Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Очікувана вартість
322 745,50 UAH
UA-2019-07-08-001515-b 06c160b4186c4c719cd67ff5689fda14
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оберемок Марина

+380679043740 dnz155m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад компесуючого типу "Ясла-садок № 155 "Дивограй" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26318455
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська,41-А
Контактна особа: Оберемок Марина
+380679043740
dnz155m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до п.п.4 п.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» .
Закупівля здійснюється відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Для забезпечення гарячим харчуванням, необхідним для повноцінного та якісного функціювання дитячого закладу, було прийнято рішення про закупівлю послуг з організації харчування у КП «ПИТАНИЕ», оскільки на момент проведення закладом процедури відкритих торгів КП «ПИТАНИЕ» одне вийшло до участі у процедурі відкритих торгів та під час опрацювання ринку даного виду надання послуг, було встановлено, що цінова пропозиція КП «ПИТАНИЕ» є найбільш економічно вигіднішою та відповідає встановленим критеріям.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 14:44
Оскарження наміру укласти договір: 19 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1- 252 одиниць. Меню 2- 315 одиниць. Меню 3- 315 одиниць. Меню 4- 2184 одиниць. Меню 5 - 2520 одиниць. Меню 6-2744 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8330 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9. Меню1- 252 одиниць. Меню 2- 315 одиниць. Меню 3- 315 одиниць. Меню 4- 2184 одиниць. Меню 5 - 2520 одиниць. Меню 6-2744 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Азовстальська,41-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 липня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 322 745,50
UAH
08 липня 2019 14:44

Документи

08 липня 2019 14:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 14:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
322 745,50
UAH
Документи

Документи

08 липня 2019 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 17:55
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 16:19
доп угода дс 155.pdf зміни до договору
12 березня 2020 16:11
Повідомлення про внесення змін до допугоди №6 1.pdf зміни до договору
12 березня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 16:14
ПОВІДОМЛЕННЯ ДО ДОПУГОДИ № 6.pdf зміни до договору
31 січня 2020 16:12
ПОВІДОМЛЕННЯ ДО ДОПУГОДИ № 6.pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:06
ДОПУГОДА №6.pdf зміни до договору
31 січня 2020 14:06
ПОВІДОМЛЕННЯ ДО ДОПУГОДИ №6.pdf зміни до договору
31 січня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 14:45
доугода № 5.pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:34
повідомлення до допугоди № 5.pdf зміни до договору
08 січня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:38
допугода № 4 на січень.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:43
Повідомлення січень.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:43
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 22:27
допугода № 3.jpeg зміни до договору
29 жовтня 2019 20:45
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 13:49
Допугода № 2.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 12:15
повідомлення харчування.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 12:14
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 11:21
допугода 1.pdf зміни до договору
19 липня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 10:25
договір, спеціфікація 19.07.2019.pdf укладений
19 липня 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 155/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.1.2. договору № 155/С/3 від 19.07.2019 р. у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 155/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізітів постачальника
Номер договору про закупівлю: 155/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору № 155/С/3 від 19.07.2019 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20% суми
Номер договору про закупівлю: 155/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів «Замовник» і «Платник», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14 «Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін» Договору
Номер договору про закупівлю: 155/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 155/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до допугоди № 6, які прописують кількість порцій у допугоді № 4
Номер договору про закупівлю: 155/с/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 237 998,30
UAH