16 липня 2019 18:13
Вимога (скарга) до технічних вимог закупівлі

Шановний замовник!

Звертаємо вашу увагу, що вивчивши технічну документацію по закупівлям до процедури закупівлі № UA-2019-07-08-001709-b, UA-2019-07-08-001637-b та UA-2019-07-08-001547-b з побудови систем та пристроїв нагляду та охорони, встановлено що об’єкти є спорідненими та повинні забезпечувати єдину концепцію з побудови систем захисту та контролю.

В супереч цього в технічних вимогах і якісних характеристика та основних умовах, згідно Додатку 2 до Документації процедури закупівлі по кожному з об’єктів закупівлі характеристики на обладнання та вимоги до програмних продуктів прописані абсолютно різні. Що не дасть змогу для їх об’єднання в єдину систему (комплекс), створить незручності у використанні та експлуатації різних підсистем.

Водночас встановлено що у кожній технічній документації прописані ті чи інші параметри (характеристики) обладнання, а це свідчить про те що технічні вимоги кожного об’єкту написані з врахуванням певного типу та певного виробника цього обладнання та приводять чітко до визначеної моделі обладнання. В свою чергу таке обладнання поставляться виключно однією компанією.

В першу чергу даний факт свідчить про обрання жорстко визначеного обладнання, поставка якого здійснюються виключно однією компанією та не дають змоги конкурувати іншим учасникам, а також свідчить про корупційні ризики, та лобіювання інтересів певних юридичних осіб.
Технічними вимогами тендерної документації не передбачено подання пропозицій, аналогічних за характеристиками які б забезпечили побудову системи та могли конкурувати в ціновій пропозиції, що є порушенням
статті 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де встановлено, що закупівлі здійснюються за характеристиками як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.

Просимо Вас розглянути можливість зміни тендерної документації та забезпечити участь у закупівлі учасникам з рішенням аналогічним, та не гіршим за наведенні.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-08-001547-b.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ", Код ЄДРПОУ:40048577
Дата подання: 17 липня 2019 11:08
Вимога.
Шановний Замовнику, прошу звернути Вашу увагу на те, що в Додатку 2 «Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови» до тендерної документації, зазначено вимоги до Програмного забезпечення, що застосовують для ІКБ об’єкту (далі –ПЗ ІКБ), а саме – що ПЗ ІКБ повинне мати сертифікат відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації України з рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації згідно з НД ТЗІ 2.5-004-99. Згідно «ПОЛОЖЕННЯ про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» об’єктами експертизи відповідності критеріям ТЗІ (в тому числі і рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації ) є: • комплексні системи захисту інформації (далі - КСЗІ), які є невід’ємною складовою частиною інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ІТС); • технічні та програмні засоби, які реалізують функції ТЗІ (далі – засоби ТЗІ). Згідно тендерної документації - Інтегрований комплекс безпеки не являється частиною інформаційної, телекомунікаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи об’єкту, та призначений для організації безперервного оперативного контролю ситуації на охороняємій території об’єкту, тобто ІКБ повинно виконувати функції фізичного захисту об’єкту і функції ТЗІ виконувати не повинно. Про необхідність організації інформаційної безпеки на об’єкті в тендерній документації не зазначено. В зв’язку з вище зазначеним прохання роз’яснити причину наявності в тендерній документації вимоги сертифікату відповідності з рівнем гарантій Г-2 оцінки коректності реалізації, або в разі відсутності обґрунтованих причин, внести зміни до документації та виключити цей пункт з Технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-08-001547-b.a4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "РАДІО-ЛІНК", Код ЄДРПОУ:37874968
Дата подання: 19 серпня 2019 09:20
Вимога на рішення Тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника (ТОВ "Радіо-лінк")
Ми, ТОВ «Радіо-лінк», брали участь у процедурі закупівлі №19Т-088 та перемогли, надавши найнижчу цінову пропозицію. Однак 15.08.2019р. рішенням Тендерного комітету пропозицію ТОВ «Радіо-лінк» було відхилено та наведено ряд підстав, з якими ТОВ «Радіо-лінк» категорично не згодне та вважає їх недоцільними та необґрунтованими. (Детально всі обставини наведено у Вимозі, що додається (з прикріпленими додатками).
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

19 серпня 2019 09:20
Додатки до Вимоги.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАДІО-ЛІНК" 12 991 976,36
UAH з ПДВ
12 991 976,36
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Явір-2000" 13 156 219,49
UAH з ПДВ
13 015 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 13 139 144,60
UAH з ПДВ
13 139 144,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 13 263 644,00
UAH з ПДВ
13 263 644,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПО ІНФОТЕХ" 13 273 344,98
UAH з ПДВ
13 273 344,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 16:41
Електронний підпис
30 липня 2019 16:40
Висновок Г2.pdf
29 липня 2019 13:58
Електронний підпис
29 липня 2019 13:56
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

29 липня 2019 14:02
Електронний підпис
29 липня 2019 14:01
_ 3. Витяг з ЄДР (копія).pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 13:26
1 цінова та гарантійний.pdf
29 липня 2019 14:48
Електронний підпис
29 липня 2019 14:46
IG-191141-001.pdf.p7s.p7s.p7s
29 липня 2019 14:46
33 цінова форма 3.pdf
29 липня 2019 14:46
згідно Додатку 10.7z
29 липня 2019 14:46
Кваліф. критерії.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАДІО-ЛІНК"

ПП "Явір-2000"

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПО ІНФОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАДІО-ЛІНК"
#37874968
Відхилено 12 991 976,36
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 15:39
ПП "Явір-2000"
#31175036
Відхилено 13 015 210,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 15:21
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Відхилено 13 139 144,60
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 14:07
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 13 263 644,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:32

Документи

15 серпня 2019 15:31
Пр відхилення 19Т-088.xlsx

Документи

05 вересня 2019 15:20
Пр відхилення 19Т-088.xlsx

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
13 263 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
19Т-088Договір № 1 від 08.01.2020.pdf укладений
09 січня 2020 08:08