Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2019-07-08-001115-b d124799960de4d95bd61add0ab614d28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романишин Марія Миколаївна

380325242006 buhrava@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради "Рава-Руська районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 20763941
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., Рава-Руська, Грушевського, 120
Контактна особа: Романишин Марія Миколаївна
380325242006
buhrava@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 11:53
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, вул. Грушевського, 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2019 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 13:15
проект договору.docx
08 липня 2019 13:15
медико-технічні вимоги.docx
08 липня 2019 13:15
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000015 ● 7854a66ab3f04ea2915f1926efd95f83
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.05.2020 № 87

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.05.2020 № 87.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-08-001115-b 08.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що виявлені порушення було усунено 28.05.2020р.

2020-05-28 10:30:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 558 900,00
UAH з ПДВ
558 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" 559 900,00
UAH з ПДВ
559 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 15:49
Документи Переможця
25 липня 2019 16:18
Електронний підпис
22 липня 2019 11:20
Електронний підпис
22 липня 2019 11:16
22-29_Технічна частина.pdf
22 липня 2019 11:16
14-21_Інші документи.pdf
22 липня 2019 11:16
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 16:20
Кваліфікація ст.17.pdf
18 липня 2019 16:19
Інструкція VINNO_E10_Pro.pdf
18 липня 2019 16:18
помилки.pdf
18 липня 2019 16:14
Статут.pdf
18 липня 2019 16:10
довкілля.pdf
18 липня 2019 16:10
відповідність.pdf
18 липня 2019 16:09
кваліфікація ст16.pdf
18 липня 2019 16:08
Кваліфікація.pdf
18 липня 2019 16:07
проект договору.pdf
18 липня 2019 16:06
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 558 900,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
558 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 11:00
Договір УЗД.pdf укладений
12 серпня 2019 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 558 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 93 150,00 UAH)