Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, в с. Високе Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
5 247 331,00 UAH
UA-2019-07-08-000794-c 58986dd2ed894bb89bfbe278d5ec4230
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 15:23
Очікувана вартість: 5 247 331,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, в с. Високе Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»). Джерело фінансування закупівлі – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості та співфінансування з місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16419, Україна, Чернігівська область, Борзнянський район, с. Високе, вул. Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 17:34
Проект договору Амбулаторія 2019.docx
08 липня 2019 17:33
Схеми амбулаторія Високе.rar
08 липня 2019 17:33
ТЗ Амбулаторія Високе.rtf
08 липня 2019 17:33
ТД Амбулаторія Високе.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000046 ● 518e0671828941c38bafac21ae2c7312
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.04.2020 № 23

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.04.2020 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-07-08-000794-c 08.07.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 14:51:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, в с. Високе Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-08-000794-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до
19 квітня 2020 року), постала потреба в отриманні пояснень.
Надати інформацію, що підтверджує надання переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «СІТІ-БУДІНВЕСТ» рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладення договору, якщо вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, відповідно до пункту 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-27 16:53:57

Пояснення

На виконання вимог тендерної документації учасником, якого визначено переможцем – ТОВ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» надано рішення загальних зборів учасників про надання згоди на укладання договору, оскільки вартість робіт перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-05 15:54:24

Роз'яснення щодо висновку

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2019-07-08-000794-c Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, в с. Високе Борзнянського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва») було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІ – БУДІНВЕСТ» умовам тендерної документації, зокрема у пропозиції ТОВ «СІТІ – БУДІНВЕСТ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.07.2019 № 22/07, відповідно до якої учасник планує використовувати в роботі трамбівку електричну (працює від пересувної електростанції). При цьому, в пропозиції учасника ТОВ «СІТІ – БУДІНВЕСТ» відсутні документи, що підтверджують наявність вищезазначеного обладнання, чим порушено вимогу пункту 1 додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації Замовника.
За висновками моніторингу Замовник в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СІТІ – БУДІНВЕСТ», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, та не відмінив процедуру закупівлі, відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону, натомість 12.08.2019 уклав договір підряду з ТОВ «СІТІ – БУДІНВЕСТ».
Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про неможливість усунути виявлені порушення, зокрема розірвати укладений 12.08.2019 року договір підряду на закупівлю робіт з будівництва Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, в с. Високе Борзнянського району Чернігівської області виходячи з наступного.
Відповідно до умов тендерної документації допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Зокрема формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не випливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Ураховуючи те, що трамбівка електрична (працює від пересувної електростанції), яка зазначена Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.07.2019 № 22/07 фактично є допоміжним інструментом, відсутність якого жодним чином не впливає на здатність Учасника виконувати роботи. Окрім того, у складі обладнання учасником надано і трамбівку пневматичну, яка може бути використана як альтернатива електричної і, згідно з наданими Учасниками розрахунками, задіяна в роботі у більшому обсязі машино-годин, ніж трамбівка електрична. Перевірити вартість машино-годин і яку саме трамбівку для виконання робіт включав Учасник у розрахунок договірної ціни Замовник не має можливості, оскільки дана техніка врахована у складі загальновиробничих витрат. При цьому обладнання, яке зазначене учасником у довідці і щодо якого надано усі необхідні підтверджуючі документи, у повній мірі підтверджує наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, а отже учасником підтверджено відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Відсутність підтверджуючого документа на позицію обладнання, яка фактично може бути замінена іншим, не має впливу на зміст тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІ – БУДІНВЕСТ», а отже таке упущення цілком підпадає під визначення формальної помилки, яка допущена з технічних причин, і не може слугувати підставою для відхилення пропозиції учасника.
Окрім того, на сьогодні договір на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, в с. Високе Борзнянського району Чернігівської області вже виконується належним чином, його розірвання призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості.
В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторії для територіальної громади Борзнянського району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою.
Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах.
Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проектно-кошторисної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні.
У зв’язку з цим вважаємо, що розірвання договору підряду з ТОВ «СІТІ – БУДІНВЕСТ» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Центральній, в с. Високе Борзнянського району Чернігівської області з причини, що фактично підпадає під ознаки формальної, буде недоцільним та таким, що створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Борзнянського району, та потягне за собою збільшення видатків з бюджету на його подальшу добудову.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ" 4 605 000,00
UAH з ПДВ
4 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ВОЛМАКС" 4 794 681,82
UAH з ПДВ
4 473 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» 4 998 555,09
UAH з ПДВ
4 998 555,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 15:00
Електронний підпис
23 липня 2019 14:57
Виписка.pdf
23 липня 2019 14:57
Витяг зі Статуту.pdf
23 липня 2019 14:57
Договірна ціна.pdf
23 липня 2019 14:57
Ліцензія.pdf
23 липня 2019 14:57
Пропозиція учасника.pdf
23 липня 2019 14:57
Гарантия 11782.zip

Публічні документи

23 липня 2019 14:40
Електронний підпис
23 липня 2019 14:31
42 Технічне завдання.pdf
23 липня 2019 14:31
39Локальні кошториси.pdf
23 липня 2019 14:31
33 Договірна ціна.pdf
23 липня 2019 14:31
24 Календарний графік.pdf
23 липня 2019 14:31
9Дозвільні документи.pdf
23 липня 2019 14:31
9.imd
23 липня 2019 14:31
7Статут підприємства.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 15:16
Електронний підпис
05 серпня 2019 15:14
Довідка несудимість.pdf
03 серпня 2019 22:12
17.pdf
30 липня 2019 23:19
Електронний підпис
30 липня 2019 23:19
Електронний підпис
23 липня 2019 15:07
Електронний підпис
23 липня 2019 14:32
06. Копія Статуту.PDF
23 липня 2019 14:32
55.imd
23 липня 2019 14:32
10. Наявність техніки.pdf
23 липня 2019 14:32
14. Графік.pdf
23 липня 2019 14:32
03. Повноваження.pdf
23 липня 2019 14:32
12. Стаття 17.pdf
23 липня 2019 14:32
20. Достовірність.pdf
23 липня 2019 14:32
19. Санкції.pdf
23 липня 2019 14:32
18. Персональні дані.pdf
23 липня 2019 14:32
01. Реєстр.pdf
23 липня 2019 14:32
07. Витяг платника ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ"

ТОВ "БК "ВОЛМАКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ"
#42925689
Відхилено 4 440 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:14
ТОВ "БК "ВОЛМАКС"
#42740436
Відхилено 4 473 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»
#42669720
Переможець 4 998 555,09
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»
#42669720
4 998 555,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 17:34
Електронний підпис
30 липня 2019 17:28
1082

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 14:01
25-Б_8 Додатки 5.pdf зміни до договору
10 липня 2020 14:00
25-Б_8 Додатки 4.pdf зміни до договору
10 липня 2020 14:00
25-Б_8 Додатки 3.pdf зміни до договору
10 липня 2020 14:00
25-Б_8 Додатки 2.pdf зміни до договору
10 липня 2020 14:00
25-Б_8 Додатки 1.pdf зміни до договору
10 липня 2020 14:00
25-Б_8.pdf зміни до договору
10 липня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 11:55
25-Б_7.pdf зміни до договору
13 травня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 12:49
25-Б_6 Додатки 2.pdf зміни до договору
25 березня 2020 12:41
25-Б_6 Додатки 1.pdf зміни до договору
25 березня 2020 12:41
25-Б_6.pdf зміни до договору
25 березня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:03
25-Б_5 Додатки.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:53
25-Б_5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 17:09
25-Б_4.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 14:11
25-Б_3 Додатки 6.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:23
25-Б_3 Додатки 5.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:23
25-Б_3 Додатки 4.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:23
25-Б_3 Додатки 3.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:23
25-Б_3 Додатки 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:23
25-Б_3 Додатки 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:23
25-Б_3.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:23
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 11:58
25-Б_2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 11:48
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 18:07
ДУ 1.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 17:40
Додатки 5 укладений
13 серпня 2019 17:39
Додатки 4 укладений
13 серпня 2019 17:39
Додатки 3 укладений
13 серпня 2019 17:39
Додатки 2 укладений
13 серпня 2019 17:39
Додатки 1 укладений
13 серпня 2019 17:39
25-Б укладений
13 серпня 2019 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору та уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 877 814,98
UAH (в тому числі ПДВ 812 969,16 UAH)