Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки для організації освітнього простору Нової української школи
Очікувана вартість
463 314,60 UAH
UA-2019-07-08-001074-b ae9fcbe314c544aca94894be49f56541
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Руслана Вікторівна

+380434122114 osvitabar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Барської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141288
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, майдан Святого Миколая, 20
Контактна особа: Романюк Руслана Вікторівна
+380434122114
osvitabar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 13:35
Очікувана вартість: 463 314,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 шт
ноутбуки для організації освітнього простору Нової української школи (джерело фінансування закупівлі - субвенція державного бюджету місцевим бюджетам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, м. Бар, майдан Святого Миколая, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 12:58
Додаток_5.docx
08 липня 2019 12:58
Додаток_4.docx
08 липня 2019 12:58
Додаток_3.docx
08 липня 2019 12:58
Додаток_2.docx
08 липня 2019 12:58
Додаток_1.docx
08 липня 2019 12:58
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 липня 2019 11:14
Дата відповіді: 11 липня 2019 11:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На наявне в електронній системі закупівель роз’яснення до процедури/запитання до процедури, тендерний комітет відділу освіти Барської районної державної адміністрації (далі - замовник) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки для організації освітнього простору Нової української школи) - повідомляє наступне.
1. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Відповідно до підпункту 13 пункту 2 Розділу V тендерної документації – «всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»».
2. До участі у торгах допускаються учасники як платники, так і не платники ПДВ. Всі тендерні пропозиції будуть розглянуті і переможцем буде визначено Учасника пропозиція якого відповідатиме вимогам (умовам) тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та матиме найбільш економічно вигідну пропозицію (за ціною). Пропозиція та ціна Учасника не платника ПДВ буде розглядатися як остаточна.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-13-000009 ● 300a21ad9429421f8d74bc98d723d90f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2019 12:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.11.2019 №63
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.11.2019 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-07-08-001074-b 08.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-13 15:25:06

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі ноутбуків для організації освітнього простору Нової української школи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-08-001074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 30 липня 2019 року №59) обрано переможцем торгів, виконав вимоги підпункту 1.2 пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації в частині надання копій документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого транспортного засобу або копії договору на перевезення товару за місцем поставки (передачі) товару?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 10:21:47

Пояснення

Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Частина 2 статті 22 Закону встановлює вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, вимоги до змісту та порядок подання документів, які має надати учасник у складі тендерних пропозицій.

Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначено в Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник має надати, зокрема – «1.2. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого транспортного засобу або копія договору на перевезення товару за місцем поставки (передачі) товару (надаються копії документів на всі транспортні засоби, що будуть використовуватись для поставки товару, інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника).»
На підтвердження наявності в учасника транспортного засобуТовариством з обмеженою відповідальністю "ДІКСІ-ЦЕНТР" надано в складі тендерної пропозиції в pdf.файлі «кваліфікація» наступні документи -
1. Нотаріально посвідчений Договір найму (оренди) транспортних засобів від 17.10.2018р. на наступні транспортні засоби:
- марки TOYOTA, модель LANDCRUISER, 200, реєстраційний номер АА9050ТА
- маркиTOYOTA, модельCOROLLA, реєстраційний номер АА0174СР
2. Нотаріально посвідчений Договір найму (оренди) транспортних засобів від 31.01.2019р. на наступний транспортний засіб:
- маркаFORD, модель TRANSIT, реєстраційний номер АА5827МЕ.

Отже, тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІКСІ-ЦЕНТР"відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

Пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.

В складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДІКСІ-ЦЕНТР"в pdf.файлі «кваліфікація»міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№ 22072019/16-04 від 22.07.2019р., в якій учасником зазначено транспортні засоби, що будуть використовуватись для поставки товару, а саме:
- Автомобіль - Марка TOYOTA, модель COROLLA– реєстраційний номер транспортного засобу АА9050ТА – Орендований;
- Автомобіль - Марка FORD, модель TRANSIT– реєстраційний номер транспортного засобу АА5827МЕ – Орендований.
Під час складання цієї Довідки, учасником було допущено технічну (механічну) помилку в реєстраційному номері транспортного засобу марки TOYOTA, модель COROLLA.
Тендерним комітетомВідділу освіти Барської районної державної адміністрації прийнято рішення віднести допущену учасником технічну (механічну) помилку, яку згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), а також умов тендерної документації, можна визнати формальною (несуттєвою), допущення якої учасником не призведе до відхилення його пропозиції, та таку яка не впливає на зміст пропозиції.
В протоколі засідання тендерного комітету Відділу освіти Барської районної державної адміністрації № 59 від 30.07.2019 р., щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІКСІ-ЦЕНТР",на відповідність вимогам (умовам) тендерної документації та вимогам чинного законодавства, в т.ч. ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), ухвалено колегіально віднесення допущених технічних помилок, описок, тощо які не впливають на зміст пропозиції, до формальних (несуттєвих) помилок, та, відповідно, невідхилення тендерної пропозиції учасника.

Також, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція учасникаТовариство з обмеженою відповідальністю "ДІКСІ-ЦЕНТР" та запропонований товар повністю відповідають вимогам тендерної документації та містять ціну, яка є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, в умовах дефіциту бюджетних коштів та економічної кризи. Дії тендерного комітету вважаємо правомірними та такими, що виконують основні принципи, закріплені статтею 3 Закону, а саме принцип максимальної економії та ефективності, та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-22 15:42:36

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі ноутбуків для організації освітнього простору Нової української школи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-08-001074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 30 липня 2019 року №59) обрано переможцем торгів, виконав вимоги підпункту 3 розділу IV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині не заповнення ціни товару в специфікації до проекту договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-27 09:03:18

Пояснення

В тендерної документації в частині не заповнення ціни товару в специфікації до проекту договору, що буде враховано в подальшій роботі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п.3 розділу 6 тендерної документації передбачено:- в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення , окрім номеру договору , місця та дати договору, ціни в договорі та специфікації, Отже: учасник виконав умови тендерної документації щодо подання проекту договору про закупівлю.

2019-12-04 08:37:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 462 492,00
UAH з ПДВ
455 184,00
UAH з ПДВ
Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" 457 620,00
UAH з ПДВ
457 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 18:45
Електронний підпис
23 липня 2019 18:43
кваліфікація.pdf
23 липня 2019 18:43
технічна частина 2.pdf
23 липня 2019 18:43
технічна частина.pdf
23 липня 2019 18:43
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 455 184,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 10:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
455 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 12:00
Договір укладений
15 серпня 2019 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 455 184,00
UAH (в тому числі ПДВ 75 864,00 UAH)